PDA

Bekijk Volledige Versie : Adventure Island (waterpark bij Busch Gardens)



marcelis10
04-07-09, 16:11
Is hier al iemand geweest. We zijn een nachtje in Tampa en gaan dan naar Busch Gardens. Voor een paar centen meer kon je ook nog een dagje naar Adventure Island. Het zal misschien niet kunnen tippen aan de Disney waterparken maar volgens de plattegrond ziet het er wel leuk uit. Wie kan mij er iets over vertellen? Is het te doen van 10.00 uur tot 14.00 bv.?

Groetjes Monique

FloridaVerslaafde
06-07-09, 15:06
Hoi Monique,

Het is een leuk waterpark maar kan inderdaad niet tippen aan beide Disney waterparken. De rides zijn leuk,maar wel tam in vergelijk met de Disney rides, en de drukte valt meestal mee. Vind zelf van 10.00 tot 14.00 uur wel kort, maar dat is persoonlijk.

:cool:

baluga
28-06-11, 23:37
Is er al iemand naar het nieuwe waterpretpark van Busch Gardens geweest, nl. Adventure Island ( niet verwarren met Islands of Adventure)

Ben benieuwd naar jullie reacties.:-D

corrus
28-06-11, 23:41
Da's geen nieuw waterpark hoor...
Ik vond het niets...
Hoezo??
Tja, wanneer je eenmaal in de beide Disney waterparken bent geweest of in Aquatica... is dit park een behoorlijke teleurstelling...

baluga
28-06-11, 23:43
Thanks Corrus, ik dacht dat het vrij nieuw was...We zijn vorig in Aquatica geweest en hebben daar zo genoten. Maar even denken of we Adventure Island gaan doen. Het park is in ieder geval de helft kleiner dan Aquatica, zoals ik op de site kan zien.

LVO
21-12-13, 23:46
Ben aan het orienteren voor een combiticket met Buschgardens. Wil daarbij kiezen voor Buschgardens ticket of aquatica of Adventure islands. Vorig jaar hebben we 2x Aquatice bezocht en dat was erg leuk, alleen wel druk. De kids zijn toen nog niet overal in geweest, mede vanwege de leeftijd. Nu lees ik alleen weinig over Adventure island in Tampa. Op de plattegrond ziet het er ongeveer gelijk uit zoals Aquatica. Wie kan een onderbouwde vergelijking geven? Mijn 1e inschatting is dat Adventure islands rustiger is dan Aquatica. Hoor graag wat de ervaringsdeskundigen van beide parken vinden.

Esther2013
23-03-14, 21:12
Helaas heeft niemand gereageerd op deze vraag, maar ik ben wel benieuwd :
Iemand ervaring met Adventure Island? Rustiger? Leuker?

Zelf afgelopen zomer 2x naar Aquatica geweest (groot succes), maar omdat we dit jaar 3 wkn in Bradenton verblijven, ben ik op zoek naar een dagje waterpark en dit is volgens mij de dichtstbijzijnde (1 uur rijden).