PDA

Bekijk Volledige Versie : Villa van floridaholiday.nl



twain
26-06-11, 10:53
Hallo,

Kent iemand floridaholiday.nl? Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor info.

Groeten, Mark

PENPE
26-06-11, 11:12
Grappig dat een 'newbie' meteen met een villaverhuurder komt die nog nooit op het forum is genoemd, het zal toch geen "spam" zijn :roll:

Maar het ziet er allemaal goed uit, dus wat mij betreft mogen ze mij wel een leuk aanbod doen voor december 8-)

Groetjes,
Pieter

Njit
26-06-11, 11:34
Hoe kom je bij deze aanbieder?

[verwijderd]
26-06-11, 13:54
Hoe kom je bij deze aanbieder?


Dan type je in je adres balk het volgende Njit:

www.floridaholiday.nl :-\"

:grin::grin::grin::grin::grin::wink:


(Grapje)

twain
26-06-11, 15:11
Pieter,
Geen spam. Kwam deze tegen met googlen. Heb contact met ze gehad en komen betrouwbaar over. Kwam deze inderdaad niet tegen op dit forum. Is geen reclame, wilde slechts weten of iemand ze kende. Schijnbaar dus niet. :-) Gok het erop. Laat mijn ervaringen in april wel weten.


Beste Njit,
Ik ken deze verhuurder dus niet, kan niet zeggen of ze goed of slecht zijn. Kwam deze tegen door te googlen. Ik zeg niets positiefs of negatiefs over deze verhuurder. Ga voor het eerst naar Florida, dus...

Groeten, Mark

baluga
26-06-11, 16:07
Dat het niet bekend is wil niet zeggen dat het niet goed is. Ik zou daar zelf nooit voor kiezen. Als je het forum even doorspit kom je genoeg aanbieders of zelfs eigenaren van woningen tegen, warvan je zeker weet dat het goed is.

Marita
26-06-11, 17:49
Wij hebben vorig jaar in villa pelican gezeten. Super geregeld alles dik in orde. Wij zijn toen bij deze villa terecht gekomen via de site van D-reizen.Ook daar geboekt maar de hele afhandeling werd door floridaholiday gedaan stond op de papieren. Dit jaar wilden we ook weer bij hun boeken maar de villa's die voor ons in aanmerking kwamen waren jammer genoeg al gereserveerd.:( Wij hebben dus goede ervaring met ze gedaan en alles in het nederlands:wink: Zou er meteen weer boeken. De villa staat in de communitie Orange Tree ook heel mooi en goed onderhouden.

Marita

Njit
26-06-11, 18:01
Wij zijn toen bij deze villa terecht gekomen via de site van D-reizen.Ook daar geboekt maar de hele afhandeling werd door floridaholidays gedaan stond op de papieren.

Er is ook een floridaholidays.com . Kan ook zijn dat je die bedoeld?

Marita
26-06-11, 18:17
Hoi Njit,
nee hoor het was echt floridaholiday.nl met villa's van de familie Hartog

Groetjes Marita

twain
26-06-11, 18:36
Bedankt voor je reactie Marita. Ik zat hier op te wachten. Het blijft toch wel altijd spannend als je boekt bij een organisatie die je niet helemaal kent. Toen ik naar Californië ben geweest heb ik ook niet bij reguliere organisaties geboekt, ging ook goed. Maar dit is toch weer een geruststelling.

Njit
26-06-11, 19:50
Hoi Njit,
nee hoor het was echt floridaholidays.nl van de familie Hartog.

Groetjes Marita

En dat is dus weer een andere site als de topic-starter om vraagt:


Kent iemand floridaholiday.nl? Heeft iemand hier ervaring mee?

Zoek de verschillen. Het topic wordt lekker verwarrend zo :)

baluga
26-06-11, 19:53
Zoals ik kan zien, check www.floridaholiday.nl (http://www.floridaholiday.nl), bedoelt Marita toch echt familie Hartog van floridaholiday.nl en is er per ongeluk een S teveel getypt.

Syllvia
27-06-11, 09:40
Mooie huizen, maar wel veel in Clermont, dat is toch zo'n 26 mijl van Orlando.

corrus
27-06-11, 12:17
Mooie huizen, maar wel veel in Clermont, dat is toch zo'n 26 mijl van Orlando.Wat ga je dan in Orlando doen???
En dan te rekenen dat alle rental communities, die rechts vanaf de 192 aan de 27 liggen, allemaal op ongeveer 30 minuten vanaf Walt Disney World liggen...
Zelfs Wal*Mart op de 27 ligt al in Clermont...

Syllvia
27-06-11, 12:44
Lijkt mij dat vanaf Clermont naar disney toch langer moet rijden dan 30 minuten?

de villa's lijken wel mooi, en als ik in september ga is de prijs ook niet verkeerd:)

DrDre
29-06-11, 13:12
Nee hoor.
Wij zaten afgelopen vakantie ook in Clermont (Orange Tree),
en bv. Animal Kingdom is echt binnen een half uurtje (http://maps.google.nl/maps?saddr=3318+Osprey+Hill+St,+Clermont,+FL+34714 ,+Verenigde+Staten&daddr=2901+Osceola+Pkwy,+Lake+Buena+Vista,+FL+3283 0,+United+States+(Disney's+Animal+Kingdom)&hl=nl&sll=28.365423,-81.641808&sspn=0.091235,0.181446&geocode=FZhEsQEdVIQh-w%3BFZC1sAEd1gkj-yGZi2KBBwEgZA&mra=prev&z=13)te doen. :-\":smile:

TheOne73
29-06-11, 15:07
Met een mooie V8 onder je kont. Ben je zeker binnen 30 minuten bij 1 van de Disney Pretparken.:mrgreen:

PENPE
29-06-11, 15:11
Met een mooie V8 onder je kont. Ben je zeker binnen 30 minuten bij 1 van de Disney Pretparken.:mrgreen:

Klopt inderdaad ;-) en mn V8 was een free upgrade van Alamo, 2 weken een Suburban voor 30 euro per dag, zal me geen 2e keer meer lukken denk ik :(

Zullen we nu maar weer 'on-topic' gaan...

valkmir
09-07-11, 10:33
Ik heb ook de villa Pelican gehuurd voor de maand september, 475 euro per week.
Een goed telefonisch kontakt gehad met mevr.Hartog ivm een late check out.
Zie verder topic Villa's ervaringen enz.

Ritchie
24-07-11, 11:38
Heb de link opgeslagen, wie weet komt het ooit van pas.
Bedankt voor de informatie.

Tile
06-08-11, 12:34
Ik ben hen ook gewoon via google tegengekomen en heb er ondertussen ook geboekt voor juli 2012. (Villa Buzzard)
Eigenlijk, als je het op een map bekijkt, is dit toch wel een goed centraal gelegen ligging vind ik. Een perfecte uitvalsbasis.
Ik had er idd ook hier nog niets over gelezen. Maar afgaande op de info op hun site leek me het toch wel in orde.
spannend afwachten is het wel ;-)

en het is wel degelijk
http://www.floridaholiday.nl ;-)

2florida.nl
07-08-11, 08:33
Wij hebben in augustus 2010 ook bij floridaholiday.nl van Atze & Cindy Hartog een grote villa gehuurd. (Owl, met 3 badkamers)

http://www.floridaholiday.nl/index.php?mghash=779cd2830f46beb9697511092bced2ae&mggal=1&name=planofvillas&mgpage=1 (http://www.floridaholiday.nl/index.php?mghash=779cd2830f46beb9697511092bced2ae&mggal=1&name=planofvillas&mgpage=1)

Dit was ons ook goed bevallen. Ziet er goed en netjes uit.

Bij aankomst was de schoonmaakservice nog niet geweest en hier stuurde wij een mailtje over. Het misverstand werd de dag daarna direct opgelost en kregen uiteindelijk ook nog EUR 100,= retour voor het misverstand.

Ook wij zouden in mei 2011 weer opnieuw bij ze willen huren, maar ze hadden geen villa meer beschikbaar.

Voor de duidelijkheid: Wij zijn geen bekende of familie van de fam. Hartog. Mijn vrouw kwam de site tegen op google en we hebben het "geprobeerd".
Bij het boeken konden we ook nog onderhandelen over de prijs.

Je bent inderdaad iets verder van Orlando, maar wij hadden een mooie auto gehuurd en vonden dat helemaal niet erg :)

Is dus erg goed uitgepakt!

Voor ons is dit dus een aanrader.

Flufjuh
15-02-12, 16:46
Zijn er toevallig mensen met ervaringen over de villa 'Hawk'? Deze ligt in de buurt waar wij vorige keer een villa hadden en dat is ons goed bevallen, vandaar dat we erover twijfelen deze villa te boeken. Ben benieuwd!

Harm
15-02-12, 17:42
Voor mei 2012 hebben wij een villa bij Florida holiday.nl gehuurd. ( Villa Buzzard) Als het zover is laat ik wel even weten hoe wij het hebben ervaren. Wij hebben al eerder in deze omgeving een villa gehuurd via een andere organisatie. Deze is wat verder van Disney etc, maar je komt altijd langs de Walmart voor boodschappen.

looney
15-02-12, 19:23
heb 2 jaar geleden de Sparrow gehuurd. Goeie villa alleen wat dicht bij de drukke weg. Ook geen enkel probleem gehad met de verhuurders. Je kan de villa's ook op micazu.nl vinden (op ons blog van 2010 lees je er meer over)

Flufjuh
16-02-12, 11:20
Ik vind de afstand vanaf Hawk (ligt op/in Hampton Lakes) heel erg meevallen. Wij zaten in 2008 in het complex vlak daarnaast (Palm Key o.i.d.) en ik vond het prima te doen naar de parken. Vind het juist wel leuk om eerst een stukje te moeten rijden; rijden is zo lekker relaxed in de VS. :) Ik vraag me alleen af of de Hawk een verdieping heeft of dat alles gelijkvloers is. Kan dat uit de foto's niet echt opmaken.

groentje
10-03-12, 18:41
Ik ga 30 maart naar villa buzzard van deze aanbieder. Tot nu toe zeer tevreden over de informatie en boeking bij hun. Vrienden van mij hebben ook al eerder een villa hier geboekt en waren ook zeer tevreden! Dus wel betrouwbaar!

Flufjuh
27-03-12, 11:57
Wij hebben intussen de villa Sparrow gereserveerd van 14-9 t/m 5-10. Tot nu toe prettig mailcontact gehad, dus ik heb er vertrouwen in. ;)

groentje
08-04-12, 06:52
Ik zit op dit moment in villa buzzard. En het bevalt heel goed. Goede ligging! Hele dag zon op het zwembad. Dus perfect. Ook goede ligging voor de attracties. Alles is in relatief korte tijd bereikbaar. Betrouwbaar en goede eigenaren!

twain
28-04-12, 21:44
Voor wie dezelfde vraag heeft ben 14 dagen in florida geweest net een week terug(kl...). Maar het is weer voorbij. Florida holiday is betrouwbaar heb daar een goede vakantie gehad.

dodkelder
29-04-12, 10:36
Wij hebben al een aantal keren via floridaholiday geboekt en zijn dik tevreden. Over een paar weken vertrekken we weer naar een villa die we daar hebben geboekt.

Melanie81
03-05-12, 17:40
Wij hebben ook onze villa bij Floridaholiday.nl geboekt.
Over een paar weekjes vertrekken we. Onze eerste keer Florida.
De service die wij tot nu toe al hebben gekregen van Floridaholiday was heel goed. Op alle vragen kregen we netjes antwoord en het ziet er naar uit dat alles tip top in orde verzorgd is.
Een vriendin van mij is vorig jaar geweest en verbleef met haar gezinnetje in villa Heron. Ze waren zeer tevreden!!!

houtsie
03-05-12, 22:10
Op de site van Florida holiday staat ook een link naar een ticket bureau KGS iemand daar al eens kaartjes besteld voor een park en op laten sturen?

dodkelder
04-05-12, 21:50
Wij hebben vorig jaar kaartjes bij KGS besteld via internet en bij het kantoortje afgehaald. Prima geregeld allemaal en ze hebben vaak leuke aanbiedingen. We zaten toen in Orange Tree aan de 27, vanaf daar max 30 minuten rijden.

bollie763
26-04-13, 16:06
Is hier iemand nog recent geweest of mee in contact geweest? met floridaholidays.nl bedoel ik. Dit bericht is van een jaar geleden en ook op facebook zijn ze niet zo heel actief.

Frans45
26-04-13, 16:55
Indien je interesse hebt kijk dan op hun website daar staan genoeg reacties.
Het is een zeer goede partij om een villa te huren indien er nog plaats is.
Afgelopen september hebben wij met 4 personen een villa van hun gehuurd voor 3 weken en vanavond vertrekken wij naar Brussel om morgen te vertrekken naar Orlando en hebben weer een villa van hun gehuurd vvor 3 weken
Eind september hebben wij met 8 personen ook weer van hun een villa gehuurd voor 14 dagen en daarna een cruise.
Wij hebben zeer goede kontakten met hun en zijn zeer goed in het geven van info.
Indien er wat ontbreek wordt dat direkt in orde gemaakt. Anders hadden wij nooit 3x achter elkaar geboekt.

derrobbie
26-04-13, 17:58
Volgens mij hebben jullie het niet over dezelfde aanbieder. Je hebt floridaholiday.nl & floridaholidays.nl
Met floridaholiday.nl hebben wij ook hele goede ervaringen. (we gaan over 2 weken weer naar één van hun villa's)
Floridaholidays.nl is een andere aanbieder, maar daar hebben wij geen ervaringen mee.
Trouwens, volgens mij was Frans45 vorig jaar onze buurman aan de Lazy Breeze Loop?!:cool:

bollie763
26-04-13, 21:56
Ik bedoelde idd Florida holiday. bedankt voor jullie reacties.

Frans45
29-04-13, 02:30
Trouwens, volgens mij was Frans45 vorig jaar onze buurman aan de Lazy Breeze Loop?!:cool:

Inderdaad en nu zitten wij weer in 1 van hun villa,s voor 3 weken.

Groetjes Frans