PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: vankeyw



vankeyw
25-06-11, 19:17
Hallo,

Ik heb zonet Florida forum ontdekt !!
Het lijkt mij een zeer interessante site, zeker als je zoals ik plannen hebt om binnen 2 weken op vakantie te vertrekken naar Florida maar... buiten de vliegtuigtickets en de huurauto is er wegens te drukke agenda nog niets gepland en geboekt.

Dus indien mij iemand kan helpen aan een roadboek en handige tips om deze staat te bezoeken dan zou ik daar hééééél gelukkig mee zijn.

Ik vertrek met mijn vrouw en zoon op 12 juli richting Orlando,...
vandaar uit willen we zeker een bezoek brengen aan Fort Lauderdale; Cape canaveral;Dakota; Miami; de Key's; de Everglades de usual stuff zeg maar.

We zijn al eens naar Amerika geweest 4 jaar terug, aan de westkust dus er is al enige ervaring aanwezig. Toen was wel de volledige reis op voorhand gepland, nu word het een avontuur waarbij we terplaatse hotels zullen zoeken... als dat maar goed afloopt...

Njit
25-06-11, 19:39
Lekker! De snelste manier is om een aantal reisschema's en reisverslagen door te lezen.

Ter plaatse hotels boeken gaat prima. Haal een aantal couponnenboekjes. En ter plaatse Hotwire en/of Priceline gebruiken kan je ook een aantal leuke hotels opleveren. Zeker voor Miami is dit aan te raden aangezien je hier anders de hoofdprijs betaald.

vankeyw
25-06-11, 20:51
Bedankt voor de snelle "eerste" reactie.
Inmiddels heb ik de weg al gevonden naar de reisschema's. Het is echt geweldig zo'n schat aan informatie uit de eerste hand.
Ik ben ervan overtuigt dat ik hiermee op zeer korte tijd een mooie vakantie mee kan uitstippelen.
Nu nog even uitzoeken hoe ik een blogje kan opzetten zodat ik binnen enkele weken iedereen kan laten meegenieten van onze reiservaringen.

Njit
25-06-11, 21:56
De meeste gebruiken wordpress.com of blogger.com. Beide hebben hun voor- en nadelen. Mocht je een iPad hebben dan kun je bij beiden hier een App voor downloaden.

2theUSA
25-06-11, 22:30
Welkom op het Florida forum, het zal jullie zeker bevallen in Florida, de meeste mensen die er naar toe gaan zijn gelijk besmet met het virus.
Leuk als je een weblog gaat maken van je reis, ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen. Een avondje reisverslagen lezen geeft ook een hoop info voor jullie nog in te vullen reis!
Veel voorpret en alvast een super vakantie gewenst!

Groet Christa