PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: wendyenarno



wendyenarno
21-06-11, 16:24
hoihoi,
ik ben wendy,ik ga dit jaar trouwen met mijn vriend.
en dan misschien op huwelijksreis naar florida?
iemand ideeen
groetjes wendy

Njit
21-06-11, 16:40
Misschien leuk om iets meer over jullie zelf te vertellen. Welke leeftijd zijn jullie, waar houden jullie van (behalve van elkaar dan). Zijn jullie natuurmensen, stadsmensen, uitgaansmensen etc etc.

wendyenarno
21-06-11, 16:46
wij zijn beiden 30 jaar!
Wij houden van dingen ondernemen,we zijn geen strandmensen,wat af en toe wel kan hoor!
wij houden van dingen ondernemen
groetjes!!!!

koenkamphuys
22-06-11, 07:22
Hallo Wendy en Arno,
Misschien is op huwelijksreis gaan naar Florida helemaal niet zo'n goed idee. Zo begon het bij ons ook, in 1995. En kijk wat er nu van is gekomen. Een huis in Florida, en minstens 3x per jaar er naar toe. Florida is echt gevaarlijk leuk. 't Is maar een waarschuwing.
;-)
Koen

r.teeuwsen
22-06-11, 19:54
Hoi Wendy en Arno,

Welkom op dit informatieve forum.....
Tja, voor ons geldt hetzelfde als wat Koen schrijft, bij ons begon het in 1993... ook in Florida onze huwelijksreis... vele vakantie's en een eigen Villa.
Het is zo onwaarschijnlijk leuk daar ;-)
Zelfs onze kids, bijna 17 en 14 vinden het nog steeds een fijne bestemming en willen het liefst naar 'huis'.... en dat 'huis' staat niet in NL...
Veel plezier en maak er een onvergetelijke mooie dag van, trouwen doe je (hopelijk) maar één keer!

Groetjes, Remco

harryberg
22-06-11, 21:15
Wendy en Arno,
Ik ben in 1993 met mijn vrouw in Florida geweest en dat was geweldig. We zeiden toen tegen elkaar dat als er ooit kinderen zouden komen we zeker met de kids eens terug moesten gaan. Volgende week donderdag vertrekken we met onze 3 dochters van 17, 15 en 11 jaar oud voor 3 weken naar het heerlijke Florida. We zitten eerst een week in villa in Bradenton dan zakken we af naar Naples voor 4 dagen, dan steken we over naar Miami waar we 2 dagen verblijven, vervolgens weekje in villa in Orlando en tenslotte 2 nachten in luxe hotel in Clearwater Beach. We kijken er met zijn allen erg naar uit en tegen jullie zou ik willen zeggen;BOEKEN!!!
Gr Harry

nikie1968
23-06-11, 10:15
Hallo Wendy en Arno,
Misschien is op huwelijksreis gaan naar Florida helemaal niet zo'n goed idee. Zo begon het bij ons ook, in 1995. En kijk wat er nu van is gekomen. Een huis in Florida, en minstens 3x per jaar er naar toe. Florida is echt gevaarlijk leuk. 't Is maar een waarschuwing.
;-)
Koen


hahahaha Koen....ja dat klopt ook wij zijn op huwelijksreis geweest in Florida en ook ik ben vanaf die tijd helemaal into Florida.....wij zijn in Las Vegas getrouwd....

wendyenarno
27-06-11, 19:34
Haha, leuke reacties...

We hebben geboekt ! 3 weken Florida 23 sept tot 14 okt 2011.
We hebben er erg veel zin in, en nu moeten we niet alleen voor onze bruiloft veel regelen maar hebben we het extra druk met een vakantie planning erbij :)

Maar gelukkig kunnen we super veel informatie halen van dit forum, we zullen hier ook nog heel wat uurtjes te vinden zijn.
En wie weet blijft er nog ooit n villa aan hangen :) maar dat verwacht ik niet

Hans uit Koekelare
27-06-11, 19:40
Jullie gaan een 3 weekse supervakantie tegemoet denk ik. Nog veel zoekplezier om alles op te zoeken en te regelen.

Mvg Hans