PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu



Pagina's : 1 2 [3]

Njit
16-06-11, 22:13
Kijk eens op drive-usa.eu (http://www.drive-usa.eu) . Dat is hetzelfde bedrijf maar dan in het Engels..

1972Marjolein
16-06-11, 22:14
ah bedankt ! Dat maakt het een stuk makkelijker :-)

natalie
17-06-11, 20:23
stom,stom,ik heb in januari een fullsize suv geboekt bij usareisen.de en ging ervan uit dat het gelijk van mijn creditcard afgeschreven zou worden,maar dat werd dus deze week pas afgeschreven,maar onder fti touristik uit munchen,dus ik dacht natuurlijk dat ik dat bedrijf niet kon,heb vervolgens de creditcard maatschappij gebeld en die hebben het geld weer teruggeboekt een fraude onderzoek ingesteld enz....
Tot ik dus vandaag een mail kreeg van usareisen.de en de naam fti voorbij zag komen ging er bij mij een lampje branden,dus weer de creditcard maatschappij gebeld om te zeggen dat het dus wel klopt...Nu maar hopen dat als we gaan dat alles nog in orde is!Maar ja,mijn Duits is niet al te best,dus dit doe ik nooit meer...Voortaan gewoon weer in het Nederlands of Engels boeken.

[verwijderd]
17-06-11, 20:30
Of .... voor volgende keer onthouden/opschrijven dat het FTI Touristik is die het geld int.

Ach, het kan iedereen gebeuren. Ik heb in het verleden een keer een ticket gekocht voor een collega online en die heeft mij het geld contant gegeven. Toen een maand later het creditcard overzicht kwam had ik ook een groot vraagteken bij het bedrag, de organisatie was mij bekend dus daar navraag gedaan en toen bleek welk ticket er geboekt was wist ik weer hoe het zat. ](*,)

En USAreisen heb ik tot nu toe ervaren als flexibele organisatie dus het zal allemaal niet zo'n probleem zijn, als zij hun geld maar binnen hebben voor je vakantie begint.

Ta2 Gerrit
17-06-11, 21:51
Of .... voor volgende keer onthouden/opschrijven dat het FTI Touristik is die het geld int.

Sterker nog, je hoeft het niet te onthouden, het staat op de factuur die je per omgaande gemaild krijgt als je een boeking gemaakt hebt bij usareisen :-\"

calypso
18-06-11, 11:11
Inderdaad staat op de factuur, en als je het Duits niet machtig bent gebruik dan de link die Njit hierboven geplaats heeft dan heb je alles in het Engels :-)

Sanibel
08-07-11, 13:56
Ik dacht in dit topic gelezen te hebben dat USA reisen het bedrag pas een aantal weken voordat je vertrekt afschrijft, maar ondanks dat wij pas maart 2012 gaan is het bedrag afgelopen maand van de CC afgeschreven.


Sjon, Bianca en Romy

Njit
08-07-11, 14:06
Dat doen ze op aanvraag.

Sanibel
08-07-11, 14:39
Njit,

Is dit een vraag tijdens het bestellen, want ik kan me niet herinneren dat die vraag is gesteld:oops:


Sjon, Bianca en Romy

jarjarbinks
08-07-11, 15:00
Vorig jaar had ik ook geboekt (in eerste instantie) bij USA Reisen. Maar ook bij mij werd het meteen afgeboekt maanden voor de huur datum. Niets aangegeven en nergens gelezen dat ze het niet doen.

Daarna toch weer ergens anders aanzienlijk goedkoper kunnen krijgen dus geannuleerd. Het geld had ik binnen een paar dagen weer op mijn CC.

Njit
08-07-11, 16:06
Nee, je zult zelf een mailtje moeten sturen met het verzoek.

jarjarbinks
08-07-11, 16:14
Ik weet zeker dat ik geen mail heb gestuurd om ze eerder te laten afschrijven of zo.

Njit
08-07-11, 16:21
Nee, STANDAARD wordt het DIRECT/VROEG afgeschreven. Wil je dat het LATER wordt afgeschreven dan zul JIJ een MAILTJE moeten sturen.

Snappie?

jarjarbinks
08-07-11, 16:28
Nee, STANDAARD wordt het DIRECT/VROEG afgeschreven. Wil je dat het LATER wordt afgeschreven dan zul JIJ een MAILTJE moeten sturen.

Snappie?

Snappie, duidelijk dacht dat je het anders om bedoelde. Geheel duidelijk.

dennis-oostveen
08-07-11, 16:55
Op zich niets mis mee, dan kun je nog tot maart sparen voor andere leuke dingen. De auto zal dan alleen nog benzine en e.v.t. tol zijn.

Ik vind het prettig dat het er al direct vanaf wordt gehaald.

calypso
08-07-11, 18:18
Nee, STANDAARD wordt het DIRECT/VROEG afgeschreven. Wil je dat het LATER wordt afgeschreven dan zul JIJ een MAILTJE moeten sturen.

Snappie?
Of je geeft het aan bij opmerkingen tijdens het boeken, aparte email is dan niet nodig, zo doe ik het elke keer.

laredo
01-11-11, 20:11
Tip: Het zomerseizoen 2012 is nu te boeken bij usareisen.de en drive-usa.de

Njit
01-11-11, 20:16
En de vroegboek-korting is nog geldig tot eind maart:


The early bird special is valid until 31.03.2012, but is not valid for the Alamo under 25 package.

Martinos
02-11-11, 21:56
413 euro voor 16 dagen een mid-size SUV eind mei tot half juni. Duur of niet?

hrjhaan
02-11-11, 22:01
Zojuist geboekt bij USAreisen.de:
Van 14 augustus 2012 t/m 30 augustus 2012 (16 dagen)
Afhalen en retour op Vliegveld Fort Myers
Categorie: Jeep Liberty (JL)
Pakket: Super Inklusiv Plus bij Alamo
Prijs: € 492,32.

Ta2 Gerrit
02-11-11, 22:08
413 euro voor 16 dagen een mid-size SUV eind mei tot half juni. Duur of niet?

Lijkt me niet, maar het hangt ook een beetje af van het verz. pakket (zie boven )

satpet
03-11-11, 07:50
Ook geboekt bij Drive-USA.de van 4 tot en met 21 AUG 2012 (17 dagen)

Category: Midsize-SUV (IW)
Rental-Company: Alamo
Package: Super-Inklusiv-PLUS (USA95IW)
Price: 543,90 Euro

Het zou een Hyundai Santa Fe moeten zijn.

Bestaan er bij Alamo lijsten van wagens per categorie? Het verschil tussen een JL en IW lijkt me wel zeer klein.

mvg

Michael66
03-11-11, 07:57
Het zou een Hyundai Santa Fe moeten zijn.Zet die auto maar uit je hoofd. Je krijgt mee of kunt uitzoeken uit wat er op dat moment beschikbaar is in de klasse die je geboekt hebt.

Voorbeelden vind je in dit onderwerp (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7366) hier op het forum.
En nee, er zijn (helaas) geen lijsten van merken/types per klasse.

laredo
03-11-11, 08:03
Eergister maar meteen geboekt, kan toch nog wijzigen of annuleren. Vind het een goede prijs voor een one-way. Kan het nergens goedkoper vinden maar blijf natuurlijk scherp!

Voor nu het onderstaande vastgelegd:

Ophalen : Denver airport 22 juli
Inleveren: Los Angeles airport 11 augustus
Klasse: Midsize SUV: Jeep Liberty of gelijkwaardig
Pakket : Super-Inklusiv-PLUS
Prijs : 754€

Ta2 Gerrit
03-11-11, 09:20
Is dat exclusief drop-off ? Want die moet je (althans wij wel altijd) vaak ter plekke nog voldoen.
Meestal komen dan (vooral) National en Alamo, via usareisen, als voordeligste uit de bus.

laredo
03-11-11, 10:16
@ TA2 Gerrit, geboekt bij USAreisen.de en het is inderdaad inclusief drop off kosten (bij usareisen.de zijn die 0 euro bij een rit van CO naar CA).

Ta2 Gerrit
03-11-11, 11:04
Cool, ik zag dat de free drop-off steeds uitgebreider wordt. Iets om rekening mee te houden als we weer eens naar de Westkant gaan. Mooie prijs (al is het geen Florida nieuws :mrgreen: )

soofries
11-01-12, 22:21
Vandaag de auto geboekt voor onze Florida-trip in Mei via usareizen.de:

Ophalen : Miami Airport 18.05
Inleveren: Miami Airport 02.06
Klasse: Midsize SUV: Jeep Liberty of gelijkwaardig
Pakket : Super-Inklusiv-PLUS
Prijs : 448,88€

Jill
14-01-12, 11:43
ik heb gisteren auto geboekt bij usareisen in maart voor 11 dagen.
ophalen: MCO orlando
inleveren: MCO orlando
klasse: Midsize suv (IW): Ford Escape
pakket: super inklusiv Plus
prijs: 360,50

mrloes
14-01-12, 21:38
Zojuist geboekt (14-1-12) bij USAreisen.de:

- ophalen: Miami Airport 19-3-2012 / 19.00 uur
- inleveren: Miami Airport 30-3-2012 / 19.00 uur
- klasse: Midsize SUV / Jeep Liberty of soortgelijk
- pakket: super inkl. plus
- prijs: € 354,37

mrloes
15-01-12, 10:33
Weet even niet waar ik deze vraag zal stellen, hier of bij het Alamo-topic, maar mag je bij Alamo sowieso zelf 'n auto uitzoeken of is dat alleen als je rechtstreeks bij hun geboekt hebt? Wij hebben dus via USAReisen geboekt en dat is voor mij ook meteen de 1e x bij Alamo.

Michael66
15-01-12, 10:36
Als je je auto ophaalt bij een Alamo-verhuurlocatie waar je mag uitzoeken, dan geldt dat voor alle Alamo-klanten. Het maakt dus helemaal niets uit waar je boekt, zoalng het maar een Alamo-boeking is.

mrloes
15-01-12, 10:39
Dankjewel Michael66 voor de snelle reactie, helemaal duideijk.
Het is ook allemaal niet zo belangrijk maar ergens ook wel 'n soort
van leuk, zeker omdat ik het fenomeen "zoek maar uit!" niet ken ;-)

Tile
18-01-12, 12:47
Bij ons hetzelfde,... de auto geboekt voor onze Florida-trip in juli via usareizen.de:

Ophalen : Miami Airport 01-07
Inleveren: Miami Airport 13.07
Klasse: Midsize SUV: Jeep Liberty of gelijkwaardig
Pakket : Super-Inklusiv-PLUS (bij alamo)
Prijs : 498,88€

;-)

maki
18-01-12, 20:39
Bij ons hetzelfde,... de auto geboekt voor onze Florida-trip in augustus via usareizen.de:

Ophalen : Miami Airport 10-08
Inleveren: Key West Airport 23-08
Klasse: Midsize SUV: Jeep Liberty of gelijkwaardig
Pakket : Super-Inklusiv-PLUS (bij alamo)
Prijs : 405,5€

Iemand weet van of je de auto ook kan achter laten wanneer het kantoor gesloten is ?
Niet zo fijn,maar kantoor opent om 08.00 AM in Key West en vlucht gaat om 09.00 AM..
Een dag vroeger onleveren gaat ook maar dan taxi nemen naar de luchthaven, of brengt de shuttle je eventueel ook naar hotel ? ipv. luchthaven in dit geval ?
Iemand ervaring hiermee in Key West ?? THX

tessah
20-01-12, 21:35
Ik wil een midsize SUV huren bij drive-usa.eu. Alamo zou het goedkoopste zijn, maar als ik verder klik, krijg ik ineens de keuze uit een Jeep Liberty of een midsize SUV. Deze logica snap ik niet helemaal, een Jeep Liberty is toch ook een midsize? Zou je nu bijv geen Ford Escape mee kunnen krijgen?

http://img694.imageshack.us/img694/1083/schermafbeelding2012012.png (http://imageshack.us/photo/my-images/694/schermafbeelding2012012.png/)

Ik zou als echte NL-er denken dat ik het beste voor de Jeep kan gaan, want die is goedkoper, maar ik vind dit persoonlijk niet zo'n fijne auto. Maar om daar nu 18 euro extra voor te betalen?

Ta2 Gerrit
20-01-12, 22:18
De kans dat je daadwerkelijk een Lib meekrijgt is net zo groot als dat je bij de midsize SUV een Escape meekrijgt.
Het is een bekend gegeven van usareisen (drive-usa) dat ze "stunten" met zo'n specifieke auto.

Voorheen was dat met de Equinox/midsize SUV. Ook maar een paar euro's verschil. Wij (en vele medeforummers) namen toen ook altijd de EQ aanbieding, maar hebben nog nooit in zo'n auto gereden.
Bij aankomst was het altijd naar de midsize SUV rij, en daar uitzoeken. Gewoon doen, dus.

[verwijderd]
20-01-12, 23:04
Je moet dan ook niet gaan wachten tot de Equinox rij helemaal leeg is Ta2 Gerrit. ;-)

Wij hebben vele malen met plezier in de Equinox gereden. :-D

mrloes
21-01-12, 09:46
'T slaat ongetwijfeld nergens op maar 't lijkt me érg leuk om
een auto uit te mogen zoeken, en zeker een midsize SUV.
Hoe snel kan een "kinder"hand gevuld zijn .... :)

126031
28-02-12, 09:03
Twee jaar geleden heb ik via usareisen.de een auto gehuurd, vorig jaar via Dollar.de. Ik heb altijd het meest complete pakket inclusief een tank benzine en meerdere chauffeurs.
Van de zomer ga ik weer naar Florida en ik twijfel om dit keer het Super-Saver-Plus pakket te nemen van usareisen.de (dus zonder tank benzine, chauffeur en nog een personal protection verzekering).
Ik ben benieuwd naar reacties van forumleden die eerder dit pakket hebben gekozen en dan met name hoeveel ze achteraf voor de benzine hebben moeten betalen.

Sanibel
28-02-12, 09:22
Persoonlijk zou ik het niet doen!!!!
Zonder Alamo Gold ga ik de weg niet op!!!!

cindy74
28-02-12, 09:41
Ik ook niet en als je ziet dat een tank tusen de 70 en 100 $ kost heb je het prijsverschil er zo uit .

Thrypa
10-09-12, 20:24
Het topic over usa-reizen is blijkbaar al enkele jaren oud, dus probeer ik het hier :)
Op deze site heb je verschillende tab-bladen bij de auto's zoals Usa-spar-plus-tarif en usa-inklusiv-plus tarif. Ik krijg de indruk dat de laatste uitgebreider is, toch kost deze minder? Klopt dit?

rolandino
10-09-12, 21:46
Ook al is een topic ouder dan sinterklaas, kun je de vraag nog beter daar stellen.....

Voor iedereen die niet goed is in duits, maar net wat beter af is in het engels, drive-usa.de is de engelse variant van usareisen.de.

Thrypa
10-09-12, 21:56
Dank je wel ! En mijn excuses, ik zal er rekening mee houden ;)

[Moderator Michael66: Ik heb je vraag naar dat onderwerp verplaatst]

Thrypa
11-09-12, 21:29
Nog een vraagje: als ik via usa-reizen.de wil boeken, krijg ik Sanford niet als mogelijkheid om de auto op te halen? Klopt dit of kijk ik er naast?
Orlando International Airport (MCO) is niet Sanford dacht ik ? Maar toch is er in Sanford een Alamo want daar vlogen we vorig jaar ook op?

Njit
11-09-12, 21:39
Ja hoor. Gewoon Sanford Airport (Florida) kiezen.

Thrypa
11-09-12, 21:45
@ Njit, om te beginnen super hard bedankt voor je snelle antwoord

Maar dat zie ik er dus niet tussen staan :P
http://i50.tinypic.com/2yoa7tt.jpg

SpaceAce
11-09-12, 21:51
Wellicht omdat Sanford niet in Orlando ligt? Het ligt op ca 30 minuten afstand van Orlando. Rotterdam Airport ligt toch ook niet bij Schiphol? ;)

Je tikt dus ook niet Orlando, maar Sanford.

http://i.imgur.com/qBdkP.jpg

Njit
11-09-12, 21:53
Soms is het gewoon zo logisch allemaal ;)

Thrypa
11-09-12, 21:53
Haha, fantastisch :D Dank jullie voor je snelle antwoorden!
Mijn euro viel echt niet ;) Ik had de site opgezocht van Sanford maar dat is dus ook http://www.orlandosanfordairport.com/, vandaar dat ik hardnekkig op Orlando bleef zoeken ^^

SpaceAce
11-09-12, 21:56
*hoofdschuddend naar Njit* Niet alles is heel logisch hoor: Weeze Airport ligt óók niet in Düsseldorf.... en blijkbaar ligt het vliegveld in Rotterdam ook in Den Haag...

satpet
12-09-12, 08:03
Hoeveel mensen zijn er niet die op Charleroi landen en denken dat ze in Brussel zijn?

trails
12-09-12, 08:22
En nog eentje:
Maastricht-Aachen ligt niet echt in de gemeente Maastricht en niet eens in hetzelfde land als Aachen.
Dus die vergissing met Sanford is goed te begrijpen. :confused:

peterwoudje
12-09-12, 12:55
We hebben ook geboekt via usareisen.de en hebben via Alamo een auto, ik neem aan maar wil graag een bevestiging zien dat je ook tolwegen kunt rijden en dat dan automatisch je creditcard wordt belast, zodat we geen sun pass hoeven te kopen.

rolandino
12-09-12, 13:03
Dat klopt, bij Alamo wordt je CC automatisch belast bij gebruik van de tolwegen, ideale service. Je hoeft niks aan te geven bij de balie, de service wordt automatisch geactiveerd bij het 1e gebruik.

Thrypa
12-09-12, 17:04
We hebben ook geboekt via usareisen.de en hebben via Alamo een auto, ik neem aan maar wil graag een bevestiging zien dat je ook tolwegen kunt rijden en dat dan automatisch je creditcard wordt belast, zodat we geen sun pass hoeven te kopen. Jup :) Is echt een zeer handig systeem! We hebben de mid size SUV gekozen van Alamo, hoewel die wat duurder was dan Dollar :P Maar Dollar heeft een ander systeem dat duurder uitvalt wanneer je niet veel tolwegen doet (dat was toch wat ik er van begreep)

Ta2 Gerrit
12-09-12, 20:29
Jup :) Is echt een zeer handig systeem! We hebben de mid size SUV gekozen van Alamo, hoewel die wat duurder was dan Dollar :P Maar Dollar heeft een ander systeem dat duurder uitvalt wanneer je niet veel tolwegen doet (dat was toch wat ik er van begreep)

Dat heb je goed begrepen ;)

robert_2310
03-11-13, 18:17
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag misschien kan iemand mij verder helpen,
Ik wil een auto huren bij usareise, en dan midsize suv via alamo
Nou wil ik graag info als ik usa spar tarife huur.
Wat ik verder nog kan verwachten als ik de auto ophaal,
Of er dan nog verder kosten bij komen

Robert

Ta2 Gerrit
03-11-13, 22:03
Het staat toch vrij duidelijk omschreven wat er wel of niet bij zit. Je zult i.i.g. de eerste tankvulling moeten betalen en ze zullen er daar op hameren dat je onderverzekerd bent. Of je daar op ingaat is natuurlijk aan jezelf. En mochten er meer mensen willen rijden, zal dat ook kosten brengen.
En die kosten zijn ter plaatste vaak meer dan dat je dat van te voren regelt. Maar ook dat is uiteraard eigen keus.

Bieg
03-11-13, 22:04
Ze zullen vragen of je je brandstof wilt afkopen d.w.z. je betaalt bij Alamo voor een volle tank en kunt hem dan zo leeg mogelijk inleveren. Ik zou even kijken naar het prijsverschil tussen de super spar en super inklusiv. Dan heb je alles afgedekt. Ook een eventuele extra bestuurder.

robert_2310
04-11-13, 13:26
Ik hoef geen extra bestuurder, andere keren bij alamo.nl gehuurd.
En dan willen ze ook nog van alles aansmeren.

En hoezo ben ik dan onderverzekerd ?
Ik kan er geen wijs uit

knaapje
04-11-13, 15:01
Als je enige bestuurder bent en je hebt een goede reisverzekering gewoon het spaartarief boeken.
Je moet dan de volle tank benzine betalen en kan hem "leeg" inleveren, niets bijverzekeren.
Bij afhalen op alle extra's "neen" zeggen.

Ta2 Gerrit
04-11-13, 22:25
Ik hoef geen extra bestuurder, andere keren bij alamo.nl gehuurd.
En dan willen ze ook nog van alles aansmeren.

En hoezo ben ik dan onderverzekerd ?
Ik kan er geen wijs uit

Ik zeg niet dàt je onderverzekerd bent, maar dat zullen ze jouw daar wel willen wijsmaken, bijvoorbeeld de extra aansprakelijkheidsverzekering die usareisen in het pakket heeft. Usareisen heeft ook een engelstalige site (http://www.drive-usa.de/rental-cars/comparison.html?ver=&as=MCO&bs=MCO&an=111113&bn=181113&at=12%3A00&bt=12%3A00&uage=&si=), misschien dat die wat duidelijker voor je is.

Teleton
05-11-13, 17:34
.En dan willen ze ook nog van alles aansmeren.Ik kan er geen wijs uit Reken er op dat de countermedewerker je bij iedere transactie een aanvullend aanbod zal doen. Jij noemt dat aansmeren, voor hem/haar is het zijn broodwinning.

Wanneer je je thuis goed voorbereidt en het juiste pakket kiest, laat je je natuurlijk ter plekke niet van de wijs brengen door een aanbod. Zoals al vaker geadviseerd weiger je alle andere opties vriendelijk en beleefd en hou je voet bij stuk. Uiteindelijk wordt het huurcontract opgemaakt. Hierop staan de opties die je aangeboden zijn, vermeld. Je kijkt het contract goed na, controleert of bij alle opties de keuze "decline" aangevinkt is. Dit betekent dat je het aanbod hebt afgewezen. Vervolgens wordt aan je gevraagd of je bij die keuzes een paraaf wil zetten. Onderaan het formulier teken je ten slotte voor akkoord. Het lijkt misschien ingewikkeld, bekijk een voorbeeld het standaard huurcontract (http://blog.usrentacar.co.uk/index.php/tag/alamo/) een van te voren zodat je weet wat je te wachten staat en waar je op moet letten.

Het komt er dus op aan dat je vooraf goed begrijpt onder welke voorwaarden je je pakket hebt afgesloten. Het komt er dus op aan dat je vooraf de kleine lettertjes leest, of je dit nu leuk vindt of niet. Op de site van usareisen kan je de paketten goed vergelijken. Bovenaan je scherm zie je vier tabjes. De eerste twee sla je over, tenzij je zin hebt om je heel diep in de materie te verdiepen.

Blijven de laatste twee tabjes over: Het USA Spar Plus Tarife en het USA Inklusiv Plus Tarife. Bij de laatste optie mag je met meerdere chauffeurs in de auto rijden (lees de voorwaarden!) en is de eerste tank benzine bij de prijs inbegrepen. Wanneer je de auto ophaalt, staat er op je contract Balance Due $ 0.00 Bij de eerste optie betaal je de eerste tank benzine ter plekke. Je vindt dit bedrag terug op je rekening. Hoe hoog het bedrag is, hangt af van het type auto dat je hebt gehuurd. In beide gevallen lever je de auto zo leeg mogelijk in. Wat de verzekeringen betreft zit er geen verschil tussen beide opties.

Welk tarief voor jou het meest geschikt is, kan je zelf uitrekenen. Huur je de auto voor drie weken en rijd je er maar alleen in, dan kies je natuurlijk voor het Spar Plus Tarif. Wanneer je de auto maar een weekje nodig hebt, dan kan het voordelig zijn om toch voor het Inklusive Plus Tarife te kiezen.

Ter plekke keuzes maken of je keuze veranderen, kan zeer onvoordelig uitpakken. Wanneer je eigenlijk een wat grotere auto wil, kies die dan vooraf. Wanneer je aan de balie staat heb je immers geen flauwe notie van de prijzen; de kans is groot dat je een oor wordt aangenaaid.

Wanneer je je goed hebt voorbereid, is het ophalen van de auto een fluitje van een cent. Begrijp je toch nog iets niet helemaal (of helemaal niet) geef dan hier duidelijk aan wat je niet begrijpt. Met opmerkingen als "ik kan er geen wijs uit" kunnen we je immers niet verder helpen.

Cindy1969
05-11-13, 17:58
Wat een geweldige duidelijke uitleg Teleton! Wist zelf wel hoe het ongeveer werkte, maar dit maakt mij ook weer wat wijzer ;)

pumi1000
05-11-13, 18:20
Duidelijk uitgelegd Teleton. Ik zit ook al op de tarieven van usareisen te wachten, dan kunnen we ook kijken naar dat een na laatste tabje, zonder benzine, want onze huur vangt aan in LA waar de extra bestuurder eigenlijk al gratis is. Eigenlijk rijdt mijn man altijd als enige in de huurauto en is dat andere tarief gunstiger bij 3,5 week huur.

ik heb zelf nog geen ervaring met alamo.brits dus daar moet ik nog even over nadenken. Bij usareisen is de klantenservice wel erg goed.

robert_2310
07-11-13, 01:26
duidelijk uitgelegd, bedankt allemaal

knaapje
01-05-14, 19:03
Ik zie hier USAreisen.de helemaal niet meer voorbij komen. Een a twee jaar gelden zo'n beetje de populairste tussenpersoon op deze site.

Ik heb zelf nu, na de prijzen van allerlei sites vergeleken te hebben, via AutoEurope gehuurd.

USAreisen kwam voor mij ongeveer EUR 7 per dag duurder uit voor hetzelfde pakket op een intermediate.

Wat is de ervaring van anderen? Heeft USAreisen zich uit de markt geprijsd of kwam het toevallig voor mijn periode/klasse zo uit?

Anthon14
01-05-14, 23:40
Ik was ook fervent USAreisen.de huurder voor de auto's maar huur inmiddels enige jaren met een goed gevoel en met goede prijzen bij Autoeurope.nl en zie inderdaad dat USAreisen.de meestal duurder is.

Zo zie je maar hoe snel je van de nr. 1 naar de nr. ??? kunt gaan in dit wereldje

Fitzroy
02-05-14, 06:18
Dat moeten ze toch merken in de omzet zou je zo zeggen en reden om nog scherpere prijzen neer te zetten?

Jill
13-05-14, 14:42
Ik huurde de laatste jaren ook altijd bij USA reisen. Maar sinds ik via dit forum alamo Brits heb leren, kan USA reisen daar niet aan tippen en heb ik mijn laatste 3 reizen al geboekt via die alamo Brits. Ik ben daar tevreden over en nog niets vervelends mee voor gehad. Ik boek mijn auto's (sinds 2 jaar) zonder volle tank erbij omdat de benzinekost in Amerika zodanig laag is dat je altijd goedkoper uit bent om hem zelf terug vol binnen te brengen. De laatste keer dat ik een auto had geboekt schol mij dat 70 euro en voor dat bedrag kan ik mijn tank zelf bijvullen! Ik heb trouwens USA reisen eens aangesproken over hun prijzen in de zin van, ik heb dezelfde wagen op een andere website voor goedkopere prijs gevonden, willen jullie jullie prijs aanpassen en dan huur ik bij jullie. Maar daar wilden ze niet op ingaan, pech voor hun want ik boek nu al een jaar ergens anders.

zeekoe
13-05-14, 17:24
Hoi hoi,
Kijk ook eens bij: www.alamo.uk.co/brits (http://www.alamo.uk.co/brits). Wij huurden de laatse keren bij USA-reisen.de,
die waren al goedkoop, maarAlamo is nog goedkoper...
Voorbeeld:
3 april 2014 tot 5 mei 2014
32dagen autohuur Chevrolet Captiva (SUV)
bij Alamo Nederland € 1187,00,
bij Alamo USA reisen € 976,00
bij Alamo.uk.co.brits 674 engelse ponden (ca. € 730,00)
Ik lees de resultaten wel...ben benieuwd.
Groetjes, Ruud

Holandesa
08-12-14, 16:23
Hoi Zeekoe,

De link is verkeerd getyped www.alamo.co.uk/brits (http://www.alamo.co.uk/brits) :o

ronenivonne
09-12-14, 20:53
Wij huren ook altijd bij Alamo/ Brits. Mooie prijzen en extra bestuurder zit erin!!

groennom
13-12-14, 12:23
Ik huur (meestal) bij Hertz. Ook dit jaar gedaan (voor de vakantie in 2015), al vroeg geboekt en ik merk dat de prijzen nu hoger zijn. Voor de periode 18 juli tot en met 8 augustus heb ik een Yukon XL (or simular) gehuurd voor 1100 euro bij Hertz.nl (is nu 1600 euro)...

Ik ben lid van de ANWB en als ik nu kijk voor dezelfde periode dan kost een Chevrolet Tahoe (or simular) met CDP code "504224" 1366 euro bij Hertz.nl, en bij Alamo / Brits ongeveer 1777 euro (1411 Pond). Ik weet niet of voor andere plaatsen en auto's dit verschil ook zo groot is (of kijk ik verkeerd?) ... Wij hebben trouwens het ANWB lidmaatschap juist voor autohuur en hotels, kost iets van 60 of 70 euro per jaar maar loont zeker de moeite als je naar de VS gaat.

ronenivonne
13-12-14, 14:35
Scheelt idd een 2 tientjes met Alamo/brits als ik voor ons kijk. We hebben een auto nodig van 12 t/m 15 Januari ophalen en terug brengen in Newark.
Hoe zit het bij Hertz met de kosten voor een extra bestuurder, die zitten er bij Alamo brits wel in, kom je nog op hetzelfde denk ik.

groennom
13-12-14, 15:52
Scheelt idd een 2 tientjes met Alamo/brits als ik voor ons kijk. We hebben een auto nodig van 12 t/m 15 Januari ophalen en terug brengen in Newark.
Hoe zit het bij Hertz met de kosten voor een extra bestuu?rder, die zitten er bij Alamo brits wel in, kom je nog op hetzelfde denk ik.

Ik ben Hertz Gold member en dan hoef je niet te betalen voor de tweede bestuurder (echtgenoot of echtgenote) (ik ben gratis lid geworden toen ik voor de 1e keer een auto huurde bij Hertz):

Hertz Gold Plus Rewards leden:


Genieten van " alleen leden" korting.
Betaal geen toeslag tweede (https://images.hertz.com/docs/Free%20Additional%20Driver%20ADD/FreeAdditionalDriverNL.pdf) bestuurder voor uw partne

ronenivonne
14-12-14, 06:56
Ik ben Hertz Gold member en dan hoef je niet te betalen voor de tweede bestuurder (echtgenoot of echtgenote) (ik ben gratis lid geworden toen ik voor de 1e keer een auto huurde bij Hertz):

Hertz Gold Plus Rewards leden:


Genieten van " alleen leden" korting.
Betaal geen toeslag tweede (https://images.hertz.com/docs/Free%20Additional%20Driver%20ADD/FreeAdditionalDriverNL.pdf) bestuurder voor uw partne



Thx voor de tip, ga ik dat online regelen.