PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu



Pagina's : 1 [2] 3

breaker9240
04-01-10, 11:14
Hoy,

We willen hier onze auto huren.
Zitten hier al deftige verzekeringen in?
Wat als we bevoorbeeld een sterretje in de ruit krijgen is dit dan ook verzekerd?

Wat als je een platte band hebt???
Of krijg je die gegevens bij alamo of dergelijke als je erom gaat?

groetjes, sven

derrobbie
04-01-10, 11:39
een paar pagina's terug is er een hele discussie over geweest.
Dus je moet maar even terugbladeren.

Teleton
04-01-10, 12:12
Of krijg je die gegevens bij alamo of dergelijke als je erom gaat?

Hi Sven, precies; op de alamosite (https://www.alamo.com/)vind je de kleine lettertjes. Kies Travel Tools en daarna Rental Ptrotection Options voor info over de verzekeringen. Deze staan los van de tussenpersoon waar je je auto boekt. Maar op de site van usareisen staat het toch ook prima aangegeven?

Vrij vertaald door Google:
Loss Damage Waiver - LDW. Uitsluiting van aansprakelijkheid voor schade aan uw voertuig zonder kosten. Incl. Glas, banden, dak en bodemplaat schade, met uitzondering van grove nalatigheid.
http://img44.imageshack.us/img44/798/usareisen.jpg (http://img44.imageshack.us/i/usareisen.jpg/)

breaker9240
04-01-10, 12:30
Hi Sven, precies; op de alamosite (https://www.alamo.com/)vind je de kleine lettertjes. Kies Travel Tools en daarna Rental Ptrotection Options voor info over de verzekeringen. Deze staan los van de tussenpersoon waar je je auto boekt. Maar op de site van usareisen staat het toch ook prima aangegeven?

Vrij vertaald door Google:


Dan heb ik hier overgelezen excuseer ;).

Iemand een idee wat PPP eigenlijk wilt zeggen?

derrobbie
04-01-10, 12:35
PPP staat voor Personal Protection Plan

Een soort inzittenden en bagage verzekering.

breaker9240
04-01-10, 12:51
Ok super :).

Deze avond eens bestellen denk ik via de site :).
als we de auto gaan afhalen krijgen we daar de nodige nummers indien pech onderweg?

Wat indien een platte band?

Of als de band wat platjes staat kan je gewoon naar dichtsbijzijnde tankstation zoals hier vermoed ik? En staan de waarden ook in de deuropening.

derrobbie
04-01-10, 13:36
als we de auto gaan afhalen krijgen we daar de nodige nummers indien pech onderweg?

Zit meestal in het dashbordkastje. Is in ieder geval altijd mee geleverd.


Of als de band wat platjes staat kan je gewoon naar dichtsbijzijnde tankstation zoals hier vermoed ik? En staan de waarden ook in de deuropening.

Ja hoor. Geen probleem.
Verder is hier een discussie (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=127&highlight=Roadside+Assistance+Plan&page=49) over een extra verzekering die je bij de meeste verhuurders kunt afsluiten. (het topic begint halverwege de pagina)
Of het voor jou zin heeft, is iets dat iedereen voor zichzelf zal moeten bepalen.

calypso
04-01-10, 13:48
Hm ... net half uurtje terug ook de boeking gemaakt voor de mei-vakantie, Equinox natuurlijk. Ik betaalde voor 8 dagen toch EUR 235 of zo, volgens mij een stuk duurder dan vorig jaar, niet in verhouding tot de stijging van melkprijzen :-& !
!
Jee je hebt het wel weer geod aanstaan dit jaar Eerst lang wekeend in Januari dan Weekje in Mei en dan nog eens in Juli, Geluksvogel :-)

Het is wel wat duurder als vorig jaar dat klopt maar ja wat wil je je krijgt nu ook nog maar 5% en gene 10% plus dat de prijzen nog omhoog gegaan zijn.

Teleton
04-01-10, 14:30
als we de auto gaan afhalen krijgen we daar de nodige nummers indien pech onderweg?

Alamo heeft maar één nummer, kan je nu al in je telefoon zetten: 1-800-803-4444

mattrob
04-01-10, 14:38
Maar goed, ik heb er net nog maar een email overheen gestuurd, of ik maand van te voren pas hoef te betalen. We wachten maar af; scheelt toch weer in de cash-planning ;) !

En krijg net de standaard (Duitse) bevestingsemail, met daarin 1 zin in het Engels aan toegevoegd =D>:

The payment for car will be around 28 days before your departure

breaker9240
04-01-10, 14:54
Als je de prijs bij autoreisen krijgt.
Zit in deze prijs ook al de toeslag voor een minderjarige bestuurder?
Of moet je die er nog bijtellen 25$ per dag?

groetjes, sven

Update: ja dus zo te zien :) Moest dus op deze link zitten http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_u25_so.htm

Alle belangrijke dingen zitten hier in denk ik:


Unbegrenzte Freimeilen
CDW - Ausschluss der Haftung für Schäden am eigenen Fahrzeug. (ohne Selbstbehalt)
lokale Steuern (Sales Tax)
Flughafengebühren / Airport Fee
wichtige US Zusatz-Haftpflichtversicherung
LIS / EP über 1 Mio. US-$ direkt vom Vermieter !
Gebühr für Fahrer zwischen 21 und 24 Jahre inkl.
PersPro-Insassen- und Gepäckversicherung (CPP)
Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer
erste Tankfüllung (Bei Anmietung in Manhattan ist die erste Tankfüllung nicht inklusive)


Andere vraag, hoelang op voorhand boek je best een wagen?
Komen er op usareisen eventueel nog korting-acties?

calypso
04-01-10, 15:23
En krijg net de standaard (Duitse) bevestingsemail, met daarin 1 zin in het Engels aan toegevoegd =D>:

The payment for car will be around 28 days before your departureNou is dat toch ook weer mooi geregeld wel de korting maar pas later betalen, vind het wel ene goeie actie zo. :-)
Andere vraag, hoelang op voorhand boek je best een wagen?
Komen er op usareisen eventueel nog korting-acties?Er loopt momentueel al een korting acties op de prijs van eenmaal 3 % als je Alamo, Dollar of natioanl boekt en dan nog een 5 % vroegboekactie als je kijkt op de voorpagina!
Meer als dit zul je echt niet krijgen.

mattrob
04-01-10, 18:22
Jee je hebt het wel weer geod aanstaan dit jaar Eerst lang wekeend in Januari dan Weekje in Mei en dan nog eens in Juli, Geluksvogel :-)


Ik klaag ook niet :-\"

Maarten-Annique
10-01-10, 18:21
Hij is zojuist geboekt.
Via USAreisen.
Van 8 mei 2010 t/m 29 mei 2010.
De Equinox bij Alamo.
€491,28.

Nu afwachten hoe het allemaal loopt.
Dit is de eerste keer via USA reisen.

Wanneer krijg je de bevestigingsmail?

Michael66
10-01-10, 19:50
Wanneer krijg je de bevestigingsmail?Meestal dezelfde dag of de volgende werkdag. Het gaat allemaal behoorlijk snel daar.

derrobbie
11-01-10, 11:57
Dit keer gaan we met z'n tweeën 3 weken naar Florida, en ik mag (wegens medische omstandigheden) niet meer auto rijden:sad::sad::sad:.
Als ik nu bij onze duitse vrienden de 'Super - Spar - PLUS' & 'Super - Inklusiv - PLUS' met elkaar vergelijk is het verschil


extra bestuuders (heeft voor ons geen zin, helaas)



een volle tank benzine (echter wordt dit volgens mij bij het 'Super - Spar - PLUS' pakket ook gewoon afgerekend zonder vol te tanken. $40 - $60 extra)



Carefree Personal Protection (PERSPRO) (we hebben echter beide een doorlopende reis- & annuleringsverzekering)


Als ik alles vergelijk lijkt het me dat ik aan het 'Super - Spar - PLUS' genoeg heb.
Of zie ik toch nog een belangrijk verschil over het hoofd??

Teleton
11-01-10, 12:09
Of zie ik toch nog een belangrijk verschil over het hoofd??

Goeie vraag! Ik was er ook al over aan het puzzelen. Hoe langer je gaat, hoe voordeliger het volgens mij wordt om Super Spar plus te kiezen, wanneer je tenminste geen extra chauffeur nodig hebt. In ons geval scheelt het 241 euro. Da's dus een dure tank benzine..... En de Personal Protection lijkt me met de dekking van de reisverzekering afgedekt.

Ik ben dus ook benieuwd of we iets over het hoofd zien.

Oeps: Wel wat anders over het hoofd gezien: Het verschil is 149 euro. Maar goed, ook dat is een dure tank benzine

pzomerdijk
11-01-10, 12:31
Volgens mij heeft het ook nog te maken met een inzittenden-verzekering. Wat daarvan precies de dekking is, is mij ook niet duidelijk. Nu ik het zo lees is dit idd voor een groot gedeelte (medisch, blijvende invaliditeit oid) ook gedekt bij de reisverzekering net als de bagage..... Mmmmmm, 't is zeker de moeite waard, huur 28 dagen en da's inderdaad een duur tankie benzine. Mijn vrouw wil toch al niet rijden dus .... Ben ook benieuwd of er nog iets over het hoofd wordt gezien...

hockey
11-01-10, 12:57
grappig, ik ben dus niet de enige die daarover zit te puzzelen. Alleen het inzittendenverzekeringsgedeelte twijfel ik nog over. Wij gaan drie weken en ik rijd niet, dus die tank benzine komt inderdaad wel heel duur uit.

Michael66
11-01-10, 15:32
Ik heb in 2008 ook het "spar" pakket genomen. Alleen ik zou rijden, de bagage- en inzittendenverzekering wilde ik niet extra dekken (zat al in m'n reisverzekering) en aangezien ik drie weken ging was het goedkoper om ter plaatse de ca. dollar aan benzine (de volle tank) af te rekenen.

Kwestie van je eigen situatie inschatten en de daarbij passende keuze maken,

[verwijderd]
11-01-10, 15:43
Wellicht even verstandig om te informeren want vaak heeft de reisverzekering een maximale dekking op ongevallen en medische kosten zitten die niet erg ruim is, dit zelfde geldt voor je eigen ziektekosten verzekering als je in het buitenland bent.

Wat ik ook laatst begreep van een bekende die bij Hertz werkt is dat een aantal creditcard maatschappijen je verzekerd als je met die creditcard huurt en je dan dus geen extra verzekeringen nodig hebt, echter heb ik dat nog niet uitgezocht verder.

derrobbie
11-01-10, 16:14
Ik heb in 2008 ook het "spar" pakket genomen. Alleen ik zou rijden, de bagage- en inzittendenverzekering wilde ik niet extra dekken (zat al in m'n reisverzekering) en aangezien ik drie weken ging was het goedkoper om ter plaatse de ca. dollar aan benzine (de volle tank) af te rekenen.

Kwestie van je eigen situatie inschatten en de daarbij passende keuze maken,

Met andere woorden: we hebben niets over het hoofd gezien?

Vat ik het zo goed samen?
Indien je toch maar alleen rijdt, je reeds een goede reisverzekering hebt en je de auto voor een langere periode huurt (bijvoorbeeld langer dan 2 weken) is het 'spar' pakket dus een prima keuze.

pietje
11-01-10, 16:42
Hi Maarten-Annique, wij willen ook de Equinox boeken voor 3 weken, maar dan kom ik op een bedrag van 565,00. Heb ik iets gemist?
Pietje

Teleton
11-01-10, 16:59
Heb ik iets gemist?
Pietje

Jij kiest voor een ander pakket, met tweede bestuurder, gratis tank en inzittende verzekering.....

Maarten-Annique
11-01-10, 17:01
De auto is geboekt.
Keurig geholpen via mail.
Werd vandaag zelfs gebeld omdat ik een foutje had gemaakt met de geldigheid van mijn credit card. Was zo opgelost.
Alle bevestigingen zijn binnen en betalen vier weken voor vertrek was geen probleem!
Super bedrijf!

Maarten-Annique
11-01-10, 17:03
Of misschien een andere datum?
Ik heb de bevestiging binnen het bedrag klopt echt!

Teleton
11-01-10, 17:10
Of misschien een andere datum?
Ik heb de bevestiging binnen het bedrag klopt echt!

En..... wilde je inderdaad ook geen extra chauffeur etc.etc. of was dit niet de bedoeling?

Maarten-Annique
11-01-10, 18:11
Wij wilden inderdaad geen extra chauffeur, brandstof en bagageverzekering.

De medewerkster heeft per abuis de voucher al meegezonden in de mail, terwijl we pas in april betalen!
Ik ben heel tevreden over de service. Zie het topic over usareisen.de.

Renske1978
11-01-10, 19:46
Echt ik snap niet hoe jullie met lagere prijzen uitkomen bij usareisen.de. Wij hebben meerdere malen gekeken maar komen voor een full size auto, met alamo gold pakket altijd goedkoper uit via Alamo.nl

Maarten-Annique
11-01-10, 20:01
Kijk en vergelijk. Ik kan het niet anders maken...
De intermediate SUV kost bij Alamo.nl 639 euro.

Dat is dus 148 euro duurder.

Ta2 Gerrit
11-01-10, 20:17
Ik ben ook altijd weer benieuwd naar die berekeningen, want mij lukt het niet.

usareisen met Dollar
http://img710.imageshack.us/img710/8049/dollar2.jpg (http://img710.imageshack.us/i/dollar2.jpg/)

bij Alamo.nl
http://img710.imageshack.us/img710/1166/alamo.jpg (http://img710.imageshack.us/i/alamo.jpg/)

usareisen met Alamo

http://img710.imageshack.us/img710/1504/alamo2.jpg (http://img710.imageshack.us/i/alamo2.jpg/)

Dus zeg het mij, waar zit de fout, Renske

calypso
11-01-10, 20:26
Echt ik snap niet hoe jullie met lagere prijzen uitkomen bij usareisen.de. Wij hebben meerdere malen gekeken maar komen voor een full size auto, met alamo gold pakket altijd goedkoper uit via Alamo.nl
Misschienhandig als je deze uitspraak doet om je berekening erbij te zetten want ook ik kom niet lager uit net zoals de andere hierboven!

Maarten-Annique
11-01-10, 20:41
Probeer maar met onderstaande gegevens:

Orlando in/out
Van 08-05-2009 t/m 29-05-2009 (21dgn)
Klasse Equinox or similar (intermediate SUV)
Alamo

usareisen: 491, 28 euro
eautohuur: 606,46 euro
Alamo: 639 euro
Sunnycars: 693 euro

Agnes
13-01-10, 10:26
Auto (Mid size SUV) is geboekt bij Dolla via USA Reisen.

Remarks: I only want to pay not earlier than 4 weeks before start rental periode.

Geen enkel probleem, dus laat dit geen belemmering zijn.

Mariska
13-01-10, 11:19
Ik heb jullie tips gevolgd en USAreisen is voor het goedkoopst Mid SUV voor 17 dagen. Maar we hebben het eigenlijk altijd via het reisbureau gedaan, maar scheelt wel veel geld. Heeft iemand hier ook mindere ervaringen mee of krijg je gewoon je reisbescheiden en maakt het niet uit dat je in Dtsl hebt geboekt?
Oh ja doen jullie incl. GPS? We zijn al tig keer in FL geweest, maar soms raken we de weg wel eens kwijt, maar is ook vaak leuk kom je op plekken waar je nog nooit bent geweest ;)

[verwijderd]
13-01-10, 11:31
Van USA reisen krijg je gewoon netjes je reis bescheiden thuis net als van het Nederlandse reisbureau zeg maar en dat gaat eigenlijk in 99,9% van de gevallen goed.

Ik ben zelf in het bezit van een GPS die ook de kaarten van de USA erop heeft staan maar deed het vroeger ook met de kaart, met rondrijden vind ik de GPS wel makkelijker aangezien ik dan graag alternatieve routes rij maar door de GPS toch ook weer makkelijk de juiste richting op kan rijden als ik wel even het spoor bijster ben.

Overigens kan je ook in de USA een goedkope GPS kopen en die dan elk jaar weer meenemen.

Maarten-Annique
13-01-10, 11:31
Ik huur nooit een gps. Ik neem die van mezelf mee.
Volgens mij is het kopen van navigatieapparatuur in de USA goedkoper dan er eentje huren!
Via USAreisen krijg je de coupon na betaling per mail.

edit: tegelijk dezelfde reactie als de bovenbuurman

Mariska
13-01-10, 13:10
Dank jullie wel! En ik zag dat er ook een topic usareisen is :oops:.
Dus we gaan boeken!

mod Michael66: dus heb ik e.e.a. maar hierheen verplaatst :) ....

Renske1978
14-01-10, 20:40
Oke Full size Alamo Gold: 20 juli t/m 4 augustus bij Alamo.nl EUR 532
Full size Alamo Super-Inklusiv-PLUS via usa reizen.de : 20 juli t/m 4 augustus EUR 545,56

Ophaal en afhaaladres Seattle Washington.

Michael66
14-01-10, 20:48
Ophaal en afhaaladres Seattle Washington.En ik dacht altijd dat het hier op het forum over Florida gaat ..... ](*,)

knaapje
14-01-10, 20:55
Vreemd. Als ik nu deze boekingen wil maken kom ik op resp EUR 578.50 en EUR 543,72 voor een 2-deurs fulsize.
Voor Seattle.
Of waren je prijzen van vorig jaar?
Misschien kan je volgende keer inderdaad wat duidelijker zijn.
Knaapje

Ta2 Gerrit
14-01-10, 20:58
Ophaal en afhaaladres Seattle Washington.

Dat is echt appels met peren vergelijken. Autohuur in Florida is heel wat anders t.o.v. de rest van de US, Californië uitgezonderd misschien, wat prijzen betreft.

Maar goed, als je het zo bekijkt, heb je gelijk. Maar dit is wel een Floridaforum.
Dat had jij wel goed gezien, Michael :mrgreen:

calypso
15-01-10, 09:54
Ophaal en afhaaladres Seattle Washington.

Tja nu snap ik ook waarom jij steeds andere prijzen had als ons als wij op Orlando checken en jij op Seattle ](*,)

Yvet
19-01-10, 11:52
Vraagje.

De Equinox van Alamo is toch gewoon een midsize SUV of zit er nu toch verschil in??
De equinox is er nooit (of bijna nooir) en dan krijg je toich automatisch een midsize SUV mee??

Ik vraag dit even extra goed na omdat ik een auto wil gaan boeken bij onze buren en op dit moment voor mij een midsize SUV bij Dollar goedkoper is dan een Equinox bij Alamo.

Ta2 Gerrit
19-01-10, 14:00
Vraagje.

De Equinox van Alamo is toch gewoon een midsize SUV of zit er nu toch verschil in??
De equinox is er nooit (of bijna nooir) en dan krijg je toich automatisch een midsize SUV mee??.

Als een zwerende vinger. En omdat er veel mensen in de Equinox hype meegingen (en waarom ook niet, voor die prijs) waren de Mid-size SUV's ook vaak "op".

Dus verviel je dan bijna automatisch in een gratis upgrade naar de Standard-SUV.
Maar daar hebben ze bij Alamo wat op gevonden; de Kia Rondo. Eigenlijk geen Midsize SUV, maar een kleine crossover die daar versleten wordt als "as similar" MSUV.

De meningen hierover zijn verdeelt, met een doorslag naar negatief, vandaar dat wij maar weer gaan voor de Standard of Fullsize.

huug & Astrid
19-01-10, 16:01
Ik zit te denken om via onze duitse vrienden de mid-size SUV te huren bij Dollar
(Super-Inklusiv-plus pakket van 12-07 t/m 07-06 EURO 747,04)
De mid-size bij ALAMO is EURO 769,12 voor dezelfde periode
De Equinox bij ALAMO is EURO 754,40

Wij willen niet met een Kia Rondo worden opgezadeld, dus ik denk dat het dit jaar
Dollar word.

Ik meen dat ik ergens in de vorige posts heb gelezen dat je je ook kan opgeven voor
express check-inn bij Dollar ?

derrobbie
19-01-10, 16:45
Ik meen dat ik ergens in de vorige posts heb gelezen dat je je ook kan opgeven voor express check-inn bij Dollar ?

Toevallig. Zat net met het zelfde dilemma.
En ik had net gevonden dat Dollar inderdaad 'Dollar express' heeft.
Geeft je volgens hun site best wel voordeel (voornamelijk tijdswinst) dus ik denk dat ik dit keer ook voor Dollar ga met de Midi SUV en me dan bij Dollar Express aanmeld.

Lady-M
20-01-10, 09:30
Ja, ik had in 2008 ook zo'n Dollar Express kaartje aangevraagd. Ik kreeg hem net op tijd in de bus en het ziet eruit als een credit card. Er stonden bij de balie van Dollar op MCO weinig mensen en er was niet een speciaal 'loket' voor mensen met zo'n Exress Card.

Ik was blij dat het niet druk was, anders had ik niet geweten hoe ik die rij zonder gewoon asociaal voor te dringen, had moeten omzeilen. Misschien staat er iemand om de mensen met de Express Card op te vangen als het druk is? Geen idee, maar we gaan het dit jaar weer uitproberen, want het kaartje gaat gewoon weer mee. :-)

Mariska
20-01-10, 13:40
Gezien alle verhalen hier op de site over het verschil tussen Alamo en Dollar, denk ik dat we voor Dollar kiezen (mid size suv) Mee eens ;-)?

Indy
20-01-10, 21:42
ik wil graag ff mee surfen op de vraag over het verschil tusse Alamo en Dollar, ook wij denken erover via Dollar te huren. (een mini-van)
mijn duits is niet zo goed maar als ik het goed heb is het verzekeringspakket van Dollar hetzelfde als van Alamo?? weet iemand dit?
vorig jaar gehuurd bij Alamo waren toen erg tevreden maar Dollar is bijna 100 euro goedkoper

derrobbie
20-01-10, 22:25
Naar mijn weten zit er inderdaad helemaal geen verschil in beide verzekeringspakketten.

Agnes
21-01-10, 14:44
Wij hebben ook voor 3 weken via USAReisen bij Dollar een mid-size SUV gehuurd. Betalen 4 weken voor vertrek. Heb ook gelijk een Dollar Express aangevraagd. Heb nu 2 weken verder nog geen kaartje ontvangen maar wel de bevestigingsmail met het nummer !.
Hopelijk omzeilen we zo de drukte, ook hebben we opgeven in de vragenlijst dat je het liefst een SUV rijden, wie weet worden we gratis of goedkoop geupgrade met ons Express nummertje !

derrobbie
21-01-10, 17:19
Heb net zo'n beetje exact het zelfde gereserveerd en gedaan en kreeg als antwoord bij Dollar:
Your Member Packet, including your Dollar EXPRESS card, will arrive within 3-4 weeks.Je zult dus nog even geduld moeten hebben, denk ik.

En nu inderdaad maar afwachten of er bij het afhaalpunt bij Miami Airport een Express counter is en het voordeel geeft :razz:

Ta2 Gerrit
21-01-10, 17:36
wie weet worden we gratis of goedkoop geupgrade met ons Express nummertje !

Keep on dreamin' :mrgreen: De wachtrij voorbij zal wel lukken, maar een gratis upgrade [-X
Wij hebben een Emeraldpas van National, die levert net zo veel op :-P

derrobbie
21-01-10, 17:44
De wachtrij voorbij zal wel lukken

Kijk, en daar heb ik het voor gedaan.;)

beccie25
22-01-10, 11:09
ok, nu ik bijna de gehele discussie gelezen heb en de prijzen gezien heb van usareisen ben ik denk ik overtuigd
maar 1 probleem, mijn duits is niet zeer goed en dat is geen probleem na het boeken las ik, maar heb nog wel een aantal vraagjes voor het boeken
namelijk we kiezen voor een midsize suv voor 3 weken bij dollar
is het verschil tussen super spar plus en super inclusive plus alleen maar de volle tank en extra bestuurders? of maakt het nog qua verzekering veel uit?
ik lees nameli9jk dit:
Fakult. Versicherungsleistungen (zahlbar vor Ort):
PPP (Insassenunfall-/Gepäckversicherung)
USD 6/Tag
PPP inklusive

dus dat begrijp ik niet helemaal
het scheelt bij ons 80 euro dus tja das wel veel geld anders maakte het niet uit
kan iemand ons vertellen wat dit betekent?
en nu ben ik uitgegaan van een midsize suv
mag je bij dollar ook je eigen auto uitzoeken? want krijg nu in het voorbeeld een jeep liberty, maar kan niet van voorbeeld wisselen?
dank julie wel
groetjes rebecca

knaapje
22-01-10, 11:36
Je kunt USAreisen gewoon in het Engels mailen en ze antwoorden dan ook in het Engels.

Knaapje

Teleton
22-01-10, 12:13
is het verschil tussen super spar plus en super inclusive plus alleen maar de volle tank en extra bestuurders? of maakt het nog qua verzekering veel uit?

Bij dit super inclusive pluspakket is de tank benzine, de extra bestuurder(s) en de inzittenden en bagageverzekering inbegrepen. Of je hier behoefte aan hebt, bepaal je zelf. Met een goede reisverzekering zijn deze schades ook gedekt. Ook al heb je maar behoefte aan één component, het pakket is voordelig. Wanneer je geen tweede bestuurder hebt, is het een kwestie van rekenen. De 'gratis'tank benzine bij dit pakket, kan in sommige gevallen wel eens duur uitvallen. Je betaalt misschien minder voor de tank benzine die je aan de balie moet afrekenen. Ik schat de kosten zelf op 60 dollar.


mag je bij dollar ook je eigen auto uitzoeken? want krijg nu in het voorbeeld een jeep liberty, maar kan niet van voorbeeld wisselen? Deze vraag begrijp ik niet zo goed, je mag bij Dollar zelf je keuze maken uit de selectie die voor je klaar staat. Deze auto's voldoen aan de standaardspecificaties voor een midsize suv. Welk merk, type, kleur er staat, blijft altijd weer een verrassing. Het kan een Jeep Liberty zijn, een Chevrolet Equinox, een Toyota RAV4 en nog tientallen andere modelletjes.

Sunshine State
24-01-10, 20:51
Deze vraag begrijp ik niet zo goed, je mag bij Dollar zelf je keuze maken uit de selectie die voor je klaar staat. .


Hee dat wist ik ook niet, dat je bij dollar je eigen auto kan uitzoeken.
Was voor mij altijd de reden Alamo te boeken..

weer wat geleerd =D>

Yvet
25-01-10, 14:07
Ook wij zullen in April een antwoord hebben.

Sinds mei 2008 huren wij via Alamo dus de laatste keer Dollar was voor ons mei 2007.
Veel dingen kunnen veranderen in die tijd.

Op zich maakt het niet uit hoor, je eigen auto uitzoeken is leuk maar geen heel erg belangrijk punt.
Wat altijd kan natuurlijk is dat als de auto je niet bevalt terug gaan naar de balie en om de auto vragen die je wel uit het rijtje hebt gekozen......

mattrob
25-01-10, 14:19
Ik heb ooit ergens een lijst gezien van de verhuurstations met selfselect van Alamo en Dollar, maar kan me niet herinneren waar....Wie helpt?

Als je bij usareisen naar de verhuurder gaat (Alamo of Dollar) en dan naar regio gaat (bv Florida) dan zie je helemaal onderaan de pagina een overzicht van de verhuurstations in heel Florida (of andere regio). Daar staat bij Alamo bij sommigen een 'C' achter; dat is een locatie waar je zelf een auto mag ophalen. Ik zag zo even snel bij Dollar geeneen 'C' locatie overigens ... (in Florida dan) .... #-o

Teleton
25-01-10, 15:30
Ik zag zo even snel bij Dollar geen een 'C' locatie overigens ... (in Florida dan) .... #-o Gevonden! Thanks...dat wordt dus extra spannend voor ons bij het ophalen van de auto. Ik denk er overigens net zo over als Yvette, zelf kiezen is leuker.

brutus
31-01-10, 20:55
ik heb de gegevens binnen heb ik genoeg aan die voucher.

ref./TOMA: met een nummer. dat is zeker dan alles wat ze daar nodig hebben.

vorig jaar hebben ze me bij de verhuur (geen dollar) behoorlijk zenuwachtig gemaakt omdat ik niet de juiste papieren bij zou hebben. wat dus wel was.

toen hij het toch had geregeld :mad: dacht hij dat ik wel een extra verzekering of zo zou nemen.

Ta2 Gerrit
31-01-10, 23:12
ik heb de gegevens binnen heb ik genoeg aan die voucher.

ref./TOMA: met een nummer. dat is zeker dan alles wat ze daar nodig hebben.

vorig jaar hebben ze me bij de verhuur (geen dollar) behoorlijk zenuwachtig gemaakt omdat ik niet de juiste papieren bij zou hebben. wat dus wel was.

toen hij het toch had geregeld :mad: dacht hij dat ik wel een extra verzekering of zo zou nemen.

Die voucher (TOMA) is inderdaad de enige die je nodig hebt (en je CC en rijbewijs uiteraard :D)

Je zenuwachtig maken is een specialiteit van (sommige) Alamo medewerkers (denk ik dat je bedoelt).
Zo heel af en toe proberen ze dat bij ons ook, maar wij zijn overtuigde DEEKERS (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8129&highlight=deekers) :twisted:

Reza
21-03-10, 12:09
Na vergelijken diverse sites kom ik voor een midsize suv va 24/4 retour 15/5 volgens mij goed uit bij usareisen.de Alamo . ik wil een pakket met twee bestuurders en GPS systeem en kunnen kiezen bij ophalen. Ik sta open voor goedkopere suggesties ;-) En vraag aan de ervaringsdeskundigen :Als ik het super inklus pakket hierbij kies hoef ik volgens mij helemaal niets meer erbij te nemen, ook niet ter plekke toch ? Om natuurlijk toch goed verzekerd te zijn maar niets onnodigs.
We gaan natuurlijk voor de Deeker prijs !

Ta2 Gerrit
21-03-10, 12:41
Als jullie Super - Inklusiv - PLUS inkl. Navigationssystem ben je helemaal gesteld, wat bestuurders en GPS betreft'
Zelf kiezen is afhankelijk van waar je de auto ophaalt, bijv. Orlando kan het wel.
Op de site van usareisen (http://www.usareisen.de/mietwagen/carshow.php?rentalcomp=Alamo&region=Florida&sz=so)kun je zien waar wel of geen keus is.

Dan hoef je als rechtgeaarde Deeker niets meer bij te nemen :-)
Goedkopere opties ? Zelf een navigatiesysteem kopen bij Wal*Mart bijvoorbeeld.

Niels82
21-03-10, 22:39
Als je Super-Inklusiv-PLUS hebt gekozen bij een equinox, is dat hetzelfde als Alamo Gold?
Neem aan van wel maar wil het toch zeker weten ;)

[verwijderd]
21-03-10, 22:43
Helemaal correct, daarmee wordt hetzelfde pakket aangeduid.

En dan kan je in ieder geval zeggen dat je verder niets nodig hebt tenzij je bang bent om de sleutels in de auto te laten of dat je je band niet kan vervangen onderweg.

Controleer overigens wel even of er een reserve wiel inzit en dat deze ook hard is, je zal niet de eerste zijn die erachter komt dat er geen band in zit of dat deze lek is.

mootje70
26-03-10, 22:53
Hoi,

Probeer door alle informatie heen te worstelen over autohuur maar zie door de bomen het bos niet meer. Vandaar even deze vraag hier:

Wij willen heel graag bij usareisen.de een midsize-suv huren. Nu vraag ik me af hoe het zit met de verzekeringen. Als ik het pakket Super-inklusiv-plus afsluit, zit hier dan ALLES in? bv ook bij pech, ongeluk, etc? Wil nl. geen enkel risico lopen, dus dan betaal ik liever een beetje meer. We zijn met 2 volwassenen > 25 jaar en 1 kind. Bedankt alvast voor de informatie!

Groetjes Monique

Teleton
27-03-10, 08:38
Als ik het pakket Super-inklusiv-plus afsluit, zit hier dan ALLES in? bv ook bij pech, ongeluk, etc? Tsja, het is en blijft een huurcontract met veel kleine lettertjes. Lastig om te zeggen dat je dan ALLES hebt afgedekt.....Je kunt in ieder geval geen uitgebreider pakket kiezen.

Een aantal zaken zijn niet in dit pakket opgenomen. Hiervoor kan je ter plekke een aparte voorziening treffen; dit heet Roadside Plus. Sommigen vinden dit prettig, anderen vinden het onzin. Maak dus je eigen je keuze voor $ 5.99 per dag, excl. tax.

Roadside Plus


KEY REPLACEMENT - Lost keys? No worries, we will send replacement keys or a locksmith.
FLAT TIRE - If the vehicle's spare tire is inflated and serviceable, it will be installed to replace a flat tire. If no inflated spare is available, the vehicle will be towed in accordance with the towing provision.
TOWING - If the vehicle is rendered inoperable (unrelated to an accident) towing charges will be covered at no additional charge.
JUMP START - A battery boost will be provided in an attempt to start the vehicle.
LOCKOUT SERVICE - If the keys are locked inside the vehicle, service will be sent to gain entrance.
FUEL DELIVERY* - A limited supply of gasoline will be delivered to the vehicle to enable you to reach the nearest open service station.

nee
27-03-10, 11:45
Oke.... dus wil je een compleet pakket... dan ook roadside plus erbij nemen!
Ik ben ook al weken bezig om het uit te zoeken, en zie ook door de bomen het bos niet meer..... Ik ga voor super-incl.-plus en sluit in Miami nog een roadside plus af. Hopelijk hoeven wij er geen gebruik van te maken, en gaan we alleen maar genieten

[verwijderd]
27-03-10, 11:55
De roadside is zeg maar het ANWB lidmaatschap hier, maar hoevaak maak je daar hier gebruik van?

De auto huur je van een verhuur maatschappij waarbij je er vanuit mag gaan dat de auto in goede conditie is, problemen te wijten aan de auto zelf moet de verhuurmaatschappij verhelpen, ook als de auto dienst weigert.

Tenzij je vergeten bent de lichten uit te doen waardoor de accu leeg is.

Tja de een vind het prettig om die verzekering er extra bij te nemen en de ander neemt het kleine risico dat hij/zij eens door eigen schuld niet weg kan met de auto.

Niels82
27-03-10, 12:49
Sterker nog, volgens mij hebben bijna alle auto's tegenwoordig sensoren wanneer je je lichten aanlaat en slaan over op dimlicht als je ze toch aanlaat.
Een band vervangen kan bijna iedereen zelf wel dus daar heb je het ook niet voor nodig.

Ik kan me niet voorstellen dat je (wanneer je geen 2 linker handen hebt) dit nodig hebt.

marjoleinenrick
31-03-10, 21:30
Kan je die usareisen.de ook ergens omzetten naar Nederlands of Engels, mijn Duits is heel slecht :D en de prijzen staan me wel aan!

Njit
31-03-10, 22:01
Tuurlijk kan dat: http://translate.google.nl/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=usareisen.de&sl=de&tl=nl

marjoleinenrick
05-04-10, 13:14
Zijn de prijzen van usareisen.de inclusief belasting? in het overzicht bij 'diversen' staat namelijk dat alles exclusief is.. maar dat zie ik zover nergens terug.

[verwijderd]
05-04-10, 13:35
De eindprijs die je te zien krijgt voordat je je gegevens invoert is de prijs die je betaald.

rreedijk
23-04-10, 01:49
Enkele maanden geleden een midsize SUV geboekt via Usareisen met als verhuurder Alamo. We zouden op 17 april de auto oppikken tot 2 mei. Echter wegens alle vliegtuig ellende met die aswolk is onze vlucht tot 2 maal toe verzet. Ik heb Usareisen in het engels gemaild met het probleem en tot 2 maal toe de huurauto om moeten boeken. Kreeg steeds snel antwoord via de email (in het engels). De huurauto is tot 2 maal toe keurig omgezet, was geen enkel probleem. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de service van Usareisen! :)

marjoleinenrick
03-05-10, 18:46
Ik heb 2 weken geleden op hun site gekeken en toen wilde we een midsize SUV huren; equinox. Maar omdat we onze creditcard nog niet binnen hadden, moesten we hier mee wachten. Nu willen we de auto gaan boeken, en nu staat ie er niet meer bij?? Ook de prijzen zijn anders dan voorheen. Is zo'n auto dan gewoon volgeboekt ofzo?? Beetje raar...

Teleton
03-05-10, 18:52
Beetje raar...


Misschien nog even rustig kijken? De Equinoxklasse valt onder de rubriek SUV bij Alamo op de site van usareisen.de

Hij staat hier (http://www.usareisen.de/mietwagen/miet-berechnung.php?id=439&as=MCO&bs=MCO&an=100510&bn=170510&at=12:00&bt=12:00) nog gewoon op hoor, voor 170 eurootjes per week is 'ie van jou......[-o< Or similar......

derrobbie
03-05-10, 18:53
nee hoor. Hij staat er nog gewoon tussen.
Als je je keuze maakt voor Midsize-SUV bij Alamo kun je uit 2 types kiezen, waaronder de beroemde Equinox

zie net dat je me al voor bent...

knaapje
03-05-10, 18:55
.........Ook de prijzen zijn anders dan voorheen...........

Kan kloppen, de vroegboekkorting is inmiddels vervallen.

Knaapje

marjoleinenrick
03-05-10, 18:57
Dank u, dank u!
Ik was ff de kwijt weg :) maar heb het inmiddels gevonden :D

Michael66
03-05-10, 20:01
Tja, prijzen die veranderen .... Welkom in het internettijdperk! Waar de prijzen snel en veranderlijk zijn.

calypso
03-05-10, 21:24
Prijzen zijn inderdaad iets veranderd want als ik mijn auto (Equinox, in Atlanta) nu nakijk voor dezelfde periode van 12 Juni tot en met 03 July ben ik nu €596,14 kwijt, terwijl toen ik deze vast legde in December een prijs van €604.44 kreeg.

Dus ja de prijzen zijn iets aangepast maar veel is het niet, dit scheelt ongeveer een 8 euro op het totaal bedrag. Inclusief alle kortingen.
Zit trouwens eraan te denken om mijn eerste reservering maar te cancelen (aangezien dit nog steeds kan tot 72uur van te voren) en me die 8 euro maar te nemen blijven toch zuinig he :-)

marijke8
07-05-10, 16:24
Kan iemand mij vertellen die afgelopen kerstperiode een auto (Eqinox) heeft gehuurd bij usareisen.de wat de prijs voor die periode was. willen weer met de kerst naar Orlando. Dan heb ik een indicatie wat de tarieven zijn in die periode.
Alvast bedankt.

groetjes,
Marijke8

Michael
07-05-10, 18:11
366.06 voor twee weken

sonja
07-05-10, 18:30
366.06 voor twee weken

Was dit inclusief alle benodigde verzekeringen?

knaapje
07-05-10, 18:34
Weliswaar voor en aandere periode.
Ik heb afgelopen oktober een Equinox(klasse) gehad en voor komende oktober is hij ongeveer 15% duurder.
Florida via Usareisen.de.
Ik denk dus dat je daar ook voor de kerstperiode wel rekening mee zult moeten houden.

Knaapje

Michael
08-05-10, 04:32
Was dit inclusief alle benodigde verzekeringen?

Yep, met meest uitgebreide pakket, super inclusiv plus, in de kerstperiode. Had de rekening nog in mijn mailbox, dus kon zo spieken.
Zulke prijzen kan men dit jaar wel vergeten met die dalende Euro.

marijke8
08-05-10, 13:55
Yep, met meest uitgebreide pakket, super inclusiv plus, in de kerstperiode. Had de rekening nog in mijn mailbox, dus kon zo spieken.
Zulke prijzen kan men dit jaar wel vergeten met die dalende Euro.


Michael bedankt voor je snelle antwoord, moet hier zeker mee houden. Alvast bedankt.

marjoleinenrick
10-05-10, 19:04
Nog even een kort vraagje over die super-inclusiv-plus;

Zit daar alles inbegrepen behalve die soort 'anwb'?


En nog iets, als je nou later aankomt dan gepland door vertraging, dan neem ik aan dat je auto gewoon nog voor je klaar staat?
En als je invult dat je de auto om 12 uur komt inleveren en je ben er om 11 uur, dat is toch ook geen probleem?

knaapje
10-05-10, 19:20
Vraag1: Ja, Alles, benzine, extra bestuurders, behalve "wegenwacht"

Er staat geen speciale auto voor je klaar.Er staat een rij auto's,waaruit je een krijgt of mag uitzoeken binnen de geboekte klasse. Staat er geen meer van je klasse krijg je een grotere of luxere.
Een (paar) uurtje(s) eerder inleveren geen probleem. Later wel!.
Kost je extra.

Knaapje

Njit
10-05-10, 21:32
En als je invult dat je de auto om 12 uur komt inleveren en je ben er om 11 uur, dat is toch ook geen probleem?

Kijk ook goed hoe laat je geacht wordt de auto terug te brengen. Daarna betaal je een DAG extra huur. Dit staat vermeld op je huurcontract.

marjoleinenrick
10-05-10, 23:20
Ok, nou we hebben maar 12 uur ingevuld, misschien zijn we er al om 10 uur, maar dat is in ieder geval dan geen probleem.

Bij deze dus;
Geboekt van 2 sept t/m 18 sept
Bij usareisen.de een auto van Dollar voor 450 euro super inclusivplus
Midsize SUV.

We are happyyyyy :D

[verwijderd]
11-05-10, 03:18
Die tijden zijn slechts een indicatie voor de verhuurder hoeveel mensen er rond dat tijdstip komen, verder telt alleen de tijd van afhalen en terug brengen. Dus let daar wel altijd op dat je daar niet een dag teveel op krijgt, die kan je nml. beter vooraf betalen/boeken dan achteraf qua prijs.

marjoleinenrick
11-05-10, 14:47
We hebben gisteren de auto geboekt, maar nog geen bevestgingsmail gehad. Klopt het dat dit even duurt?
Of is er dan wat fout gegaan..

Njit
11-05-10, 14:51
In het algemeen krijg je die heel snel. Anders even mailen met ze. Zie http://www.usareisen.de/flamingo/impressum.htm

marijke8
11-05-10, 19:26
Ik heb de vraag al keer gesteld voor de auto huur in de kerstperiode weet ik niet wat ik moet doen of boeken bij 1 van de intenet reisaanbieders of via usareisen.de

graag jullie hulp
marijke

knaapje
11-05-10, 19:35
Voorwaarden en prijzen vergelijken en boeken.
Wat verwacht je verder?

Michael66
11-05-10, 19:40
... weet ik niet wat ik moet doen of boeken bij 1 van de intenet reisaanbieders of via usareisen.de ...Ja!




Ik zie je bijna nadenken. "Huh, wat bedoelt íe nou?"

Laat ik het anders stellen: Wat wil je nou precies?
Pas wanneer je dat weet kunnen we je van een advies voorzien, want elke situatie, elke Florida reis kent een andere "beste-oplossing".

Dus: Wat zijn de exacte data voor de autohuur, welke klasse wil je, welk pakket verzekeringen en extra;s, hoeveel mensen gaan de auto besturen, wat is de leeftijd van de bestuurders, waar ga je de auto ophalen en waar terugbrengen, etc. En: zijn er verhuurders die je voorkeur hebben, bij welke aanbieders heb je al gekeken, zo ja wat heb je zelf voor prijzen gevonden en wat zat er wel en niet in die prijzen en meer van die info.

Zonder die gegevens kun je je vraag blijven herhalen tot je een ons weegt, een antwoord waar je iets aan hebt zul je niet krijgen.

Njit
11-05-10, 19:52
voor de auto huur in de kerstperiode weet ik niet wat ik moet doen of boeken bij 1 van de intenet reisaanbieders of via usareisen.de

snap het woordje 'of' niet zo. USAReisen boek je toch ook gewoon via internet? Of ga jij bij ze langs in Berlijn?

marijke8
11-05-10, 20:13
Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik via usareisen.de ga boeken.

Het zou gaan van 18 december 2010 t/m 31 december 2010. Orlando - Orlando. De bestuurder is al ouder dan 50 jaar, en mijn schoonzus en ik zijn de back up voor de bestuurder. Hebben al een aantal jaren een minvan gehuurd van Alamo met een gold pakket voor 4 personen, we zaten wel lekker ruim in deze 7 persoons Van, maar daar zat natuurlijk wel een prijs kaartje aan. Als nu kijk op usareisen.de en jullie ervaringen met de Chevrolet Eqinox is deze wagen voor 4 personen en baggage groot genoeg.

Bij verschillende internet aanbieders ben ik voor een midside SUV 763,00 euro voor deze periode. Daarom ben ik een beetje de weg kwijt wat ik moet doen. En op usareisen.de komen de prijzen van december pas in augustus/september.

Waar ik al aan gedacht heb om de vlucht en de condo te boeken behalve de auto.

Soms duizelt me dat er zoveel info wordt gegeven op het forum. Dat ik het even niet meer weet. Ik had wat duidelijker moeten zijn met mijn vraag. Ik weet dat ik zelf de keus moet maken maar met een beetje hulp van jullie allemaal hoop ik er uit te komen.

Njit
11-05-10, 20:19
Bij USAReisen heb je straks weer vroegboekkorting. Dat scheelt je weer geld.

Vlucht en condo zijn zaken die je wel ruim van te voren moet boeken omdat die alleen maar duurder worden. Wij hebben onze auto ook pas in januari geboekt. De vlucht hebben we al veel eerder geboekt.

marijke8
11-05-10, 20:20
Bedankt Njit ben al hard bezig met de vliegtickets en de condo, bedankt voor de tip met de vroegboekkorting.

hrjhaan
11-05-10, 20:23
Wij hebben de auto voor juli eind maart geboekt. Er was toen 8% vroegboekkorting + 3% extra korting. Toch samen 11%. Dus zeker de moeite waard om nog even te wachten en de site in de gaten te houden.

knaapje
11-05-10, 21:10
Ik denk, dat je je het minste zorgen hoeft te maken over de boeking van de auto.
Een vlucht of een condo of kamer kan je beter zo vroeg mogelijk boeken i.v.m. beschikbaarheid.
Een auto moet wel erg gek gaan wil die niet meer beschikbaar zijn als je pakweg zo'n 14 dagen vantevoren boekt. Eventueel krijg je toch automatisch een upgrade aangeboden.
Je hebt dus evt. voldoende tijd om op de nieuwe tarieven te wachten.

Knaapje

Michael
12-05-10, 01:56
Michael bedankt voor je snelle antwoord, moet hier zeker mee houden. Alvast bedankt.
Je gaat excact dezelfde dagen als wij afgelopen kerst (18-31) :-P
Enne..... voor een condo of villa kun je ook wachten tot een maand of twee van tevoren hoor. Moet je wel kijken bij www.lastminutevillas.net (http://www.lastminutevillas.net) Krijg je veel offertes en.... erg laag geprijst omdat de verhuurders toch kiezen voor verhuren ipv leegstand.
Wij hebben uiteindelijk pas offertes opgevraagd bij voornoemde link half november en absoluut de vruchten ervan geplukt.

Maar dat is nu eenmaal persoonlijk. Wil je meer rust in de tent dan kun je inderdaad nu al kijken. Uiteindelijk geld, villas zat hier.
Vliegtickets zijn het belangrijkst. Auto hadden wij geboekt in de eerste week van december.

[verwijderd]
12-05-10, 03:39
Rond de kerst moesten wij de auto omruilen op MCO en er was GEEN auto beschikbaar in onze klasse en/of hoger, alleen nog economy auto's bij Dollar.

Na wat aandringen werd er even gebeld en werd er wat geregeld en kregen we een auto van national mee.

Dus de auto zou ik zelf wel tijdig boeken als je nog wilt kiezen uit de verschillende verhuur maatschappijen. Maar ieder zo zijn ervaringen.

De Villa of hotels zou ik ook niet zo bang voor zijn gezien het grote aanbod. Hotelkamers worden wel duurder naarmate er meer verhuurd zijn over het algemeen of ze moeten nog onder hun aantallen zitten.

marijke8
12-05-10, 08:47
Rond de kerst moesten wij de auto omruilen op MCO en er was GEEN auto beschikbaar in onze klasse en/of hoger, alleen nog economy auto's bij Dollar.

afgelopen kerst met nog een gezin op Orlando airport een Minvan gehuurd,na het terug brengen bleek deze auto niet geregistreerd bij Alamo maar bij National daar werkte ze mee samen. Het waren 2 spiksplinter nieuwe auto's

Njit
12-05-10, 08:48
@jeroen: Dat er geen auto in jouw klasse was denk ik pure pech. Maar in het algemeen staan er zat auto's hoor...

knaapje
12-05-10, 09:43
Bovendien zit er, denk ik, een verschil tussen een auto, die gereserveerd is ophalen en omruilen voor een pechgeval.
In het eerste geval weten ze het dagen van tevoren en zullen ze de voorraad aanpassen.

Alamo en National werken niet alleen samen. Ze zijn zelfs 100% zusjes van dezelfde moedermaatschappij.

Knaapje

A.Hofman
12-05-10, 09:47
Wij gaan van 1 t/m 15 november, ik wacht rustig af tot de winterprijzen van usareisen beschikbaar zijn. De vlucht en villa hebben we in januari al geregeld.

[verwijderd]
12-05-10, 12:32
@Njit, als er slechts 5 auto's staan in het Dollar gedeelte spreek ik niet van geen auto in onze klasse, er waren alleen nog economy auto's beschikbaar ne dan slechts 5 stuks. Ook bij de andere verhuur maatschappijen waren de garages erg leeg.

Njit
12-05-10, 12:54
Ik snap wel wat je bedoeld hoor. Maar zoals Knaapje ook al aangeeft: omruilen is wat anders dan van te voren boeken. Als ze jou een groter model kunnen verhuren dan zorgen ze er echt wel voor dat ze die hebben staan.

powercoaster
12-05-10, 14:28
Ligt het aan mij of ligt de website eruit? Was net in de laatste stap van het boeken van een auto...

marjoleinenrick
12-05-10, 14:31
Klopt bij mij doet ie het ook niet.

powercoaster
12-05-10, 14:34
Klopt bij mij doet ie het ook niet.

Bedankt :)
Hoop niet dat ze ineens failliet zijn, heb al twee auto's betaald voor de zomer.. ;)

Njit
12-05-10, 14:46
http://downforeveryoneorjustme.com/usareisen.de
It's just you. http://usareisen.de (http://usareisen.de/) is up.

Lijkt op een probleem vanuit Nederland..

Ta2 Gerrit
12-05-10, 15:07
Met een beetje PC doet ie het gewoon, hoor :lol:

marijke8
14-05-10, 09:12
Bij USAReisen heb je straks weer vroegboekkorting. Dat scheelt je weer geld.

Wanneer start ongeveer de vroegboekkorting bij usareisen. Op de site staat dat de winterprijzen juli/augustus 2010 beschikbaar zijn.

Ta2 Gerrit
14-05-10, 09:39
OP het moment dat de prijzen beschikbaar zijn (was voorgaande jaren zo half Augustus), gaat ook direct de vroegboekkorting in.

marijke8
14-05-10, 14:44
OP het moment dat de prijzen beschikbaar zijn (was voorgaande jaren zo half Augustus), gaat ook direct de vroegboekkorting in.

Dan zijn we net terug van ons zomer verblijf in Orlando.

mootje70
03-07-10, 15:15
Ik heb een vraag: wij hebben een auto gehuurd bij alamo via usareisen.de. We zouden met Martinair vliegen en dan op 15 juli aankomen, waarbij ik heb aangegeven de auto vanaf 19.00 uur op te halen. Nu heeft martinair de vlucht eruit gegooid en ons omgeboekt naar delta. Nu landen we een stuk eerder in orlando, al om 14.40 uur. Is het nodig om dit door te geven aan usareisen? Of niet? Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft. Groetjes Monique

pzomerdijk
03-07-10, 19:39
Op je voucher staat inderdaad een tijd van afhalen en terug brengen. Als je nu eerder ophaald en bijv. wel met Martinair terug vliegt om 19.00 uur, dan zullen ze waarschijnlijk 1 dag meer gaan rekenen. Of je moet de auto op de dag van terugreis op het zelfde tijdstip terugbrengen.
Een telefoontje kun je er denk ik altijd aan wagen bij onze Duitse vrienden.

rreedijk
03-07-10, 23:08
Onlangs met alle aswolk problemen heb ik ook diverse malen mijn auto om moeten boeken naar andere dagen. Via de email heb ik in het engels contact met hen opgenomen en tot 2 maal toe is alles keurig netjes en zonder bijkomende kosten omgezet. Werd ook keurig in het engels beantwoord. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over usa reisen wb het omboeken.

Met betrekking tot jouw vraag: dat is een lastige. Als je eerder ophaalt, zullen er ws kosten aan verbonden zijn zoals pzomerdijk aangeeft. Is het niet mogelijk om een stategische tijd te nemen. Reken zo maar dat je 1 tot 2 uur bezig bent voordat je met je koffers buiten staat. (heb ik tot 2 maal toe meegemaakt) Als je nog lekker even op je gemak een bakkie gaat doen of een hapje op het vliegveld kun je er weer een half uur bij optellen. Afhankelijk van het tijdstip van je terugvlucht, haal je daar 3 uur af en hopelijk kom je dan precies op een mooi tijdstip uit van ophalen en terugbrengen.
Het is allemaal even rekenen, maar hopelijk heb je er wat aan! :)

Guus
05-07-10, 21:13
Wij hebben een auto gehuurd bij alamo via usareisen.de. We zouden met Martinair vliegen en dan op 15 juli aankomen, waarbij ik heb aangegeven de auto vanaf 19.00 uur op te halen. Nu landen we een stuk eerder in orlando, al om 14.40 uur. Is het nodig om dit door te geven aan usareisen?
Of zich is het niet noodzakelijk, maar als het je een beter gevoel geeft dan kun je het doen. Op zich zijn de tijden op je voucher indicatief. Geen enkel probleem dus indien je wat eerder of later komt. V.w.b. de extra dag huur. De geplande aankomst is 14.40. Voordat je alles hebt en bij de balie van het autoverhuurbedrijf staat ben je al weer snel een uurtje verder. Ik weet niet precies wanneer de terugvlucht staat gepland, maar afhankelijk van dat tijdstip minus de tijd die je vooraf op de luchthaven wil/moet zijn dien je het een en ander bij te sturen. Of gewoon wat extra betalen natuurlijk. Bij een tijdsoverschrijding betaal je meestal eerst de tijdsoverschrijding per uur totdat het dagbedrag is bereikt (meestal na 2-3 uur). Daarna ga je pas per dag betalen.

Lelli Kelly
18-07-10, 15:35
Hoi allemaal,

Ik heb net de auto geboekt voor onze rondreis in november bij USAreisen.de (met de vroegboekkorting !)
Ik ontving direct een bevestigingsmail in mijn mailbox. Ik las dat je nog een voucher toegestuurd krijgt?
Gaat dit per post of email ? Wat zijn jullie ervaringen ?
En krijg je dat al snel ?

En weten jullie of de kosten al direct van je creditcard worden geincasseerd (dus deze maand zeg maar) of is dat pas bij het ophalen van de auto ? Kon hier niet echt duidelijk wat over terugvinden op de website.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden !

Groetjes Leonie

Njit
18-07-10, 15:38
Voucher krijg je per email, meestal op dezelfde dag. Kan in het weekend iets langer duren.

Wat betreft het afschrijven van de kosten: het is altijd van te voren. Maar of het direct is of een maand voor het ophalen van de auto verschilt. Het is sowieso niet bij het ophalen van de auto.

hockey
18-07-10, 15:49
Ik kreeg de bevestiging meteen in de mailbox. Ik had tijdens de boeking aangegeven niet eerder dan 4 weken voor aanvang van de huur te willen betalen. Het is keurig pas 4 weken van te voren van mijn cc afgeschreven en 2 dagen na de afschrijving had ik de voucher in mijn mailbox.

marjoleinenrick
18-07-10, 16:19
Volgens mij hebben wij helemaal geen voucher gehad, alleen maar een bevestiging email. En daarin lees ik ook niks over een voucher... Moet je deze echt hebben of hebben sommige mensen deze ook niet gehad?

[verwijderd]
18-07-10, 16:42
Als je hem niet hebt gekregen dan even een mail sturen naar USAreisen.de dan komt het allemaal wel goed. De Voucher krijg je pas na afschrijving van het bedrag. Je kan even controleren of je al betaald hebt of niet.

marjoleinenrick
18-07-10, 16:50
Ja we hebben al lang betaald, even mailen maar dan.. dank u

calypso
18-07-10, 21:21
Voucher krijg je per email, meestal op dezelfde dag. Kan in het weekend iets langer duren.


Dit is tegenwoordig niet meer bij USAREISEN.de omdat ze nu pas later het geld daadwerkelijk af schrijven van je CC (4 weken voor de reis) en dan pas je voucher op sturen 10 dagen van te voren.

hockey
18-07-10, 21:48
Ik heb het verzoek gedaan pas 4 weken van te voren te betalen, ik denk niet dat dit standaard is. Na afschrijving van de cc had ik de voucher een paar dagen later binnen, dus niet pas 10 dagen van te voren.

beccie25
21-07-10, 10:46
wij hebben wel onmiddelijk het voucher gehad, maar hebben dan ook gewoon meteen de betaling gedaan

Maarten-Annique
21-07-10, 10:50
Of je de voucher wel of niet meten krijgt hangt inderdaad af van het feit of je meteen of uitgesteld betaald.
Al met al ben ik erg tevreden over USAreisen.

marjoleinenrick
21-07-10, 11:07
We hebben de voucher ook gehad, dus is helemaal goed gekomen :)

Lelli Kelly
30-07-10, 13:28
We hebben onlangs een auto gehuurd via USA Reisen.de en we kregen afgelopen week het overzicht van de creditcard. Daarop zag ik dat het bedrag dat was afgeboekt voor de auto minder was dan de factuur die ze gestuurd hadden. Ik heb een e-mail gestuurd naar usareisen.de met daarin de vraag of dit wel klopte (je weet maar nooit of er anders nog wat fout gaat straks bij de balie van Alamo). Ik kreeg de volgende dag netjes een mailtje terug met het antwoord dat de prijzen waren aangepast en we minder hoefden te betalen. Het scheelde bij elkaar maar 10 Euro maar toch......dat is nou eens service !!

Njit
30-07-10, 13:45
Da's zeker netjes. Daar kunnen sommige bedrijven nog wat van leren :)

cindy74
03-08-10, 20:46
Mm mij hebben ze wel 35 euro uit mijn zak gehaald . Het bedrag zou niet op hun rekening gestaan hebben na enig zoekwerk van mijn bank hadden ze het toch , deze zoektocht heeft mij 35 euro gekost terwijl het geld toch netjes op hun rekening stond.

Njit
03-08-10, 20:49
Ik kan je even niet volgen. Misschien moet je het even toelichten..

cindy74
03-08-10, 21:01
Ik had bij hun een hotelkamer geboekt netjes betaald . Na een week mailden ze me dat ze het geld niet hadden ontvangen , ik dus een bewijsje gestuurd dat het toch echtr wel van mijn rekening af was . Na nog een week ....3 dagen voor vertrek mailden ze me dat ze het nog steeds niet hadden na mijn bank gecontacteerd te hebben en een bewijs van betaling van mijn bank gestuurd te hebben zeiden ze nog steeds dat het niet op hun rekening stond . 2 dagen voor vertrek begon mijn bank een onderzoek naar het verloren geld en hebben ze usa reisen hun bank 35 euro moeten betalen voor hun gedane onderzoekken . Het geld stond de hele tijd op hun rekening . Ik mail hun dat ik het niet netjes vond maar heb na 4 mails nooit iets terug gehad .
Gaat wel over een hotelkamer maar dat maakt niet veel uit denk ik .

Njit
03-08-10, 21:05
Overboekingen naar het buitenland is altijd lastig. Wij gebruiken altijd een Credit Card. Dat gaat (bijna) altijd goed.

cindy74
03-08-10, 21:44
Ik koop nogal erg veel uit nederland en duitsland en heb dit nog nooit gehad . Vond het niet erg netjes van hun het ging om 350 eúro en erbovenop nog eens 35 euro voor hun bank . Ik wou het niet met visa betalen omdat het dan van mijn limiet ging en wou het volledige bedrag van 2500 euro hebben op vakantie dat was de reden dat ik het zo heb gedaan maar ik doe dit nooit meer .

hockey
04-08-10, 00:31
Je kunt toch ook gewoon met je creditcard betalen en dan het bedrag meteen van je bank naar je cc storten ? Dan wordt de limiet van je cc niet anders. Scheelt weer de kosten van een buitenlandoverboeking.

cindy74
04-08-10, 08:25
^^^dat wist ik dus niet maar gaat het hier ook niet om het was gewoon niet netjes van hun .

Inimieni
11-08-10, 17:15
Die Voucher waar iedereen het hier over heeft, krijg je die via de post verstuurd of via de mail???

Ta2 Gerrit
11-08-10, 17:33
Via de mail

Inimieni
11-08-10, 17:47
Via de mail

Oh gelukkig, we wonen namelijk op de antillen en de post doet er nogal lang over vanaf Europa.... (en we gaan over 2,5 week al weg)
Thanx voor het snelle antwoord!!

Heeft iemand trouwens enig idee wat ze hiermee bedoelen. Dit staat op de site als ik een auto heb uitgezocht onder het lijstje verzekering en toeslagen:

Kaution:
mit Kreditkarte des Fahrers USD 25/Tag bzw. USD 100/Woche
(Barkaution in Einzelfällen auf Anfrage)

Njit
11-08-10, 18:58
via http://translate.google.nl kom ik op de volgende vertaling


Borg:
met een credit card van de bestuurder, of $ USD 100/week 25/day
(Storting van contant geld in individuele gevallen op verzoek)

6foot6
11-08-10, 21:40
mit Kreditkarte des Fahrers USD 25/Tag bzw. USD 100/Woche

met cc van de bestuurder $25 per dag danwel $100 per week

Inimieni
11-08-10, 23:47
Thanx,

Snapte de zin gedeeltelijk wel maar niet dat het om een borg ging. Vandaar dat ik em ff kwijt was....
Nogmaals dank!!

Inimieni
14-08-10, 19:54
Ik heb nog een vraagje mbt de verzekering.

We willen definitief via usareisen onze auto gaan boeken bij Alamo.

Als wij het super-inklusive pakket nemen (dus het duurste) zijn we dan goed verzekerd?
We willen zowieso al een extra bestuurder toevoegen dus dan kan het pakket al uit tov de goedkopere naar ons idee.
Is het raadzaam om nog extra verzekeringen erbij te nemen zoals de roadservice van ongeveer 5 doller per dag??

Hoop dat iemand ons wat meer info kan geven hierover.
Alvast bedankt!!

corrus
14-08-10, 19:59
Normaal gesproken zeg ik, NEE, niet aanschaffen...
Echter dit jaar voor het eerst heb ik de tweede dag van de huur Roadside Service genomen...
Ze hadden bij ons in de buurt aan de weg gewerkt.. en overal lag van dat grit...
Sprong bijna om je oren...

Ik zag de voorruit al gaan, toen heb ik besloten om het te nemen...

sprado
15-08-10, 12:07
Kan iemand mij vertellen wat dat usareisen.de nu precies is?

lees dat veel mensen het hebben over via duitsland boeken is goedkoper en via usareisen.de een huurauto boeken is goedkoper terwijl ik er niks anders uit op kan maken dat het een vergelijkingssite is van een paar verhuurders en hoe kan het dat het idd zoveel scheelt met de gewone sites van de verhuurders?

Bedankt alvast

Syllvia
15-08-10, 13:20
usareisen.de is een (duits) online reisburo.
je kunt er complete reizen boeken, maar ook bv alleen een auto huren.
Waarom ze goedkoper zijn tov nederlandse verhuurders weet ik niet.
We huren dit jaar er voor de 4e keer een auto, alles keurig geregeld

gr.
Sylvia

Njit
15-08-10, 15:57
Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan :)

Michael66
15-08-10, 17:36
usareisen.de is een (duits) online reisburo.
Niet alleen online, ze (Flamingo Company Fernreisen GmbH) hebben hun kantoor / winkel in Berlijn:

http://img826.imageshack.us/img826/3289/limovorbuero800.jpg

Syllvia
16-08-10, 08:19
Hey wat leuk! Weer wat geleerd:oops::-)

Inimieni
22-08-10, 19:38
Als je via USAreisen een auto hebt geboekt bij Alamo, kan ik mij dan alsnog registreren op de Alamo site zie:
https://www.alamo.com/index.do?action=/hotDealsTemplate&msg=alamo-intlSaveTime

Gaat denk ik dan een hoop wachttijd schelen bij de balie als het druk is.....
(weet iemand of je vanaf het vliegveld dan gelijk door kan naar de grote verhuurgarage en dus niet langs een of ander balie hoeft??)

hrjhaan
24-08-10, 20:19
Ik had alle formulieren van usareisen.de ingevuld en meegenomen. Ze keken er niet eens naar. Alleen de naam, rijbewijs en creditcard was voldoende. Zelfs de voucher wilden ze niet hebben.

FloridaFrankie
26-08-10, 19:56
Klopt, ze maakten zich in Miami meer druk om allerlei overbodige reut erbij te verkopen (deekers!), dan om alle paperassen welke ik had ingevuld (en onverrichterzake weer mee kon nemen).

Maarten-Annique
26-08-10, 22:19
Het topic ging toch over USA reisen?

<<Moderator Michael66: Dat klopt. En alle berichten die over Alamo gaan (niet specifiek over Alamo via usareisen.de) heb ik dan ook verplaatst naar het Alamo-topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=127).>>

marijke8
29-08-10, 12:16
Zo voor de eerste keer bij usareisen.de geboekt. Voor onze auto van de winter. spannend?

sjemmie
29-08-10, 12:19
Spannend?

Nee hoor valt wel mee. USA Reisen heeft de zaakjes prima voor mekaar.
Ik verwacht dat je daar geen problemen mee zult krijgen in de US.

r.teeuwsen
29-08-10, 13:30
Helemaal mee eens!! Nog nooit problemen gehad met USA-reisen!! Prima organisatie!!

Nijntje
03-09-10, 22:10
Even een gekke vraag (mijn duits is niet meer wat het geweest was) Maar ik heb dus een auto bij usareisen geboekt (voor de eerste keer) en nu krijg ik 2 weken later een mail met daarin :
And the winner is: ... Herzlichen Gluckwunsch. Sie sind unsere gewinnerin der Alamo Auslosung des monats august. etc....

Ik heb gelijk op mijn creditcard gekeken en het bedrag wat eerst afgeschreven was is nu weer teruggestort. Heb ook een nieuwe voucher gekregen waarop staat booked by & prepaid to Alamo en even verder Bond to be paid by clients...

Lees en begrijp ik het nu goed dat ik een gratis auto huur?

JvdL
03-09-10, 22:15
Daar lijkt het wel op.

Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \\:D/

JvdL
03-09-10, 22:16
Ook wij hebben al diverse malen met usareisen een auto geboekt, alles perfect verlopen.

Ta2 Gerrit
03-09-10, 22:32
Geweldig. Ik wist niet eens dat ze dat deden, en wij huren er vaak. Gefeliciteerd :-)

Njit
03-09-10, 23:14
Leuk zeg! Wat voor een auto had je gehuurd?

AlexFL
03-09-10, 23:25
Ik schrik ervan als ik zie dat de prijzen in ieder geval voor het u25 pakket vergeleken met vorig jaar 100 euro duurder zijn voor 1 week.

Nijntje
04-09-10, 08:13
Ik heb voor 10 dagen een 4 deurs fullsize auto gehuurd. En ik wist er ook niet van dat ze dit deden. Maar geloof nu langzaam aan dat het echt is. Het staat nl zelfs op de site. Als je dan je naam opeens ziet staan dan begint het best echt te worden! Heb er 13 jaar over gedaan en een hoop erover gelezen op dit forum, voor ik het een keertje aandurfde om daar te boeken (boekte voorheen de auto altijd via een Nederlandse organisatie, rest wel los) en dan gelijk dit. Jullie kunnen je voorstellen dat ik hier heeeeel blij mee ben!

sonja
04-09-10, 08:53
Super voor je, gefeliciteerd, dat is een goed begin van je vakantie!

calypso
04-09-10, 09:39
Lees en begrijp ik het nu goed dat ik een gratis auto huur?
Ja je lees het goed je hebt een gratis auto gekregen van USAREISEN.de (http://www.usareisen.de/gewinnspiel/teilnahmebedingungen.html)
deze actie (http://www.usareisen.de/gewinnspiel/teilnahmebedingungen.html) loopt al de gehele zomer. En jij bent dus een van de gelukkige!
Proficiat ermee, mooi toch ;-)

Nijntje
04-09-10, 14:48
Ja, ben er echt super blij mee! Kunnen we weer een hoop leuke dingen mee doen.

Chicco68
30-09-10, 00:34
Uhm.... ligt het nu aan mij of kun je bij usareisen.de nog geen auto boeken voor de periode april/mei 2011 ??
Als ik daar zoek (althans met afleverpunt Ft. Myers) krijg ik geen bedragen te zien. Kijk ik echter in die periode op Alamo.com dan geeft de site aan dat er op die tijden geen auto's meer aanwezig zijn en ze dus zijn volgeboekt....... :roll::eek:

Anthonie
30-09-10, 07:06
Prijzen zijn pas vanaf 1 November bekend voor het seizoen vanaf 1 April 2011. Ben zelf ook op zoek en had ze gemaild.

Gr
Anthonie

[verwijderd]
30-09-10, 10:18
Elk jaar komen de nieuwe prijzen pas rond December op de site van USAreisen.de. Dus gewoon even afwachten.

Chicco68
30-09-10, 10:50
Bedankt voor jullie reacties!
Blijf het alleen raar vinden dat ik op de site van Alamo.com in die periode een SOLD OUT (dus voor Ft. Myers) krijg en als ik bijv. van 30/5 - 7/6/2011 boek (dus nog later) krijg ik gewoon de reserveringen te zien.......
Zal toch niet zo zijn dat Alamo op Ft. Myers al helemaal vol zit voordat usareisen.de überhaupt met de prijzen komt.....

Edit: Net even tel. contact opgenomen met Usareisen.de. Medewerker gaf aan dat de prijzen ergens rond eind Oktober/begin November uit zouden komen. Hij vertelde mij dat ik me in ieder geval geen zorgen hoefde te maken over het niet voorhanden hebben van auto's door Alamo.
Dus inderdaad nog even afwachten......

Ta2 Gerrit
30-09-10, 13:59
Bedankt voor jullie reacties!
Blijf het alleen raar vinden dat ik op de site van Alamo.com in die periode een SOLD OUT (dus voor Ft. Myers) krijg.

Dat is ongeveer hetzelfde als je bij Schiphol Smartparking erg vroeg wil boeken.
Dan krijg je ook "geen parkeerplaats beschikbaar voor deze periode".
Die zijn dan nog niet voor boeking vrijgegeven (om de prijzen aan te passen misschien) en een tijdje later kun je die gewoon boeken.

Chicco68
01-10-10, 00:28
Daar kan ik inkomen Gerrit. Rare is echter dat de maand later wel weer gewoon geboekt kan worden.
Maar misschien heb ik wel het geluk dat ze de prijzen gaan halveren voor die periode :razz:[-o<

Sunshine State
01-10-10, 08:09
Maar misschien heb ik wel het geluk dat ze de prijzen gaan halveren voor die periode :razz:[-o<

Zonder geluk kom je nergens :mrgreen:

Chicco68
27-10-10, 12:51
Als ik nu een auto wil boeken bij usareisen.de op 30-4-2011 krijg ik de melding:

Preise für den Sommer 2011 (Anmietungen ab 01.04.2011) vorraussichtlich ab 46 KW buchbar.

Dus ze geven nu zelf aan rond week 46. Nog even afwachten ;)

Chicco68
12-11-10, 08:10
De auto's voor de zomer (1-4-2011 / 31-10-2011) zijn vanaf NU boekbaar \\:D/

hrjhaan
12-11-10, 08:21
met 8% vroegboek en internet korting.

angelique100
12-11-10, 09:15
Ben gelijk even gaan kijken voor 26 dagen minivan op usareisen.

USareisen Alamo all in 1159
Alamo.nl Alamo all in 1049
Ebookers Alamo all in 999
Eautohuur Alamo all inn 1019 (dollar 951)

Hertz.nl ,minivan Hertz 944 met ANWB korting
Usareisen 1196

Eautohuur Alamo/Dollar gold 1091
ebookers Alamo gold 1180
Alamo.nl Alamo gold 1209
Usareisen Alamo gold 1335

Maw toch even zelf goed blijven zoeken!
Voor ons dit jaar geen usareisen, jammer.

Ta2 Gerrit
12-11-10, 09:17
Da's mooi. Gisteravond nog niks te vinden. We zijn er intussen wel achter dat het toch de moeite loont om wat rond te shoppen.
Ook Alamo zelf (.NL en .DE) is redelijk concurerend tegenwoordig, zeker bij de Minivans.

Lannie
12-11-10, 09:21
Ik heb meteen gekeken, 3 jaar geleden boekte wij de equinox van Alamo, deze zie ik er bij usareisen.de niet meer bij staan. Welke auto is vergelijkbaar?

Ta2 Gerrit
12-11-10, 09:34
Voorheen viel de EQ onder de midsize SUV, maar sinds het nieuwe 2010 model is het een standard SUV geworden, met bijbehorend prijskaartje, helaas.

Tokheim
12-11-10, 10:31
Voor onze trip in 2011 van Atlanta-Miami gaan we dus te maken krijgen met drop-off fee! Maar nu zie ik bij USAreisen dat er GEEN drop-off kosten zijn tussen Georgia en Florida, terwijl het pdf bestandje
klik (https://www.alamo.nl/pdf/Drop-off%20sheet%20USA%20-%20Canada%20NL.pdf) van Alamo.nl laat zien dat er $300 dropp-off fee is? Wie moet ik nu geloven?

Minivan 22 dagen (juni-juli) Atlanta-Miami.

USAreisen.de
€1135 geen drop-off kosten met Alamo! Super Inklusive Plus

Eautohuur incl.volle tank en extra bestuurder.
€1015 ?? drop-off kosten

Alamo.nl Gold
€1283 + $300(plus tax) drop-off kosten

Eautohuur is is hierin erg onduidelijk! Ik ga die maar eens mailen!

Theo

Maarten-Annique
12-11-10, 10:48
Ik heb meteen gekeken, 3 jaar geleden boekte wij de equinox van Alamo, deze zie ik er bij usareisen.de niet meer bij staan. Welke auto is vergelijkbaar?

Dat is de Jeep Liberty geworden. Type JL. Ook te vinden bij USAreisen.

Michael66
12-11-10, 11:00
Equinox is vergelijkbaar met midsize SUV. Jeep liberty viel altijd in die klasse, maar is een duidelijk kleinere/kortere auto.

Maakt niets uit; je huurt een klasse, geen auto.

knaapje
12-11-10, 11:15
@TOKHEIM............Wie moet ik nu geloven?...............

Waarom zou je niet geloven wat ze aanbieden?
Ik had in oktober via Expedia een auto van Dollar en die was ook zonder dropoff charge in Fl/GA.
Sterker, ik kreeg op MCO een auto met GA licenceplates.

Knaapje

Chicco68
12-11-10, 12:56
Ik zie er in ieder geval geen Full Size SUV bij staan (althans bij Alamo).... dadelijk maar eens even bellen.....

Edit 1: net tel contact gehad met usareisen. Bleek dat men de Full Size SUV er niet bij had staan voor Ft. Myers omdat usareisen.de reeds meerdere malen GEEN Full Size heeft kunnen boeken op die lokatie.
Dan maar even verder zoeken, zie namelijk dat alamo.nl en .de ze wel gewoon heeft op Ft. Myers.....

Edit 2: (ongeveer 1,5 u later...): Ik zie nu de Full Size SUV er wel bij staan..... De tarieven van Avis en Hertz die er eerst wel bij stonden staan er nu in een keer niet meer bij.... Volgens mij zijn de duitsers nog een paar dingen aan het wijzigen ;)

Edit 3: (ongeveer 2,5 uur later...): Toch maar weer tel contact opgenomen met usareisen en bleek dat men de Full Size SUV wel op de site heeft gezet, doch dat men hiervoor inderdaad een verzoek moest indienen bij Alamo om een bevestiging te krijgen.
Dus de reservering maar gemaakt en binnen 2-3 werkdagen zou ik van hun uitsluitsel krijgen of de Full Size SUV daadwerkelijke wel/niet te boeken was.

Van tevoren ook nog even op de site van Hertz gekeken, daar was deze Full Size 40 Euro goedkoper echter moest ik de auto met een volle tank inleveren. Dus toch maar gekozen voor de mij vertrouwde usareisen. Nu maar even afwachten of zij de bevestiging krijgen van Alamo ;)

derrobbie
16-11-10, 18:05
misschien een handige link.
Ik kreeg net per mail van onze duitse vrienden een linkje naar hun (nieuwe) engelse versie van hun bekende site. Ik kon hem in ieder geval nog niet.
http://www.drive-usa.eu/rental-cars/
Zal voor velen vast beter leesbaar zijn.

Njit
16-11-10, 20:14
Ik heb maar gelijk de titel van dit topic aangepast :)

au3
21-11-10, 19:22
Hallo,

ik heb de laatste keer ook geboekt bij Alamo via usareisen.de, maar voor volgend jaar april/mei is alamo.co.uk toch goedkoper.
Scheelde me ca. $100 voor 2 weken 7p minivan Alamo Gold!

Groetjes,
Audrey

arie van urk
21-11-10, 22:30
Voor Januari is het verschil op een eco 2 deurs meer dan 100 euro... ( voor 3 weken huur)
Usa reisen is niet meer zo goedkoop

JvdL
22-11-10, 21:46
Heb van het weekend via dollar.de een midi-suv gereserveerd voor juli 29 dagen.
Prijs USA reisen: € 905,- (Super-Inclusiv-Plus)
Prijs Dollar.de : € 685.- (Platin)

Scheelt € 220 euro., :grin:

JvdL
22-11-10, 21:47
Overigens heb ik aan USA-reisen gevraagd waar het grote verschil in zit.

Dit is het antwoord:

Dear John,

This appears to be a glitch on the Dollar website. We encourage you to book your vehicle with Dollar directly to take advantage of this pricing. We appreciate you letting us know and we will follow up. Furthermore, thank you for your continued loyalty and allowing us to respond to this discrepancy. We hope to continue serving you in the future!

Thank you and have a great stay!

Maarten-Annique
22-11-10, 22:42
Een foutje in de site dus.
Dat duurt dan toch al zeker een week.
Zou je bij moeten betalen dan als men het bij dollar.de ontdekt?

Hoe werkt het bij dollar.de met de extra bestuurder? Dat kan ik bij die pakketten niet terug vinden.

Njit
23-11-10, 06:51
Prijzen zijn altijd onder voorbehoud van (druk)fouten. Dus met een beetje pech vragen ze je om bij te betalen als het echt een fout is.

hrjhaan
23-11-10, 08:29
Hoe werkt het bij dollar.de met de extra bestuurder? Dat kan ik bij die pakketten niet terug vinden.

Dan moet je het Platin pakket nemen. Daarin zitten extra bestuurders en een volle tank brandstof.

Maarten-Annique
23-11-10, 09:17
Ik heb niet goed gelezen. In ieder geval, mijn duits was niet goed genoeg...


Im Mietwagentarif inbegriffen: Unbegrenzte Kilometer, Schadenersatzverzichtsklausel, Zusätzliche Haftpflichtversicherung, Nicht versicherter Autofahrerschutz
Alle Steuern sowie Flughafen- und örtliche Gebuhren, Alle “Zusatzfahrer”-Gebühren, Voller Tank bei Mietbeginn, Unfallversicherung

Ta2 Gerrit
23-11-10, 09:21
Misschien dat ik niet goed kijk, maar ik zie het er niet bij staan.
Ik lees in het kader dit.

Alle Zusatsfahrer is de kreet zie je zoekt. Die zitten er dus bij in.
Hoop ik dan maar, want ook wij hebben er gisteren een auto geboekt :-\"

Ach, je had het al gevonden, zie ik in de edit.

Maarten-Annique
23-11-10, 09:25
Nu nog gekker.
Krijg net een mail van Eautohuur.
Zij gaan nog onder de prijs van Dollar.de zitten.
Het is maar twee euro, maar toch!

angelique100
23-11-10, 10:28
Het kan dus wel!!

Denk dat ze daar ook niet blij zijn met de prijzen van Dollar.de,.....haha

Maarten-Annique
23-11-10, 10:30
Ik realiseer me nu wel dat het bij dollar met extra bestuurder en tank benzine is. Dat is niet zo bij Eautohuur. Het gaat niet meer lang duren en dan boek ik ook bij dollar.de heb ik zo het idee.

angelique100
23-11-10, 10:37
Dan schiet het dus niet op,.....zo blijf je lekker bezig.
Wij hebben nu ook voor de eerste maal Dollar geboekt, het is afwachten maar er zijn genoeg positieve ervaringen te lezen hier op het forum over Dollar. Zonder deze aanbieding zou Dollar bij ons niet eens het overwegen waard zijn geweest,.. maar voor alles moet een eerste keer zijn, we wachten het af..

pzomerdijk
23-12-10, 10:24
Zojuist heb ik gekeken naar de prijzen van usareisen.de voor 2011. Het viel me direct op dat het weekprijzen zijn geworden. Een beetje gek. Andere jaren was dat volgens mij zeker niet het geval en werd er op de website prijs-per-dag aangegeven!
Welnu, ik dus de prijs van 1 week bekeken met de volgende referenties:

Huur bij: Alamo, klasse Midsize SUV (IW), Super-Inklusiv-Plus
1 week, 7 dagen (30-7-6-8)
Basisprijs 219
-4,5% Ermassigung -9,86
TOTAAL 209,14.

2 weken, 14 dagen (30-7-13-8)
Basisprijs 482
-4,5% Ermassigung -21,69
Vroegboekkorting 24,10
TOTAAL 436,21

En zo gaat dat in de staffel door. Ik ga zelf 26 dagen, maar dat is dan net zo duur als 28 dagen. De staffel klopt voor geen meter.

In bovenstaand voorbeeld zou je dus verwachten dat de weekprijs 219 euro is, dus voor 2 weken 436. En dan je kortingen er af.
Je ziet dus dat het totaalbedrag wel 436 is, maar dat die korting dus lariekoek is.
Heb daarover gebeld met onze Duitse vrienden maar die roepen alsmaar dat ze niets kunnen doen met deze prijzen ondanks bovenstaande voorbeelden en argumenten..... Merkwaardig. Ik heb de laatste jaren altijd bij hun gehuurd zonder problemen en met gewoon dagprijzen!!!
Misschien zijn deze ervaringen al eerder beschreven, maar heb ze niet kunnen vinden.

knaapje
23-12-10, 13:19
....Ik ga zelf 26 dagen, maar dat is dan net zo duur als 28 dagen...........

Dat zou kunnen. In vorige jaren was 3 a 4 dagen los huren net zo duur of duurder dan 1 volle week.
Dus 10 a 11 dagen waren net zo duur als 14.

Knaapje

pzomerdijk
23-12-10, 13:52
De afgelopen jaren werd volgens mij gewoon dagtarief x aantal dagen gehanteerd. Tenminste, zo zie ik het op mijn vorige facturen!?
Irritanter vind ik de kortingen? Je geeft korting of niet. Maar je gaat niet eerst de basisprijs met 9,5 procent verhogen om dan vervolgens 9,5 procent korting te geven. Dat doen ze dus wel.... Slechte marketing dus....
Vorig jaar:
Car-Code: EQ
Bu-Code: USA95EQ
Vermieter: Alamo
Typ: Equinox 4türig
Paket: Super-Inklusiv-PLUS
Annahme: 17.07.2010 18:00 Uhr
Station: Orlando International Airport
Abgabe: 12.08.2010 18:00 Uhr
Station: Orlando International Airport
Miettage: 26
Preis: 803,16 Euro
Fahrer: Herr Zomerdijk Peter
Geb.Fahrer: 05.10.1958

[verwijderd]
23-12-10, 14:35
Nee, het is altijd verschillend geweest qua prijs of je een week huurde of per dag, 7 losse dagen was duurder dan 1 week. Maar uiteraard werd 7 dagen als week gerekend en niet als 7 losse dagen.

Verder is het verschil tussen 1 week of 2 weken huren wel vreemd, ik zal dat ook eens controleren want ik moet nog boeken voor volgend jaar.

Toevoeging:

Ik heb net gekeken voor de auto welke wij willen huren via USAreisen.de maar dan van de verhuurder Dollar maar vind dan geen verschil of ik hem nu 1 week, 2 weken of 3 weken huur de bedragen kloppen gewoon.

En wat betreft kortingen, ik weet zeker dat als jij volgend jaar pas boekt je die extra korting niet hebt en een hoger bedrag betaald dan nu. Maar zo werkt het toch overal tegenwoordig, overal wordt gewerkt met kortingen zelfs in de gewone winkels.

Teleton
23-12-10, 19:38
Natuurlijk vergelijk je als kritische consument de prijzen en koop je je handel daar waar je het voordeligst uit bent. Zelf heb ik al twee keer bij de concurrent geboekt, louter vanwege de prijs. Maar dan kan ik hier op het forum toch niet zo maar roepen dat de prijshantering van usareisen twijfelachtig is? Het past dit fraaie en doorgaans zo betrouwbare forum niet om betrouwbare bedrijven zonder reden in diskrediet te brengen. En dat doe je als je hen het label Twijfelachtig opplakt. En er ook nog eens drie uitroeptekens achter zet..........#-o.

De site van usareisen munt uit in helderheid, biedt alle informatie die je nodig hebt in één oogopslag en bovendien zijn hun prijzen nog immer concurrerend. Vergelijken is gemakkelijk, al maken concurrerende bedrijven zoals Holiday Cars en EAutohuur het de consument veel minder gemakkelijk dan usareisen.de omdat zowel hun prijsopbouw als de informatie per categorie lang niet zo helder is als die op de site van Die Deutsche Leute.

Als je je aan het kortingsysteem ergert, is dat je goed recht. Zoek vooral een leverancier die een prijsopbouw hanteert die je wel prettig vindt. Maar bij usareisen weet je vooraf precies tot welke datum en hoeveel procent korting er wordt gegeven. Concurrent eAutohuur maakt een offerte en biedt je, als je reclameert een lagere prijs. Nee, dat is helder....! Of ze komen met last minuteprijzen, maar die gelden natuurlijk niet voor reeds geboekte autohuur. Natuurlijk kom je er wel met ze uit, maar je moet er verdomd veel moeite voor doen en je moet ook de prijsontwikkeling zelf goed in de gaten houden. Overigens heb ik, vanwege de prijs, ook al eens prettig zaken met eAutohuur gedaan.

Wanneer een bedrijf je misleidt of ondeugdelijke waar levert, zal ieder forumlid blij zijn met een kritische opmerking. Een gewaarschuwd mens telt ten slotte voor twee.

Maar als er sprake is van storm in een glas water en de prijsopbouw bovendien ook nog eens al jarenlang hetzelfde is, stoort mij de titel van het topic. Topicstarter jammert: 26 dagen kosten net zoveel als 28 dagen. Maar bij 23 dagen betaal je drie keer de weekprijs en twee maal de dagprijs, wat is daar in 's hemelsnaam twijfelachtig aan?

Inhoudelijk hebben andere forumleden zijn stelling al ontkracht met hun argumenten. Het zou de topicstarter sieren als hij de naam van het topic zo zou 'forumuleren' dat hij usareisen recht doet.


Suggesties;

Ik snap de prijsopbouw van usareisen niet.
Usareisen niet in alle gevallen voordeligste aanbieder.
Ik vind de kortingregeling van usareisen.de niet prettig.

Michael66
24-12-10, 01:49
<<Moderator Michael66: Discussie over "twijfelachtige prijzen" toegevoegd aan het bestaande, uitgebreide topic over USAreisen.de.>>

pzomerdijk
24-12-10, 09:40
Teleton:
Jammer van zo'n reactie. Dan moeten we stoppen met oordelen geven over aanbieders. Volgens mij mag iedereen zijn mening geven. Ik onderschrijf e.e.a. met een voorbeeld dat je kunt checken. Hoeveel negatieve uitingen zijn er hier niet gedaan over restaurants, vliegtuigmaatschappijen e.d. Kom op he. Een forum is om ervaringen uit te wisselen. Mijn ervaringen met usareisen.de zijn ook prima maar neemt toch niet weg dat je kritisch mag kijken. Ik vind je reactie dan ook een beetje overdreven en te belerend.
Bovendien hebben we moderatoren die er uiteindelijk voor zorgen dat de inhoud van de berichten gecontroleerd en eventueel geparkeerd worden. Volgens mij was daar geen enkele reden toe. En volgens mij heeft niemand het bericht nog ontkracht.
Ik moet er overigens wel bij zeggen dat het gaat om prijzen van Alamo. Dat had ik zeker beter moeten aangeven. De overige aanbieders laten het verschil in weekprijzen NIET zien.

Teleton
24-12-10, 10:21
Volgens mij mag iedereen zijn mening geven. Ik onderschrijf e.e.a. met een voorbeeld dat je kunt checken. .

Zeker, daar zeg ik ook helemaal niks van. Maar....mag ik het deze keer niet met jou eens zijn? Dan kan je het misschien jammer vinden, maar dat is toch niet alleen het recht van een moderator? Stoppen met meningen geven is ook al geen goed voorstel, blijf vooral kritisch. Alleen moet je er wel altijd op bedacht zijn dat anderen er anders over denken. Sterke argumenten helpen enorm, overdrijven (wat nou twijfelachtig...) roept altijd reacties op.

Bij veel berichten waarin kritische kanttekeningen geplaatst worden, reageer ik niet omdat de conclusies terecht zijn. Soms laat ik weten dat ik de mening deel. In andere gevallen breng ik soms andere invalshoeken onder de aandacht, zo ook in dit geval. Je argument, dat mijn reactie voorbehouden zou zijn aan moderatoren, vind ik niet sterk. Ik wijs je niet terecht, ik ontzeg je niets, heb je niet beledigd of geschoffeerd, dus laat de moderatoren er maar buiten, lijkt mij.

En de reacties van andere forummers die al voor mij reageerden op je voorbeeld, heb je zelf kunnen lezen, ook daar heb je immers response opgekregen. Medestanders hebben zich volgens mij nog niet gemeld. Ik heb daar aan toegevoegd dat de kwalificatie 'twijfelachtig' naar mijn mening niet op zijn plaats is en onnodig schade brengt aan de reputatie van een gerenommeerd bedrijf. Mijn punt is dat ik de titel van je topic ongenuanceerd en onterecht vind. Jouw argumenten hebben mij niet overtuigd. Meer niet en, zoals je zelf terecht vaststelt, mag iedereen zijn mening geven. Toch?

pzomerdijk
24-12-10, 10:53
Belerend is een vorm van schofferen. Bovendien heb je wel een hele hoge dunk van jezelf als jij kunt beoordelen of kritiek juist is of niet...
Maar goed, laten we deze discussie maar sluiten en elkaar respecteren!

knaapje
24-12-10, 11:54
De afgelopen jaren werd volgens mij gewoon dagtarief x aantal dagen gehanteerd. Tenminste, zo zie ik het op mijn vorige facturen!?
.............
Miettage: 26
Preis: 803,16 Euro
..............


Ik kan uit deze posting nergens opmaken, dat er een dagtarief is gebruikt.
26 Miettage en een bedrag van EUR 803,16 zegt natuurlijk niets over de wijze van berekening.

Knaapje

Teleton
24-12-10, 13:15
Belerend is een vorm van schofferen. Bovendien heb je wel een hele hoge dunk van jezelf als jij kunt beoordelen of kritiek juist is of niet...
Maar goed, laten we deze discussie maar sluiten en elkaar respecteren!

Hij is leuk! Eerst hou je een pleidooi dat iedereen hier op het forum zijn zegje zou moeten kunnen doen. Nu begrijp ik toch uit je reactie dat je het dan wel met jou eens moet zijn. Mensen met een andere mening die zij respectvol, zakelijk maar met overtuiging en onderbouwd naar voren brengen, hebben volgens jou een hoge dunk van zichzelf. Verder begrijp je kennelijk het verschil niet tussen het met iemand eens/oneens zijn en beoordelen of iemands mening juist is. Van dat laatste is in mijn betoog geen sprake. Als er tegenargumenten gebruikt worden, ervaar jij dat als belerend en als je je gelijk niet krijgt, voel jij je geschoffeerd.

Je wordt persoonlijk in je reacties, in plaats van het zakelijk te houden en sluit dan snel de discussie af met de oproep om elkaar te respecteren.......? Ik vind het, al met al, geen sterke aktie van je. Wat vind je er nu zelf van als je het eens zo bekijkt?

Maar, jij je zin, hoor. Je moet wel beloven dat je nog eens laat weten bij welke leverancier jij de perfecte deal hebt gemaakt? Ik zal je steunen hoor, maar dan moet je wel met een glashelder verhaal komen en geen twijfelachtige argumenten hanteren!

hrjhaan
24-12-10, 13:33
Het is voor mij helemaal niet interessant of ze week of dagprijzen hanteren. Ik geef een begindatum en een einddatum in. Dan rollen er diverse prijzen uit. Die vergelijk ik dan met elkaar en kijk wat voor mij de beste deal is. Vorig jaar de beste deal bij usareisen.de en deze keer bij dollar.de.

Ta2 Gerrit
24-12-10, 13:50
Ik sluit mij helemaal bij vorige sprekerd aan. Wat nou dagprijzen :lol:

Ook dezelfde weg gevolgd; als trouw oosterbuurhuurder toch nog even verder gekeken dan de dopneus lang is en voor Oktober ergens anders beland.
Ook in de Heimat, maar dan bij de vrienden van Dollar, met hun, toen, erg variable websiteprijzen.

Scheelde 150+ eurootjes voor de 2 weken, dus doen. Wat nou dagprijs :mrgreen:

Teleton
24-12-10, 17:43
Maar goed, laten we deze discussie maar sluiten en elkaar respecteren!

Stuur mij dan ook maar geen pb's. En zeker niet met vetgedrukte letters; in forumtaal betekent dat namelijk dat je naar me schreeuwt en dat is nergens voor nodig. En hoofdletters gebruiken staat gelijk aan krijsen, niet meer doen dus, want het is niet respectvol.

Een forum is er bij gebaat dat er informatie wordt uitgewisseld. Dan kan het gebeuren dat er meningen lijnrecht tegen over elkaar staan. Ook verschil van inzicht is tot op zeker hoogte helder: ieder kan dan zelf zijn keuze maken.

Onderstaande tekst die je me stuurde, had ik liever gewoon in het openbaar ontvangen, dan kunnen we allemaal lezen wat er zich afspeelt en vooral hoe jij over mij en andere forumleden denkt. Het is hier een forum en geen chatbox waar je iemand even apart neemt en je je over mij en andere forumleden kunt beklagen. Geen stiekum gedoe in achterkamertjes, maar een open vizier.

Het lijkt mij prima dat een forum trouwe leden heeft die hun goede deals met andere delen en een antwoord op vrijwel iedere vraag hebben. Wat kan jij daar nu op tegen hebben? Er worden hier nogal wat vragen gesteld en het komt mij voor dat vragenstellers gebaat zijn bij doorwrochte, serieuze reacties. Niet zo maar wat twijfelachtigs roepen, daar koopt niemand iets voor. Ook kan het nooit kwaad dat een zaak van verschillende kanten wordt belicht.

Ik ben inmiddels het spoor volledig bijster doordat je de duvel en z'n ouwe moer er bij haalt. Waar gaat dit nog over? Maar dat bederft de stemming in huize Teleton op deze mooie, witte kerstavond gelukkig niet in het minst....!


Beste Teleton,

Ten eerste ga jij voorbij aan de essentie van mijn post. Je kunt niet goed lezen volgens mij.
Ik leg uit wat ik met belerend bedoel: De wijze waarop jij mij voorschrijft hoe ik een post moet schrijven is BELEREND. Bovendien wil je graag je gelijk halen. Die mag je hebben. Ik bekijk dit forum werkelijk iedere dag en verbaas me over de zeer hoge wijsneusgraad van sommige leden. Het zijn immers altijd dezelfde gasten die alles beter weten, de beste deals kunnen maken en op alle vragen antwoorden weten. Daar kijk ik inmiddels al lang doorheen. Mensen haken daarom soms snel af, dat is wel jammer. En tip voor jou! Het forum is er ook niet bij gebaat om je gelijk te halen. Jouw mening is jouw mening, de mijne de mijne. Ik kan me voorstellen dat je af en toe wilt reageren omdat iets je niet bevalt. Prima zelfs. Maar doordraven kun je dan beter even via een pb doen. Waarschijnlijk zul je hier ook wel weer een weerwoord op hebben en dat mag.
Ik wens je toch een prettige kerst en een voorspoedig 2011. Don't worry, be happy!

Ta2 Gerrit
24-12-10, 19:28
Het lijkt mij nu een moment om te zeggen BOT, en dat is niet bot, maar "back on topic".
Het is niet zo dat we hier de discussie (al loopt die hier een beetje uit de klauwen en wordt wat persoonlijk,vindt ik) schuwen, maar het dwaalt wel steeds verder af van het usareisen-topic.

Dus, zand (of sneeuw)erover, en terug naar de basis. Iedereen heeft gelijk, alleen sommigen hebben meer gelijk dan anderen. En ik kan het weten, want ik heb altijd gelijk :mrgreen:

knaapje
24-12-10, 19:34
...........want ik heb altijd gelijk :mrgreen:.................


Kan niet want dat heeft mijn vrouw al. :-\"

Knaapje

[verwijderd]
24-12-10, 19:40
@Pzomerdijk, ik heb nogmaals gekeken en heb de aanbiedingen nu maar naar hier geplaatst.

Vermieter:
Alamo
Fahrzeug:
IW - Midsize-SUV 4türig
Paket:
Super-Inklusiv-PLUS
Annahme:
Orlando International Airport - (MCO) http://www.usareisen.de/images/mietwagen/boxmodell/map_schritt04.gif
am:
Sa, 28.05.2011 - 12:00 Uhr
Abgabe:
Orlando International Airport - (MCO)
am:
Sa, 04.06.2011 - 12:00 Uhr
Miettage:
7 Miettage
Basispreis:
241,00 €
5% Frühbucher
- 12,05 €
4,5% Ermäßigung
- 10,85 €
Ihr Endpreis:
218,10 €




Vermieter:
Alamo
Fahrzeug:
IW - Midsize-SUV 4türig
Paket:
Super-Inklusiv-PLUS
Annahme:
Orlando International Airport - (MCO) http://www.usareisen.de/images/mietwagen/boxmodell/map_schritt04.gif
am:
Sa, 28.05.2011 - 12:00 Uhr
Abgabe:
Orlando International Airport - (MCO)
am:
Sa, 11.06.2011 - 12:00 Uhr
Miettage:
14 Miettage
Basispreis:
482,00 €
5% Frühbucher
- 24,10 €
4,5% Ermäßigung
- 21,69 €
Ihr Endpreis:
436,21 €



Mijn conclusie is dus dat er niets aan schort, 2 weken is hier gewoon 2x 1 week.

En de kortingen, tja, het is aan ieder bedrijf zelf of ze met kortingen willen werken of niet. Mij maakt de hoogte van een korting niet uit het gaat mij om de uiteindelijke prijs.

Misschien is het een idee om eens contact op te nemen met USAreisen.de om uitleg te vragen aan het prijsverschil welke jij hebt gevonden op hun site, want dat is hoogstwaarschijnlijk een fout in het systeem of de tweede week is een duurdere periode qua huur.

Fleurida
24-12-10, 19:46
Je hoeft niet te huren bij USAreisen.de, als ik ergens anders goedkoper of beter kan ga ik daarheen. Dus mij druk maken over zulke dingen doe ik zeker niet.
Allemaal goede feestdagen gewenst.

Michael66
25-12-10, 17:37
Zoals iemand - geloof ik - hiervoor ook al zei: Mij maakt het eigenlijk helemaal niets uit hoe de opbouw van de prijs is. Dat roept vaak meer vragen (en opmerkingen!) op dan nodig. Ik kijk liever naar het resultaat: de totaalprijs. En die vergelijk ik dan.

En ja, dan is de ene keer Alamo via USAreisen degene die mijn handel krijgt, en de andere keer Dollar via American Vacations of rechtstreeks via de .nl .de .com of wat-voor-punt-nogwat-site-ook van de verhuurder zelf.

Ta2 Gerrit
31-05-11, 14:48
Voor wie het graag weten wil; de wintergids is (beperkt) gearriveerd bij usareisen.
Er kunnen auto's gehuurd worden, rabat is 7 % voor de vroegboekers.

Sanibel
31-05-11, 16:24
Wij hebben toevallig afgelopen zondag voor het eerst een auto via usareisen.de gehuurd en gebruik gemaakt van de vroegboek korting.:razz::razz:
We hebben voor € 296 een PCHooft traktor gehuurd voor 9 dagen, bij Alamo zelf koste dit $644.

Omdat we nog niet weten hoe het verder in zijn werk gaat, heb ik nog de vraag aan de meer ervaren usareisen.de huurders of de voucher in pdf vorm die wij de volgende dag in de mail kregen voldoende is om de auto bij Alamo op te halen?

Alvast bedankt voor de reacties\\:D/

Sjon, Bianca en Romy

knaapje
31-05-11, 16:29
Ja.Voucher, creditcard en rijbewijs/zen, dat is alles wat nodig is.
Knaapje

Teleton
31-05-11, 17:04
We hebben voor € 296 een PCHooft traktor gehuurd.
Welke auto heb je dan en in welke periode?

Bedoel je een SUV? Die staat nu voor 9 dagen in de lijst voor pakweg 453 euro. Je hebt dan echt een koopje\\:D/.

Of heb je een ordinaire midsize SUV (waarmee je je echt niet in de PC kunt laten zien), dat komt qua prijs meer in de buurt........

PENPE
31-05-11, 19:34
Ook ik ben reuze benieuwd, ik kan nu nog annuleren en een nieuwe boeking maken :-k


..We hebben voor € 296 een PCHooft traktor gehuurd voor 9 dagen, bij Alamo zelf koste dit $644.
Dat komt op zo'n € 32,88 per dag maar weet niet welke verzekeringsvorm je erbij genomen hebt :-k

Zelf heb ik via hun ook een midsize-SUV geboekt ( Super-Inklusif-Plus ) voor 14 dagen komt op € 428,97
en omgerekend kom ik dan op € 30,64 per dag ( ik kreeg 9,5% korting )

http://img850.imageshack.us/img850/8899/usareisenjuni.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/850/usareisenjuni.jpg/)

Ta2 Gerrit
31-05-11, 20:11
Ach, de site was live, dus we hebben de automobiel voor Feb. maar vast geboekt.
Tahoe or similar, Alamo, 2 weken €628, scheelde toch weer een bundel met een viertal andere aanbieders. Dus we zijn weer zeer tevreden.

Sanibel
01-06-11, 08:41
@Teleton;

We hebben voor 9 dagen in de laatste week van maart een Ford Escape gehuurd. Ok een mini tractor dan:razz::razz::razz:
Ophalen en afleveren op IAD.

Teleton
01-06-11, 09:22
Ok een mini tractor dan:razz::razz::razz: Niks mis mee!

Sanibel
01-06-11, 09:25
Daarom hebben we hem ook genomen. Het verschil tussen de kleinste(koektrommel op wielen) en deze mid-size SUV was € 30.
Vandaar dat we deze hebben genomen.

Voor ons de eerste keer een SUV, normaal hebben wij een MPV of een mid-size car.

PENPE
01-06-11, 22:42
Niks mis mee!
Mwah.. heb 1x een Ford Escape gehad en ondank de vele luxe 'onboard' was ik er niet rouwig om hem na een kleine week ivm een defect om te ruilen voor een Chevvy Equinox, die reed een stuk beter in vergelijking met de Escape.

'Onze' Escape was overigens wel een uniek exemplaar, want het was de enige 'fully loaded' Escape die we ooit gespot hebben bij Alamo, de rest van hun Escape's zijn nogal basic...

http://1.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/SxJs7l4KZAI/AAAAAAAADMk/7AE7G67iYGg/s1600/28-11+DSC_0033.JPG
http://1.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/SxJuH0SRFTI/AAAAAAAADNE/0X6QdXorRz4/s1600/28-11+DSC_0027.JPG
http://2.bp.blogspot.com/_itsdkGev1vo/SxJs73KKdHI/AAAAAAAADMs/HjgEEBODJFM/s1600/28-11+DSC_0031.JPG

[verwijderd]
01-06-11, 23:25
Ach dan gewoon kiezen voor een equinox, maar dan wel met leren stoelen want die zitten lekkerder dan de stoffen stoelen. ;)

Chevrolet rijdt toch het lekkerst. :D

Sanibel
03-06-11, 11:39
We halen de auto op in Washington, en ik weet dat we daar bij Alamo zelf de auto uit een rij mogen halen.
En als we dit mogen doen kijk ik eerst altijd wat het luxe gehalte van een auto is voordat we beslissen welke nemen.

Vooral bij een Chrysler is dit belangrijk omdat daar op de luxe uitvoering meestal Sirius standaard in zit.

Sjon, Bianca en Romy

Ta2 Gerrit
03-06-11, 13:50
Vooral bij een Chrysler is dit belangrijk omdat daar op de luxe uitvoering meestal Sirius standaard in zit.

Sjon, Bianca en Romy

In ieder geval zolang het abonnement loopt ;)

ruthytje
13-06-11, 13:24
Voor wie het graag weten wil; de wintergids is (beperkt) gearriveerd bij usareisen.
Er kunnen auto's gehuurd worden, rabat is 7 % voor de vroegboekers.

hoe lang is die wintergids beperkt? ik bedoel tot wanneer kun je het boeken? Ik ga pas op 31 maart (toevallig de laatste datum van deze aktie) maar is het niet onnozel om 9 maanden voordien je wagen te boeken? De totale korting via usareisen is wel 11,5% wat niet min is.

Don't know what to do

grjts uit Ieper

Ta2 Gerrit
13-06-11, 19:02
Die aktie loopt nog wel een tijdje door, zeker tot einde zomer.
Tja, en wat is onnozel ? De actie op het nippetje missen lijkt me niet echt nozel :-)

We hebben maar vast geboekt, dan heb je dat alvast achter de rug. Een auto moet je toch hebben.

calypso
14-06-11, 07:36
Waarom boek je niet gewoon, er staat toch bij usareizen.de dat je tot 72 uur van te voren gratis kunt annuleren als je bij hun een auto boekt, tenminste als het een Alamo, Dolar of National neemt.
Dus het is pas echt onozel als je dan er geen gebruikt van maakt!!

ruthytje
15-06-11, 20:51
de voornaamste reden: rust geven aan creditcard want vlucht en voorschot villa is er just af. volgende maand zal ik tot actie overgaan en inklusive-plus boeken.

calypso
16-06-11, 08:38
Je credit card word niet belast als je bij USAreisen boekt, dat word dus pas gedaan bij de daadwerkelijke betaling zo'n 4 weken van te voren als je dus niet cancelled.

Dat is juist een van de voordelen je kunt wel een boeking maken terwijl je card nog niet belast word (wel even vermelding bij boeking), maar dan heb je wel tenminste ene boeking staan voor de goedkope prijs.

En mocht je iets anders goedkopers tegen komen een email naar hun toe om te cancellen. Maar goed het is je eigen keuze.

ruthytje
16-06-11, 20:48
Je credit card word niet belast als je bij USAreisen boekt, dat word dus pas gedaan bij de daadwerkelijke betaling zo'n 4 weken van te voren als je dus niet cancelled.

Dat is juist een van de voordelen je kunt wel een boeking maken terwijl je card nog niet belast word (wel even vermelding bij boeking), maar dan heb je wel tenminste ene boeking staan voor de goedkope prijs.

En mocht je iets anders goedkopers tegen komen een email naar hun toe om te cancellen. Maar goed het is je eigen keuze.

Ik leer nog bij...:lol: Ik ga het dan regelen thx!

bij deze:

midsize suv jeep liberty
duur 14 dagen
tarief superinclusive plus navigatie
463,74€ (normaal 524€ - vroegboekkorting 7% 36,68* - winterpromo alamo 4,5% 23,58€)

1972Marjolein
16-06-11, 21:58
Mijn Duits is belabberd: is het Super spar pakket op usareisen.de vergelijkbaar met het alamo inclusive pakket. En hun super inklusiv met Alamo gold ?? Ik kom er niet helemaal uit..