PDA

Bekijk Volledige Versie : Golfspullen kopen in Florida



myste87
19-06-11, 18:05
Wij willen graag wat golfspullen kopen in Florida (schoenen, kleding) en misschien ook een set clubs.

Weet iemand waar wij dit het beste kunnen doen?

serre
19-06-11, 18:26
Dag Myste,

Probeer eens te kjken op de site van Basspro shops, ik weet dat die een golf afdeling hebben. Die van Orlando heeft een klein eilandje in de winkel waar je het "putten" kan uit proberen.

Mvg,

Dirk :wink:

mattrob
19-06-11, 18:49
Ik koop altijd het meeste bij Edwin Watts; er zitten meerdere winkels in Orlando en omgeving en er zijn kortingsbonnen beschikbaar in diverse couponboekjes. Er zijn ook wat 'outlet' achtige winkels, maar ik vind die zelf niet zo fijn en hebben ook vaak niet de bekende merken. Dus ligt er een beetje aan waarnaar je op zoek bent ! Edwin Watts heeft alle bekende merken clubs, supermooie zaken ook !

Michael66
19-06-11, 19:49
Edwin Watts zit inderdaad op veel plaatsen in Florida, met een stuk of 5-6 in/rond Orlando.
Zie hun store-locator (http://www.edwinwattsgolf.com/RetailView?storeId=10001&catalogId=10001&content=city_home&cityNbr=Florida).

Ik ben zelf ook een paar keer geslaagd zijn enkele van de vele andere outlets aan de 192 in Kissimmee of aan International Drive in Orlando. Schoenen (Nike, $35) en mijn verlengde driver (Cleveland HiBore XLS, $85) heb ik aangeschaft bij America's Golf Outlet Inc aan Int. Drive. Mijn houten 3 en 5 (Cleveland) bij een outlet aan de 192, geen idee meer hoe die heet.

Ook Sports Authority heeft erg goede en gunstig geprijsde golfspulletjes. Ik heb er een Nike putter gekocht voor $75 (in NL € 149) en Nike schoenen voor $25!! Ze hadden er toen ook hele sets van goede merken in de aanbieding "voor weinúg". SA vind je o.a. in The Loop in Orlando. Zie hun store locator (http://fl.sportsauthority.com/).

Als ik ergens een outlet of zo met golfspul tegenkom loop ik er meestal gewoon even binnen. Soms hebben ze helemaal niets van mijn gading, soms wel. Zo ben ik aan mijn favoriete oranje Callaway windbraker ($15) gekomen, en aan een heleboel andere be- en onnodigheden. :)

Shop ze!!

myste87
20-06-11, 19:29
Wat zijn in jullie ogen " goede" merken.

Ik heb zelf een set van Wilson maar ik zie in de USA ook andere merken voorbij komen die ik (nog) niet ken.

Michael66
20-06-11, 19:44
Welke merken doel je op?

Er zijn m.i. geen "slechte" merken. Ieder merk heeft zo zijn prijs en doelgroep.

mattrob
20-06-11, 21:51
Er zijn m.i. geen "slechte" merken.

Dat ben ik met je eens, maar hij vraagt om de 'goede' merken. Afgezien van het feit of je het verschil echt merkt in je golfspel (maar goed, dat zit voor grootste deel toch 'tussen de oren'), zijn de goede merken o.a. Callaway, Titleist, Ping, Cobra, TaylorMade, Cleveland, Mizuno en misschien zelfs wel Nike ;-) !

myste87
22-06-11, 19:39
Ik kijk met name naar complete sets en zie daar merken als Tommy Armour, Ram, Adams etc voorbij komen.

Ik weet dat " goed" tussen je oren zit, maar zijn dit wel een beetje redelijke setjes voor een beginner?

mattrob
23-06-11, 18:52
De 'goede' merken hebben geen volledige sets (of heel soms, als een soort aanbieding maar dan vaak door de golfzaak zelf in elkaar gezet); alleen sets van ijzers. Ik zou gewoon eens even googlen op die sets en merken. Ik zou geen setje van $ 100 kopen, maar ze hebben er ongetwijfeld ook redelijke goede sets tussen zitten ;)

Iris02
24-06-11, 07:37
Keuze genoeg aan golfwinkels ! Het is een luilekkerland voor de golfliefhebber :D
Schoenen zijn zeker aan te bevelen om te kopen, prijzen liggen lager dan hier.
Vergeet niet dat je de golfset ook weer mee moet vervoeren naar Nederland. Als dit je een 50-100 euro kost dan is het de moeite waard om te kijken of de set an sich voordeliger is.
Ballen zijn ook voordeliger, maar ja wel een flink gewicht in je koffer !
Ik vond overigens dat Ping moeilijker verkrijgbaar was bij de golfwinkels.
Tussen de oren ??? Mwah, ik vind een goede set wel degelijk een verschil maken !

van der Steen
25-06-11, 19:11
Dicks Sportinggoods....

Oh ja een golfset mee terug naar Nederland is gewoon een extra bagage tas, dus 50 dollar. Heb ik vorig jaar namelijk gedaan.

NicoleHappy
25-06-11, 19:33
Wij zijn erg goed geslaagd bij Golfsmith ;-) Zit er één in de buurt van de Mall at Millenia.

moonlight91
11-09-11, 19:57
klopt het dat je bij klm een golfset als bijzondere bagage kunt aanvragen
en dan geen extra kosten moet betalen
dat je die dus `gratis` mee kunt nemen bovenop je gewone koffer

Michael66
11-09-11, 20:16
Extra of gratis meenemen ... die tijd is helaas voorbij. Lees de voorwaarden van KLM over bijzondere bagage er maar eens goed op na: http://www.klm.com/travel/nl_nl/prepare_for_travel/baggage/exceptional_baggage/index.htm

moonlight91
11-09-11, 20:54
Als alle vluchten in uw reisschema worden uitgevoerd door KLM of AIR FRANCE (inclusief Martinair), mag u gratis 1 golftas meenemen boven op de standaard bagagevrijstelling. Dit geldt niet op vluchten die door onze partners worden uitgevoerd. Raadpleeg betreffende maatschappij voor de regels voor golftassen


ik kwam vanmiddag dit tegen op de klm site
het zelfde dus als in de link
wij vliegen klm en uitgevoerd door klm zelf

mattrob
12-09-11, 00:22
Ik liep vandaag (en gisteren) op KLM Open, en weet zeker dat ik dit ook ergens las daar. Maar weet details helaas niet ....

moonlight91
12-09-11, 10:51
ik heb vanochtend klm gebeld
je mag idd per gezelschap 1 golfset boven op de vrijgestelde bagage meenemen.
de set mag niet meer wegen dan 23 kilo, en je vluchtschema moet uitsluitend door klm/airfrance uitgevoerd worden
weegt je set meer dan 23 kilo,moet je overbagage betalen
ik heb toestemming gehad om op de terugweg kosteloos een (kinder)golfset mee te nemen als extra! bagage.
als je binnen een reizend gezelschap meerdere golfsets meeneemt moet je voor de overige sets wel betalen als extra bagage
als je vlucht(en) door delta word uitgevoerd gelden hun regels,en moet je dus contact met hun opnemen,hoe hun regels zijn heb ik nog niet bekenen
maar volgens de medewerkster zou delta (vermoedelijk) de zelfde regel hanteren

Michael66
12-09-11, 11:38
Maar wat doe je nou als je een vlucht boekt die door KLM/Air France wordt uitgevoerd, en later wordt omgezet naar bijv. Delta?

Iris02
12-09-11, 12:05
Mhm, 1 golfset voor mijzelf, man en 2 van de kids is niet echt veel ;D We huren in Florida wel wat !
Het opent natuurlijk wel perspectief om een nieuwe set vanuit Florida mee naar huis te nemen. Maar ja, wie van ons vieren gaat er dan met een nieuwe set aan de haal .......