PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Fiesta68



Fiesta68
15-06-11, 11:28
Hallo'kes

Fiesta68 (vrouwelijke helft) en KingKong65 (mannelijke helft) zijn een koppel van rond de 40 zonder kids, woonachtig in Gent (B). Zijn in mei 2011 voor het eerst :oops: naar Amerika geweest, hebben een rondreis van 20 nachten gemaakt - naar de Westkust. Dit is ons enorm bevallen en zijn tijdens onze reis verkocht en verslaafd geraakt aan Amerika :mrgreen:.

Hadden toen dankzij een ander forum enorm veel tips gekregen en hebben we toen dankzij alle tips de stap gezet om alles zelf te doen. Wat zeker aan te raden is! We zouden het niet anders meer willen. Meer vrijheid, wat route betreft, meer vrijheid hotels, huurwagen... leuker om alles voor te bereiden, en de voorbereiding is al een beetje reizen \\:D/

Fiesta68 is de planner, KingKong65 mag betalen :razz:
Graag zouden we in mei 2012 een rondreis door Florida doen.

Planning:
1ste stap "floridaforum.nl" goed uitpluizen.
2de stap "floridaforum.nl" enkele vragen stellen - we gaan jullie tips hard nodig hebben!
3de stap "Route uitstippelen" -> we gaan jullie tips hard nodig hebben!
4de stap "in januari 2012 vlucht reserveren"...
huurwagen... hotels... bijkomende resereveren... aftellen...
(alhoewel is dit nu al niet begonnen :-$ )

Grtjs
Fiesta68 en KingKong65

koenkamphuys
16-06-11, 21:08
Nou dat is een heel strakke planning. Kan ik niets tegen in brengen. Welkom op ons leuke forum.

Syllvia
17-06-11, 08:35
Hallo Fiesta,

Lekker hé die voorpret van een vakantie :)

Als je in mei 2012 wilt vertrekken, waarom dan pas de tickets boeken in januari.
Je kunt nu al rondkijken wat het kost, meestal worden de tickets niet goedkoper naarmate de tijd vordert.

groetjes Sylvia

Njit
17-06-11, 08:51
Je kan de tickets 330 dagen voor de retourdatum boeken.

From date: Sunday, May 20, 2012Subtracted 330 days
Resulting date: Saturday, June 25, 2011

jarjarbinks
17-06-11, 11:08
Ja dat vroeg ik mij ook meteen af, waarom zo laat de tickets reserveren. Wie weet loop je nu nog tegen 'koopjes' aan.

Fiesta68
17-06-11, 11:50
Hallo'kes

Bedankt voor de verwelkoming 8-)
We gaan wel nu al kijken naar de prijzen...
Connections doet in januari promoties, hadden vorige keer in november/december gekeken en de prijzen toen waren een pak duurder toen.
De juiste verlofregeling/planning van het werk is pas bekend rond nov/dec,
ruwe schatting weet ik nu wel al.
Daarom zouden we pas onze vluchten boeken in januari.

Grtjs
F68