PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: didirood



didirood
15-06-11, 00:06
Beste Floridalovers,

We zijn een gezin (ikzelf eind 30er, m'n man net 40 en onze dochter net 10) We wonen in Ichtegem (tussen Oostende en Torhout) in Belgie.
We zijn al een eindje aan het sparen en JA !!! zomer 2012 gaan we naar Florida.
Ik was een kleine 2 jaar geleden eens op jullie site terrechtgekomen en het begon na wat reisverhalen te lezen te kriebelen om eens die grote oceaan over te steken. SUPER al die ervaringen en verhalen!!!!!!!!!!!

Onze reiservaringen liggen vooral in Europa:Frankrijk, Italie, Nederland, UK, Griekse eilanden, Tenerief, GranCanaria ,Portugal. cruise met Egypte en Israel, 2 keer Turkije, Bulgarije en één keer Thailand.
M'n man en ik maken ook elk jaar een citytripje ...soms 2 :-o. We houden op reis van wat natuur ,cultuur, lekker eten en liefst vergezeld van de zon.

Ons motto is om elke (verre) plek in de wereld die we bereizen slechts 1 keer bezoeken(er zijn zoveel mooie dingen te zien en te beleven). Maar als ik jullie microbe overkrijg zullen we ons motto moeten herzien :-D
We zullen zien...

Florida 2012:We zullen er 3 à 4 weken rondreizen. Een dag of 10 Orlando en parken bezoeken. Daar zouden we graag in een condo of villa verblijven ; dit zo ongeveer in de helft van onze reis. Ook Miami,Space center en de Keys ,de Everglades en de Westkust, ...telkens voor 1 of enkele nachten. Er staat nog niets volledig vast. We moeten eerst nog weten wanneer het bouwverlof zal vallen.

r.teeuwsen
15-06-11, 00:17
Hallo,

Welkom op dit informatieve forum, zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, je kunt hier werkelijk alles vinden aan informatie die je nodig hebt om een onvergetelijke vakantie in het mooie Florida te beleven.
Veel leesplezier en als je iets niet kunt vinden, genoeg anderen die je op weg willen helpen!!
Maak van 2012 een onvergetelijke vakantie!!

Greetz, Remco

aggie
15-06-11, 09:16
Hallo luitjes,

Welkom op dit geweldige forum met heel veel informatie!!! Leuk dat jullie je ook al aan het voorbereiden zijn voor de zomer 2012...wij ook!! Ik heb zelfs al een nieuw blog gestart met de eerste ideeen. Je zult in het komende jaar genoeg tijd hebben om nog meer reisverslagen te lezen en plannen te maken. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust, er zijn hier genoeg enthousiaste mensen die je graag verder helpen!!

Have Fun, Aggie

Hans uit Koekelare
15-06-11, 20:39
Als je wil weten wanneer het bouwverlof valt in 2012 druk dan op deze link (http://www.bouwkroniek.be/html/algemeen/indexen/bouwvakanties.htm)
Ik moet er ook rekening mee houden dus :D

didirood
15-06-11, 22:25
Merci Hans