PDA

Bekijk Volledige Versie : Hawthorn Suites by Wyndham Lake Buena Vista, a Sky Hotel & Resort



Corrine
13-06-11, 20:04
Hallo,

Aankomende vakantie hebben wij dit hotel/resort geboekt. Heeft iemand ervaring met dit Hotel?
8303 Palm Parkway
Orlando, FL 32836 US
http://www.hawthorn.com/Hawthorn/control/Booking/property_info?propertyId=30839
Corrine

Michael66
14-06-11, 01:02
Welk hotel bedoel je precies? Heb je een volledig adres en een linkje naar de website van het hotel?

In het "Lees dit ...." onderwerp bovenaan in dit deel van het forum staan een aantal tips om het je makkelijk te maken, en de kans op veel goede reacties te vergroten. Daar staat o.a.:
3. Zoek alvast zelf even de website van het hotel op en zet een link in je onderwerp. Dan kun je daarvandaan de juiste naam in de titel van je onderwerp zetten en kunnen andere forumleden alvast meegenieten.

4. Geef ook het adres alvast op. Het komt regelmatig voor dat hotels vergelijkbare namen hebben. Of er meerdere hotels van dezelfde keten in dezelfde plaats - soms zelfs in dezelfde straat - staan. Een correct en volledig adres opgeven helpt!

NB: Er zijn al twee onderwerpen over hotels die je misschien bedoeld:
Hotelervaring: Hawthorn suites by Wyndham, Orlando (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=12149)
Hotelervaring: Hawthorn Suites by Wyndham Universal Orlando (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=10209)

Daan
14-06-11, 06:40
Aan de titel te zien bedoelt Corrine deze: http://www.hawthorn.com/Hawthorn/control/Booking/property_info?propertyId=30839

De 2 topics die je noemt zijn 2 andere Hawthorn suites :)
Ik heb er geen ervaring mee. Wel veel over gelezen. En dat waren vooral zeer positieve ervaringen. Wij hebben ook lopen twijfelen of we naar deze of die van seaworld wilde gaan. Uiteindelijk hebben we de Hawthorn suites bij Universal geboekt.

Corrine
14-06-11, 15:16
Ik bedoel inderdaad:
http://www.hawthorn.com/Hawthorn/control/Booking/property_info?propertyId=30839

Adres is:
8303 Palm Parkway
Orlando, FL 32836 US
De andere had ik al gevonden maar zijn niet dezelfde. Daan waarom hebben jullie toch gekozen voor die bij Universal?

Daan
14-06-11, 15:59
Omdat die dichter bij Universal Studio's is. Niet meer of minder. Ook was hij 50 euro goedkoper, maar op zo'n "dure" reis moet je niet op 50 euro gaan bezuinigen. De Lake Buena Vista was net iets verder weg van de dingen waar wij waarschijnlijk het meeste heen gaan.

Ik denk dat al die Hawthorn Suites niet onder doen aan elkaar. Zeker niet als ik de reviews allemaal lees.

Corrine
14-06-11, 17:42
Grappig...bij ons was juist lake buena vista de goedkoopste en de hoogste score van reizigers op dat moment. Wij hebben de hele reis geboekt bij expedia een aantal weken geleden...nog voor de brandstof verhoging.

Daan
14-06-11, 18:20
Wij hebben ook via expedia geboekt. En het kan echt per dag uitmaken welke goedkoper is. bij ons was Buena vista 60 en Seaworlf 110 euro duurder (voor 17 dagen). Maar ik ben erg benieuwd hoe het hotel jullie bevalt :)

Corrine
14-06-11, 22:44
Klopt het kan per dag verschillen want als je nu gaat kijken voor onze reis ben ik ruim €200,- meer kwijt.
Ik zal zeker laten weten hoe het is geweest en hier weer uitgebreid verslag doen over de bevindingen.

Wij hebben gekozen voor een suite met een kingsizebed. Nu bij te betalen voor 5,38 en toen ik boekte was dat nog 1,85 per nacht....
Totaal voor 20 nachten 1875,- vlucht en hotel, zonder auto.
De auto wil ik graag boeken met bv een goldpakket zodat wij met 2 personen kunnen rijden. Jammer dat Expedia dat niet heeft en je dat moet regelen op het vliegveld... Je bent dan soms duurder of net net zo duur uit en dan regel ik het liever vanuit nederland.
Op de auto krijg je bij expedia toch geen korting dus dat maakt niet uit.

Corrine
02-10-11, 00:21
We zijn weer terug in Nederland en hierbij mijn bevindingen over dit hotel:
We hadden een suite gehuurd met een king bed. Dit was zeker groot genoeg voor ons tweeën. De kamer was schoon bij aankomst en ook tijdens het verblijf werd dit goed bijgehouden. Ook benodigdheden zoals handdoeken en bv vaatwasserzeep werd goed aangevuld. De keuken is gevuld met alle benodigdheden voor 4 personen. Wij verbleven op de 4de verdieping tegenover de lift en daar niets van gehoord. Natuurlijk hoor je vroeg in de avond wel mensen thuis komen maar het was niet erg gehorig. Wifi bereik was prima en snel in de lobby en kamer.
Elke dag is er ontbijt met in iedergeval gebakken eieren en nog iets anders warm zoals bv pancakes. Daarnaast kun je brood roosteren, wit- bruin of bagels. Er is koffie thee de hele dag te nemen in de lobby. Om 17.00 is het happy hour waarin je een wijntje of een biertje kunt nemen in de lobby.
Het zwembad is klein. Je kunt met zo een 20 personen rond het zwembad liggen. Voor even afkoelen prima maar geen zwempartyen ;-)
Het hotel ligt centraal om snel op snelwegen te komen maar ook is de premiummall en Seaworld prima binnendoor bereikbaar. Disney marketplace om de hoek en eventueel ook een shuttle beschikbaar naar de Disney parken.
Wij vonden het een aanrader en zouden dit hotel nog eens boeken.

Ritchie
19-06-13, 18:05
Zijn er na 2011 nog meer mensen die hier hebben gezeten, met ervaringen ?

Ritchie
13-07-13, 12:14
Niemand verder ervaringen met dit hotel ?