PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ilzze



ilzze
12-06-11, 18:49
Hallo, ik ben Ilse. Ik ga eind juni samen met een vriendin voor het eerst naar Florida. We gaan eerst een paar dagen naar Miami en daarna hebben we een auto gehuurd en willen we naar the Keys en Everglades. We gaan maar 9 dagen in totaal dus ik kom hier ideeen opdoen om de leukste dingen eruit te pikken.

aggie
13-06-11, 11:16
Welkom Ilse,

Hier op het forum zul je zeker genoeg ideeen opdoen, ik zou zeggen lees een paar reisverslagen en je krijgt genoeg plannen!! Veel plezier en jullie gaan al snel, heerlijk!

groetjes van Aggie

2theUSA
13-06-11, 21:53
Hallo ilse,

Welkom op het forum. Wij zijn net terug van een aantal dagen Miami Beach, ook zonder auto, zie eventueel ons reisverslag om te zien wat wij daar gedaan hebben.
De Keys hebben wij vorig jaar bezocht, op weg daar naar toe, vind je op Islamorada het Morada Bay cafe, wat een bezoek meer dan waard is.

Heel veel plezier, en geniet ervan.
groet Christa

koenkamphuys
16-06-11, 21:11
Welkom Ilse op ons forum. Over je planning: overweeg toch om die dagen in Miami een auto te huren. Ook al kost het parkeren in Miami Beach het een en ander: je bent wel erg weinig mobiel anders. Stel je bij het openbaar vervoer niet al te veel voor. Amerika is een autoland.

ilzze
17-06-11, 08:15
Hoi Koen, We hadden gelezen dat je er overal fietsen kunt huren, leek ons wel wat. Wat is er in Miami de moeite waard om te gaan bekijken?

aggie
17-06-11, 09:37
Wij hebben Art Deco district 's avonds bezocht, overdag Duck Tours gedaan en aan de beach gezeten. Tevens is het Holocaust Memorial erg indrukwekkend. Lees eens in ons verslag van mei 2010, zie je ook wat foto's!!

Succes, Aggie

2theUSA
17-06-11, 11:52
hoi Ilse,

Op tripadvisor.com vind je allerlei leuke to-do's.
Wij vonden het prima zonder auto in Miami Beach, overal staan fietsen. Taxi's rijden ook af en aan, en zijn niet duur! In augustus gaan we 3 weken naar Florida, we hebben de hele periode een auto, behalve de dagen in Miami. Meestal is het wel goedkoper een auto voor een week, dan voor een paar dagen te huren. Ik weet niet hoeveel dagen jullie een auto willen huren.

Een erg leuke plek om te ontbijten is het 'Newscafe' op de Ocean Drive. (Vlak bij een fiets docking-station). Kies je hotel tussen de 5th or 21th Street, dan zit je mooi centraal en kan je alles in South Beach lopend doen.

Groet Christa