PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Wichert



Wichert
12-06-11, 15:12
Hallo allemaal, ik zal me net als mijn vrouw May even voorstellen. Getrouwd met.... vader van 2 prachtige dochters, Nicky en Taylor en regelmatige bezoeker van Florida. Volgens May zijn we inmiddels 8 keer naar Florida geweest dus blijkbaar heeft zij een tripje gemist aangezien het er 9 waren :razz: We zijn druk bezig om een Disney-Cruise/World vakantie voor volgend jaar samen te stellen dus de voorpret is begonnen. Ik heb al even rond gehangen hier op het forum en dus ook al heel veel nuttige topics voorbij zien komen. Mooi om te zien dat Florida zo geliefd is. Hoewel we alleen nog de oost-kust van Amerika hebben aangedaan (New York, Orlando en Miami) willen we ook nog wel de west-kust aandoen. Met name Los Angeles, Las Vegas en Seattle heb ik nog op m`n lijstje staan. Met andere woorden, we vinden Amerika sowieso wel leuk maar Florida toch wel in het bijzonder! Ik hoop in ieder geval nog een hoop wijzer te worden op dit wonderschone forum en misschien hier en daar ook nog zelf wat nuttigs achter te laten!

Groet,
Wichert

de jantjes
12-06-11, 15:30
Hallo Familie,

Allereerst welkom hier op dit " wonderschone forum"
ik dacht volgens mij heb ik die namen al eerder gezien, en ja goed gezien.
Je vrouwtje May had zich ook al voor gesteld .......gezellig allemaal
Al vele malen naar Florida geweest super

veel voorpret gewenst

Wichert
12-06-11, 15:45
Hallo Familie,

Je vrouwtje May had zich ook al voor gesteld

veel voorpret gewenst

:shock: Hoe weet jij dat ze "maar" 1.55 meter is??? :mrgreen:

de jantjes
12-06-11, 16:42
:shock: Hoe weet jij dat ze "maar" 1.55 meter is??? :mrgreen:


Eh...gokje ;)


gr,astrid

Tans4USA
13-06-11, 20:14
Welkom op dit forum, ook al een echte Florida ganger:wink:.
Wij hebben ook al diverse mooie reizen door Amerika gemaakt (o.a. langs de Oostkust, dwars door Amerika en de West kust) en vinden rondreizen in Amerika echt geweldig. Seattle staat bij mij ook nog hoog op het verlanglijstje.
Maar Florida blijft voor ons toch ook nummer 1.
Heel veel plezier met de voorpret voor jullie Disney Cruise/World vakantie.