PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Grand Beach Resort, Miami Beach



Chris58
15-03-10, 10:55
http://www.miamihotelgrandbeach.com/
4835 Collins Ave, Miami Beach, FL 33140

Ik ga in Juni naar miami. Ik ga 5 dagen en verblijf in het Grand beach hotel.
Kan iemand mij iets over dit hotel vertellen en de omgeving?
Wij rijden vanaf Orlando naar Miami, zijn er dan nog leuke dingen onderweg om te bezichtigen of om te doen?

Groetjes Chris

Teleton
15-03-10, 12:31
Kan iemand mij iets over dit hotel vertellen en de omgeving?

Heb je de foto's al gevonden op Tripadvisor (http://www.tripadvisor.com/LocationPhotos-g34439-d1200086-Grand_Beach_Hotel-Miami_Beach_Florida.html#23920294)? Je kunt hier ook de reviews (http://nl.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34439-d1200086-Reviews-Grand_Beach_Hotel-Miami_Beach_Florida.html)lezen. Met een flinke korrel zout haal je de extremen er uit en wat overblijft is een hotel waar men over het algemeen prima over te spreken is.

Het tweede deel van je vraag over de omgeving kan je het best even in het topic over Miami en omgeving (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9148)kijken. Heb je dan nog vragen, dan kan je ze het best daar stellen.

Tussen Miami en Orlando zit zo'n 400 kilometer. D'r is natuurlijk altijd wel wat te zien onderweg. Ook leiden vele wegen naar Miami, ga je langs de Gulf Coast, zak je langs de Atlantic af of kies je voor de Turnpike? Of neem je misschien de 27...........

Chris58
15-03-10, 15:27
Nee dat had ik nog niet gedaan! HAd gehoopt dat iemand er al was geweest. Maar toch hartstikke bedankt voor de tip! Ja hoe ik ga rijden dat weet ik nog niet. Ben benieuwd wat de leukste route is. Misschien kan ik dan onderweg ook nog stoppen en iets gaafs bezichtigen.

Groetjes chris

rob gertsen
23-08-10, 15:30
We hebben op onze Florida tour deze zomer hotels aangedaan waarvan (als ik het goed gezien heb) nog geen hotelrecensies zijn. Hierbij onze ervaring met het Grand Beach Hotel Miami Beach.

Collins Avenue 4835, dus wat hoger op CA, ongeveer 4 kilometer ten noorden van Ocean Boulevard. Splinternieuw (2009) hotel direct op het strand. 20 verdiepingen met uiteraard nog nieuw uitziende kamers. Hadden een schitterende 2 bedroom kamer op de 11e met uitzicht op de oceaan met heerlijk groot balkon. Geweldig hotel. Ontbijtbuffet in hotel erg duur ($100+ 4 personen). Alleen verplichte valetparking ($25 per dag). 2 niet al te grote zwembaden en een te kleine tuin daar omheen voor zo'n groot hotel. Veel Duitsers dus om 7 uur alle ligstoelen bezet:shock:. Directe doorgang naar strand. Ligbedden en dergelijke niet gratis. Internet weer wel gratis.

Geboekt voor aanbiedingsprijs bij Expedia (grootste kamer 108 euro per nacht). Inmiddels liggen de prijzen fors hoger. Wat ons betreft een aanrader.

steson
08-06-11, 16:00
Grand Beach Resort is noordelijk gelegen aan Collins Ave (ten opzichte van South Beach). Zo op het eerste gezicht hebben alle kamers zijzeezicht en hoe hoger hoe beter (wij zaten op de 16e van de 20). Aan de andere kant kijk je uit op Miami en de Indian River.
De kamers zijn heel groot, ze worden oorspronkelijk als appartement verhuurd, en de kamer heeft twee badkamers (waarvan 1 in het midden met ligbad), een kingbed, balkon, aparte woonkamer met grote flatscreen TV en in het slaapgedeelte een grote flatscreen TV. Er is een kluis aanwezig en strijkplank. Ook koffiezet en toiletartikelen. Alle kasten zijn spiegels, dus de kamer lijkt nog ruimer. Er is ook een gootsteentje, koelkastje en een minibar.
Het hotel heeft een eigen restaurant, maar wel aan de prijs. Zo ook bv. een biertje (kost 10 dollar).
Er zijn twee zwembaden, waarvan 1 op de 7e en die is heel rustig. Het zwembad (eigenlijk 2 naast elkaar) tussen het hotel en het strand in is mooi aangelegd in een tuin met palmen, dus er komt bijna geen wind. Er zijn niet echt veel ligbedden, maar ze liggen wel heerlijk. Op het strand kun je ligbedden en parasols huren voor 10 dollar per stuk.
Voor het hotel stopt de bus waar je voor 2 dollar enkele reis naar South Beach kan of naar de mall. Op 71 St kun je in de liquor-store een dagkaartje kopen voor 5 dollar. Op 68 St is een Publix.

Minneke
08-06-11, 18:31
Wij (4 personen) hebben dit hotel ook geboekt voor 1 nacht op 18 juli ek. Wij verblijven 3 weken in Cape Coral. We weten dat het hotel verder weg van South Beach is maar dat vinden wij niet erg. Lijkt in ieder geval een leuke verblijfplaats.

steson
09-06-11, 17:40
Het is juist heel erg lekker rustig in deze hoek !! Met de bus zit je zo in het drukke gedeelte...... Wij kwamen van een cruise en waren dus al zeer vroeg in het hotel (10:00 uur), maar ze hadden onze kamer al klaar. Dat vond ik wel fantastisch. Helaas hebben ze geen faciliteiten voor als je vliegtuig zeer laat vertrekt ..... De kamer 4 uur aanhouden zou ons 120 dollar kosten, dus dat hebben we maar niet gedaan !
Veel plezier !

wehave
25-10-11, 13:58
Klinkt goed, wij gaan er volgend jaar een paar dagen heen.
Ze hebben ook familie kamers.
Ziet er allemaal heel luxe uit.
We hebben nu een Penthouse Suite Ocean View en d eprijzen vallen behoorlijk mee als je het vergelijkt met sommige andere hotels.
Ik was alleen wel goedkoper uit door gewoon via de site van het hotel zelf te boeken ipv van de vele andere aanbieders.