PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: JoshuaP85



JoshuaP85
07-06-11, 20:54
Hallo allemaal,

Ik ben Joshua en 25 jaar jong. Twee jaar geleden zijn we voor eht eerst in Amerika geweest. nl Californië, Utah, Arizona en Nevada.

Voor 2012 staat Florida op de planning. Het volgende reisschema hebben wij bedacht:


Dag datum Start eind afstand Dagomschrijving
1 vr 20-apr Amsterdam Orlando
2 za 21-apr Orlando
3 zo 22-apr Orlando Animal Kingdom
4 ma 23-apr Orlando Magic Kindom
5 di 24-apr Orlando Epcot
6 wo 25-apr Orlando Hollywood studios
7 do 26-apr Orlando Seaworld
8 vr 27-apr Orlando Titusville 95 km Kennedy Space Center
9 za 28-apr Titusville Miami 380 km
10 zo 29-apr Miami
11 ma 30-apr Miami
12 di 1-mei Miami Key West 275 km
13 wo 2-mei Key west
14 do 3-mei Key west Chokoloskee 360 km
15 vr 4-mei Chokoloskee Naples 90 km
16 za 5-mei Naples Tampa 300 km
17 zo 6-mei Tampa Bush Gardens
18 ma 7-mei Tampa Orlando 150 km
19 di 8-mei Orlando Hollywood studios
20 wo 9-mei Orlando Universal studios
21 do 10-mei Orlando Island of Adventure
22 vr 11-mei Orlando Blizzard Beach
23 za 12-mei Orlando
24 zo 13-mei Orlando Typhoon Lagoon
25 ma 14-mei Orlando Epcot
26 di 15-mei Orlando Magic Kingdom
27 wo 16-mei Orlando
28 do 17-mei Orlando Amsterdam
29 vr 18-mei USA Amsterdam


Als er nog tips of ideeen zijn dan hoor ik dat graag!

Tot horens !

jarjarbinks
07-06-11, 21:04
Hallo Joshua,

Welkom hier. Wie zijn we?
Je gaat een mooie lange reis maken. Maar liefst 29 dagen.
Misschien ook nog een blog bij houden, is altijd leuk voor ons hier op het forum.

r.teeuwsen
07-06-11, 21:15
Hoi Joshua,

Van harte welkom op dit informatieve forum waar je werkelijk alles kunt vinden om er een onvergetelijke vakantie van te maken ;-)
Wat een geweldige planning hebben jullie gemaakt, precies de 'juiste' periode....
Ik weet niet of het toeval is of dat dit met voorbedachte rade in elkaar is geknutseld, maar perfect. Precies na de Paasweken (das megadruk in FL) kom je aan, dan doe je een week Orlando, als de NL-meivakantie begint ga je naar de kust, Miami, Key's en na de meivakantie kom je weer terug in het bolwerk van parken.... mooier kun je het volgens mij niet verzinnen.
In ieder geval heel veel plezier met jullie voorbereidingen.
PS. Hoe is de samenstelling van 'we' eigenlijk...

Groetjes, Remco

Marita
08-06-11, 10:58
Hoi Joshua,

Welkom in ons midden. Hebben we nog tips of ideeën nou je schema ziet toch geweldig uit krijg er meteen zin in.De eerste keer dat we in Orlando waren hebben we ons ook de voeten plat gelopen in de pretparken. Zoals Remco hierboven al opmerkte goed gepland ivm de drukte. Tjonge dat wordt een geweldige vakantie. Heel veel voorpret en genieten maar.

Groetjes Marita

JoshuaP85
05-01-12, 20:46
Hallo,

We bestaat uit mij en mijn vriending (beide 26) We zijn druk bezig met de planning van onze vakantie naar het zonnige florida.

funinthesun.reismee.nl

Hierboven staat het adres van onze blog! Indien jullie willen kunnen jullie mee lezen. Ik zou het leuk vinden als jullie je dan aanmelden in het rechterscherm. iedere keer als er iets nieuws staat krijg je dan een mailtje. Zo kunnen wij zien hoeveel mensen ons ook volgen.

Zoals ik al zei, we zijn erg druk met de voorbereidingen... dus tips zijn van harte welkom.

trails
05-01-12, 21:09
Heb je al tickets gekocht voor de parken?
Disney aan het begin en dan weer aan het einde betekent wel dat je 2 keer de prijs voor tickets kwijt bent.
Kun je niet beter Disney aan het begin doen en de andere parken aan het einde (of andersom)?

Seaworld en Busch Gardens zijn ook van dezelfde organisatie.

2theUSA
06-01-12, 08:50
Hoi Joshua,

Via jullie site heb ik mij aangemeld om mails van de update's te ontvangen.
Ik zag dat jullie ook naar het westen van Amerika zijn geweest, dat is onze komende vakantie bestemming, na 3 x Florida.
Ik zag dat jullie daar ook een verslag van hebben gemaakt, dat ga ik lezen voor tips voor onze vakantie. Mocht je het ook leuk vinden onze verslagen te lezen vind je hieronder de links.
Wij houden bijvoorbeeld veel van de kust aan de Golf, hebben daar heerlijke huizen gehuurd. Wij zouden dan ook een paar dagen meer in Naples of Ft Myers Beach doorbrengen.

Veel plezier met de voorbereidingen.

Groet Christa

JoshuaP85
09-01-12, 15:29
@2theUSA

Uiteraard ben ik geinteresseerd dus ik ga de reis zeker doorlezen.

Grote aanrader is de HIGHWAY 1. Dit heeft op mij toch het meeste indruk gemaakt.
Als je nog meer vragen hebt naar aanleiding van verslag.... Vraag het me maar !

Leuk dat je ons gaat volgen.

Iedereen die het leuk vind kan ons volgen, tijdens de reis in Florida
http://funinthesun.reismee.nl

JoshuaP85
09-01-12, 15:30
@Trails

Ja alles is al rond, tenminste bijna alles. Hotels, vluchten, tickets, parktickets...

Alleen de fine tuning moeten we nog regelen. Tips zijn welkom !!!

aggie
10-01-12, 12:46
Hallo Joshua,

Welkom op dit gezellige en vooral informatieve forum voor de Florida liefhebbers!!
Ook ik heb me aangemeld voor je mailing, ben benieuwd naar jullie avonturen!

Veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes van Aggie