Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: francis

francis
07-06-11, 08:02
Hallo iedereen,

Daar wij ( 2volw en 2 kinderen) van plan zijn naar Florida te reizen in de toekomst had ik hier op dit forum graag wat meer informatie opgedaan.

Francis

Marita
07-06-11, 11:03
Hoi Francis,

Informatie genoeg. Staat of vind je het niet vragen staat vrij en we zullen proberen je verder te helpen. Verder wens ik je heel veel leesplezier je zult er menig uur mee vullen.

Groetjes Marita

nikie1968
07-06-11, 12:07
welkom bij de club.....

r.teeuwsen
07-06-11, 18:00
Hoi Francis,

Van harte welkom op dit informatieve forum, hier kun je werkelijk alles vinden om een onvergetelijke vakantie te plannen.
Als je iets wilt weten wat je niet kunt vinden, vraag gerust, genoeg experts hier die je van dienst willen zijn....
Heel veel voorplezier alvast met het 'samenstellen' van jullie reis ;-)

Greetz, Remco

francis
08-06-11, 19:28
Hallo iedereen,

Bedankt voor dit warme welkom, en heb me al kunnen amuseren op dit forum:).
één ding valt alvast tegen.... de prijzen:evil:. Maar ben ervan overtuigd, met de hulp van jullie, komt dit wel in orde voor volgend jaar!!

corrus
08-06-11, 20:00
Welkom op het Florum... :D

Hoe graag we het ook zouden willen de vliegtickets worden volgend jaar zeker niet duurder...
Wanneer wil je volgend jaar?

Daan
08-06-11, 20:09
Welkom op het forum.

Je kan nu ook al tot ergens volgend jaar mei boeken. Dus je kan al controleren hoe duur het volgend jaar is. Maar het ligt, zoals Corrus het al zegt, er wel aan wanneer je volgend jaar wilt gaan.

corrus
08-06-11, 20:14
Het is gewoon nog niet mogelijk om voor mei 2012 boeken...
Sommigen zetten dingen in optie, maar écht boeken is dit niet.

Daan
08-06-11, 20:17
Voor mei he, dus april :sun: En ik heb daadwerkelijk wel al voor april volgend jaar geboekt. Dus het kan wel. Natuurlijk kan dat niet via je reisagentschap, want de winterboeken zijn niet eens uit. Maar online is er al genoeg te vinden.

edit: Ik heb net even gekeken, en via expedia (en nee ik heb geen aandelen :)) kan je nu boeken t/m 3 mei terugreis.
En sorry, ik had me beter moeten uitdrukken. Ik bedoelde dus dat ik zeker wist dat april al helemaal geboekt kon worden.

francis
08-06-11, 21:43
Zal in de 'duurste' periode zijn dat we zullen gaan, eind juli, tot begin augustus. Dus vanaf oktober zal ik de ticket-sites in de gaten beginnen houden. Een weekje Orlando en dan een een weekje everglades en the Keys, denk ik.

Groeten,
Francis

corrus
08-06-11, 21:46
Een WEEKje Everglades nog wel...

Staar je daar nu niet dood op de Everglades, je hebt het in één dag écht wel gezien hoor...
Ik was in een halve dag al klaar...

francis
09-06-11, 16:31
Hey Corrus,
Ik bedoel een weekje richting het zuiden, met o.a. everglades, the keys. Heb hier ook al ontdekt dat er in het noorden van de staat ook mooie natuurparken (Homosassa springs,...)zijn. Weet niet als dit te combineren valt allemaal in 14 dagen?

Francis

koenkamphuys
11-06-11, 13:43
@Corrus: een weekje zou voor mij ook teveel van het goede zijn; maar een paar dagen zou ik er best kunnen doorbrengen hoor.