PDA

Bekijk Volledige Versie : Naam van fotogalerie Key West



10eke
02-06-11, 11:45
Hoi,

Ik ben heel hard op zoek naar de naam van een fotogalerie op Duval Street. De galerie had foto's van artiesten en verkocht deze ook. Wij dachten, we zoeken hem wel even op Internet op als we thuis zijn, maar dat blijkt moeilijker dan gedacht.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Bedankt!

knaapje
02-06-11, 22:49
Misschien vragen aan medelid MarcelG, die woont op Key West.?
Of even googlen op gallery Key West.
Knaapje

Guus
02-06-11, 23:50
Ik weet welke zaak je bedoelt maar ik twijfel even over de naam. Op die locatie zat volgens mij voorheen Montage waar ze o.a. straatnaam- en uithangborden van o.a. hotels, restaurants, bars etc. verkochten. Of die zaak nog steeds zo heet weet ik niet. Als Marcel het niet weet dan kijk ik zondag wel even voor je.

Ta2 Gerrit
03-06-11, 00:56
Een soortgelijke zaak zit ook in Downtown Disney. Veel gesigneerde foto's en memorabelia van artiesten en sporters. Erg leuk, maar hier en daar wel prijzig.
Geen antwoord op je vraag, maar ik moest het even kwijt, en misschien heeft iemand er iets aan :-).

10eke
03-06-11, 16:39
Ik weet welke zaak je bedoelt maar ik twijfel even over de naam. Op die locatie zat volgens mij voorheen Montage waar ze o.a. straatnaam- en uithangborden van o.a. hotels, restaurants, bars etc. verkochten. Of die zaak nog steeds zo heet weet ik niet. Als Marcel het niet weet dan kijk ik zondag wel even voor je.


Bedankt Guus. Ik heb op Montage gezocht en gevonden dat inmiddels American Royal Arts Corp. gallery in het pand zit!

Problem solved! =D>

tehoef
03-06-11, 21:28
Als je de straat nog weet (of ongeveer) kan je het mogelijk ook opzoeken via google maps.
geeft vaak aan welke bedrijven enz er zitten.

Ta2 Gerrit
03-06-11, 21:49
De straatnaam stond al direct in de originele vraag (bericht 1, dus) :-$


Hoi, Ik ben heel hard op zoek naar de naam van een fotogalerie op Duval Street.!

Maar het probleem is opgelost, dus kan dit topic mooi op slot/