PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Maximoes



Maximoes
01-06-11, 08:38
Hallo allemaal,

Ik ben Mustafa, gehuwd en vader van zoon (6) en dochter (11).
In 2009 ben ik samen met mijn partner voor een week naar New York geweest wat ons ontzettend is bevallen.
Naar aanleiding van het Floridaforum hebben wij besloten om dit jaar naar Florida te gaan:-P. Door de vele enthousiaste verhalen hier op het forum begon het te kriebelen en hebben wij de stoute schoenen aangetrokken. Op 13 juli 2011 is het dan zover. We vertrekken vanuit Dusseldorf richting Miami waar we enkele dagen verblijven. Daarna gaan we 3 dagen naar de Keys om vervolgens door te reizen naar Napels om oa. de Everglades te bezoeken. Daarna ziten we een week in onze villa in Kissimmee waar een bezoek aan Disney World uiteraard niet mag ontbreken. Vervolgens hebben we nog enkele dagen in Miama waarna we weer op 31 juli huiswaarts keren.
Bij terugkomst zal ik een reisverslag opmaken die ik met jullie wil delen. We zijn verder zeer benieuwd naar Florida en we hebben er ontzettend veel zin in.

r.teeuwsen
01-06-11, 09:06
Hoi Mustafa,

Hartelijk welkom op dit informatieve forum, zo te zien heb je al een klein virus opgelopen door alleen maar te lezen over Florida ;-)
Jullie gaan vast genieten van al het moois in 'the sunshine state'.
Persoonlijk zou ik alleen wat langer in Orlando en omgeving blijven en op de laatste dag naar Miami voor de terugvlucht, het is maar 4 uur rijden....
Als je met Air Berlin vliegt kun je bij wijze van spreken om 9h30 gaan rijden en heb je toch tijd genoeg..... je vliegt pas om 15h55 ;-)
We zijn nieuwsgierig naar je reisverslag!!
Heel veel plezier!

Groetjes, Remco

Syllvia
01-06-11, 09:47
Persoonlijk zou ik alleen wat langer in Orlando en omgeving blijven en op de laatste dag naar Miami voor de terugvlucht, het is maar 4 uur rijden....
Als je met Air Berlin vliegt kun je bij wijze van spreken om 9h30 gaan rijden en heb je toch tijd genoeg..... je vliegt pas om 15h55 ;-)

Groetjes, Remco

Persoonlijk :) zou ik dat dus nooit doen, op de laatste dag van Orlando naar Miami rijden, zou toch liever een nacht voor vertrek al in Miami zijn.

r.teeuwsen
01-06-11, 09:51
Ohw... nou wij doen dat al jaren zo, als we via Miami vliegen, gaat prima....
Gaat al jaren goed!!

Maar er staat ook bij persoonlijk ;-) dus ieder moet dat voor zichzelf weten....
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook nooit drie uur van te voren op een vliegveld ga hangen... kom aan, hup douane en naar de gate....

Maximoes
01-06-11, 16:09
Bedankt voor jullie reacties.
We hebben de laatst 2 dagen nog open staan en we kunnen in princiepe nog alle kanten op. Het kan best zijn dat we nog een stop maken in Fort Lauderdale en daarna nog een dagje Miami pakken. In ieder geval bedankt voor jullie tips.