PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Patricia34



Patricia34
29-05-11, 15:10
Hallo!

Ik zal mij gelijk even voorstellen!

Ik ben Patricia, 34 jaar en wil samen met mijn vriend naar Florida. We zijn inmiddels samen 2 x naar the States geweest en zijn inmiddels helemaal verslingerd aan dit land.

Onze eerste reis was naar het westen, we hebben in ongeveer 2,5 week een ronde gemaakt vanaf LA langs alle bekende natuurparken, Vegas, San Francisco ed. Helemaal goed!

1,5 jaar later zijn we 4 weken gegaan. Gestart in New York en daarna weer doorgevlogen naar het westen. Daar een grotere ronde gemaakt waarbij we ook Yellow Stone park hebben meegenomen.

En nu willen we dus naar Florida! We zijn mensen die het nogal van het laatste moment laten afhangen, dus willen begin juni al weg...:-\"
Alleen twijfel ik erg over de periode. Is juni niet te warm? Ik zou het zonde vinden als het door hitte minder leuk is. Of is in juni reizen ook prima? En zijn er dan nog dingen waar we op moeten letten qua hitte en dergelijke? Is een bezoek aan de Everglades dan ook te doen of worden we dan opgevreten door de muggen?

ben benieuwd en verder ga ik flink rondlezen natuurlijk!

Groetjes Patricia

Njit
29-05-11, 15:20
Welkom! Last minute betekend ook de hoofdprijs betalen voor vliegtickets. Heb je al gekeken wat je kwijt bent?

Patricia34
29-05-11, 15:33
Hoi,

Volgens mij rond de 600 euro.

Maar..mijn vragen over de periode? is juni wat of beter niet doen?

Gr Patricia

Teleton
29-05-11, 16:46
is juni wat of beter niet doen?

Gr Patricia Dan zou ik als de wiedewip op 17 juni voor 399 euro met Arke vliegen. Laatste retourvlucht voor die prijs 8 juli. Is, dat wat?

En 600 euro in juli lijkt ook een koopje, er zijn vast forumleden die wel willen weten waar dat nog lukt.

Of 't wat is, juni ? Tsja.....met dit mooie weer beslaat de glazen bol steeds.....\\:D/. Maar juni is een warme maand, met statistisch gezien veel neerslag. Net asl juli, dus wat dat betreft maakt het geen flaus aus.