PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Hollywood



miepie56
25-05-11, 16:15
Heeft er iemand ervaring met accomodaties in Hollywood (tussen Miami en Ft. Lauderdale) Ik wil graag een kamer/appartementje/studio in de buurt van het strand en de boardwalk. Wil ook niet de hoofdprijs betalen van de grote hotels. Het gaat overigens om een week eind september/ begin oktober. Tripadvisor geeft wel recenties maar persoonlijke ervaringen zijn meer dan welkom.
Marjolein

knaapje
25-05-11, 17:05
Ik ben een paar keer in Fort Lauderdale by the Sea geweest. Hollywood en LbtS lopen eigenlijk in elkaar over.
Aan de oceaanzijde van de A1A liggen de grote en duurdere hotels aan de landzijde liggen veel kleinere, dikwijls private-owned motels in allerlei soorten en klassen.

Bijv. als dit:
http://www.seagarden-apts.com/

Kwaliteit weet ik niet, maar als je een naam hebt kan je via google wellicht ook meer vinden.

Als het niet je eerste nacht is en je het aandurft zou ik er in eind sept/begin okt gewoon in de buurt gaan kijken. Er staat dan genoeg te huur zeker als je niet te laat in de middag gaat.

Knaapje

corrus
25-05-11, 17:07
Ik wil graag een kamer/appartementje/studio in de buurt van het strand en de boardwalk. Tripadvisor geeft wel recenties maar persoonlijke ervaringen zijn meer dan welkom.
MarjoleinOver welke appartementen heb je het dan?? (naam, lokatie, enz. enz.)

miepie56
26-05-11, 22:26
@ Knaapje: Dit soort zoek ik dus maar dan graag in Hollywood
@Corrus: Denk aan Angelfish, Magic on the Beach, Marine Villa's, Manta Ray, Ocean Inn.
Ik ga alleen en wil wel graag een beetje veilige buurt hoewel ik niet bng ben uitgevallen maar je hoeft het ook niet op te zoeken, toch?
In ieder geval bedankt voor het reageren.