PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Lvfl



lvfl
25-05-11, 13:42
Hallo iedereen,

Na een tijdje enkel mee te lezen, dacht ik nu wordt het tijd van mij eens voor te stellen. Dus hier komt ie:

Ik ben 29, getrouwd en mama van 2 zonen. Samen met mijn man ben ik reeds 3 maal naar Florida gereisd. In 2004 gingen we naar Orlando en hebben ons fantastisch geamuseerd! We hebben toen vooral Universal, Islands of Adventure en Seaworld bezocht. In 2008 reisden we met onze oudste zoon naar Fort Myers wat een prachtige strandvakantie geworden is. In 2009 verbleven we een dikke week in een plaatsje Delray Beach genoemd. Die vakantie hadden we pech met het weer en hebben niet zo veel kunnen bezoeken, maar we waren in Florida en dat is het voornaamste.

Ditmaal is er een nog een kindje bijgekomen en ook deze mag mee met ons naar onze eerste gezinsvakantie in Orlando. We vertrekken op 29 oktober en blijven tot 13 november. Wij zijn al een tijdje aan het plannen en voorbereiden en we (lees: ik) kunnen er maar niet genoeg van krijgen. De voorpret is zeker al aanwezig. Dus als er iemand gouden tips of nog leuke ideeën, laat maar weten!

Groetjes,
Lynn

Teleton
25-05-11, 17:04
we kunnen er maar niet genoeg van krijgen. De voorpret is zeker al aanwezig. Hallo Lynn, welkom hier met je drie mannen! Fijne vooruitzichten hebben jullie; begin november is een heerlijke tijd om naar Orlando af te reizen. Gaan jullie in een villa? Waarschijnlijk is poolverwarming in die tijd wel een voorwaarde.

Voor gouden tips en leuke ideetjes ben je hier op een prima adres beland. Ieder topic bevat wel een paar pareltjes voor een goede voorbereiding en vooral verschrikkelijk veel voorpret. Heb je nog gerichte vragen? stel ze dan gerust, liefst in het bestaande topic. er is altijd wel een liefhebber/lotgenoot die je verder kan helpen.

lvfl
26-05-11, 20:29
Bedankt Teleton!

We verblijven inderdaad in een villa, nl in Windsor Palms Resort. We hebben voor de poolverwarming geopteerd, maar lees in enkele reviews wel dat de poolheat niet altijd optimaal werkt... Hopelijk doet ie het als wij er zijn, fingers crossed.

Momenteel zijn we alle info van het forum nog aan het verwerken ;p De gerichte vragen zullen ook nog wel volgen denk ik. Houdt jullie maar al klaar!

Groetjes
Lynn