PDA

Bekijk Volledige Versie : Kuoni doet aanpassing hotels



RLS
24-05-11, 17:45
Wij hebben voor het eerst eens alle hotels vooraf vastgelegd via Kuoni in de premium klasse.
Nu kreeg in een mail dat twee hotels worden aangepast (met een kleine bijbetaling maar dat is an sich het probleem niet).
Nu vind ik vooral bij 1 hotel in Miami (was Surfcomber, nu Eden roc) niet echt een vooruitgang.

Wat zijn mijn rechten? Er nog onderuit kunnen eventueel?
Ik zal dan wel alles zelf moeten gaan boeken (ticket heb ik apart gekocht), maar dat moet voor de betaalde prijs niet zo'n probleem moeten opleveren.

cindy74
24-05-11, 17:49
Ik denk niet dat ze jullie een hotel kunnen aansmeren dat niet dezelfde sterren heeft .

RLS
24-05-11, 17:58
Eden roc is zoals Surfcomber ook 4 sterren. Echter zijn de reviews op tripadvisor minder positief.
Het is allemaal geen ramp. Maar ik vraag me wel af wat mijn rechten zijn, zeker omdat we moeten bijbetalen.

Njit
24-05-11, 18:37
Heb je al met Kuoni zelf gebeld? Wellicht hebben ze nog een andere optie..

corrus
24-05-11, 18:38
Premium klasse...
Tja dat zegt helemaal niets over het aantal sterren...

Wat je rechten zijn??
Altijd wel grappig dat men dit altijd op forums vraagt...
Wij kennen de voorwaarden van Kuoni niet... daar staat het vast wel in uitgelegd...
Kuoni is niet de eerste de beste...

Lees die voorwaarden eens...
En bel ze eens op... dan weet je het meestal direct...

Bovendien als je het met een hotel niet eens bent moet je ze tcoh bellen... Niet dan??

RLS
24-05-11, 19:01
Heb een beetje rondgekeken naar de hotels en ben inmiddels gewoon akkoord gegaan.
In de algemene voorwaarden staat niet heel duidelijk een oplossing, daar had ik al in gekeken ;).
Ze boden zelf de optie om met andere hotels te komen, dat zou geen probleem zijn.