PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Geena Orlando-Miami



Geena
19-05-11, 09:33
We vertrekken op 13 juni eerst naar New York, waarna we op 18 juni doorvliegen naar Orlando. Vanaf dat moment hebben we het volgende reisschema in gedachten (12 dagen):

2/3 dagen Orlando
(1 of 2 parken bezoeken, weten nog niet welke & Cape Canaveral bezoeken, tips zijn welkom)

1 dag St. Petersburg


1 dag Sarasota (Of zouden jullie deze plaats overslaan en van Sint Petersburg naar Fort Myers?)


2 dagen dag Fort Myers (Beach)(Vanuit hier Captiva & Sanibel Island bezoeken)


2 dagen Naples (of is er een beter uitvalsbasis voor de Everglades? En hoeveel dagen heb je nodig voor de Everglades?)


1 dag De Keys (In ieder geval bezoek aan Key west, maar hoeven daar niet perse te verblijven).


2 dagen Miami (vertrek op 1 juli rond de middag).


We willen in ieder geval een paar stranddagen hebben dus tips voor de mooiste/ leukste stranden zijn welkom.

hrjhaan
19-05-11, 09:47
Vanaf Naples naar Key West is nog een behoorlijk eind rijden. Wij hebben er vorig jaar van 's morgens 9 tot 's middags 5 uur over gedaan. Als je dan ook nog dezelfde dag weer terug moet naar Miami is het zonde van je tijd. Er is zoveel te zien, daar kun je best een hele dag voor uittrekken. Als ik jouw schema zo zie, dan zou ik Naples of Key West laten vallen en bewaren voor een volgend bezoek.

Teleton
19-05-11, 10:08
weten nog niet welke
Of zouden jullie deze plaats overslaan

of is er een beter uitvalsbasis voor de Everglades?
En hoeveel dagen heb je nodig voor de Everglades?)
maar hoeven daar niet perse te verblijven).


Misschien is het een goed idee om nog wat reisverslagen te lezen. Daarna neem je de topic over Orlando, Miami, Everglades, Kennedy Spacecenter, Key West en de stranden en badplaatsen aan de oost- en westkust nog eens door. De zoekfunctie is je vriendje!

Wie overweegt om op een dag heen en weer naar Key West te rijden, is eigenlijk gewoon nog niet goed genoeg voorbereid. Je zult moeten kiezen of 't een, of 't ander. Van een en/en vakantie wordt je vast niet blij.

Er staat nog zoveel open, jullie willen nog zoveel doen (te veel......) in zo'n korte tijd dat er eigenlijk maar een tip te geven is: Maak je eigen keuzes en neem vooral voldoende tijd voor wat je wil doen en zien!

Geena
19-05-11, 11:46
Bedankt voor jullie reacties.
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. We willen niet op 1 dag naar Key West en meteen weer terug. We willen er één nacht overnachten. Maar gezien jullie reacties zijn we dan dus te lang aan het reizen.

hrjhaan
19-05-11, 11:54
Volgens mij is één overnachting nog wel te doen. Als je vroeg vertrekt uit Naples en niet al te veel stops maakt onderweg. De 2e dag kun je dan laat naar Miami vertrekken. Dan heb je wel het nadeel dat je 's avonds in Miami nog je hotel moet gaan zoeken.