PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: skiegeltje



skiegeltje
16-05-11, 14:18
Hey, ik ben via enkele vragen op google al een paar keer terecht gekomen op dit forum en vind dat er heel wat nuttige informatie tussen staat. Alvast bedankt iedereen!
In july vertrekken we voor de eerste keer richting Amerika, dus heb heel wat vragen. Maar ik doorzoek het forum nog wel eens eventje..
We landen in Miami, willen gaan duiken op de Keys, willen enkele parken zoals Universal Studios , Seaworld bezoeken...
Enkele vrienden raadden me aan om bijvoorbeeld kortingsbonnen te zoeken via google. Ben al op een interessante beland voor Seaworld. Hier kan je via code 'burgerking2011' $20 korting krijgen als je de tickets online besteld voor 31 mei. Op de site van seaworld orlando.Iemand ervaring hiermee?

Dit lijkt me interessant.
Alvast bedankt!!
Skiegeltje

aggie
17-05-11, 14:58
Hallo skiegeltje,

Welkom op dit fijne forum, met heel veel informatie! Is inderdaad verstandig om eerst eens wat rond te surfen hier, dan vind je al veel info. Lees ook eens wat reisverslagen, krijg je ook nog leuke ideeen van. En als je nog vragen hebt, zijn hier genoeg mensen die ervaringen hebben en die graag met je delen!!

groetjes van Aggie

skiegeltje
17-05-11, 21:53
ok, bedankt, hier staat heel wat op!
Ik ben snel telkens een uurtje kwijt als ik even iets wil zoeken, maar geen probleem. Leuke site!