PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Daan



Daan
11-05-11, 20:28
Okee, ik ben niet echt nieuw, maar ben hier al een aantal jaren meer geweest. Dus ik vond het wel zo netjes om me weer voor te stellen.

Ik ben Daan (Daniel nog steeds volgens mijn paspoort). Ondertussen alweer 35 jaar oud. Vooralsnog ben ik 3 keer naar Florida geweest. Van mijn laatste trip is er nog ergens een reisverslag te vinden. En ik ben groot fan van pretparken.

Ik ben weer terug gekomen omdat ik volgend jaar weer naar Orlando en Miami terug ga. En dit forum heeft mij altijd goed geholpen met informatie vinden. Of via de zoekfunctie, en als je daar niets kon vinden was er altijd wel een lid hier die antwoord kon geven. Het idee is om rond 1 april in Miami te zijn. Waarom die dag? Omdat ik net gehoord heb dat Wrestlemania op 1 april in de Orange Bowl gehouden wordt. Naast de pretparken is showworstelen toch 1 van mijn grootst hobbies. En aangezien ik dan toch naar Miami ga, wil ik er natuurlijk een lekkere vakantie aan vast plakken. Maar daar zal vast wel een andere post over komen, want ik ben nog op zoek naar de meest ideale invulling.

2theUSA
12-05-11, 21:09
Hoi Daan,

Welkom terug :wink:
Mooi vooruitzicht en nog tijd genoeg om allerlei plannen te maken.
Veel plezier met de voorbereidingen.
Groet Christa