PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: DutchBorg (René)



DutchBorg
10-05-11, 12:18
Ik ben René Visser, getrouwd met Anita en we hebben 2 kids.
Wij gaan (met z'n 2tjes) dit jaar van 10 - 20 juni naar Orlando.
En in het bijzonder naar Sea World. Is de droom van mijn vrouw.
Omdat wij dit jaar in die periode 25 jaar getrouwd zijn leek dat een mooie gelegenheid om deze droom eens te verwezelijken.
Mijn vrouw heeft nog nooit gevlogen. Dus dat wordt spannend. En mijn laatste vlucht was met een DC10. Dus ook al even geleden.

grtjes René en Anita

Teleton
10-05-11, 16:40
En in het bijzonder naar Sea World. Is de droom van mijn vrouw.
Welkom familie Visser op dit forum voor de verwende Floridaliefhebber. Wat leuk om je 25 jarig huwelijksfeest in Orlando te vieren met een bezoek aan SeaWorld. Hoewel 10 dagen voor een Orlando vakantie niet erg lang is, heb je vast nog wel meer plannen. Misschien leuk om dat ook met andere forumleden te delen in de rubriek reisschema's?

En heb je op de site van SeaWorld de leuke speciale programma's al gevonden. Als SeaWorld de droom van je vrouw is, kijk dan eens voor de tours of het programma Trainer for a Day. En, het kos wa maor dan hedde ók wa, voor de echte liefhebber mag een bezoek aan Discovery Cove eigenlijk niet ontbreken. Dan kunnen jullie er met gemak de volgende 25 jaar weer op teren! Bekijk dat eens rustig voor je de tickets koopt, zou ik zeggen. Veel plezier.

Michael66
10-05-11, 18:05
Hoi en welkom!

Ben erg benieuwd waar jouw forumnaam zijn oorsprong vindt. Heeft het met Startrek te maken (Resistance is futile!), of tennis, of ondergoed? Of ... nog iets anders?

r.teeuwsen
13-05-11, 12:26
Hoi René en Anita,

Welkom op dit informatieve forum, leuk je 25 jarig huwelijksfeest vieren in Florida ;-)
Jammer dat je kids niet meegaan, maar een goede reden om nog een keer die kant op te gaan, maar dan met z'n vieren....
Veel plezier!!

Remco

Syllvia
22-05-11, 08:58
Hoi en welkom!

Ben erg benieuwd waar jouw forumnaam zijn oorsprong vindt. Heeft het met Startrek te maken (Resistance is futile!), of tennis, of ondergoed? Of ... nog iets anders?

Jammer dat Réne niet meer terugkomt, 'k was er ook nieuwsgierig naar:)

DutchBorg
24-05-11, 19:34
Sorry dat ik niet snel heb gereageerd. Krijg geen melding van reactie's.
Ben van nature een passieve gebruiker van forums. Vaak zijn mijn vragen al beantwoord.

De naam DutchBorg komt inderdaad van Startrek. Was vroeger een behoorlijke trekkie. The Borg werd mijn favoriet bij hun introductie. Moest die tijd een naam verzinnen voor Hotmail. Alle hotmail adressen van de familie hier heb ik Dutch voor gezet. Je raad het misschien al. Die van Anita is Dutch.... :razz:

grtjes René

Njit
24-05-11, 19:47
Die melding kun je wel krijgen. Zie FAQ: Abonneren op een Discussie (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5375)
Je kunt dit ook standaard aanzetten voor elke post die je doet. Dat kan in je profiel: http://www.floridaforum.nl/profile.php?do=editoptions

DutchBorg
24-05-11, 22:11
Aangepast. Bedankt.

René

Syllvia
25-05-11, 07:40
Aha, we zijn verder niet nieuwsgierig hoor ;)

Dr. Phlox
25-05-11, 11:04
Weer een trekkie op het forum. Welkom. Ook wij zijn in die periode 25 jaar getrouwd. We moeten dan nog wel even wachten eer wij kunnen gaan.
Alvast veel plezier en geniet van jullie 25 jarige trouwdag.
Grz
Ton