PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Petra/VS



Petra/VS
14-09-04, 16:17
Hallo,

Ik ben dus Petra en woon met mijn man en 3 kinderen in Noord-Virginia, niet ver van Washington. Ik ben in 1984 naar de VS geemigreerd.
Omdat wij aan de oostkust wonen is Florida een redelijk makkelijk te bereiken vakantiebestemming.
We bezitten een timeshare in North Carolina en die hebben we, vooral toen de kinderen kleiner waren, ingewisseld voor timeshares in Florida.
We hebben onder anderen vakantie gehouden in timeshares in Sarasota, Pompano Beach, Titusville en Delray Beach.
Verder zijn we al zeker 7 keer (mijn man veel vaker, omdat er ook veel conferenties worden gehouden) naar Orlando geweest, zowel met als zonder kinderen.
Mijn meest recente bezoeken aan de staat waren vorig jaar November voor een lang weekend met manlief bij Disneyworld en dit jaar begin juni een lang weekend naar Miami Beach.
Florida roept voor mij "vakantie", want zodra je de grens over bent beginnen de palmbomen. Ik zou ook dolgraag onze pensioentijd in Orlando doorbrengen, lekker klimaat en veel te doen. Maar dat is nog ver weg (gelukkig).

Sandy
26-05-07, 00:46
Ik zou ook dolgraag onze pensioentijd in Orlando doorbrengen, lekker klimaat en veel te doen. Maar dat is nog ver weg (gelukkig).
Echt waar Petra .. zou je je geliefde Virginia (Washington) in kunnen ruilen voor Florida? ;)
Ik ben zeer benieuwd hoe Florida ons zal bevallen, zoals je weet heb ik ook mijn hart verloren aan Washington ...

PS. Ik zag een zoekrobot op de "who's online" page, in jouw voorsteldraadje .. vandaar dat ik hier ben beland : ))

Sandy