PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: suus1968



suus1968
30-04-11, 09:47
Ik ga eindelijk (!) samen met mijn gezin naar Amerika. het idee ontstond ca 8 jaar geleden dus door de jaren heen hebben we de plannen regelmatig bijgesteld naar de leeftijd van de kinderen, nu 15 en 17. We begonnen met 8 dagen disney incl cruise hahaha en dat is nu terug gebracht naar 3 dagen disney. We gaan ca 2 weken Florida doen en vliegen dan door naar californie voor de laatste 2 weken.:-D
Onze route gaat ongeveer zo: Miami - Florida Keys - Naples - Venice Beach - Orlando - Cocoa Beach - Fort Lauderdale

r.teeuwsen
30-04-11, 13:48
Hoi Suus,

Welkom op dit informatieve forum, hier kun je werkelijk alles vinden om straks een onvergetelijke vakantie te hebben in het mooie Florida...
Als jullie er straks eenmaal geweest zijn, let op het 'Florida-virus'... voor je het weet ben je besmet en ga je volgend jaar weer ;-)
Besef wel dat het 'rondje' wat je gaat maken wel een flinke is voor twee weken, als je kan, zou ik er een week aan vast plakken.....
Miami - Florida Key's is 5 uur rijden (enkele reis).... en je wilt toch ook niet twee weken alleen maar auto rijden, toch?

Geen idee of je al dit jaar met de zomervakantie wilt gaan, maar als dat zo is en je hebt nog geen vliegtickets, zou ik maar gaan zoeken, die zijn al behoorlijk aan de prijs nu....€1000,- voor één ticket is al 'heel gewoon'. Voor 2012 zomer kun je ong. 11 maanden van te voren vliegtickets boeken, de goedkoopste vanaf ong. €600,- p.p.

In ieder geval heel veel plezier met alle voorbereidingen!
Greetz, Remco

suus1968
05-05-11, 08:47
Bedankt voor je tips, alles is al geregeld en geboekt.Ik ben in september 2010 begonnen met de voorbereidingen. Vliegtickets ben ik nog geen 1000 euro kwijt voor 3 enkele vluchten pp. ( DUS-MIA/FORT LAUD/LA/LA-DUS) in de maand juli ik vlieg met Air Berlin en Delta Airlines.Hotels zijn allemaal al geboekt.Uren heb ik gespendeerd op internet welke locatie het meest geschikt is, wat zeggen de gasten van het hotel, liggen de bezienswaardigheden op loopafstand enz enz. Excursies zit ik nu midden in,enkele zijn al geboekt omdat dat nodig is ( bv Alcatraz nighttour) En nu verder...vooral voorpret, deforums afstruinen voor tips ter plaatse en...dollars sparen...
Het reisschema valt wel mee er zitten genoeg rustdagen in. Het is niet mogelijk er een week achter aan te plakken want... wij reizen door naar Californie en plakken er daar 2 weken achteraan\\:D/
Route,2 ov miami, 2 ov key west, 1 ov naples, 1 ov venice beach, 3 ov orlando,1 ov cocoa beach, 2 ov fort lauderdale en dan vliegen we door.