PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: samtif



samtif
22-04-11, 16:25
Een hele goede middag allen.

Ik ben een vrouw,46 jaar, gehuwd en 2 jonge meiden (17 en 14):grin:. Wij zijn van plan om half aug voor 15 dagen (is al geboekt) naar Florida te gaan. Het zal onze 1e x worden. Na heel veel dingen uitgezocht te hebben, hebben we besloten om allereerst een aantal dagen in een villa in Orlanda te verblijven. Daarna met een gehuurde auto door te reizen naar Miami via de westkust met als tussenstops St Petersburg en Napels. Natuurlijk weet ik dat het een (te)korte tijd is maar helaas hadden we niet meer vakantiedagen.:-&
Graag zou ik van jullie lieve mensen willen weten wat jullie ervaringen zijn en of jullie ons misschien tips kunnen geven.\\:D/
Hebben jullie bv ervaring met de villa: florida magic vacation florida ik lees hier namelijk verschillende dingen over. Alle andere tips zijn natuurlijk van harte welkom: bezienswaardigheden, shoppen (wat natuurlijk gaat gebeuren met 3 vrouwen) maar ook zwemmen met de dolfijnen. Zo als het er nu uit ziet willen we dit gaan doen op de keys. Theather of the sea. Kan iemand me hier iets over vertellen.
Hierbij wil ik jullie alvast hartelijk bedanken en een prettig pasen wensen.=D>

2theUSA
22-04-11, 20:08
Welkom op het Florida forum. Wat een heerlijk vooruitzicht, wij hebben vorig jaar een soortgelijke trip gemaakt, we hadden wel meer dagen (onze kids 10 en 14 jr). Ter voorbereiding kan je ontzettend veel tips halen uit de vele reisverslagen die je via het forum kan vinden. Vergeet vooral de verslagen van de mensen die terug zijn niet, daar vind je natuurlijk de meeste info. Zo kan je voor jezelf een lijst maken wat je perse wlit zien, en wat misschien een volgende keer. :-)
Want pas op, Florida is redelijk verslavend.

Succes met jullie voorbereidingen.
Hieronder vind je de linkjes naar onze reisverslagen, misschien heb je er iets aan.
Groet Christa

samtif
25-04-11, 15:17
Dank je wel Christa, voor je snelle reactie en je tip over de reisverslagen ook die van jullie. Ik ben (wij zijn) er gelijk begonnen. Leuke foto's trouwens. Wij kunnen ons nu nog niet voorstellen hoe alles er uit gaat zien maar de count down is begonnen nog 117 dagen. \\:D/
Helaas hebben we maar 15 dagen maar zoals ik al van meerder mensen lees is het het begin van meer. :-)
Monique