PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Miek



Miek
20-04-11, 16:04
Hi Floridafans!

Ik ben Annemieke (alias Miek) en dit jaar ga ik met mijn gezin (husby en 2 meiden van 11 en 12) voor het eerst naar Amerika. Eerst NY en Washington, daarna Florida voor ruim 2 weken.
Ik hoop op dit forum leuke tips te vinden die voor ons de moeite waard zijn zelf te gaan ervaren.
Onze route in Florida begint in Fort Lauderdale, daarna Key West, Key Largo, via Everglades naar Naples en eindigt in een villa bij Orlando.
We blijven dus niet lang in de genoemde plaatsen en ik zou dus echt 'de highlights' hiervan willen weten.
Ik weet dat zwemmen met de dolfijnen bovenaan de lijst van mijn meiden staat, dus dat wordt eerste zoektocht. Waar het leukste, goedkoopste, beste, etc.

Groet, Miek

Jen876
20-04-11, 16:55
Hoi Miek,
Welkom op het forum,
Ikzelf ben twee jaar geleden voor het eerst naar Florida gegaan samen met mijn man en twee dochters zij waren toen 13 en 11.
De meiden zijn met de dolfijnen gaan zwemmen in discovery cove was echt te gek . We hadden een arangement incl. drinken en eten.We hadden alleen voor de meiden geregeld dat ze konden zwemmen met de dolfijnen maar op het einde mochten wij erbij om allen samen op de foto te gaan met de dolfijnen.
Verder kun je daar zwemmen tussen de roggen en het is gewoon een prachtig park om je de hele dag te vermaken.
Dit jaar gaan we weer naar de usa eerst naar New York en vandaar uit zakken we naar Florida om daar twee weken in Fort Myers te verblijven.
Groetjes en nog veel plezier op het forum Jen.