PDA

Bekijk Volledige Versie : Campingbedje kopen



mamavan3boys
20-04-11, 13:06
Hallo mede Floridagangers,

Ik weet niet of mijn vraag in deze trein hoort, maar ik zou graag wat tips en info willen.

We gaan volgende week zaterdag \\:D/ naar Orlando, en we hebben een zoontje van 1,5 jaar bij ons. Hem wil ik graag in een campingbedje leggen, en wil die het liefst zelf aanschaffen (tja, dan weet ik zeker dat ie geen rare dingen heeft opgelopen (tis een tik van mij)).

Maar weet een van jullie forumlezers misschien waar ik die het beste kan kopen, en hoeveel ie ongeveer kost?

Mijn oom komt zelf erg vaak in Florida en had al op de site van Wallmart gesurfd maar kwam eigenlijk niet echt iets tegen en als het iets was, was het voor 150 dollar, en dat gaat ons budget toch een beetje te boven.

wellicht weet iemand waar ik ze kan vinden, hoeveel ze ongeveer kosten, ennnnn...hoe het heet in het Amerikaans :wink: want ik geloof dat als ik aankom en vraag naar een camping bed, ze me vreemd aan zullen staren :-o

Alvast keibedankt....

Njit
20-04-11, 13:18
Misschien heb je wat aan dit topic: Florida met een peutertje (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2443)

Daar wordt ook gesproken over camping bedjes. In het engels heten die travel cots (als je tenminste dit soort bedjes bedoeld: http://goo.gl/uDEXE

r.teeuwsen
20-04-11, 13:44
Hallo mama van 3 boys,

Ik weet niet of je een Villa hebt, maar in de meeste Villa's is een kinderbedje aanwezig. Tenminste in de Villa's die bij ons managementbureau zijn aangesloten wel.
Dus, met een beetje geluk ;-) scheelt dat weer een paar dollars....

Greetz, Remco

Michael66
20-04-11, 14:18
Walmart voorziet in alles! 24 uur 7 dagen per week!

Voor $25 á $40 ben je voorzien!


Hem wil ik graag in een campingbedje leggen, en wil die het liefst zelf aanschaffen (tja, dan weet ik zeker dat ie geen rare dingen heeft opgelopen (tis een tik van mij)).
Ik weet niet of je een Villa hebt, maar in de meeste Villa's is een kinderbedje aanwezig.@Remco: Misschien overheen gelezen, maar dat wil ze nou net niet. Ieder zijn of haar tic ....

Remco Weijts
20-04-11, 14:19
Hallo wij gaan aankomend November naar florida(6de keer)maar voor het eerst met een kleine van 1,5jaar...Ik heb ook gekeken en op de site van wallmart staat er 1 te koop voor 89 dollar...ze noemen een campingbedje in de us een travel crib

Michael66
20-04-11, 14:29
Hmmm ... kan op de site van Walmart ook niet vinden wat ik bedoelde. En ook niet bij Babies R Us. Maar ik weet zeker dat ik ze heb gezien in de Walmart.

Als je zeker wilt zijn kun je er ook nog voor kiezen om er eentje uit NL/BE mee te nemen. Goed verpakken als check-in ruim-bagage. Je mag toch per reiziger één stuks bagage meenemen. Als je terug naar NL gaat laat je dat bedje daar achter en kun je een extra koffer (die hebben ze zeker bij Walmart, en goedkoop!) vullen met al je aankoopjes.

Veel plezier!

wendy1
20-04-11, 15:35
Bij de walmart hebben ze er veel staan; ze heten playard. Ze verkopen ze ook bij de andere ketens zoals target etc.

http://www.walmart.com/search/search-ng.do?search_query=playyard&ic=48_0&Find=Find&search_constraint=0

Gr,
Wendy

Tans4USA
20-04-11, 16:38
Je zou ook kunnen kijken voor "travel cots" bij ToysR'Us, Sears of eventueel Ikea of je neemt een matrasje en beddengoed mee vanuit Nederland en gebruikt wel het bedje in de villa of hotel. Dan hoef je in ieder geval niet direct op zoek te gaan na je vermoeiende reis.
Succes

corrus
20-04-11, 19:15
Verleden maand gezien bij WallmMart Crib (opvouwbaar) US$ 49,00

mamavan3boys
20-04-11, 21:55
hoi hoi,

wat fijn al die reacties!!! En de tip om te kijken bij playyards, idd zijn het er genoeg om uit te kiezen ;-). Scheelt toch weer om het vanuit NL te moeten meenemen, we hebben er zelf wel eentje, maar ik geloof niet dat hij zo'n reis kan overleven (is al een beetje gammel)

Dank je wel Corrus voor je reactie, die is very up to date.

Ik ga het erop wagen om hem daar te kopen.

en...Remco en Michael, onze oudste is altijd veel ziek geweest, en dus vond ik het geen prettig idee om hem in een bedje te leggen waarin ook anderen hadden gelegen, omdat je niet weet wat en wie erin heeft gelegen. Die tic is zo erg dat ik het nu bij de jongste ook heb hihihihi.....

Maar we gaan gewoon langs de eerste de beste Wallmart, moeten toch wat te drinken e.d. halen.

Thanks in ieder geval voor al jullie reacties

Michael66
20-04-11, 22:37
Ook weer geregeld! Waar zouden we zijn zonder Walmart?

http://yoursmiles.org/tsmile/kids/t61087.gif

r.teeuwsen
21-04-11, 13:08
en...Remco en Michael, onze oudste is altijd veel ziek geweest, en dus vond ik het geen prettig idee om hem in een bedje te leggen waarin ook anderen hadden gelegen, omdat je niet weet wat en wie erin heeft gelegen. Die tic is zo erg dat ik het nu bij de jongste ook heb hihihihi.....

Geeft niets hoor, ik heb in onze Villa er een liggen die nog nooit gebruikt is.... Zoveel gebruik wordt er van gemaakt...maar kan mij voorstellen dat je het zekere voor het onzekere neemt, groot gelijk!! Zijn wel je kids!!
Veel plezier in ieder geval...

Greetz, Remco