PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hardcore-Disneyfan



Hardcore-Disneyfan
19-04-11, 13:32
Hallo mijn naam is Amber A.K.A Hardcore-Disneyfan
ik ben van plan om met mijn vriend ergens in 2012 of 2013 naar WDW te gaan. Dit is voor ons een grote stap en voor mij een wish come true.
Ik wacht nog todat de grote verbouwing in The Magic Kingdom klaar is.
Ik ga eens lekker de site doorspitten opzoek naar tips en meer.

Grt Amber A.K.A Hardcore-Disneyfan ;-)

Njit
19-04-11, 14:04
Welkom HCDF!

welke Disneyparken ben je al geweest? Enkel nog Disney Parijs?
Waarom wil je perse wachten tot de verbouwing klaar is? Er wordt altijd wel wat gebouwd en dan heb je altijd een reden om te wachten. Ik zie het meer als een reden om nog een keer terug te gaan :)

patriciar
20-04-11, 00:13
Welkom! Ook ik kom hier net kijken. Leuk hoor, plannen maken. Wat zijn de plannen in Magic Kingdom?

lief
20-04-11, 11:14
Van harte welkom van nog een Newbie... érg herkenbaar die grote stap, ik vind het ook één groot avontuur en veel plezier met het lezen van alle goeie tips hier...

Hardcore-Disneyfan
20-04-11, 13:16
Danku voor het warme ontvangst!
ik wacht nog even tot de verbouwigen klaar zijn omdat er een nieuwe ride van ariel komt en een nieuw restaurant en etc. ze bouwen nu echt veel ook nieuwe coasters en ik moet zowiezo nog hard sparen :S maar idd ik ben enkel nog in Disney Paris geweest maar mijn droom is tog echt Amerika! maar zowiezo wil ik alle Disney's in de wereld bezoeken alleen wacht ik nog even met Japan :P voor wie wil weten wat de plannen zijn van disney raad ik aan om tog af en toe eens op youtube naar attractions magazine the show te surfen en ook naar inside the magic die beide tevens ook hun eigen site hebben ^^ ik wil ook vaker gaan alleen ik ben pas 19 en ga binnekort weer beginnen aan een opleiding dan laat me portomonee het niet zo goed toe helaas dus als ik er dan ben dan wil ik ook genieten van de nieuwe dingen en niet daar rondlopen wetend dat de nieuwste dingen b.v.b. over een maand open gaan want dan ben je ZUUR.
Groetjes HCDF

SpaceAce
20-04-11, 13:30
maar zowiezo wil ik alle Disney's in de wereld bezoeken alleen wacht ik nog even met Japan :P

Dat hebben wij met Disney in China... Bedoel, Disney Hongkong is de enige nog welke uit ons rijtje ontbreekt (wij zijn dus al wel in Japan geweest), maarja... in 2016 gaat Disney Shanghai open... Lijkt me zonde om nu naar Hongkong te gaan terwijl er over vijf jaar nóg een Disney in "die buurt" komt :)