PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: sofie77

sofie77
19-04-11, 11:34
hallo allemaal,

ik ben dus Sofie, kom uit België en ben van plan om met mijn gezin (man en 2 kindjes van 7 en 5) volgend jaar naar WDW te trekken. Ik heb dit forum ontdekt en hoop hier vele tips te vinden...

groetjes,
Sofie

Dr. Phlox
19-04-11, 12:06
Hoi Sofie,

Welkom op het gezellige en informatieve forum. Je bent er in iedergeval vroeg bij met de voorbereidingen. Zijn er al wat plannen? We horen het anders wel.
Grz
Ton

patriciar
20-04-11, 00:11
Ook welkom! Ook ik heb nog maar sinds een paar dagen dit forum ontdekt en ik moet zeggen: als dit al voor voorpret zorgt..veel te vinden. Hebben jullie al ideeën over de reis?

sofie77
21-04-11, 14:16
Hallo,
onze oudste zoon is ondertussen schoolplichtig en we zijn dus gebonden aan de schoolvakanties... daarom dachten we van in de paasvakantie te gaan (valt 31 maart tot 15 april 2012). Ik weet dat Spring Break ontzettend druk is, maar qua temperatuur is deze periode iets gunstiger dan de grote vakantie (juli-augustus) en met mijn MS moet ik daar echt wel rekening mee houden.
Volgens ons is logeren in een villa met zwembad interessanter dan in een hotel omdat we twee moeilijke eters hebben en we dan met de huurwagen naar de supermarkt kunnen rijden en ook gewoon zelf kunnen koken wat de jongens lekker vinden. We zijn ook van plan 14 dagen te gaan en een 10-daagse hopper pass te nemen voor de Disney-parken (reis zou echt enkel Disney worden, is een cadeautje voor de eerste communie van onze oudste).

Maar er is nog niks concreet hoor, wél heb ik de 2011 versie van de Unofficial guide to WDW besteld en wacht nu vol ongeduld tot deze in de brievenbus zit ;-)

groetjes, Sofie

Tans4USA
21-04-11, 14:44
Hallo Sofie,
hartelijk welkom op het forum.
Wat een heerlijk vooruitzicht volgend jaar met de kinderen naar Florida. Je hebt in ieder geval lekker lang de tijd om reisverslagen te lezen om ideeën op te doen. April is een goede periode om te reizen en een villa is zoveel leuker dan een hotel met kids.
Pas alleen maar op, mijn kinderen waren 4 en 6 toen ze de eerste keer in Florida kwamen en zijn sindsdien net zo verslaafd als wij :-D
Veel plezier met de voorpret.