PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Don Fernando: Miami-Orlando-Tampa-Ocala-Miami nov.2011



Don Fernando
17-04-11, 12:06
Na anderhalf jaar van inactiviteit door een aantal chirurgische ingrepen ben ik afgelopen week weer aan de slag, eindelijk weer werk in plaats van een uitkering dus ook eindelijk weer de financiele armslag om te kunnen sparen. En dat is hard nodig, want ik heb besloten om in november weer naar Florida te gaan.

Ieder jaar geeft een Amerikaanse vriend van me een groot 3 daags sigaren & bbq feest op zijn terrein in Ocala, afgelopen jaar was ik voor het eerst op dat feest en het was geweldig. Mijn hele trip vorig jaar was geweldig en mijn reisverslagen hebben een aantal vrienden over de streep getrokken, die gaan dit jaar met me mee, zeker omdat ik ze, met de connecties die ik in de sigarenindustrie heb opgedraan, op plekken kan krijgen waar iedere andere toerist niet kan komen zoals het distributiecentrum van Padron en Oliva en de fabriek van My Father cigars.

Anyway, het voorlopige schema bevat een vlucht naar Miami op donderdag 3 november en we blijven daar dan tot dinsdag 8 november, dan rijden we naar Orlando. In de tussentijd staan de bezoekjes naar de sigarenmakers op het programma, een airboat ride door de everglades, bezoekje aan Little Havana en wat hangen op het strand. Dinsdags dus de rit naar Orlando, waar we anderhalve dag blijven en voornamelijk heen gaan voor Corona Cigar Co, de grootste sigarenwinkel die ik ooit heb gezien. Op donderdag rijden we dan naar Tampa en Ybor City waar we wat gaan stappen. Vrijdags rijden we naar Ocala voor dat 3 daagse sigaren & BBQ feest. Op maandag rijden we terug naar Miami voor de lange vlucht naar huis.

Het reisplan staat nog niet helemaal vast, er zijn nog wel wat verschuivingen mogelijk, maar voorlopig houden we het op dit plan.

Don Fernando
03-07-11, 11:55
de vlucht is geboekt, net als de hotelkamers. Nu moet ik alleen nog een huurauto gaan boeken.