PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: patriciar



patriciar
17-04-11, 10:14
Hallo allemaal,

Ook ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Patricia en wij (man en 3 kinderen) zijn van plan volgend jaar naar florida te gaan. Voor mij de 1e keer V.S. , voor mijn man de 2e keer.
Ik ben vooral ook nieuwsgierig naar reisverhalen en ervaringen in en om Florida.
Ik zal dan ook vaak te vinden zijn op dit forum denk ik zo ;-)

Groetjes,
Patricia

mineke
17-04-11, 11:21
Hallo Patricia,
Van harte welkom op het Florida forum,
wat een heerlijk vooruitzicht volgend jaar naar Florida, weet je al in welke periode jullie willen gaan en wat jullie eventuele plannen zijn.
De reisverhalen van de andere forumleden zijn zeker een aanrader, heel veel leesplezier en natuurlijk geniet van de voorpret.
grtjes Mineke

aggie
18-04-11, 12:44
Hallo Patricia,

Welkom op dit mooie informatieve forum. Hier zul je zeker heel veel informatie vandaan kunnen halen. Het lezen van de reisverslagen is al een goede voorbereiding, dus ga je gang!! Ook wij gaan volgend jaar weer naar Florida....we kunnen er geen genoeg van krijgen! Veel plezier toegewenst met alle voorbereidingen.

groetjes van Aggie

Tans4USA
18-04-11, 19:22
Hallo Patricia,
van harte welkom op het forum
Spannend hoor zo'n eerste keer naar Florida, maar dat het verslavend is heb je al gezien op het forum. Wij zijn ook behoorlijk verslaafd.
Lekker dat je nog de tijd hebt om alles voor te bereiden, de voorpret is zo leuk.
Succes en als je vragen hebt stel ze hier gerust.

patriciar
18-04-11, 21:01
Wat een warm welkom! leuk. Qua reisplannen willen wij in ieder geval de combi Florida (Orlando met de Disney parken en al het andere moois) doen met een bezoek aan Ohio (familie van mijn man) en New York.
Hoe wij dat in elkaar willen puzzelen hopen wij op het forum een beetje helder te krijgen. :-)

2theUSA
18-04-11, 21:30
Hoi Patricia,

Ook namens mij welkom op het forum. Een heerlijk vooruitzicht, naar Florida en familiebezoek. jullie hebben goed de tijd om je voor te bereiden, dat is al een stukje vakantie op zich. Wij zijn vorig jaar voor het eerst geweest en gaan dit jaar 2 keer.
Pas dus maar op dat je het Floridavirus niet oploopt :-).

Veel plezier met plannen maken,
groet Christa

patriciar
20-04-11, 00:09
Dank je! Ik krijg thuis nu al te horen dat ik al zoveel aan het uitpluizen ben, heerlijk! Dat is voor mij al bijna vakantie op zich.