PDA

Bekijk Volledige Versie : Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)



Pagina's : [1] 2

Chris58
11-04-10, 21:40
Ik heb een vraag over de internet site http://attraction-tickets-direct.co.uk/. Heeft iemand ervaring met deze site?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kunt helpen?

Groetjes chris

xinhier
11-04-10, 21:44
hallo,

heb mijn tickets bij het ierse broertje gekocht, want de engelsen mochten niet verkopen buiten engeland.
Dus gekocht op deze site
http://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-florida.htm
prijzen zijn ook nog eens in euro, dus nog zo gemakkelijk. Alles wordt aangetekend verstuurd.

groetjes
christel

ruthytje
13-04-10, 15:17
wij hebben via otd besteld die rarara zelfde firma is als atd. levering keurig gebeurd en ze leveren wel degelijk in belgie no problem. land moet je in het veld county invullen.
ik heb er besteld voor universal & seaworld.

Ze zijn zelfs in beschermmapje aangekomen.

hrjhaan
14-04-10, 19:49
Vandaag de envelop met tickets ontvangen. De tickets zitten in een handig plastic mapje. Er zit een DVD bij over Worlds of Discovery (deze hadden we ook al besteld via internet, maar nog steeds niet ontvangen). Een kortingsbon voor Macy's en een voucher voor een FREE discount booklet in The Florida Mall. En als laatste nog een folder waarin de parken nog eens uitvoerig beschreven worden. Al met al heeft het maar 11 dagen geduurd voordat we ze in huis hadden.

http://4.bp.blogspot.com/_s6ab0lXCpz8/S8Xvdopi_5I/AAAAAAAAAB0/Lw7xmqsDuzo/s1600/Tickets+Florida.JPG

dj4ever
20-04-10, 23:08
Heb mijn tickets ook bij de Ierse vestiging besteld op 10 april. Kreeg direct een bericht terug of mijn adres juist was.
Verwacht ze deze week ook te ontvangen :)

an25
22-04-10, 22:36
Vorig jaar bij co.uk besteld. Prima, binnen 7 werkdagen aangetekend thuisbezorgd. Echte tickets, geen vouchers.

reneefrankrijk
25-04-10, 12:13
Ook wij hebben vorig jaar bij de Engelse versie van ATD besteld en aangetekend laten verzenden naar Frankrijk. Geen probleem.
Helaas bleken de tickets voor KSC geldig in 2009 en wij gingen in feb. 2010 (dit hadden wij duidelijk in onze mail naar hen vermeld). Dus na een mailtje hebben gestuurd werd ons verteld dat we ze konden omruilen als ze de 2010 tickets hadden. Dat duurde wel nog een aantal maanden. Ik heb diverse keren gemaild.
Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar we zaten wel een tijdje in de piepzak.
Maar ik zou zo weer bij ze bestellen.

cloudje72
10-04-11, 21:11
Vraagje, wil tickets via ADT Germany boeken, degene onder jullie die hier reeds eerder geboekt hebben....

hebben jullie ook de extra verzekering afgesloten tegen diefstal e.d.?

GR
Cloudje

hrjhaan
10-04-11, 22:17
Bedoel je Attractionticketsdirect.de?

Michael66
10-04-11, 22:43
Heb je ook een link naar de website?

HKB
11-04-11, 07:12
http://www.attractionticketsdirect.de/

cloudje72
11-04-11, 19:11
Door de dollar stand is het misschien toch wijzer om via undercover te kopen? Hier zou levering binnen 2 dagen plaats vinden, prijsverschil is nu 16 euro op 3 volwassen kaarten en 2 kinderkaarten.

Is er iemand bekend met ADT?

Michael66
11-04-11, 19:39
Ik kan geen ADT die tickets verkoop bij elkaar googlelen. Wel de www.adt.de maar dat is de Arbeitsgemeinschaft Deutscher Tierzüchter. En een andere ADT: Advanced Display Technologies. Maar dat zal 'm ook wel niet zijn.

Nog maar een keertje vragen dan:

Wat bedoel je met ADT?
Het je een link naar de website?

an25
11-04-11, 22:03
http://www.attractionticketsdirect.de/

Ik denk dat deze website bedoeld wordt. Het is de duitste uitgave van http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
Als je via de engelse site tickets wilt bestellen sturen ze je door naar deze duitse.
Service is goed, vorig jaar tickets besteld. Maar ik denk dat je, gezien de dollar koers even goed moet rondkijken wat het voordeligste is.

hrjhaan
11-04-11, 22:14
Ja, dat dacht ik ook. Maar dat is niet ADT maar ATD.
Dus cloudje72, welke bedoel je nu? Dan kunnen we meekijken naar de ticketprijzen.

cloudje72
13-04-11, 16:49
Hi HRJ Haan, ik bedoel ATD! Sorry~!!
Kijk even met me mee!!

hrjhaan
13-04-11, 17:42
Bij ATD kun je gerust boeken. Velen hier op het forum zijn je voorgegaan. Er zijn een aantal topics over entree tickets waar attractionticketsdirect ook genoemd wordt. Wij hebben hier nu 2 maal tickets besteld en alles wordt netjes afgehandeld. Wij hebben geen extra verzekering genomen omdat wij met visa betalen. Dan zijn ze automatisch verzekerd tegen diefstal of verlies. Binnen 2 weken heb je de "originele" tickets in huis.

cloudje72
13-04-11, 20:51
Dank je voor de tip! We wilden sowieso met Visa betalen.

Gr
Cloudje

chippie
16-04-11, 21:13
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de verzendkosten bij ADT? Het is mij niet helemaal duidelijk of die er nog bijkomen. Daarnaast is mij niet helemaal duidelijk wat er met die extra verzekeringen wordt bedoeld. Er is een annulerings verzekering van 19 euro (die is duidelijk) maar die andere van 35 euro is mij niet helemaal duidelijk, is dit verzekering voor het verzenden van de tickets of een verzekering voor de tijd dat je ze in je bezit hebt?

cindy74
17-04-11, 04:34
wij hebben ze ook geboekt via deze site en netjes in de bus gekregen

hrjhaan
17-04-11, 09:05
maar die andere van 35 euro is mij niet helemaal duidelijk, is dit verzekering voor het verzenden van de tickets of een verzekering voor de tijd dat je ze in je bezit hebt?

Bij deze verzekering zijn je tickets ook tijdens je reis verzekerd tegen diefstal of beschadiging. Wij hebben dit er niet bijgenomen. Wij bewaren onze tickets bij de paspoorten en andere waardevolle papieren, en daar passen we goed op.

Schützen Sie Ihre Tickets gegen Verlust, Beschädigung oder Diebstahl – zu Hause oder während Ihrer Reise

chippie
19-04-11, 09:27
Inderdaad na nogmaals lezen heb ik dat er ook uit opgemaakt.
Tja, het is een behoorlijk bedrag wat je uitgeeft aan die tickets, en als je dan eerst ruim een week onderweg bent in allerlei verschillende hotels is het misschien geen slecht idee.
Ga er nog eens over denken.
Misschien nog beter om e-tickets te nemen, die print je dan pas uit op de dag dat je naar het eerste park gaat. (moet je wel weer een printer tot je beschikking hebben)

zjerre
19-04-11, 13:28
ikga ook kopen op atd.de nl een flexticket voor universal, ioa, busch, seaworld en dan aquatica...

enkel, ik kan wel duits maar ik wil zeker zijn van men stuk en via een vertaler twijfel ik nog een beetje wat de juiste betekenis is ;)

ort = land?
bundesland = provincie?
postleitzahl = postcode?

dan bij de betaling zelf moet ik ook nog een paar zaken invullen waar'k over twijfel nl
Anschrift des Karteninhabers = naam van de kaarthouder?
Postleitzahl des Karteninhabers = postcode van de kaarthouder?

hrjhaan
19-04-11, 14:09
Ort = woonplaats
Bundesland = land

rest van je vertaling is gooed.

Jen876
15-06-11, 22:41
Een flex orlando ticket is bij attraction ticket direct ierland op het moment goedkoper dan bij hun duitse broer.

Briggy
28-12-11, 19:20
Klein vraagje voordat ik het bedrijf morgen e-mail (misschien is het niet nodig).

Ik lees veel reacties waar de bestelde kaarten binnen een paar dagen, een week zijn aangekomen. Bij mij is het nu twee weken geleden en er staat nog steeds alleen maar 14/12/2011 - Order created. Status - Paid. Begin hem een beetje te knijpen.

Mijn adres klopt, ik had meteen betaald.. de kaarten die ik heb besteld zijn 1 x Universal 1 Day/Park to Park Ticket (Adult 2012).

Meer mensen bij wie het iets langer duurde?

trails
28-12-11, 19:41
Ik zou inderdaad gewoon even een mailtje sturen of bellen. Ik heb even nagekeken, onze tickets waren 6 dagen na bestellen (in Engeland) bij ons in Frankrijk bezorgd.

mpaauwe
29-12-11, 10:23
En wat heb je dan betaald? 123 euro? Dan weet je toch dat je een ticket koopt dat twee dagen onbeperkt toegang geeft tot beide Universal parken en dat je dit ticket veertien dagen geldig is. Deze tickets en de prijs zijn marktconform en de voorwaarden zijn gemakkelijk te vergelijken. Noem mij eens een concurrent die een ticket voor 14 dagen dagelijks onbeperkte toegang voor beide universal parken biedt voor die prijs.........

kijk eens op Attractionticketsdirect.de wij hebben hier vorig jaar ook de kaartjes gekocht; €109,00 voor 14 dagen onbeperkt beide parken van Universal.

Njit
29-12-11, 10:29
@mpaauwe: dat is wel erg goedkoop inderdaad!

Teleton
29-12-11, 10:52
kijk eens op Attractionticketsdirect.de. Dat is een hele mooie aanbieding waar ook heel duidelijk op staat wat de voorwaarden zijn. Deze voorwaarden stonden echter zeker niet op de site van AE. Het blijft nog steeds een kwestie van goed speuren en nauwkeurig lezen. Bedankt voor deze tip, ik had hem zelf nog niet opgespeurd....Nooit te oud om te leren!

Dennan
29-12-11, 12:10
Ben een beetje aan het rond kijken voor tickets voor Walt Disney World en dan een 5 dagen ticket.

Nu zie ik heel verschillende prijzen bij de 3 verschillende websites:
attractionticketsdirect.ie €279
attraction-tickets-direct.co.uk GBP237
attractionticketsdirect.de €179

Zijn al deze websites van dezelfde eigenaars, en klopt dit wel? Of hebben ze ergens een foutje zitten?

Het scheelt nogal veel tussen de Ierse en de Duitse website.

Njit
29-12-11, 12:23
Wel de juiste tickets met elkaar vergelijken:

De .ie site bied 5 dagen Premium tickets aan voor 279,- @ http://www.attractionticketsdirect.ie/walt-disney-world-resort/disneys-5-day-premium-ticket


Disney's 5 Day Premium Ticket - At a glance



Attraction Tickets Direct will send you a REAL Disney 5-Day Premium Ticket not a voucher, ensuring minimum fuss when you arrive at Walt Disney World Resort. There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate on arrival.
Access to Magic Kingdom, Epcot, Disney's Animal Kingdom and Disney's Hollywood Studios for 5 days.
Ticket valid for 2 weeks from first use so days do not have to be taken consecutively.
Ability to hop from one park to another on the same day (theme parks only).
5 additional visits to the water parks and smaller Disney attractions.

Dit komt overeen met een 5 daagse Magic Your Way + Hopper + Fun-And-More en die kost bij de .de 251,- @ http://www.attractionticketsdirect.de/node/5280

Goed lezen dus wat er aangeboden wordt! En ook iets verder kijken dan enkel de titel..

mpaauwe
29-12-11, 12:27
Wij hebben bij onze duitse vrienden ook kaarten voor Seaworld, Busch Garden en Aquatica gekocht. Een 3 parkenticket voor 14 dagen onbeperkt voor 95 euro. Deze kaart gaan we volgend jaar weer kopen.

Vorig jaar hebben we ook toegangskaartjes voor Kennedy Space Center bij hun gekocht. Bij een volwassenenkaartje kregen we toen een kinderkaartje gratis.

En ook nog heel belangrijk. Ze verzenden gratis!

Briggy
29-12-11, 12:34
Vandaag e-mail de deur uit, wel in het Engels. Heb nog geprobeerd in het Duits met google translate, maar dat was geen succes ;) Ben benieuwd!

Dennan
29-12-11, 12:35
@Njit Helemaal gelijk... :oops: Excuses....

Overigens stond er op de Duitse site helemaal geen informatie bij.. En op de .ie site kan ik de Magic Your Way tickets niet vinden.

Njit
29-12-11, 12:40
Ze noemen het ook anders op de .ie site. Maar het is een kwestie van vergelijken wat er aangeboden wordt (en ervaring met het Disney systeem ;) )

Teleton
29-12-11, 12:40
Vandaag e-mail de deur uit, Ben benieuwd! Met nog zo'n korte tijd voor vertrek zou ik maar liever even opbellen. Maak een scriptje met je gegevens en je vraag. Een beller is sneller..........;).

Ritchie
29-12-11, 13:04
Met de Ierse afdeling heb ik hele goede ervaringen, erg vriendelijk, goed contact via email en telefoon, en alles lekker in euro's. En wat natuurlijk heel belangrijk is dat ze ook nog voordelig zijn. Zeker een aanrader.
Dit jaar hebben we ze alleen maar nodig voor een Universal/IOA pas nodig.

Briggy
29-12-11, 15:01
Binnen een paar uur een e-mail terug gekregen :)

Er was blijkbaar een vertraging en ze krijgen begin volgende week de tickets binnen, dan worden ze meteen verstuurd.

In any way please rest assured that you will receive your tickets before your departure in January.


Nu maar wachten dan!

Njit
29-12-11, 15:16
Super Toll Klasse!

floridatoerist
08-01-12, 17:37
Wij gaan over 3 weken naar florida. Nu zag ik dat de kaartjes van Discovery Cove bij Attractiontickets.de maar 155 euro kosten inclusief dolfijn zwemmen. Via Discoverycove.com kun je ze ook voor 155 euro bestellen maar dit lukt niet helemaal omdat ik niet uit de USA kom. Daarom zijn de kaartjes duurder namelijk 180 euro (zoals ik het begrijp).

Zouden de tickets nog op tijd binnen zijn? Heeft het bij iemand langer geduurd dan 3 weken voordat de tickets bezorgd werden?

Ritchie
08-01-12, 17:44
Normaal gesproken (als hun de betaling binnen hebben) worden de kaarten verstuurd, en ik nog nooit langer moeten wachten dan 7 dagen. Dus dat zou geen probleem moeten zijn.

P.S. heb je ook gekeken bij de Ierse afdeling ? Die waren destijds (1/2 jaar geleden) nog goedkoper.

trails
08-01-12, 17:51
Via Discoverycove.com kun je ze ook voor 155 euro bestellen maar dit lukt niet helemaal omdat ik niet uit de USA kom. Daarom zijn de kaartjes duurder namelijk 180 euro (zoals ik het begrijp).

Ik zie dat de prijzen in feb $ 229 zijn, met de koers van nu is dat € 180. Voor zover ik weet maken zij geen onderscheid waar je vandaan komt. Bij Attraction tickets Direct houden ze andere data aan zie ik.
Ga je eind jan dan betaal je bij DC $ 199. Let ook op of je naar ofwel SW of BG wilt of naar beide parken.
Zelf hebben wij 2 keer gewoon bij DC geboekt met perfecte service!!

floridatoerist
08-01-12, 18:10
Dit kan ik aanklikken voor 10 februari bij discovery Cove:
Dolphin Swim Day Resort Package (Bundle Use Only) (02/10/2012 - First Available )$199.00 $398.00Als ik dan wil boeken krijg ik de volgende melding.
We're sorry. A product in your shopping cart is restricted to residents of [USA]. We are sorry but you do not qualify for this offer. Please remove this product from your shopping cart and select a different product to continue.Ik kan wel boeken voor die normale prijs die jij noemt voor 229 dollar.

trails
08-01-12, 20:30
Jij hebtgekeken bij:

Florida Residents:
Special offer for Florida Residents starting
at $199.

Je moet gaan naar "begin purchase". Dan zoek je je datum op de kalender, daar staan de prijzen op. Voor $ 199 zijn de laatste 3 dagen van januari wel voor iedereen. Maar je bent geen Florida resident.

e-line
09-01-12, 21:24
Met mijn middelmatige kennis van de duitse taal en te weinig kennis over verschillende tickets bij KSC vraag ik me af of onderstaande aanbieding is wat ik denk dat het is.
Een toegangskaartje voor volwassenen voor de prijs van een kinderkaartje?? Kan ik met dat tickets gewoon alles zien? Alvast bedankt!

http://www.attractionticketsdirect.de/special-offers/exklusiv-bei-atd-kennedy-space-center-special-offer

A.Hofman
09-01-12, 21:33
Ik mis de IMAX films in de opsomming van activiteiten en tentoonstellingen. Die films zijn wel echt de moeite waard om te zien.

floridatoerist
09-01-12, 21:43
bij google.translate.nl kun je de pagina vertalen. Even het webadres invoeren en op vertaal drukken en je krijgt het in het Nederlands (welliswaar rare zinsopbouw maar goed).

Briggy
10-01-12, 11:33
Mijn ticket kwam vorige week aan :) een hele geruststelling!

martinm
17-01-12, 20:08
Tussen kerst en oud/nieuw 4 tickets voor Universal besteld, kreeg 3 januari mail dat ze verstuurd waren en 10 januari waren ze binnen op mijn USA adres.

e-line
22-01-12, 00:01
Ik mis de IMAX films in de opsomming van activiteiten en tentoonstellingen. Die films zijn wel echt de moeite waard om te zien.

Volgens mij staat het wel in de opsomming.
Heb ook even naar de prijzen gekeken op de website van kennedy space center zelf, en die prijzen zijn gelijk. Alleen is het nu dus 23 euro ipv 33. Scheelt toch weer :) Ga toch nog andere tickets bestellen, dus ga deze er maar meteen bij doen.

shirley_jojo
24-01-12, 22:04
Ben nu al een paar dagen aan het kijken voor tickets.
Disney hebben we vorige jaar gehad dus wil nu alle andere parken doen.
Wij zijn met zijn 4tjes 2 kids van 5 jaar.
Nu denk ik zelf aan de 5 Park Orlando Combo Ticket of 6 dagen en dat heb ik op deze site http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/orlando-combination-ticket-packages/5-park-orlando-combo-ticket voor $182 gevonden is deze betrouwbaar ? Kan iemand mij zeggen waar ik het beste tickets kan kopen? Bedankt!

[verwijderd]
24-01-12, 22:08
Met de mooie zoekfunctie had je in een paar seconden het volgende topic kunnen vinden:

http://floridaforum.nl/showthread.php?t=12902&highlight=attraction+direct

En daar staat al het een en ander in over attraction direct. ;)

shirley_jojo
24-01-12, 22:10
Sorry:oops: Bedankt!

rolandino
24-01-12, 22:12
Omdat dit topic toch zo samengevoegd gaat worden toch even een opmerking: De link die jij noemt is 182 pond, en geen dollar! Omgerekend is dit dus 218 euro ipv 140, dat maakt nogal een verschil ;-)

Of deze kaart voor jullie zinvol is, kun je zelf berekenen: Kosten de kaartjes los, of in andere pakketen meer, dan neem je dit pakket. Omdat meerdere mensen bij deze site (of het duitse broertje/zusje) tickets hebben besteld is dit gewoon betrouwbaar.

Mod Njit: Samengevoegd met bestaand topic

shirley_jojo
24-01-12, 22:27
Jeetje beetje dom van me.
Zit zo achter me computer uit te zoeken wat nou het voordeligste is dat ik het volgens mij allemaal niet meer zie.
Bedankt!

toosje1970
25-01-12, 00:45
nou shirley ,zo dom is dat niet hoor !
ik heb een paar maanden geleden bijna de zelfde fout gemaakt.
aanbieding die ik zag was ook te mooi om waar te zijn ,en idd het bleek om ponden te gaan en niet om dollars.
veel sukces met zoeken naar aanbiedingen voor tickets.
wij zijn bij billy boys uitgekomen en tot nu toe komen ze daar het goedkoopste uit ,maar voor ons de eerste keer dus weten ook niet of dit betrouwbaar is .
groetjes natasja

e-line
05-02-12, 13:42
Zo, heb m'n kennedy space center tickets binnen. Prima service! Zat ook nog een 10 dollar voucher voor planet hollywood bij!
Dit was even een test, ga nu ook 2 orlando 5 park combo tickets boeken, kom via deze organisatie toch het goedkoopste uit.

sonsi
05-02-12, 20:03
Ik heb op 1 februari via de Ierse site besteld en had de tickets voor Kennedy Space op 3 februari al in huis. Prima service dus ga ook zeker mijn tickets voor Seaworld, Bush Gardens en Aquatica bestellen

mblokland
14-02-12, 13:34
Ik heb op 1 februari via de Ierse site besteld en had de tickets voor Kennedy Space op 3 februari al in huis. Prima service dus ga ook zeker mijn tickets voor Seaworld, Bush Gardens en Aquatica bestellen

Wij ook op de Ierse site besteld, de tickets voor kinderen zijn daar 2 euro goedkoper dan op de Duitse site :lol:

Zie ook http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=14268

mvanbeem
04-05-12, 23:43
wil ook via attractionticketsdirect.ie kaarten bestellen

iemand ervaring met de manier van versturen gratis met de 7 dagen delivery

nemen jullie nog de garantie optie mee, zelf vind ik dat niks want dat drijft de pprijs weer omhoog

cindy74
05-05-12, 01:00
Heb via de duitse site geboekt en binnen een paar dagen in huis zonder extra verzekering erbij te nemen .

wehave
05-05-12, 09:56
Ik heb via de Engelse site geboekt en eerst was de bezorging gratis maar omdat het nogal vaak misging volgens hun moest het opeens per express bezorgd worden en dat was helaas niet gratis.
Verder alles goed op tijd binnen gehad.
Ze geven ook vaak extra's.
Heb nu bv een onderwater camera en twee kids eat free pasjes.

chippie
05-05-12, 10:24
Vorig jaar bij de duitse site besteld. Alles keurig binnen 7 dagen binnen gekregen (aangetekend) ik heb toen wel een verzekering er bij genomen voor verlies maar dat zou ik nu niet meer doen. Op dit moment ben ik nog zoekende naar een goede aanbieding, maar heb het idee dat het niet heel veel scheelt tussen de verschillende aanbieders.

cindy74
05-05-12, 12:16
Das waar het scheeld momenteel niet veel maar als je die niey velen allemaal
opteld kom je opeens tot een aardig bedrag . Voor ons was american estates dit jaar het goedkoopst voor de disneytickets .

Welke tickets wil je bestellen ?

riwi
05-05-12, 13:01
Wij hebben ook via American Estates de Disney tickets besteld. Waren inderdaad het goedkoopst

gonniegans
05-05-12, 22:21
wij ook, alles goed vergeleken en American Estates bleek het goedkoopst.

Maresjes
05-05-12, 22:55
Wij hebben via de Duitse site vorige week maandag kaarten besteld voor discovery cove. In de mail die wij van hun hebben ontvangen staat " wir kontaktieren sie innerhalb 24-24 stunden um Ihre Buchnung zu bestatigen". Echter wij hebben nog niets van hun gehoord. Iemand hiermee ervaring of krijgen we de kaarten gewoon toegestuurd?

jarjarbinks
06-05-12, 00:21
Wij hebben hier ook besteld in het verleden. Ging prima.
Gewoon even een extra mailtje sturen, komt echt wel goed.

damian08
07-05-12, 17:02
Ik heb ook goede ervarigen hun, 2 jaar geleden via de Ierse site besteld en binnen een week had ik ze in huis met een wegwerpcamera cadeau erbij en een info dvd, erg leuk!
Ook hadden wij nog geld retour gekregen nadat er een annulering kwam in ons reisgezelschap, ze deden helemaal niet moeilijk en kreeg een groot gedeelte teruggestort.

Maresjes
07-05-12, 22:28
Mail gestuurd en na tien minuten al antwoord, in het weekend! tickets zijn reeds vorige week opgestuurd. Nu afwachten wanneer we ze ontvangen.

mvanbeem
08-05-12, 16:22
Hoi allemaal

bedankt voor jullie positieve berichten
Heb kaartjes voor space kenedy besteld en met 7 dagen delivery laten versturen.

Als dit goed gaat denk ik dat ik ook de Sea world aquatic en bush garden tickets bij ze gaat kopen scheelt toch wel enekle euro's

Chub
13-05-12, 11:54
Stel: ik wil alleen naar Aquatica en verder niets. Wat is dan het beste om te boeken???

Ik zie alleen combi tickets met toegang voor b.v. Sea World. Maar daar ben ik vorig jaar al 2 dagen geweest. Ik wil nu alleen Aquatica aandoen. Iemand een suggestie!!:razz:

Ebelix
13-05-12, 12:05
Een kaartje kopen bij de ingang.

mvanbeem
14-05-12, 00:24
Kaarten netjes ontvangen kosteloos opgestuurd met een email ter herinering een dag van te voren
Uitstekende service we gaan nu voor de seaworld combo

Ps als extraatje nog wat korting coupons

rolandino
14-05-12, 20:26
Ik vraag me even af waarom je de zaken in etapes besteld? Gezond wantrouwen is prima, maar na een topic vol goeie ervaringen had ik lekker alles in één keer besteld.

mvanbeem
15-05-12, 08:39
je zegt het goed gezond wantrouwen is prima

altijd eerst de kat uit de boom kijken, gaat toch om behoorlijke bedragen dacht ik zo en het internet zit vol valstrikken kan ik je uit ervaring vertellen.

Ritchie
16-05-12, 07:52
je zegt het goed gezond wantrouwen is prima

altijd eerst de kat uit de boom kijken, gaat toch om behoorlijke bedragen dacht ik zo en het internet zit vol valstrikken kan ik je uit ervaring vertellen.

Gewoon doen, als jij je daarbij beter voelt, moet je dat ook doen.

belgske
16-05-12, 20:42
om de twijfelaars over de meet te trekken...
Vorige week dinsdag bij de Ierse vrienden 3 flextickets besteld. Afgelopen dinsdag zijn ze netjes in een enveloppe in mijn brievenbus beland.

bollie763
19-08-12, 14:20
Ik las gisteren op http://www.attractionticketsdirect.ie/ een aanbieding voor 2012 en 2013 nl
14 = 7 Book your 2012 and 2013 Disney Florida Tickets before 31 August 2012 and get a Disney 14 Day Ultimate Ticket for the same price as a 7 Day Premium Ticket. That's 7 extra days admission for FREE

Wij willen volgend jaar met 2 volwassenen en 2 kinderen dan 11 en 8 naar Disney. Volgens mij heb ik dan 3 volwassen tickets nodig en 1 kinderticket. Nu heb ik op de Disneysite gekeken en dacht zelf dat als we 4 dagen minimaal zouden gaan dat we dan al uit de kosten zijn ( en we willen wel vaker) heb ik dat goed gerekend? Zou iemand dit even met me mee willen kijken en zeggen of dit idd een goede aanbieding is.

groetjes Judith

Mushu
19-08-12, 16:58
De ultimate tickets moet je vergelijken met de Disney magic your way tickets inclusief hopper en fun and more opties. Dan ben je inderdaad goedkoper uit bij attraction tickets direct. En je kan 14 dagen lang genieten van alles wat Disney World te bieden heeft! Misschien zijn er voor jullie ook goedkopere opties, afhankelijk van hoeveel dagen je naar Disney World gaat en of je naar de waterparken gaat en wil hoppen. Dat is gewoon een kwestie van uitrekenen en vergelijken. Maar bij meerdere dagen Disney is attraction tickets over het algemeen goedkoper dan Disney zelf. Ik heb de service van de Duitse attraction tickets direct ervaren en die is prima. Volgens mij zijn er ook goede berichten van de Ierse versie op dit forum te vinden.

cindy74
19-08-12, 17:19
Als je kijkt op attractionenticketsdirect.de kan je een zeven dagen pas nemen voor 255 euro voor een volwassenen en een tien dagen pas voor 275 euro pp er zit hier wel geen hopper in maar wel de waterparken .

bollie763
19-08-12, 18:14
Dankjewel voor de snelle reacties @cindy74 Nu ben ik € 1288,- voor 14 dagen en wel met hopper en dat is voor ons wel interessanter. Ik vroeg hulp omdat het toch om een flink bedrag gaat en ik al zo veel gelezen heb dat ik het even niet meer zeker wist.:rolleyes:

cindy74
19-08-12, 18:21
Oke , hoelang zitten jullie in orlando ?

bollie763
19-08-12, 21:46
Dat staat nog niet helemaal vast, kunnen we zelf bepalen maar denk tussen de 2 en 3 weken

chippie
21-08-12, 03:11
Wij hebben twee keer bij attractionticketsdirect.de gekocht en elke keer binnen een week de kaartjes in huis. Ze antwoorden ook snel op email.
weet je zeker dat je de hopper optie wilt? De parken liggen vrij ver uit elkaar. Wij vonden het de meer prijs niet waard. We zitten natuurlijk wel in een drukke maand maar persoonlijk vind ik een park per dag meer dan genoeg, zeker als je toch meer dan een keer naar elk park gaat. Trouwens je mag een Disney park en waterpark wel combineren op een dag zonder hopper.

Ritchie
21-08-12, 21:41
Trouwens je mag een Disney park en waterpark wel combineren op een dag zonder hopper.

Is dat zo ? zo ja, dan wist ik dit niet.

cindy74
21-08-12, 22:45
Yep dat is zo .

bollie763
21-08-12, 23:27
Bij deze aanbieding (die geldig is tot 31 aug 2012) betaal je voor 2013 €328,- voor volwassenen en € 304,- voor kinderen tot 9/m 9 jaar.
Je mag dan 14 dagen lang onbeperkt naar alle parken voor de prijs van 7 dagen. Ik weet niet zeker of ik hier een link mag plaatsen maar zo niet dan haal hem maar weg. Ik heb vandaag geboekt. http://www.attractionticketsdirect.ie/special-offers/14-days-price-7

chippie
22-08-12, 00:18
@Ritchie;
Kijk even op deze site:
http://blog.touringplans.com/2012/04/04/the-disney-world-water-park-fun-more-ticket-add-on-whats-up-with-that/
Daar staat onder andere dat theme parka en fun park twee verschillende dingen zijn. Je mag ze op een dag combineren zonder hopper.

houtsie
28-08-12, 16:12
Wij hebben interesse in de kaartjes: Universal & SeaWorld Parks Combo SAVER Ticket alleen nu is mijn Duits niet zo heel erg goed en twijfel ik over de volgende zin:


Tickets werden mit der ersten Nutzung aktiviert und sind dann 14 Tage lang gültig. Die Parkbesuche müssen daher nicht an aufeinander folgenden Tagen erfolgen.

Klopt het dat er staat dat als ik ik 1 van de parken ben geweest je niet gelijk de volgende dag weer kunt. Indien dit er staat lijkt het mij toch een beetje raar?

Hopelijk kan iemand mij helpen?

rolandino
28-08-12, 16:20
Nee, dat betekend dat je niet opeenvolgende dagen de parken hoeft te bezoeken. Lang leve google translate (http://translate.google.nl/translate?sl=de&tl=nl&js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.attractionticketsdirect.de%2Fno de%2F27321) ;-)

houtsie
28-08-12, 16:24
O hahaha dat klinkt beter bedankt Rolandino.

haitske
29-08-12, 11:56
Hoi, ik ben erg beniieud wie er ervaring heeft met de tickets van Undercover touris. Hier is het mogelijk om een ultimate ticket van 21 dagen voor de disne parken te kopen te kopen. Ik hoor het graag. groetjes, Haitske.

Ritchie
29-08-12, 19:21
In het verleden heb ik ook wel eens tickets bij Undercover Tourist gekocht, helemaal niks mis mee. Volgens mij kan je er ook een 21 day ultimate ticket te kopen

trails
29-08-12, 20:49
Voor onze afgelopen vakantie hebben we ook Disney tickets bij Undercover Tourist gekocht. Zij hadden toen nog gratis verzending, maar ik geloof dat ze dat niet meer doen?? Verder, uitstekend verlopen, we hadden de tickets binnen een paar dagen hier in Frankrijk.

marjolijne
28-03-13, 08:43
Volgens mij heb ik er al over gelezen maar kan het niet meer terug vinden.

Graag het volgende, ik lees dat veel mensen een Disney ultimate ticket aanschaffen.
Nu zie ik deze op de co.uk en ie. site staan.
Maar hier staat ook bij:

Disney’s Ultimate Tickets are exclusive to Ireland and the UK and only available to pre-purchase before you leave the Country!

Hebben jullie deze tickets gewoon geboekt, of gaat de vlieger niet meer op voor Nederland.
En hoe zit het met eventuele verzendkosten? (ah die heb ik al gevonden 25 euro)

Alvast bedankt!

lvfl
07-04-13, 18:09
Dag Marjolijne, wat late reactie maar misschien heb je er nog wat aan :rolleyes:
Deze tickets zijn niet alleen voor UK of Ierland bestemd, maar ook voor de rest van Europa.
Wij hebben de onze op een maandag besteld, dinsdag mail gekregen (ze waren "shipped") en donderdag in huis met Fedex! Verzendkosten inderdaad 25€ (.ie) of 25£ (co.uk).
We hebben er trouwens heel wat extraatjes bij gekregen.

marjolijne
08-04-13, 12:14
Hallo lvfl,

Na wat onderzoek was ik er inderdaad ook achter gekomen.
Het zijn eigenlijk Europa kaartjes.
We hebben ze ondertussen bij disneyinternational geboekt.
Dit was bijna 100 euro goedkoper (voor 4 personen) dan attraction tickets direct.

En het zijn etickets en dat vind ik zelf veiliger.
Anders ben ik straks in de USA en mijn kaartjes liggen nog thuis. :)

Paulussanktus
16-05-13, 01:52
Hallo iedereen, hierbij een waarschuwing van mogelijke creditcardfraude door Attractiontickets.ie. Nadat ik hier tickets heb geboekt voor diverse attractieparken in Orlando en tickets voor New York is er in een tijdsbestek van zo'n 2 weken voor meer dan 4000 euro gefraudeerd met mijn creditcard, na alle waarschijnlijkheid door iemand bij Attractiontickets(aldus de crditcardmaatschappij). Ik heb al vaker tickets bij ze besteld en buiten te late levering nooit problemen met ze gehad. Blijft dus een veronderstelling maar bij deze toch even een waarschuwing voorzichting te zijn bij dit bedrijf. Mvrgr, Patrick

Njit
16-05-13, 07:59
Da's nogal een beschuldiging. Heb je hier ook contact over gehad met atd.ie?

Paulussanktus
16-05-13, 11:44
Da's nogal een beschuldiging. Heb je hier ook contact over gehad met atd.ie?
Neen, de creditcardmaatschappij heeft expliciet aangegeven dit niet zelfstandig te doen gaande het onderzoek.Vandaar ook mijn opmerking dat het een vermoeden is, wellicht wat voorbarig,(alhoewel alle sporen hun kant op wijzen aldus het creditcard fraudeteam) maar ik wilde de forumleden toch waarschuwen voorzichtig te zijn, beter voorkomen dan genezen.

rolandino
16-05-13, 12:37
Goed dat het onderzocht wordt. Zelf zou ik ook nog even goed controleren dat je computer niet besmet is met virussen/trojans en/of keyloggers. Immers kunnen die meekijken als je een boeking doet bij atd.ie en vanaf dat moment je CC gaan legen.

Wel vreemd dat ze je CC pas na 2 weken blokkeren.. Mijn CC was binnen een half uur geblokkeerd toen ik wat had proberen te kopen bij Groupon USA.

Njit
16-05-13, 12:48
Ik verwacht dat er meerdere klachten binnengekomen zijn bij de CC maatschappij en dat ze daarom een verband gelegd hebben met atd.ie..

cindy74
16-05-13, 17:21
Onderzoek ....is het niet zo dat ze dadelijk kunnen zien waar en wanneer dat bedrag van je cc is afgegaan ?

Its
25-10-13, 20:27
Vandaag de tickets binnengekregen voor Universal Studios. Er staat alleen een houdbaarheidsdatum op tot eind 2013 en wij gaan april 2014. In de bestelling de vetrekdatum vermeldt. Iemand hier ervaring hiermee? Alvast bedankt voor jullie antwoorden. :)

Njit
25-10-13, 21:11
Al gemaild met ATD? Lijkt mij persoonlijk het handigste..

Bosevents
13-11-13, 16:50
Op de site van attractionsdirect.IE staat een geweldige aanbieding voor 14 dagen disney en universal onbeperkt (incl hopper en waterparks)
Maar er staat ook dat het alleen beschikbaar is voor mensen uit Ierland.
Heeft iemand ervaring met toch bestellen?
Ik zie deze website nl. nogal eens voorbij komen hier


ik zie nu pas dat ze alleen in 2013 geldig zijn. Maar goed vraag blijft staan voor het geval ze toch in 2014 dit ook gaan doen :)

Mushu
13-11-13, 17:02
Voor september van dit jaar heb ik de 14 dagen Disney ticket aangeschaft (en volgens mij ook die voor Universal) bij attractionsticketsdirect.ie. Geen problemen mee gehad, bestelling verliep makkelijk en alles netjes per post ontvangen. Ook goede ervaringen met de Duitse site maar die heeft de 14 dagen tickets voor Disney niet.

bluedolph1n
13-11-13, 20:52
Wij hebben dit weekend via de co.uk site tickets besteld. Wij wilden sowieso de 14 daagse tickets voor Sea World, Bush Gardens en Aquatica, en hadden het idee om naar Legoland te gaan als we die ergens goedkoop konden vinden. Op die site konden we nu voor 99 pond alle 4 de parken voor 14 dagen boeken, volgens mij een goede aanbieding, een paar pond/ euro's meer dan alleen de eerste 3 parken.

Ritchie
13-11-13, 21:21
Wij hebben vroeger ook vaker Disney kaarten daar besteld 3 weekse kaarten, die ook alleen maar waren voor Ierland.
Deze werden toen gewoon naar Nederland gestuurd, en hebben er geen problemen mee gehad.

epfan
21-11-13, 11:45
Ik heb mijn tickets daar ook besteld voor mijn vakantie en heb deze gewoon kunnen gebruiken.

hrjhaan
26-11-13, 13:39
Vorige week zondag kaarten voor Seaword, Bush Garden, Aquatica (combi kaart) en Kennedy Space Center besteld in Duitsland.
De kaarten voor Seaworld waren op de Ierse site goedkoper, maar daar betaal je € 25,00 verzendkosten. Deze betaal je niet op de duitse site.
Per saldo waren we in Duitsland € 2,00 duurder uit, maar daar kregen we een Seaworld Plush bij.
Vandaag (10 dagen later) de kaarten ontvangen. Er zit een leuke pluschen Orca bij.

starlight
15-01-14, 23:42
Als ik bijvoorbeeld een "Disney & Universal Combo Ticket" koop lees ik dat ik recht heb op:

"Offers admission to all the amazing parks at both Walt Disney World Resort and Universal Orlando® Resort for 14 consecutive days. That's 8 Orlando theme parks for one low price!"

Dat betekent dus dat ik 14 dagen lang ALLE parken kan bezoeken.
Dus ook 14 dagen lang alleen naar Universal Studios?
Dus ik ben niet gebonden aan maaximaal 8 unieke bezoeken aan de 8 parken ?
Zijn er ook voordeel parkeerkaarten voor al die parken?

Ritchie
16-01-14, 00:13
Je kunt inderdaad 14 dagen alle parken bezoeken, onbeperkt. Als je 14 dagen alleen naar Universal wil kan dat ook, maar dan zou die kaart niet nemen.
Er zijn volgens mij geen voordeel parkeerkaarten voor de parken.

Michael66
16-01-14, 12:39
Er bestaan echt GEEN combinatietickets voor de Disney- en Universal-parken in Florida. Echt niet.
Wat Attractionticketsdirect aanbiedt is niets meer of minder dan drie tickets voor één prijs: een 14 dagen Disney-ticket, een 14 dagen Universal-ticket en een 14 dagen SeaWorld Entertainment parks ticket. Een combo.

Als je alleen naar Universal wilt, kun je beter alleen een 14-dagen ticket voor Universal kopen. Bijvoorbeeld hier voor $190 http://www.officialticketcenter.com/Products/3-Park-Universal-Unlimited-Adults-10-plus-__AD-3P-US-WnW.aspx of hier http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/tickets.html ('t zijn maar een paar voorbeelden)

Ritchie
16-01-14, 13:09
Bevestigend antwoord van Attraction Tickets Direct Ierland:

"The Orlando Freedom Ticket comes in 3 separate tickets, each is valid for 14 days with UNLIMITED access. Disney 14 Day Ultimate, Universal 2 Park Bonus, 3 Park SeaWorld, Aquatica and Busch Gardens.
http://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-combination-ticket-packages/orlando-freedom-ticket"

Patrick
16-01-14, 13:37
Kan je ook 6 weken gaan :-)

Ritchie
16-01-14, 13:54
Volgens mij idd wel ja, want het zijn 3 kaarten.

starlight
17-01-14, 13:05
Er bestaan echt GEEN combinatietickets voor de Disney- en Universal-parken in Florida. Echt niet.
Wat Attractionticketsdirect aanbiedt is niets meer of minder dan drie tickets voor één prijs: een 14 dagen Disney-ticket, een 14 dagen Universal-ticket en een 14 dagen SeaWorld Entertainment parks ticket. Een combo.

Als je alleen naar Universal wilt, kun je beter alleen een 14-dagen ticket voor Universal kopen. Bijvoorbeeld hier voor $190 http://www.officialticketcenter.com/Products/3-Park-Universal-Unlimited-Adults-10-plus-__AD-3P-US-WnW.aspx of hier http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/tickets.html ('t zijn maar een paar voorbeelden)

Bedankt voor de tip en de uitleg! Ik gaf alleen even een extreem voorbeeld zodat iedereen me begrijpt.
Ik zie me niet 14 dagen lang elke dat naar Universal gaan, er is zoveel meer. Wel snap ik nu dat ik net zo goed kan gaan shoppen voor aparte tickets.

Michael66
20-01-14, 18:11
Nieuwe brochure van .ie

http://www.attractionticketsdirect.ie/brochure

Ritchie
20-01-14, 18:40
Ook voor NL te bestellen ?

Michael66
20-01-14, 23:12
Geen idee. Ik heb het wel gedaan. Afwachten ....

Ritchie
20-01-14, 23:49
Ik heb net ook besteld, ben benieuwd

Bosevents
23-01-14, 16:10
http://img.photobucket.com/albums/v662/bosevents/Fotoop23-01-14w4om1503.jpg (http://smg.photobucket.com/user/bosevents/media/Fotoop23-01-14w4om1503.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v662/bosevents/Fotoop23-01-14w4om1502.jpg (http://smg.photobucket.com/user/bosevents/media/Fotoop23-01-14w4om1502.jpg.html)

2 weken terug Discovery Cove tickets besteld. (Op de Ierse site) en vandaag binnen gekregen. Heel netjes in een mooi hoesje zaten de tickets en boekjes met tips. (zelfs tips die ik nog nooit eerder had gehoord en ik noem mezelf fan hahaaha)
Verder een leuk gratis onderwater camera.

Prima geregeld zo te zien en heel tevreden dus...
10 uit 10
:)

Mushu
23-01-14, 19:44
Dat is leuke post. Ik heb inmiddels 6 van die hoesjes! Ze zijn stevig en erg handig voor allerlei papieren of kleine spulletjes die je nodig hebt op reis.

Ritchie
23-01-14, 22:48
Wij hadden destijds ook een onderwater camera erbij, samen met een gratis airboot tochtje + een Dispicable Me DVD

sweetamber
23-02-14, 20:23
Wow, goeie tip, heb gelijk even gekeken.
wij willen graag naar Legoland, Bush Gardens, Seaworld en misschien nog naar Universal.
Hebben ze daar een mooie ticket voor Legoland/Bush Gardens en Seaworld voor (omgerekend) 332,00 (2 volwassenen en 1 kind)...
Die ga ik denk ik wel bestellen...
Bedankt...

wehave
23-02-14, 21:58
Vraagje er staat Universal 2-Park Bonus Ticket, http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando%C2%AE-resort/universal-2-park-bonus-ticket

"Enjoy unlimited access to both Universal Studios® and Universal’s Islands of Adventure® plus all-club access to the live entertainment at Universal CityWalk®.
The Universal 2-Park Bonus Ticket is valid for up to 14 consecutive days. Tickets are activated the first day any theme park or CityWalk portion of the ticket is used.
You can visit more than one park in the same day.
Attraction Tickets Direct will send you a REAL Universal 2-Park Bonus Ticket not a voucher, ensuring minimum fuss when you arrive at either park. There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate on arrival."Hoeveel dagen mag ik nou naar binnen in deze twee parken?
Vind het ene beetje verwarrend.
Als je snel kijkt denk je Unlimited acces voor 14 dagen naar twee parken.
maar als je goed leest staat er volgens mij tickets voor twee dagen waarin ik zou kunnen hoppen.
Klopt dit?

hrjhaan
23-02-14, 22:10
Na het eerste bezoek zijn de tickets 14 dagen geldig. Je kunt beide parken op dezelfde dag bezoeken.
Dus 14 dagen toegang voor beide parken.

Mushu
23-02-14, 22:14
Klopt, 14 dagen onbeperkt voor beide parken. In september vorig jaar nog gebruik gemaakt van deze tickets.

wehave
24-02-14, 18:47
Ok das mooi.
bedankt.

Raoulkuik
26-02-14, 23:28
Momenteel is er een actie op .co.uk, de freedom pas
Orlando Freedom Ticket - At a glance Unlimited access to all 6 Disney parks - Magic Kingdom Park, Epcot, Hollywood Studios, Animal Kingdom, Disney’s Typhoon Lagoon and Blizzard Beach Water Park for 9 days within a 14 day window from first use.
Unlimited access to SeaWorld® Orlando, Aquatica™ and Busch Gardens® Tampa Bay for up to 14 consecutive days.
Unlimited access to Universal Studios® and Universal's Islands of Adventure® for up to 14 consecutive days.
You can visit more than one park in the same day.
Includes Disney Fast Pass.
Admission to Universal CityWalk® for 14 consecutive days.
FREE coach transportation from Orlando to Busch Gardens on the Busch Gardens Shuttle Express.
Car parking not included in the ticket price.
Ik heb geen ervaring nog met deze site en heb wat vragen hierover, we gaan een lange periode naar Orlando en met veel wikken en wegen komt deze pass voor ons goed uit. We willen, in totaal 7 dagen naar de Disney parken, 2x de disney waterparken, 3x naar universal, 3x naar de seaworld parken.

Er staat dat je ongelimiteerd naar de Disney parken mag (9 van de 14 dagen) is dit dan ook een hopper pas, of is het singel toegang per dag?

nicolea
27-02-14, 08:50
You can visit more than one park in the same day.

Het antwoord staat in de omschrijving toch?

Fleurida
27-02-14, 12:11
Ik denk dat de vraag is of het een Hopperpas voor Disney is, met deze freedom pass kun je naar Disney, Seaworld of Universal op 1 dag maar of je kunt hoppen in Disney staat er niet.

Raoulkuik
27-02-14, 12:19
Dat je meerdere parken op 1 dag kan bezoeken dat begrijp ik, maar of dat meerdere dagen kost dat weet ik niet. Moet ik het als hopper zien of niet?

Anders heb ik op de Duitse site een andere meer geschiktere aktie gevonden.

Bosevents
27-02-14, 12:57
Vindt het zo wie zo te duur... As je de prijzen van tickets neemt op american estates

wehave
15-03-14, 17:00
Ze hebben nu een aanbieding dat je de legoland tickets 14 dagen onbeperkt bij je bestelling krijgt.
Het aanbod verschilt wel per site , zo krijg je bij de Duitse site de gratis kaarten als je boven de 500 euro zit en bij IE/UK per verkochte aangesloten park ticket.
Bij de Duitse site zijn wel sommige tickets weer goedkoper.

Patrick
15-03-14, 17:45
Wij hebben bij onze laatste bestelling 3 kaartjes voor de dinnershow bij Wonderworks gekregen. Dat vind ik best goede service :-)

Ritchie
15-03-14, 18:52
klopt, ze hebben vaak leuke acties, ik heb het onderstaande al eens gekregen:

* onderwater fotocamera
* dvd van Dispicable Me
* kaarten voor Bogey Creek Airboat

SJSL
15-03-14, 21:30
Dank voor de tip!

Wij willen 4 parken bezoeken tijdens onze reis: Seaworld, Bush Gardens, Legoland en Aquactica.
Mooie aanbiedingen op het moment: Legoland gratis en de overige 3 parken voor de prijs van 2. We zijn nu precies € 300 kwijt voor 2 volwassenen en 1 kind. Lijkt me een goede deal! Ook nog een $10 voucher voor de Florida Mall erbij.
Nu hopen dat alles goed aankomt.

Besteld bij ATD in Ierland trouwens.

Lelli Kelly
15-03-14, 21:48
Toevallig ook vandaag geboekt via de uk-site voor combipassen Seaworld/Aquatica/Bush Gardens en Legoland tickets gratis erbij. Je moet via de UK-site wel verzendkosten betalen, op de DE site niet. Maar het was voor ons 12 euro duurder op de UK site maar kregen nu wel gratis kaarten voor Legoland erbij. Blij mee!

Anthon14
18-03-14, 09:37
Toch al vaker tickets besteld bij Attraction tickets in de UK, maar dit nog niet eerder gehad. Iemand anders hier al ervaring mee?

Overigens ook vreemd dat ik in het bestel scherm geen verzendkosten hoef te betalen en nu opeens achteraf wel.
Thank you for your order.
As you are a non UK resident we will require proof of address before we can dispatch your tickets, this can be a utility bill which displays both your name and address. We will also need payment for the overseas delivery charge which is £25.
If you would like any more advice or information, please don't hesitate to contact us.
Kind Regards
Attraction Tickets Direct

Ritchie
18-03-14, 10:54
Dat is inderdaad raar, dat dit vooraf niet vermeld staat.

marjolijne
18-03-14, 11:46
Volgens mij is dit al een tijdje zo.
Wij hebben ze daar besteld en naar het kantoor van mijn man in de UK gestuurd.
Scheelt weer 25 pond.

Ritchie
18-03-14, 11:56
Volgens mij is dit niet bij de ierse vestiging

Lelli Kelly
18-03-14, 14:03
Dat is raar! Ik heb afgelopen weekend tickets besteld via de UK-site maar deze vraag niet gekregen en gewoon een bevestiging gekregen van mijn bestelling. Daar stonden wel al de verzendkosten op vermeld (heb zelf aangeklikt dat het een adres buiten de UK is).

wehave
18-03-14, 15:22
Toch al vaker tickets besteld bij Attraction tickets in de UK, maar dit nog niet eerder gehad. Iemand anders hier al ervaring mee?

Overigens ook vreemd dat ik in het bestel scherm geen verzendkosten hoef te betalen en nu opeens achteraf wel.

Waarschijnlijk heb je een actie gekozen die alleen voor UK is?

bluedolph1n
18-03-14, 18:20
Ik heb het ook gehad, een paar maanden geleden. Een oude rekening gestuurd en wat dingen doorgestreept waar ze niets mee te maken hadden, en toen werd het verstuurd. De vraag kwam overigens een aantal dagen later, niet meteen met de bevestiging. Het ging bij ons om de combi tickets Seaworld/Aquatica/Bush Gardens, waarbij je Legoland kaartjes kreeg.

Anthon14
18-03-14, 18:41
Bij ons kwam dit ook een paar dagen na de bestelling, straks maar even iets mailen met mijn naam en adres erop. Overigens heb ik inmiddels wel bericht gehad dat ik geen verzendkosten hoef te betalen.

Dyni
20-03-14, 18:59
Naar aanleiding van alle positieve reacties op dit forum heb ik dus afgelopen zondag ook onze entreekaarten voor Busch Gardens, Seaworld en Aquatica besteld in Ierland. Deze was pp 102 euro, op de duitse site 114 euro, dus ondanks de verzendkosten voor ons toch voordeliger in Ierland (voor 4 volwassenen besteld). Bovendien kregen we via Ierland ook de gratis Legoland kaarten, via Duitsland was dat pas bij een bestelling boven de 500 euro. Legoland stond eigenlijk niet op de planning omdat onze kids (14 en 12) wellicht iets te oud zijn voor de meeste attracties, maar ze zijn wel dol op lego (kan op zolder zelf bijna een legoland beginnen :p) dus met de gratis kaartjes toch de moeite waard om eens te gaan kijken. Zoals gezegd, zondag besteld, en vandaag (donderdag) al aangekomen!

utah
23-03-14, 10:22
Zonet besteld op de Ierse site van attractionsdirect:

- 1 VIP dine for less card Orlando
- 2 Seaworld and Busch Gardens entree (7 dagen geldig)
- 2 Seaworld ALL DAY dining
Gratis bij gekregen:
- 2 Legoland entree
- 1 Florida Mall GIFT&VIP voucher twv 350 USD

Totaal prijs = 310€ (incl verzekering tegen verlies met de post 37€)

Patrick
23-03-14, 17:34
Mocht er nou iemand kaartjes voor Legoland hebben gekregen en hier niet naar toe willen, dan wil ik ze wel overnemen als de prijs goed is. :-)

wehave
23-03-14, 18:08
(incl verzekering tegen verlies met de post 37[/B]€)

De verzekering is niet tegen verlies met de post hoor.
Ze zijn met of zonder verzekering verantwoordelijk dat je tickets aankomen.
Deze verzekering is als je de tickets kwijtraakt.

SJSL
23-03-14, 21:05
Ik heb de kaartjes al in goede orde ontvangen van de Ierse site.
Ze worden aangetekend verstuurd, dus verzekering daarvoor lijkt me niet nodig.
Zaten geen verzendkosten op verder.
Blij mee!

toornent
24-03-14, 14:09
Ook wij hebben ze uit Ierland ontvangen. Donderdag besteld en vandaag binnengekomen. Netjes afgetekent met een duidelijk tracker systeem van Fedex erbij.

Wolf2014
24-03-14, 18:54
Kaarten besteld via de Ierse site. Zijn er goed geholpen, op vragen via email werd snel en correct gereageerd. Inmiddels zijn de kaarten netjes bezorgd. Weer een stap dichter verder, met dank aan dit forum!

Eljo
25-03-14, 09:03
Heb de combo 3 park Seaworld-Aquatica-Bush Gardens besteld en hierbij zijn Lego tickets toegevoegd. In de bevestiging worden de gratis Lego tickets niet vermeld. Klopt dit?

SJSL
25-03-14, 09:05
Bij mij stonden ze wel in de bevestiging.

wehave
25-03-14, 13:44
Heb de combo 3 park Seaworld-Aquatica-Bush Gardens besteld en hierbij zijn Lego tickets toegevoegd. In de bevestiging worden de gratis Lego tickets niet vermeld. Klopt dit?

Welke heb je gepakt (.de/.co.uk etc.)n voor wat voor prijs?

Eljo
25-03-14, 14:02
Ik ze via de Ierse site besteld. In de opsomming voordat ik ze ging betalen stonden ze er wel bij net zoals nog een exclusive gift voor de Florida mall. Deze staat trouwens ook niet in de bevestiging.

ik heb inmiddels de bevestiging dat de Legoland tickets er ook bij zitten. :)

Anthon14
25-03-14, 20:08
Ook wij hebben de tickets binnen, in UK besteld maar de envelop kwam uit Duitsland scheelt blijkbaar weer verzendkosten. :D

Eljo
02-04-14, 19:46
Vandaag de tickets ontvangen. De Legoland kaarten zijn vouchers. Dien je deze bij de kassa om te wisselen voor kaartjes? Het zijn vouchers voor onbeperkte toegang voor 14 opvolgende dagen.

Michael66
02-04-14, 23:49
Op de .ie website zag ik een nieuwe actie: bij Disney tickets gratis een airboat ride bij Boggy Creek.

http://www.attractionticketsdirect.ie/node/65530

beccie25
03-04-14, 00:30
Dus nu geen gratis legotickets er meer bij???

Eljo
03-04-14, 20:59
Helaas is de actie met gratis Legoland kaarten geëindigd. Je kan wel een combo kopen met Seaword - Bush Gardens - Aquatica - Legoland. Onbeperkte toegang voor 14 dagen.

Raoulkuik
04-04-14, 01:32
Vandaag heb via Attractionsticketdirect.de mijn tickets ontvangen:

3-parken pas Seaworld parken 14-dagen
3-parken pas universal parken multidagen
Disney parken

Ik heb hier een vraag over, vooral over die van Universal. Het is een papieren kaart. Moeten wij deze ter plekke omruilen en nog een id en een foto meenemen. Of is een naam erop schrijven en een handtekening voldoende? Vind het een beetje vaag.

Seaworld, begreep ik dat je hem moet omwisselen, waar doe je dat? wat moet je meenemen? Geloof dat ik hier al las over een paspoort en een geldige pasfoto?

Moet er bij de disney pasjes nog wat gebeuren?

Hoeveel pasfoto's heb ik nodig gedurende het bezoek aan deze parken?

marjolijne
04-04-14, 14:41
Hallo.

Bij onze seaworld pasjes wordt om een photo iD gevraagd. Dus niet om een pasfoto maar om een legitimatie (met foto).
En volgens mij worden deze pasjes niet omgewisseld, dit is gewoon het entree bewijs.

Eljo
04-04-14, 15:37
Hoi, wij hadden vorig jaar een combo ticket (Orlando Flextickets). Op deze kaart zet je je naam of handtekening. Als je voor het eerst na een park gaat moet je een vingerafdruk afgeven hierdoor activeer je je kaart en wordt ie ook persoonsgebonden. Wij hebben toen geen id. moeten laten zien.

RW-fan
05-04-14, 16:10
Ik heb de kaartjes al in goede orde ontvangen van de Ierse site.
Ze worden aangetekend verstuurd, dus verzekering daarvoor lijkt me niet nodig.
Zaten geen verzendkosten op verder.
Blij mee!

Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat de verzendkosten gratis waren voor een bestelling van de Ierse site?
Er staat "You must please select the 'Overseas Delivery' on our website priced at €25 per order"

SJSL
05-04-14, 20:25
Ik weet het echt niet meer. Maar net nog even gekeken op de e-mailfactuur en daar staat € 0 voor CC-fee en € 0 voor shipping ..*wacht*Even opnieuw op de site gekeken (altijd leuk om te zien dat we nu € 172 meer kwijt zouden zijn :D ) ik denk dat ik gewoon de 1e verzendoptie heb gekozen. Staat niet bij dat dat niet mag toch?

ilssse
06-04-14, 18:04
Ik zie op de Duitse site 2 tickets voor Disney's Animal Kingdom voor 170 euro.
Maar op de site van Disney zelf 200 dollar (145 euro).
Nou komen er bij Disney nog shipping kosten op. Weet iemand hoeveel dat is?

Anthon14
06-04-14, 18:08
Bij Disney komt er ook nog tax bij, ik meen 6,5%.

ilssse
06-04-14, 18:49
Dat dan dan dus nog 13 dollar zijn...

Mushu
08-04-14, 20:39
Die 200 dollar is al met tax (188 + 12,22). Ik weet niet wat de shipping costs zijn maar kan je ze niet digitaal krijgen (kan met special event tickets iig wel). Of gewoon bij de ingang kopen, maakt voor de prijs niet uit (volgens mij).

ilssse
27-04-14, 15:53
Ik kom bij Undercover tourist toch goedkoper uit dan bij Attraction tickets.
Het scheelt 40 euro op 2 disney tickets en sea world met aquatic voor 2 personen!

Dimi k
16-05-14, 19:09
Beste florida vrienden,

heeft iemand deze tickets ook al gebruikt ? Moet je ervoor aanschuiven in de rij aan de kassa of gewoon doorlopen naar "THE gate" ?
zijn dit echte kaarten of kan je hier problemen mee verwachten aan de ingang ?

Patrick
16-05-14, 22:38
Bij ATD krijg je echte tickets waarmee je meteen naar de ingang van het park kan.

Nixo
24-07-14, 15:16
Hallo,
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid 4 Disney & Universal combo adult tickets boeken bij de Ierse ATD voor 2015 (€499/st) *slik*
Dan hebben we 14 dagen toegang tot alle Disney parken (met fastpass) en de beide Universal parken (met Harry Potter trein verbinding).
We gaan ook een discovery cove boeken, met zwemmen met dolfijnen, dan krijg je automatisch 14 dagen toegang tot SeaWorld.
Die verzendkosten, is dat écht €25? Je kan ze niet gratis laten versturen?
Heeft er iemand de laatste tijd nog iets besteld bij ATD? Krijg je nog een gratis kadootje of handige kaarthouders?

jarjarbinks
24-07-14, 15:45
Heeft er iemand de laatste tijd nog iets besteld bij ATD? Krijg je nog een gratis kadootje of handige kaarthouders?

Kan je deze niet bestellen via de .de site? Daar is verzenden (zonder verzekering) gratis.

Nixo
24-07-14, 16:07
Kan je deze niet bestellen via de .de site? Daar is verzenden (zonder verzekering) gratis.

Neen, want de combo tickets op de Duitse site zijn geen hopper tickets (en daardoor ook goedkoper)

jarjarbinks
24-07-14, 16:52
Dan zit je vast aan de 25 euro verzendkosten. Ach op een bedrag van bijna 2000 euro is die laatste 25 euro net iets meer dan 1% van het bedrag ;-)
Heb daar, in IE, ook al eens geprobeerd, maar die 25 euro is niet weg te krijgen.

jarjarbinks
24-07-14, 16:58
Trouwens zie bij de DE site een ticket voor disney hopper waterpark etc voor 10 dagen (binnen 14 dagen) voor 337 euro daarbij nog een ticket voor universal van 149 euro voor 14 dagen en je hebt bijna hetzelfde voor minder geld. Je gaat (denk ik) niet alleen 14 dagen achter elkaar naar Disney.

Misschien wel minder dan 10 keer dan wordt het alleen maar goedkoper. En geen verzendkosten.

Ritchie
24-07-14, 19:55
Ik heb onlangs ook nog iets gekocht bij ATD (voor vrienden) en het werd gewoon gratis thuis gestuurd.

Anthon14
25-07-14, 00:05
Vraag anders of de mogelijkheid er is om de tickets in Ierland te bestellen en dat ze ze vanuit Duitsland naar je toe sturen i.v.m. de verzendkosten. Zo hebben ze mijn tickets ook verstuurd die ik besteld had in Ierland.

@Richie, vanaf Duitsland verzenden ze gratis vanaf Ierland niet zoals je reeds boven je post kon lezen.

Nixo
25-07-14, 09:04
Hallo Anthon,
Bedankt voor tip! Ga het zeker vragen wanneer ik ze ga bestellen!
De reden dat we kiezen voor 14 dagen toegang tot WDW en Universal is dat we een 1,5 jaar oude zoon mee hebben. Dan kun je niet alles tot in de puntjes plannen. Dan is het gemakkelijker om tickets te hebben die de hele vakantie geldig zijn zodat je kan gaan wanneer je wil, of in de namiddag of avond beslissen van, laten we naar het vuurwerk of de parade gaan kijken in Magic Kingdom.
Natuurlijk, 10 dagen gaan we nooit gaan naar WDW, ook niet 14 dagen naar Universal. We gaan ook nog naar Seaworld, Discovery Cove, Kennedy Space Center en Daytona + Tampa en shoppen natuurlijk. =)
We zullen wel zien welke tickets het worden ;-)

satpet
25-07-14, 10:31
Kijk ook eens op http://www.attractionticketsdirect.ie/
Daar kan je in € betalen en hebben ze andere tickets voor WDW.

Als je daar bestelt worden de tickets, raar maar waar, ook uit Duitsland verstuurd.:confused:

Nixo
25-07-14, 15:06
Heb nog eens op de .ie en .de site gekeken, en raar maar waar hebben ze niet dezelfde tickets. .ie biedt tickets aan voor WDW voor de 6 parken, dus ook met tyfoon lagoon. Op de .de site is het voor de 4 parken en dus goedkoper natuurlijk. Ben zelf nu sterk aan het twijfelen om 'maar' een 7 dagen biljet te nemen voor WDW en een 3 dagen ticket voor Universal (dat dan automatisch een 14 dagen toegang biljet wordt). Met al de andere dingen die we gaan doen gaat dat normaal gezien voldoende moeten zijn. dus €444 ipv €499 en geen €25 verzendkosten. Krijg nog eens een $10 giftvoucher ook. Is toch al gauw een besparing van €245 voor 4 personen.... Als ik nu 4 keer een bestelling plaats krijg ik 4 giftvouchers, hmmm... :rolleyes:

FloridaBE
30-11-14, 15:38
Op de website van Attractiontickets zie ik het Orlando Combo Ticket en het Orlando Flex ticket. Het Combo Ticket is iets goedkoper en heeft Busch Gardens ipv Wet n Wild. Heeft iemand dit Combo Ticket weleens gekocht en hoe was de ervaring daar mee?

FloridaBE
18-12-14, 11:31
Waarschijnlijk gaan we alleen Universal bezoeken deze keer. Nu ben ik aan het kijken op Attractiontickets.de en Attractiontickets.ie. Op het eerste gezicht zie ik geen verschil tussen de volgende tickets:

www.attractionticketsdirect.de/universal-orlando®-resort/universal-3-daypark-park-ticket (http://www.attractionticketsdirect.de/universal-orlando®-resort/universal-3-daypark-park-ticket)

http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando%C2%AE-resort/universal-3-park-bonus-ticket

Iemand enig idee waar dat verschil van € 21,00 dan in zit? Of staan alle Attractionticket los van elkaar? Het gaat om de prijzen voor 2015.

Pris32
18-12-14, 15:53
Ik weet het niet zeker, maar bij de 1 zit misschien wet and wild en bij de ander niet? Mijn Duits is niet zo best haha

Nixo
18-12-14, 21:09
Hoi, wij hebben bij de duitse site het universal 2 park bonus ticket geboekt voor onze vakantie in mei volgend jaar. 1 biljet kost €152 en het ks geldig voor universal studios en island of adventure ( dus je kan gebruik maken van de Harry Potter trein).
het ticket is geldig voor beide parken gedurende 2 weken.
wij kijken er al naar uit!

FloridaBE
18-12-14, 21:54
Bij Undercovertourist (https://www.undercovertourist.com/orlando/2-day-universal-park-to-park-ticket-plus-extra-day-free-ticket/ ) heb je ook 2-day tickets, maar dan krijg je er ook nog een dag gratis bij. Dat is ongeveer € 145, dus dat scheelt niet zo heel veel.

Holandesa
29-12-14, 10:20
Hoi,
Ik ben op zoek naar combo tickets voor Seaworld, Bush Gardens, Aquatica en Legoland 14 dagen onbeperkt toegang. Deze vind ik alleen op de ierse & co.uk website. De Duitse versie van de website biedt deze combo tickets niet.
De prijs is 132euro per volwassenen en 125euro per kind (voor is dus 2 volwassenen en 2 kinderen) - Totaal: 514 euro's. (Co.uk= 521 euro's).
Bij de ierse website krijg je ook Free transportation to Legoland, Kids eat free card en een booklet met kortingen van Florida Mall.

Is dit een goede aanbieding? Ik vind de prijzen nog aan de hoge kant. (Vorig jaar hebben ze in maart die aanbieding gehad waar gratis Legoland toegang erbij zat...)

Wij gaan eind april- begin mei 2015. Is het handig om nog even te wachten?

Alvast bedankt!

marjolijne
29-12-14, 11:48
Ik wil dezelfde tickets kopen, voor dezelfde periode.
Ik lees dus even dit draadje mee.

Pris32
29-12-14, 11:53
Ik zie ze ook nog niet goedkoper. Ik lees ook met je mee, wij gaan in de meivakantie

Lelli Kelly
01-01-15, 17:53
@Holandesa;

Wij hadden voor deze zomer 1 super grover season pas gekocht:http://sesameplace.com/en/langhorne/book-online/tickets/season-passes/
Ze zijn nu weer te koop met 20% korting en 2 combipassen SW BG en AQ bij Attraction Tickets UK (wel even gewacht tot de actie met gratis Legolandtickets weer langs kwam)
Voordeel van de Super grover pas: gratis preferred parking bij de parken en 10% korting op je aankopen.

gudu
05-01-15, 22:57
in welke maand komt meestal de actie van gratis legoland kaartjes ??? ik wil wachten met kopen totdat ze deze leuke actie weer hebben

Holandesa
06-01-15, 10:18
Hoi Gudu,

Vorig jaar hadden ze in maart. Maar ja, er is geen zekerheid dat die komt!
Daarnaast is nu de aanbiedieng van 3 parken voor de prijs voor 2 - Dus, seaworld, busch garden en aquactica. Dan vermoed ik dat deze aanbieding komt te vervallen en moet je apart betalen of een hogere prijs als je ook deze combinatie erbij wil hebben.

Ik weet het dus niet welke aanbieding het best uitkomt... Wachten en hopen dat die gratis Legoland aanbieding weer voorbij komt, of 132€ p.p. betalen voor 4 parken (dus 3 parken aanbieding SW, BG, AQ + Legoland)....?!

gudu
06-01-15, 10:58
we gaan niet naar seaworld etc dit keer . we hadden vorige keer jaarkaart van sesameplace van 150 euro en de deze parken van top tot teen bezocht want parkeren zat er ook bij dus die slaan we deze keer over . we gaan dit keer voor disney ultimate maar wil ook graag naar legoland . we wachten het rustig af of de actie weer voorbijkomt .

Pris32
06-01-15, 11:03
Wij willen alle parken bezoeken, dan ben ik via deze site denk ik goedkoper uit he? daar kun je onbeperkt naar de parken voor 649 euro pp.

Ik vind het zo moeilijk, weet ook niet meer waar ik zoeken moet

RvH
06-01-15, 17:37
Ik heb een misschien een hele rare vraag maar de 5-Park Orlando Ticket (http://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-combination-ticket-packages/5-park-orlando-combo-ticket) en de Orlando Flex-ticket (http://www.attractionticketsdirect.de/orlando-flexticket%C2%99/orlando-flexticket%C2%99-5-parks). Staan deze op naam? Beide tickets zijn namelijk 14 dagen geldig, maar wij gebruiken er slechts 5.. Ik dacht misschien kun je samen met iemand anders de passen aanschaffen en dan aan elkaar overdragen in Orlando. Wellicht wat gedoe maar wel een mooie bespaartip, wanneer je iemand kan vinden die precies aansluit op jou vertrekdatum!

Wolf2014
06-01-15, 19:32
@RvH;
Wanneer je de eerste keer de tickets gebruikt, wordt er ook een vingerafdruk gescand. Iedere volgende keer haal je je kaart langs een scanner en moet je ook je vingerafdruk weer laten scannen. Ze zijn dus overdraagbaar, maar dan moet je ook je vinger meegeven ;-)

@Pris32;
Je kan inderdaad ook teveel informatie krijgen. Heel herkenbaar. Ik ga er van uit dat je de Orlando Freedom tickets bedoeld bij de .ie site. Wij hebben deze verleden jaar ook genomen en deze zijn ons goed bevallen.

Pris32
06-01-15, 19:45
Ik bedoel inderdaad de Orlando Freedom tickets, ik ziet het nergens goedkoper. Krijg je dan 1 pas voor alle parken? Of moet je eerst naar de kassa's om je kaart om te wisselen?

Wolf2014
06-01-15, 20:14
Je krijgt originele kaarten, dus niet eerst langs de kassa. Dus ook voor de verschillende parken, verschillende kaarten. Op het moment dat je de kaart voor het eerst gebruikt, gaan dus ook alleen voor die kaart de twee weken in.

kobe_08be
07-01-15, 17:07
als ik op de uk site zit en je wil ultimate tickets voor disney bestellen. staat er bij die info dat deze enkel voor mensen van de uk zijn. Zijn er mensen die deze al gebruikt hebben?

marjolijne
07-01-15, 18:22
Die kan je gewoon bestelen, eigenlijk bedoelen ze alleen voor mensen buiten de us.

Mushu
07-01-15, 19:43
Meer dan 1x zonder problemen besteld en gebruikt. Ze zijn inderdaad bedoeld voor mensen buiten de US.

Holandesa
15-01-15, 09:36
Ja hoor! Ik heb de Combi-tickets binnen voor SW, BG, AQ en Legoland! :o
Ik heb via de ATD Ierse website besteld en ik heb niet die 25 euro's extra betaald voor het versturen. Ik wilde ze vragen om de tickets via Duitsland op te sturen zoals andere mensen hier als tip hadden aangegeven, maar Dld biedt ze niet, wat ze hebben gedaan is de tickets verstuurd via standard post via 'fast mail' (tracking systeem) - maar niet aangetekend! Het heeft iets langer geduurd, maar ze zijn binnen zonder die extra verzendingskosten! Zo kan dat dus ook!

I'm happy!:)

Gunther84
15-01-15, 12:17
Wij willen de zes parken doen die in het orlando flex ticket plus zitten dus lijkt mij dit ticket de goedkoopste manier of weet iemand nog een goedkoper alternatief? Kan je met dit flex ticket ook bijvoorbeeld 2 dagen naar hetzelfde park gaan of is dit overal maar 1 dag geldig of toch 14 dagen?

Nixo
16-01-15, 23:02
Hallo Gunther84,
zo een ticket is 14 dagen geldig. Of als je nu 14 dagen aan een stuk naar hetzelfde park gaat of elke dag naar een ander park gaat maakt niet uit. Je kan precies doen wat je wil onder die 14 dagen. Het is zelfs mogelijk 2 parken op 1 dag te bezoeken. Het is zelfs zo dat als je bij Universal parking hebt betaald, op dezelfde dag gratis mag parkeren bij Seaworld ( dus goed het bonnetje bijhouden!!)

Gunther84
17-01-15, 17:19
ok bedankt!

Mick
18-01-15, 11:50
Tickets voor Disney en Universal besteld bij attraction tickets in Ierland, en alles keurig met Fedex binnen twee werkdagen bezorgd.

Dehillies
21-01-15, 21:43
@Holandesa, Wij gaan ook voor de tickets via Ierland, scheelt een hoop geld. Heb je kunnen aangeven om ze te versturen met een tracking systeem of deden ze dit automatisch?

Holandesa
22-01-15, 00:51
Hoi,

ik heb 'standaard verzending' gekozen. Dan sturen ze de tickets niet als aangetekende brief op, maar via de normale post. Wanneer ze hem opsturen krijg je een mail dat je binnen 2 dagen de tickets gaat krijgen - maar dat geldt alleen voor binnen Ierland. Naar NL duurt zo'n 8 werkdagen. Stel voor dat je na die dagen niets ontvangen hebt, kun je contact met hun opnemen en ze kunnen kijken via een tracking systeem. Daar heb je zelf geen toegang op. Wij hebben onze tickets inmiddels binnen (7e werkdag). Die 25euro's voor verzending hebben wij dus niet betaald!

Dehillies
23-01-15, 15:16
Ik heb zojuist de tickets besteld!!! Spannend en ik hoop dat we ze snel binnen hebben :-)
Nog 13 weken!!!

Wen
25-01-15, 16:03
Mick mag ik vragen welke tickets je besteld hebt voor Universal?


Tickets voor Disney en Universal besteld bij attraction tickets in Ierland, en alles keurig met Fedex binnen twee werkdagen bezorgd.

richard.bosch
27-01-15, 00:26
We keken in november 2014 naar een 3-parken ticket (Seaworld, Bush Garden, Aquatica). Prijzen in 2015 waren gunstiger dan in 2014.
Vandaag bleken de prijzen bij de vestiging in Duitsland toch € 11,00 hoger te zijn. Toch te lang gewacht :( en dan nog koersverschil.
Zoeken naar een alternatief. Bijvoorbeeld 2 parken Seaworld en Bush Garden ; Aquatica kregen we aanvankelijk er toch gratis bij :)
De volgende link lijkt nog te werken
http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/TicketsInternationalVisitors.aspx

marjolijne
27-01-15, 10:26
De kaartjes die ik wil aanschaffen zijn ook duurder geworden. (Seaworld, aquatica, bush gardens, en legoland).
Nu dus echt duimen dat de Maart aanbieding (gratis legoland) weer komt.
Kids willen graag naar Legoland, hopelijk komt er nog een goede aanbieding voorbij.

Pris32
27-01-15, 12:31
De prijzen schieten elke dag meer de lucht in.

Was ik eergister nog 566 euro kwijt voor alles, kom ik nu al op 586.
Ik ga vanavond maar alles kopen, voor het geval het nog duurder gaat worden.

Ilse_
27-01-15, 12:57
Wij hebben afgelopen woensdagavond kaartjes besteld Aquatica, Busch Gardens en Seaworld...... Net valt de envelop al door de brievenbus.
Wat super snel weer. Via Duitsland besteld.

Eigenlijk zouden we dit jaar geen parken bezoeken maar ja voor deze mooie prijs van 120 euro pp konden we t niet laten. ( wij vonden de prijs mooi )
Ik helemaal Happy, Dochterlief weet nog van niks dus die zal wel blij zijn als ze t hoort tegen die tijd.

damian08
27-01-15, 17:32
Erg jammer dat de prijzen zo snel omhoog gaan, afgelopen woensdag nog gekeken en wilde ze eigenlijk boeken, maar weer vergeten..
En nu dus 22 euro duurder..zouden de prijzen nog gaan zakken of vanaf nu alleen nog maar stijgen? Ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt dat de prijzen zo fluctueren

Pris32
28-01-15, 07:24
Ik heb gisteravond al mijn tickets geboekt via deze site. Alleen de Disney tickets koop ik ergens anders. Nu afwachten wanneer de tickets binnen komen. Zo zijn we weer een stukje dichter bij onze vakantie

Holandesa
28-01-15, 07:47
Hoi Pris32,

heb je via IE, co.uk of Duitsland besteld?

Wen
28-01-15, 08:27
@Pris32;
Mag ik vragen waar je de disney tickets koopt?

Pris32
28-01-15, 08:43
@Holandesa, ik heb mijn tickets via ie besteld. Daar kwam ik toch wat goedkoper uit dan bij de andere.
Ik had ook nog kunnen wachten op aanbiedingen e.d. maar ik ziet het om de paar dagen duurder worden.

@ Wen, De Disneytickets koop ik bij AE. We kopen dan een 4 of 5 daagse basic pas. Dat ligt geloof ik rond de 280 euro.

Holandesa
28-01-15, 11:54
ok! Ik heb via IE besteld en Ik heb 7 dagen later ontvangen nadat ik een mail van hun heb gekregen wanneer ze in de post deed.

Dus, nog even geduld, maar wat een geweldig gevoel is het als de post met tickets binnenkomt!!!:o

Laura
28-01-15, 13:28
Ik heb gisteren gechat met iemand van Attraction Tickets Duitsland en zij verzekerde mij dat de aanbieding met Legoland niet meer zal komen. Ik hoop dat het een Sales praatje is, snik.

Pris32
28-01-15, 13:35
Ik heb gisteren op de Ierse site, SeaWorld, BushGardens, Aquatica en Legoland gekocht onbeperkt voor 138 euro.

Iris02
28-01-15, 14:14
Ik heb zojuist tickets voor 14 dagen onbeperkt Universal/IoA gekocht. Het is helemaal niet het plan om 14 dagen te gaan, maar de prijs van tickets voor 14 dagen is maar iets duurder dan tickets voor 3 dagen. Nu nog tickets voor Disney :D

Pris32
28-01-15, 15:32
Klopt Iris, dat heb ik ook gedaan.
Ik begrijp soms helemaal niets van die prijsopbouw.

damian08
28-01-15, 15:34
Ik heb gisteren gechat met iemand van Attraction Tickets Duitsland en zij verzekerde mij dat de aanbieding met Legoland niet meer zal komen. Ik hoop dat het een Sales praatje is, snik.

Bij de Ierse site heb je de pas SeaWorld, Aquatica, Busch Gardens en Legoland voor €138 , dit is ook onbeperkt naar Legoland , is dit niets voor je Laura?

Laura
28-01-15, 16:08
Ben nu in dubio...Dit keer staat eigenlijk Bush Gardens niet op het programma. Vorig jaar kreeg je gratis tickets voor Legoland in Maart bij de aankoop van Seaworld & Aquatica. Ik dacht te wachten tot deze actie weer langs zou komen maar omdat de prijzen zo aan het stijgen zijn krijg ik toch de kriebels.
Ik heb nu bij Undercovertourist kaarten gezien voor deze twee parken voor $94.79 pp. Ik denk eraan deze maar aan te schaffen. Maar ja voor 54 euro meer heb je dus wel Legoland.

Dehillies
29-01-15, 15:40
Vanmorgen de tickets ontvangen uit Ierland!! Supersnel ontvangen, ik had ze vorige week vrijdag besteld zonder € 25,00 verzendkosten :-)

Anja68
31-01-15, 16:14
Ik ben op zoek naar kaarten voor 4 dagen universal studios en walt disney parken inclusief de waterparken van disney. Het lijkt me handig een hopper te hebben voor de disney parken. Is er iemand die ervaringen hiermee heeft en weet hoe ik het voordeligst uit bent?
Ik heb even bij attraction tickets direct gekeken, maar bij undercovertoerist lijk ik goedkoper uit te zijn door universal en walt disney apart te nemen, maar ik kom er niet zo goed uit, dus ben benieuwd naar reacties.

Holandesa
31-01-15, 18:54
@Dehillies, wat fijn! Heerlijk gevoel als je de kaartjes ziet, toch?!

@Anja68: ADT en undercover zijn naar mijn ervaring de beste opties. Ik vroeg mij alleen af of je niet verzendingskosten erbij krijgt bij undercover? Bij ATD is goed om de 3 sites te vergelijken. De prijzen zijn toch anders. Ik kan wel de ADT.ie aanbevelen.
Gr. en succes!

Dehillies
31-01-15, 23:25
Zo, echt wel!! Heerlijk om ze binnen te hebben na t betalen van deze tickets!! Me happy :-)

Wen
02-02-15, 23:28
Ik zie door de bomen het bos niet meer.. We willen graag naar Disney & Legoland, dus lijkt me die combo ticket van ATD.IE wel fijn.. Maar is dit ticket te vergelijken met het 14 dagen ultimate disney ticket? Is het incl. hopper?
Bij de conditions staat ook dat je het ticket moet verzilveren voor 31 December 2014, dat lijkt me toch een type fout..

Pris32
03-02-15, 09:23
Ik heb ook mijn tickets binnen. Allemaal super goed ontvangen.
Vorige week dinsdag laat in de avond besteld en gisteren ontvangen. Heb het via de normale manier laten versturen dus geen 25 euro extra betaald.

Holandesa
03-02-15, 10:27
@Wen: Staat op de beschrijving van de tickets:

You can visit more than one park in the same day.
At the Disney Parks, your ticket includes use of the FastPass+ (http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/orlando/latest-news/atds-definitive-guide-my-magic-plus) system which reduces queing time. This is not included at LEGOLAND®Florida.Dus ja, je kunt 'hoppen' tussen de parken en je kunt FastPass+ aanvragen (m.u.v. Legoland). Voor 14 dagen kun je op de parken terecht zo veel en hoe vaak je wilt!

@Pris32: Fijn, he?! En ja, zonder die extra 25€ is nog beter! :o

Iris02
05-02-15, 17:48
Vorige week vrijdag bij IE de tickets besteld en vandaag ontvangen :D Nu op zoek naar tickets voor Disney!

Wen
05-02-15, 17:55
We hebben toch gekozen voor base tickets van disney en een los legoland ticket.. bij .DE en ze zijn verstuurd nu wachten tot dat ze arriveren :)

Pris32
05-02-15, 18:10
De base tickets voor Disney zijn bij AE 276 euro voor 5 dagen. Ik ga ze denk ik daar bestellen.

Iris02
06-02-15, 08:19
Ik heb ze inmiddels besteld bij Undercovertourist. Daar hebben wij in het verleden ook altijd de tickets besteld en daar hebben wij goede ervaringen mee. Tickets waren hier iets goedkoper dan bij ATD.

Pris32
06-02-15, 08:27
@iris02, hoeveel heb je nu betaalt? En voor hoeveel dagen?

Iris02
06-02-15, 09:09
291 euro voor een base ticket voor 7 dagen. Bij ATD.de hebben ze weliswaar tickets voor 7 dagen van 293 euro, maar daar is Magic Kingdom niet aan toegevoegd. Aagezien wij niet willen hoppen (duurt veel te lang om van het ene park, naar het andere park te komen), we niet onbeperkt naar de zwemparken willen en de andere opties voor ons ook niet interessant zijn, zijn de ultimate tickets van ATD.ie/uk voor ons niet interessant en dan is het prijsverschil te groot.

marjolijne
06-02-15, 09:36
Euh hoe kom jij aan de info dat magic kingdom er niet bijzit?
Dit is volgens mij alleen voor de 1 dags kaart voor epcot/animal/studio's



Mehrtagestickets beinhalten den Eintritt in Magic Kingdom, Epcot, Disney's Animal Kingdom oder Disney's Hollywood Studios für die ausgewählte Anzahl an Besuchstagen.

Wen
06-02-15, 10:00
Ik schrok al, ze zitten er toch alle 4 bij las ik net..

Iris02
06-02-15, 18:47
Excuses helemaal gelijk; ik heb alleen bij de prijzen gekeken en dan staat Magic Kingdom er separaat bij, vandaar mijn te snelle conclusie

mhagman
14-05-15, 21:26
Gisteren bij de post ontvangen de door ons bestelde Universal Multi day tickets, die ons na activatie weer 14 dagen toegang geven tot de 2 parken en een leuk extra kado, want er is een nieuwe actie, bij aankoop van toegangskaarten voor Orlando nu gratis toegangskaarten voor Orlando Eye, Madame Tussauds Orlando en SEA LIFE Orlando Aquarium (actie loopt tot juni) dus wij weten waar wij ook een kijkje gaan nemen :)