PDA

Bekijk Volledige Versie : Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)



Pagina's : 1 [2]

lisje
09-07-15, 12:16
Hallo,

As woensdag vertrekken wij naar Orlando.
Nu zag ik op attractionticketsdirect.de dat de tickets een heel stuk goedkoper zijn.
Enig probleem.. We zijn al donderdag.

Wie heeft ervaring met het bestellen van tickets en heeft de "Fedex" optie gebruikt (levering binnen 1-2 dagen)
En waren jullie tickets er ook daadwerkelijk binnen de 1-2 werkdagen?

thanks

Mushu
09-07-15, 13:20
Een paar jaar geleden heb ik Disney tickets bij attractionticketsdirect.de besteld. Volgens mijn blog heb ik er iets meer dan een week op moeten wachten maar dat was wel met de gewone post (de FedEx enveloppe uit Amerika was er eerder!). Anders bel je attractiontickets voor de zekerheid, ze zijn bij mij altijd erg hulpvaardig geweest.

Njit
09-07-15, 13:30
Ik zie dat FedEx 25 euro extra kost. Je zou ook even kunnen kijken hoeveel je kwijt bent bij https://americanvacations.nl/excursies-en-attracties/ .

Die zijn iets duurder dan ATD.de maar ze versturen Vouchers die je ter plekke dient om te ruilen voor echte tickets. Werkt prima.
Gaat er uiteindelijk toch om wat je onder de streep kwijt bent..

lisje
10-07-15, 13:23
Dank jullie voor de snelle reactie...

Njit, Zijn de vouchers gewoon om thuis uit te printen? Want heb net even naar die site geweest en het is zelfs nog goedkoper dan attraction tickets (door de 25€ extra voor fedex!)

Heel erg bedankt voor de tip!!!

Helaas vrees ik dat americanvacations niet boekbaar is voor ons...
Ze aanvaarden geen visa of master :-(
en via bankoverschrijving is te riskant want wij zijn van Belgi¨. Dus het duurt effe voor de gelden op hun rekening komen...

Toch bedankt voor het meedenken...
Ik denk dat ik geen risico neem en gewoon aan de kiosk zal gaan (beetje dom van me om nu pas de sites te vinden maar wie kent het niet... Druk, druk, druk... :-/ )

Njit
10-07-15, 14:43
@Lisje: je krijgt idd gewoon een Voucher om thuis uit te printen. Daarmee ga je naar een kassa en dan krijg je je kaartjes.
Voor Disneyworld kan dit een nadeel zijn omdat je dan niet van te voren al FastPasses kunt aanvragen.

http://ultraimg.com/images/10-7-201514-39-07.png

mattrob
12-07-15, 12:16
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag geboekt bij deze organisatie. Telefonisch goed (in het Engels) geholpen, via de Duitse website. Kon met VISA en MC betalen, en ik kon kiezen voor het versturen per FedEx (kosten € 25, maar telefonisch kreeg ik korting op de prijzen van de website :rolleyes:, om het verschil te overbruggen zei ze). Ik had nog een week, dus FedEx moet lukken. Maar tweede optie was om een vouchercode te krijgen, die ik dan terplekke kon inwisselen tegen de kaartjes. Dat zou voor jou dus prima zijn ! Overigens, dit ging om Universal kaartjes, weet niet of het bij andere kaartjes anders is.

Njit
13-07-15, 14:45
Dit staat ook zo op hun website. Even informeren dus..


Können die Tickets auch per E-Mail verschickt werden?
ATD bietet ausschließlich Originaltickets die wir Ihnen per Post zustellen. Für einige Parks können auf Anfrage auch Tickets per Email versendet werden. Für genauere Informationen kontaktieren Sie uns bitte telefonisch oder per Email.

lisje
13-07-15, 21:50
Super dank je voor alle antwoorden...
Wij hebben op veilig gespeeld en bij universal zelf de tickets besteld.. De prijs viel geod mee vonden we. Voor 3 dagen 500$ (base tickets, hebben geen nood aan park to park)
De tickets printen we gewoon thuis uit!!
Nog 2 daagjes en we gaan omhoog, whiiieee, kijken er al enorm naar uit :-)

Roberto_
15-07-15, 23:31
Iedereen lijkt het hier over goedkope(re) tickets te hebben.
Ik ben op zoek naar 2-Day Base tickets.
Op de site zelf zie ik ze voor 150 dollar p.p. Goedkoper kan ik ze niet vinden. Zoek ik verkeerd?

Alvast bedankt voor de hulp.

Paul76
22-07-15, 18:43
Wanneer tickets bestellen voor 2016? Zo snel mogelijk of blijft de prijs gelijk voor het jaar? We zijn aan het kijken voor het Universal 2-park bonus ticket.

Niels82
28-07-15, 22:56
We keken in november 2014 naar een 3-parken ticket (Seaworld, Bush Garden, Aquatica). Prijzen in 2015 waren gunstiger dan in 2014.
Vandaag bleken de prijzen bij de vestiging in Duitsland toch € 11,00 hoger te zijn. Toch te lang gewacht :( en dan nog koersverschil.
Zoeken naar een alternatief. Bijvoorbeeld 2 parken Seaworld en Bush Garden ; Aquatica kregen we aanvankelijk er toch gratis bij :)
De volgende link lijkt nog te werken
http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/TicketsInternationalVisitors.aspx


Dat is een mooie Deal, dus onbeperkt toegang tot die 2 parken. Zit er ook een geldigheid op?? We willen volgend jaar pas gaan dus zou het zonde vinden als ik tickets koop die alleen dit jaar gelding zijn :P
Enne, wat is EA :S

sonja
29-07-15, 08:02
Dat is een mooie Deal, dus onbeperkt toegang tot die 2 parken. Zit er ook een geldigheid op?? We willen volgend jaar pas gaan dus zou het zonde vinden als ik tickets koop die alleen dit jaar gelding zijn :P
Enne, wat is EA :S

Je moet ze wel 7 opeenvolgende dagen gebruiken en ik denk niet dat dit inclusief parkeren is, dat kost $ 17,- per keer.

Niels82
29-07-15, 19:44
Dat had ik idd gezien maar is geen probleem.
Ben meer bang dat je de tickets binnen 1 a 2 maanden na aanschaf moet gebruiken, dat haal ik niet ;)

Thrypa
02-09-15, 17:32
Wij hebben al 2 jaar het flex ticket plus genomen. Was toen meer dan de goedkoopste manier, vooral omdat je bij Universal bv ook kan parkhoppen (wat normaal toch wel extra kost en zeker nu je anders de Hogwarts Express niet kan nemen zonder hopper).

Je kan zoveel naar alle parken als je wil tijdens die 14d. Zo waren we vorig jaar naar Wet&Wild gegaan, maar door onweer mochten we niet meer in het water en toen zijn we naar Sea World terug geweest (2de keer die week).
Het is zelfs zo dat je maar 1 keer parking per dag moet betalen met het flex ticket! Dus 2 parken op 1 dag is niet extra duur hierdoor :)

Geo
11-02-16, 18:15
Recentelijk heb ik bij attractionticketsdirect.ie kaartjes gekocht voor onder andere universal, disney world en legoland.

Ik heb ze inmiddels ontvangen, maar op zowel de kaartjes van Disney als die van Universal staat dat deze op naam zijn en niet voor doorverkoop, met erachter" (please print) ", maar vervolgens is er alleen een lege ruimte waar onze namen NIET op staan geprint.

Worden die kaartjes altijd op deze manier verstuurd vanaf deze winkel? Kan ik dan gewoon met pen onze namen erop schrijven, of zijn ze niet geldig op die manier?


Alvast bedankt voor de hulp,

~Geo

moonlight91
11-02-16, 19:19
print name, betekend dat je je naam in blokletters er op moet schrijven

Geo
12-02-16, 23:38
ah, thanks. Dat verklaart een hoop. :D

FloridaFabian
26-02-16, 15:57
Vraagje over het Universal 2 Park Bonus Ticket van de .de site: Als ik het goed begrijp is dit ticket een onbeperkt ticket voor 14 dagen entre tot zowel Universal Studios als Islands of Adventure. Houdt dit ook in dat je met de Hogwarts Express kunt? Ik ga er wel vanuit maar wil het toch even zeker weten voor ik twee tickets boek! :D

Niels82
26-02-16, 17:47
Als het een parkhopper is dan ja. Als het een ticket is waarbij je 1 park per dag hebt dan niet.

AlexFL
26-02-16, 21:55
Je begrijpt het goed hoor!

Sie können mit diesem Ticket beide Universal Parks an einem Tag besuchen - auch ein Wechseln zwischen den Parks am selben Tag ist möglich!

Hou wel rekening met de $20 parking voor elke dag dat je gaat.

FloridaFabian
27-02-16, 11:14
Super! Thanks! Mijn Duits is ongeveer even goed als mijn Kantonees en via Google Translate kwam het er ook niet 100% duidelijk uit voor mij... :p Voor de parkeerkosten proberen wij een hotel met shuttleservice te nemen.

AlexFL
27-02-16, 17:33
Strak plan! Scheelt toch weer aardig als je een paar keer gaat.

FloridaFabian
29-02-16, 18:58
De reden dat ik zo twijfelde over dit ticket is dat een 3 day park-to-park ticket €181 is en een 14 day park-to-park op deze manier €175... Gaat een beetje tegen de logica in maar het heet niet voor niets een 'bonus ticket'. :cool:

AlexFL
29-02-16, 23:03
Er zijn wel meer 'bijzonderheden' bijv. onder het kopje Seaworld heb je een 14 dagen 3 parken pas (Seaworld, Busch Gardens en Aquatica) excl. parkeren voor €134. Eentje daaronder is een 14 dagen 4 parken pas (Seaworld, Busch Gardens, Adventure Island en Aquatica) incl. parkeren voor €128. Raar, maar waar, net als het bonus ticket voor Universal:cool:.

vertmaori
27-03-16, 13:33
Heb net ook via atd.de voor 175 euro pp een 14 daags bonusticket gekocht. 23 april vliegen we!

Suus
07-04-16, 08:10
Hoi allemaal,

een korte vraag over de fans (en bezoekers) van Universal hier!

Zie onderstaande twee links, heeft iemand deze tickets al ooit eens besteld?
Wij hebben namelijk nu een discussie.

Volgens mij is het ticket 14 dagen geldig, park-to-parktickets, vanaf het moment dat je het voor de eerste keer gebruikt.(dus 14 dagen onbeperkte toegang!!) en volgens mijn hubbie maar 1, 2 of 3 dagen!

Wie helpt ons?

Link: attractionticketsdirect.de (http://www.attractionticketsdirect.de/orlando/universal-orlando-resort/3-park-bonus-tickets/)

En dan met name dit stukje tekst:
14 Tage unbegrenzter Eintritt in Universal Studios®, Universal's Islands of Adventure®, Universal CityWalk® und Wet 'n Wild®
Sie können mit diesem Ticket alle drei Parks an einem Tag besuchen - auch ein Wechseln zwischen den Parks am selben Tag ist uneingeschränkt möglich!
Das Ticket wird aktiviert beim ersten Besuch eines der Parks oder Universal CityWalk®

Link: attractiontickets.co.uk (http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/orlando-attraction-tickets/universal-orlando-resort/universal-3-park-bonus-ticket/)
Tekst:
REAL Universal Ticket not a voucher, ensuring minimum fuss when you arrive at Universal Orlando Resort.
There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate on arrival
Unlimited park-to-park access to Universal Studios® and Universal’s Islands of Adventure® for 14 consecutive days
Unlimited admission to Wet n’ Wild® Orlando for up to 14 consecutive days
All-club access to the live entertainment at Universal CityWalk® for the duration of your ticket The Wizarding World of Harry Potter™ Hogsmeade™ and Diagon Alley™

Voor mij het duidelijk dat 14-dagen ongelimiteerde park-to-park (dus hoppen) toegang is!

Dank!!!!!!!

Mushu
07-04-16, 09:24
Jij hebt gelijk: 14 dagen toegang tot 3 parken. Elke dag 1 park of alle parken op 1 dag, het kan allemaal die 14 dagen lang (je mag natuurlijk ook een dagje overslaan :D).

Suus
07-04-16, 10:25
Tnx! Voor het antwoord. Ja, ik dacht het ook al. Maar mijn man vond de prijs zo laag dat hij het niet kon geloven dat het echt voor 14 dagen zou zijn!

Mushu
07-04-16, 11:55
Tnx! Voor het antwoord. Ja, ik dacht het ook al. Maar mijn man vond de prijs zo laag dat hij het niet kon geloven dat het echt voor 14 dagen zou zijn!

Kan ik me voorstellen. Een 3 dagen park-to-park ticket (die is wel voor 3 dagen toegang) is maar 9 euro goedkoper. Dus voor 9 euro meer heb je 14 dagen onbeperkt toegang en doen ze Wet and Wild er ook nog bij. Snap het ook niet maar zou er lekker van profiteren!

Disneykids
08-04-16, 19:29
Hallo Allemaal,

Ik zie dat de .co.uk iets duurder is maar er zitten wel meer "gratis dingen" bij.
Als je onbeperkt toegang hebt tot de Universal parken kun je toch ook al die Harry Potter dingen doen?

Grtjes

Patrick
08-04-16, 21:00
Al die HP dingen is eigenlijk alleen de Hogwart express. Deze trein mag je in als je park- to-park ticket hebt. Dus het antwoord op je vraag is ja ��.

Digitalman
08-04-16, 21:25
Nou, er is nog wel wat meer HP dingen dan Hogwarts Express hoor! In IoA is er Hogwarts en in de Studio's Diagon Alley. Allebei supermooie attracties waar je rustig een uurtje of 2 / 3 kunt rondlopen. En natuurlijk de rides doen. Tussen deze attracties rijdt de Express en die kun je alleen in als je park to park admission hebt.

Patrick
09-04-16, 10:42
Dat zeker , Hogwarts en Daigon Alley zitten standaard bij de entreeprijs inbegrepen. Maar ik begreep de vraag anders. Dat je, als je onbeperkt toegang had, je ook de extra Hogwarts Express kon nemen.

Vanderdoorntjes
15-04-16, 13:53
Ik wil graag tickets bestellen voor universal en kennedy space center bij attractionsdirect.de, ik zie dat al meerdere mensen daar bestellen, maar is het gewoon een veilige site? En kun je gewoon Nederland invullen met bestellen? Ik hoor het graag!

Patrick
15-04-16, 15:21
Zonder probleem! Prima site, bestel er al jaren.

Ilse_
15-04-16, 18:38
Prima site, Hier hebben de de tickets ook dit jaar weer netjes binnen gekregen.

Mushu
15-04-16, 21:06
Zonder problemen kaarten besteld en ontvangen. Ook een keer telefonisch contact met ze gehad (zij belde mij), datum voor dining met Shamu was niet meer beschikbaar. Ze hadden speciaal een Nederlands sprekende collega ingeschakeld. Telefonisch een nieuwe datum afgesproken en daarna snel de tickets ontvangen. Met de Ierse site ook goede ervaring.

Vanderdoorntjes
16-04-16, 13:26
Gisteren tickets geboekt voor universal park to park en kennedy space center, bij attractionsdirect .de. Zag er inderdaad allemaal goed uit, ben benieuwd wanneer ze bezorgd worden!

vertmaori
16-04-16, 15:43
Binnen een week heb je ze thuis in een sealbag, wordt bezorgd door de pakketbezorger van PostNL. Gaat door de brievenbus, je hoeft dus niet thuis te zijn.

Vanderdoorntjes
16-04-16, 16:31
Hoef je niet te tekenen voor de kaartjes?

Ritchie
16-04-16, 18:08
Hoef je niet te tekenen voor de kaartjes?

Bij de .ie vestiging heb ik nog nooit hoeven tekenen.

moniquekruiningen
16-04-16, 19:10
Bij .de ook niet! Supersnel in huis, nog geen problemen mee gehad.

Mushu
16-04-16, 19:11
Volgens mij nooit getekend. Maar ook nooit gekozen voor speciale verzendwijze (je kan de zending dacht ik wel laten verzekeren oid).

vertmaori
18-04-16, 08:12
Niet hoeven tekenen inderdaad bij de Duitse variant. Voordeel vind ik dat je echte kaartjes krijgt en geen vouchers die je eerst weer ergens om moet gaan wisselen. Nog 5 dagen en dan is het zover.

Vanderdoorntjes
18-04-16, 13:17
Vandaag een mailtje gekregen dat wij ze binnen zeven werkdagen ontvangen via dhl! Nog 11 weken......

Patrick
27-04-16, 13:41
En heb je de tickets al binnen?

Vanderdoorntjes
27-04-16, 21:00
Ja, maandag. Netjes in een mapje, keurig hoor!

Patrick
27-04-16, 21:51
Ik had niet anders verwacht, maar toch leuk om te lezen.

marijke8
18-06-16, 18:26
Even een vraag wie kan mij vertellen wat het verschil is.Op de site van attractiontickets.de is de prijs voor Universal 2 park bonus tickets euro 177, en bij attractiontickets.ie is de prijs voor hetzelfde park Euro 204,00. Ik kan geen verschil ontdekken

Graag jullie reactie

Marijke8

alyda
18-06-16, 23:32
Hallo allemaal,
Wat is het verschil tussen boven genoemde aanbieder en de Nederlandse site home estates of zoiets. Zijn die ook betrouwbaar? en waarom kies je voor een buitenlandse site i.p.v. Nederlands? Ik moet ook me kaarten gaan bestellen vandaar mij vraag.

Mushu
19-06-16, 05:03
Alyda, ik denk dat je American Estates bedoeld. Daar is ook niets mis mee. Het is een kwestie van vergelijken, welke tickets bieden ze aan en hoe is de prijs. Op de UK en IE sites van attractiontickets worden veel andere tickets aangeboden dan op die van bijvoorbeeld American Estates. Voor Disney hebben zij ultimate tickets, alles inbegrepen en betaal 7 dagen en ontvang er 14. Die heeft American Estates niet.

alyda
19-06-16, 20:33
Bedankt voor de info, ben er nog niet uit welke parken ik wil gaan doen. Is de eerste keer Florida!

Pris32
21-06-16, 13:59
Alyda, American Estates is ook prima. Zij zijn alleen wel duurder met entreetickets.
Je moet even vergelijken. Vorig jaar hebben wij de meeste entreekaart bij Attraction Tickets Direct.ie besteld en alleen de kaarten voor Disney bij American Estastes.
Dit jaar hebben wij alleen besteld bij Atrraction Direct omdat ze daar het voordeligst waren.

Waarschijnlijk ben je bij Attraction Direct het voordeligst uit.

alyda
21-06-16, 23:24
Oke Dank je! Ik zal even kijken wat het wordt.

marcelis10
22-06-16, 08:37
In ons geval waren de tickets voor Universal bij attration tickets direct.de het goedkoopst. Goede service overigens. Inderdaad gewoon prijzen vergelijken. Succes en vooral veel plezier in Florida.

Carthrax
22-06-16, 09:33
Wij hebben ook bij Attractionticketsdirect.ie besteld en een aantal dagen later een mapje in de bus met de kaarten. Prima service ook want er was met de betaling wat mis gegaan op de site, dus een mail er achter aan gestuurd en binnen een paar minuten een reply. Heel veel plezier in ieder geval ;)

alyda
23-06-16, 22:42
ik vertrek op 6 juli als ik nu bestel heb ik ze dan nog op tijd in huis?

marijke8
24-06-16, 12:17
In ons geval waren de tickets voor Universal bij attration tickets direct.de het goedkoopst. Goede service overigens. Inderdaad gewoon prijzen vergelijken. Succes en vooral veel plezier in Florida.

Marcelis10. Waren dat de navolgende tickets Universal 2-Park Bonus Ticket
voor een bedrag van 177,00 pp.

Graag jou reactie

fransje
01-07-16, 10:46
Ik heb 2 weken geleden tickets besteld bij Attraction-tickets-direct.co/uk, maar omdat ze nog niet binnen waren heb ik gisteren een mailtje gestuurd wanneer ik ze kon verwachten. Kreeg ik een mailtje terug dat ze niet verstuurd waren omdat ik niet aangevinkt had dat ze naar het buitenland gestuurd moesten worden met FedEx voor 25 BP.
Ik dacht eigenlijk dat ze gratis verzonden werden, zo staat het op hun site tenminste. en ik lees ook in de oudere berichten dat Post.nl ze gewoon in de brievenbus stopt.

Ben ik nou zo abuis?

Roy Reuter
01-07-16, 11:06
Op de site staat het volgende:

"Free Delivery (within the UK)[/h]You will receive your tickets within 7 days of full payment being received and confirmed, though speedier delivery options (even next day) are also available. If for any reason your delivery takes longer than expected, we will keep you informed and updated as to when you will receive your tickets. Please note, additional fees will apply for overseas delivery."

fransje
01-07-16, 18:18
Ik kwam er ook achter idd. maar omdat ik hier op het forum had gelezen over bezorgen met Post.nl heb ik verder niet nagedacht.
Heb inmiddels betaald en het wordt per FedEx bezorgd nu.
Maar kan het ook gebeuren dat er eerst douanekosten/invoerrechten betaald moeten worden? Of is dat niet vanuit Engeland?

AlexFL
02-07-16, 15:08
Zolang ze nog niet vertrokken zijn uit de EU niet nee :)

Scooby
02-07-16, 19:49
Alyda, ik denk dat je American Estates bedoeld. Daar is ook niets mis mee. Het is een kwestie van vergelijken, welke tickets bieden ze aan en hoe is de prijs. Op de UK en IE sites van attractiontickets worden veel andere tickets aangeboden dan op die van bijvoorbeeld American Estates. Voor Disney hebben zij ultimate tickets, alles inbegrepen en betaal 7 dagen en ontvang er 14. Die heeft American Estates niet.

Als ik goed de tickets vergelijk zie ik inderdaad wel veel verschil.
Bij americanestates zijn de Disney tickets voor de 10 dagen park hopper ticket met 10 waterpark fun and more opties €440,--. Dus binnen 14 dagen kun je 10 dagen naar de 4 parken en 10 dagen naar de twee waterparken en bv disney quest, golf of wide world of sports complex.

Bij attraction tickets direct is er een 21 dagen pas voor alle zes de Disney parken met unlimited access voor €435,-- per volwassene. Alleen disney quest indoor park zie ik daar niet bijstaan.
Nu vraag ik mij alleen af of dit ook met hopper optie is. Ik kan dat er niet echt uit opmaken.
Bij "unlimited" klinkt dit wel zo.
Iemand die dit weet?

jarjarbinks
02-07-16, 21:55
@Scooby;
Er staat in de FAQ:
Can I use my Disney 21-Day Ultimate Ticket to visit more than one park in a day?
Yes, you could visit all six Disney parks in the same day should you want to do so! With the Disney 21 Day Ultimate Ticket you have complete freedom to come and go as you please.

Mushu
03-07-16, 08:26
Ja het zijn echt Ultimate tickets! Als het goed is zit Disney Quest daar ook bij en je kan ook elke dag een rondje minigolf doen als je dat wil. Disney Quest is van het lijstje gehaald omdat het zou gaan sluiten. Maar dat is tot op heden niet gebeurd (zou een of andere NBA experience worden). Hoogstwaarschijnlijk kan je gewoon naar binnen met je Ultimate tickets. Op dit moment krijg je ook de Memory Maker er gratis bij. Dan kan je gebruik maken van alle fotografen die in de Disney parken (en soms daar buiten) staan en je krijgt alle attractie foto's.

Scooby
03-07-16, 14:49
Ok, bedankt voor jullie antwoord.
Dan is deze 21 dagen pas dus veel voordeliger.
Gaan we daar voor. :-)
Er staat wel uitdrukkelijk dat deze tickets speciaal zijn voor mensen uit engeland en ierland. Wordt daar nooit naar gevraagd en moeilijk over gedaan als je uit een ander land komt?

Mushu
03-07-16, 16:26
Nee, geeft geen problemen. Vele forumleden zijn je voorgegaan.

marcelis10
09-07-16, 23:28
Marcelis10. Waren dat de navolgende tickets Universal 2-Park Bonus Ticket


voor een bedrag van 177,00 pp.

Graag jou reactie

Inderdaad Marijke, wij hebben er voor € 15 ook nog Wet n Wild bij genomen.

Scooby
10-09-16, 22:13
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Orlando freedon ticket (plus)?

Maak ik uit het onderstaande nu op dat je, in het uiterste geval, eerst onbeperkt 14 dagen naar disney kan, dan onbeperkt 14 dagen naar universal, vervolgens 14 dagen naar seaworld, busch gardens enz. En dan ook nog 14 dagen naar legoland?
Niet dat we onze vakantie willen verlengen tot 8 weken��, maar het zou sneu wezen als je 14 dagen disney hebt gehad en dan verwacht dat je de andere tickets nog kunt gebruiken terwijl dit niet zo is.

Er volgende wordt namelijk vermeld:


The Orlando Freedom Ticket™ PLUS is a combined package of the Disney 14 Day Ultimate Ticket, the Universal 3-Park Bonus Ticket, the 3-Park SeaWorld, Aquatica & Busch Gardens Ticket and a LEGOLAND Florida 14 Day e-ticket. You will be sent four separate tickets and each ticket expires 14 days from the first time it is used.

Wolf2014
11-09-16, 12:27
Je kan deze tickets gewoon tegelijkertijd gebruiken. Je krijgt aparte tickets voor Disney, Universal enz. Dus je kan de ene dag Magic Kingdom bezoeken en de volgende dag Universal bijvoorbeeld. Ieder kaart is 14 dagen geldig nadat je die de eerste keer gebruikt hebt.

Scooby
11-09-16, 13:19
Bedankt voor je reactie.
In eerste instantie dacht ik dat, ondanks dat het aparte tickets zijn, ze toch aan elkaar gekoppeld waren.
Zodat je na het eerste gebruik van bijvoorbeeld de dineyticket ook nog maar 14 dagen de tijd had voor de andere tickets.
Maar voor ons houdt het dan nu in dat we eerst 2 weken naar de disneyparken gaan en daarna nog 2 weken naar de andere parken.
Ons eerste idee om voor de 21 dagen pas van attractiontickets te gaan in combinatie met de orlando flexticket is dan minder voordelig dan deze combi.

PixelMagic
02-10-16, 18:07
Als ik goed de tickets vergelijk zie ik inderdaad wel veel verschil.
Bij americanestates zijn de Disney tickets voor de 10 dagen park hopper ticket met 10 waterpark fun and more opties €440,--. Dus binnen 14 dagen kun je 10 dagen naar de 4 parken en 10 dagen naar de twee waterparken en bv disney quest, golf of wide world of sports complex.

Bij attraction tickets direct is er een 21 dagen pas voor alle zes de Disney parken met unlimited access voor €435,-- per volwassene. Alleen disney quest indoor park zie ik daar niet bijstaan.
Nu vraag ik mij alleen af of dit ook met hopper optie is. Ik kan dat er niet echt uit opmaken.
Bij "unlimited" klinkt dit wel zo.
Iemand die dit weet?

Ik kan bevestigen dat je met een ultimate ticket bij Quest naar binnen kan, wij zijn er vorige week geweest.

was er wel ERG stil vonden wij, maar leuk voor een keer gedaan te hebben

lvfl
05-11-16, 23:26
Wat een groot prijsverschil voor Universaltickets tussen 2016 en 2017... (Attraction Tickets Direct Ierland)
Het 2park explorer ticket voor 2017 is 65 euro duurder dan het 2park bonus ticket van 2016.
Dat het elk jaar wat duurder wordt, kan ik begrijpen, maar is dit grote verschil normaal?
Of is er een andere reden?
Wij gaan eind februari/begin maart dus Volcano Bay is geen optie.
(nog vreemder is zelfs dat het 3park explorer ticket iets goedkoper is dan het 2 park)
BewarenBewaren

an25
26-11-16, 01:32
Dat prijsverschil van Universal zie ik ook net. Ik heb op de Duitse site gekeken. Waar wij vorig jaar nog 175 euro pp betaalden voor een 2 park bonus ticket ga je nu 267 euro pp betalen! Volgens mij betaal je dus nu zelf de bouw van Volcano Bay

Roy Reuter
28-11-16, 17:03
Wij dachten eraan een jaarkaart aan te schaffen voor Universal (en waarschijnlijk ook SeaWorld/Busch). Wij zijn net terug en hadden ook via ATD tickets gekocht voor Universal voor 14 dagen rond de 200 p.p. uit mijn hoofd?

Hoe dan ook, we hebben het zo naar ons zin gehad dat we in 2017 gaan proberen 2 x 3 weken te gaan (mei en november). Wij denken dat een jaarkaart dan het beste is.

Henk Mychelle
29-11-16, 15:27
@roy

aangezien een jaarkaart vanaf 285 USD (dat is ex. btw) te verkrijgen is denk ik dat je gelijk hebt.. Wel even opletten met aanschaf want een aantal jaarkaarten zijn op bepaalde datums niet geldig (blockout dates)

Roy Reuter
29-11-16, 17:28
@roy

aangezien een jaarkaart vanaf 285 USD (dat is ex. btw) te verkrijgen is denk ik dat je gelijk hebt.. Wel even opletten met aanschaf want een aantal jaarkaarten zijn op bepaalde datums niet geldig (blockout dates)

Ik had een jaarkaart voor $216 gezien voor SW en BG zonder Blockout Dates. Free Parking en korting op food/merch maken dat al een goede prijs.

pvroovert
29-11-16, 18:25
ik had afgelopen jaat ook universal jaarkaarten gepakt (idd wel goed kijken naar blockout dates)
heb toen 4x powerpas gekocht en 1 x premium
zou ik zo weer doen als je binnen een jaar 2 keer wilt gaan
premium kaart was 100 dollar duurder maar zit gratis parkeren bij en extra korting in de parken op van alles
dus met 1 premium kaart haal je de parkeerkosten er ook zo weer uit

rjkd
30-12-16, 12:13
Zijn er op attraction direct ook wel eens aanbiedingen met Discovery cove? Ik zie voor de verschillende parken wel aanbiedingen voorbij komen maar ik heb dit eigenlijk nog niet gezien voor Discovery Cove.

Njit
30-12-16, 12:19
Ik geloof niet dat daar veel aanbiedingen voor zijn. Maar je krijgt bij de Discovery Cove ticket wel 14 dagen onbeperkt toegang tot Seaworld en Busch Gardens.
Als je toch al van plan was om die parken te bezoeken dan is het relatief goedkoop.

FrankS
04-01-17, 11:38
Iemand ervaringen met deze site? http://www.attractiontix.co.uk/tickets/universal-studios-orlando#

Njit
04-01-17, 18:14
Geen ervaringen mee. Is marginaal goedkoper. Tix is 262 euro, ATD.ie is 268 euro voor het 2-park Explorer ticket.
Een voordeel kan zijn dat Tix e-tickets verstuurd. ATD.ie stuurt fysieke tickets. Maar dat is maar net hoe je daar tegenover staat.

FrankS
05-01-17, 14:13
Dan lees ik misschien verkeerd, maar bij tix krijg je een 14-daagse 3 parken pas voor 235 GBP. Dat heb ik ergens anders nog niet gezien.

Njit
05-01-17, 16:47
Bij ATD.ie is de 3 parken pas ook 268 euro: http://www.attractionticketsdirect.ie/node/175056 . 235 pond is 275 euro.

Leuke aanbieding alleen hebben wij er voor nu niks aan. We gaan half januari naar Universal en dan is Volcano Bay nog niet open.. Maar als je in Juni gaat dan is het zeker de moeite waard.

flexman
06-08-19, 21:29
Wij hebben weer tickets besteld bij ATD.IE, maar nu zit er bij de Seaworld parken gratis parkeren.
Nu begreep ik dat de passen eerst geactiveerd moeten worden bij eerste keer gebruik waarna de 14 dagen ingaan inclusief parkeren. Dit kan alleen bij de ingang van het park.
Mijn vraag; Hoe zit dat met parkeren? Moet ik de eerste keer betalen, of kunnen ze mijn kaart bij de entree vd parking direct scannen? Ik zal nl mijn auto eerst moeten parkeren.

theovg
06-08-19, 21:47
Wij hebben ze ook altijd, als je je pasje of de uitdraai laat zien kun je zo parkeren.

Ilse_
06-08-19, 22:35
Je kunt er gewoon je eerste bezoek al gratis mee parkeren !!

flexman
07-08-19, 00:18
Dank voor de info. Het is nu duidelijk. :)

Szilvia
29-11-19, 07:16
Hallo, We gaan van 15 tm 21 dec. Naar Orlando en willen 2-3 dagen naar de Universals. Als ik op de site van universals kijk, dan kost een park to park ticket 3 dagen 3 parken zonder fast pas rond 325 euro p.p.. (geen idee eigenlijk of we kunnen zwemmen in Volcano in december? Via https://www.attractionticketsdirect.de/ ... er-tickets (https://www.attractionticketsdirect.de/orlando/universal-orlando-resort/3-park-explorer-tickets) kost een 3 parken ticket park to park 300 euro en 14 dagen geldig, dus we kunnen elke dag naar de Universals als ik goed begrijp voor dezelfde prijs als bij de Universals voor 3 dagen?

En hoe zit het met de universal express pas? Als ik een nacht universal hotel boek, krijg ik voor 2 personen 2 dagen express passen gratis? Maakt niet uit waar ik de tickets koop? Of zijn daar regels voor? Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Njit
04-12-19, 13:00
Mail gehad van de Ierse vestiging. De naam is veranderd naar AttractionTickets.com


Psst. We have some exciting news...We’ve had a little makeover!But don’t worry – we’re still the same company, with the same people and the same values - we just have a different name.


Your booking with Attraction Tickets Direct will not be affected, you’ll just start seeing our brand-new name – AttractionTickets.com.


We’ll continue Adding Happiness to your holidays as long as you let us, whether it’s to Florida, Paris, New York, California or any other amazing destination we offer.

https://i.postimg.cc/wB2HghC2/atd.gif

Zaliyah
09-12-19, 16:39
Mail gehad van de Ierse vestiging. De naam is veranderd naar AttractionTickets.com

Is het altijd al ponden geweest? alles prijzen zijn nu in ponden?

knaapje
09-12-19, 19:03
@Njit............Mail gehad van de Ierse vestiging. De naam is veranderd naar AttractionTickets.com...…………..

Wat ze niet vermelden is, dat alle prijzen nu inderdaad in ponden zijn.
Voorheen waren die van de Ierse vestiging in Euro's en waren de verzendkosten verschillend.

Njit
10-12-19, 08:46
Voorheen waren die van de Ierse vestiging in Euro's en waren de verzendkosten verschillend.

verzendkosten zijn nu inderdaad hoger. Was eerst 26 euro. Nu 25 pound wat overeenkomt met bijna 30 euro.

knaapje
10-12-19, 11:14
Eens te meer een reden om voor je bestelt ook daar naar te kijken.
EUR 30 verzendkosten voor een enveloppe met een paar plastic kaartjes (wat het meestal is) is toch wel erg grof.
Als je 1 of 2 bestelt weegt dat toch wel door op de totale prijs van de tickets.

verhagena
23-12-19, 20:24
@Njit............Mail gehad van de Ierse vestiging. De naam is veranderd naar AttractionTickets.com...…………..

Wat ze niet vermelden is, dat alle prijzen nu inderdaad in ponden zijn.
Voorheen waren die van de Ierse vestiging in Euro's en waren de verzendkosten verschillend.





Ik heb gisteren via de Ierse site besteld, kaarten Seaworld en betaal gewoon in Euro, kun je bovenin aanpassen bij het Ierse vlaggetje, weet niet hoe jullie aan de verzendkosten komen maar ik betaal levering binnen 7 dagen €0,00, en wat ik erg netjes vind is dat je gespreid mag betalen tot 6 weken voor vertrek.

knaapje
23-12-19, 21:43
Let wel op dat voor Ierland "delivery overseas"ook het continent is. Het kost je echt EUR 26.

Ik ben daar 2 jaar geleden ook mee het schip ingegaan. De order werd geaccepteerd, maar ik kreeg geen ticket.
Toen ik contact opnam werd mij dit verteld.
Nooit aan gedacht.
Het is toen opgelost door gratis een e-ticket te sturen.

verhagena
25-12-19, 11:57
Let wel op dat voor Ierland "delivery overseas"ook het continent is. Het kost je echt EUR 26.

Ik ben daar 2 jaar geleden ook mee het schip ingegaan. De order werd geaccepteerd, maar ik kreeg geen ticket.
Toen ik contact opnam werd mij dit verteld.
Nooit aan gedacht.
Het is toen opgelost door gratis een e-ticket te sturen.

ik ga maar even mailen dan��