PDA

Bekijk Volledige Versie : Holiday autos



bloempje
08-12-05, 12:47
Hoi allemaal,

Tot gisteren was het nog onzeker, maar gelukkig gaat onze vakantie door. Over 3 weken zitten we lekker in florida. Nu ben ik bezig om een auto te huren, via de klm site kwam ik bij holiday autos. Deze zijn voor ons tot nu toe de goedkoopste. (20% extra korting met de klm). Heeft iemand ervaring met deze maatschappij?

Bedankt alvast.

Groetjes Saskia

knaapje
08-12-05, 20:28
Saskia,
Op de KLM site valt het volgende te lezen:
Holiday Autos selecteert over de gehele wereld de beste autoverhuurbedrijven en onderhandelt met hen de laagst mogelijke prijzen waardoor u, als klant, van de laagste "all-in" tarieven kan genieten.

Holiday auto's is dus geen vehuurmaatschappij, maar een broker "makelaar". Je moet dus maar afwachten van welke verhuurder. je uiteindelijk een auto krijgt.

Goede reis,
Knaapje.

Michael66
10-12-05, 10:07
Net even gekeken, ziet er in mijn ogen wel goeduit, maar laat qua duidelijkheid toch wat te wensen over ten opzichte van andere verhuurders. Ik heb ook geen significante prijsverschillen met bijv. Alamo via American Estates kunnen ontdekken, komt ongeveer op hetzelfde bedrag uit. En bij AE heb je dan duidelijkheid over welk verhuurbedrijf je hebt, en precies wat de voorwaarden en verzekeringen zijn.
Maar wie weet zorgt deze nieuwe speler in de markt binnenkort wel voor wat meer dynamiek in de verhuurmarkt ....