PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Keywest: Miami - Orlando 2011



keywest
06-04-11, 14:17
Hoi Allemaal,

Wij gaan deze zomer voor het eerst naar Florida van vrijdag 1 juli 2011 t/m 20 juli 2011.
Hieronder is onze reisschema en zoals de meeste van jullie al weten: too much to see, too little time.

vrijdag 1 juli 2011 - Vertrek naar Miami \\:D/
zaterdag 2 juli 2011 - Miami (Fort Lauderdale)
zondag 3 juli 2011 - Miami (Fort Lauderdale)
maandag 4 juli 2011 - Miami (Fort Lauderdale)
dinsdag 5 juli 2011 - Miami (Fort Lauderdale)
woensdag 6 juli 2011 - Miami (Fort Lauderdale)
donderdag 7 juli 2011 - Miami (Fort Lauderdale)
vrijdag 8 juli 2011 - Vertek richting Key West. Overnachting in Key West.
zaterdag 9 juli 2011 - Vertrek richting Orlando. We gaan door de Everglades, langs de Golf van Mexico richting Orlando. Onderweg moeten we een hotel zoeken deze staat nog niet vast (iemand sugesties waar we kunnen overnachten?).
zondag 10 juli 2011 - Aankomst Orlando
maandag 11 juli 2011 - Orlando
dinsdag 12 juli 2011 - Orlando
woensdag 13 juli 2011 - Orlando
donderdag 14 juli 2011 - Orlando
vrijdag 15 juli 2011 - Orlando
zaterdag 16 juli 2011 - Orlando
zondag 17 juli 2011 - Orlando
maandag 18 juli 2011 - Orlando
dinsdag 19 juli 2011 - Orlando
woensdag 20 juli 2011 - Vertrek naar Amsterdam :cry:
donderdag 21 juli 2011 - Aankomst Amsterdam

In Fort Lauderdale, Key West en Orlando staan de hotels vast (via Hotwire en expedia geboekt).

De ene overnachting in Key West is helaas gedaan omdat ik al het andere al vast had gezet vandaar deze ene overnachting (dom en suf ik weet het).

Voor de rest hebben we het e.e.a. uitgestippeld om te gaan doen in Miami en Key West. Zoals site-seeing, boottochtje, Coral Castle, Everglades, Miami Beach (nog leuke tips). Kayakken, site-seeing en scooters huren in Key West.

In Orlando staat op de planning staan een paar parken, 1 waterpark, Seaworld, Discovery Cove, Helicopter vlucht, site-seeing en shoppen (hier staan nog 3 dagen open).

We hebben via e-autohuur een midsize suv gehuurd.

Wat vinden jullie ervan? Tips en tricks altijd welkom.

Groetjes Roza.

BillyenFlippy
06-04-11, 14:41
in miami beache kun je overal fietsen huren. Dat gaan wij dit jaar ook eens proberen.
http://decobike.com/map-location.php

toornent
09-04-11, 18:25
Ik denk dat je het beste in Naples, Sarasota of de Tampa omgeving kan overnachten. Ligt er een beetje aan wat je in de omgeving wilt gaan doen.

In Orlando zijn nog zoveel mogelijkheden. Wat het waterpark betreft wij vinden Typhoon Lagoon en wet 'n wild de leukste. Andere leuke dingen in de omgeving van orlando zijn de Disney parken, Universal, Gatorland, kelly parc, busch gardens en kennedy space center. Ligt er een beetje aan waar jullie interesses liggen

keywest
05-05-11, 12:47
Ik denk dat het Naples gaat worden.
Lijkt mee een mooie stop om te rusten :-)

cloggie68
05-05-11, 16:36
We hebben precies dezelfde reisdata alleen een ander rondje :) ... We starten in Tampa, eindigen in Miami...zo te zien komen we elkaar ergens in het midden van de vakantie wel tegen in Orlando ;)

keywest
23-05-11, 17:56
Hey cloggie68,

hahahahah, Ja wie weet, de wereld is klein :-) Je weet maar nooit.
Heel veel plezier alvast.

Michael66
23-05-11, 18:25
Heee, dat zijn mijn data .... :-k
Ik vlieg ook op 1 juli (DUS-MIA), verblijf de eerste week rond Miami (zoek nog een appartement!) en daarna vanaf 9 juli twee weken Orlando (villa). Terugweg zetten wij pas in op zondag = drie dagen langer Florida dan jullie (lekker puh!!).

Veel plezier!