PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisorganisatie: Aeroglobe International (Amerika Plus)



corneswart
04-04-11, 20:06
Wij zijn ons momenteel aan het oriënteren op een autorondreis door Florida en van de offertes die we hebben opgevraagd springt de offerte van Amerika Plus (http://www.amerikaplus.nl) (de Amerika-afdeling van Aeroglobe International) er het meest gunstig uit. Het scheelt gewoon bijna 300.- met de daarop eerst volgende prijsopgave. Maar graag lees ik wat reacties van mensen die ook met Aeroglobe hebben gereisd, want op dat gebied kan ik niet zoveel over ze vinden. Ze zijn wel aangesloten bij anvr/sgr, dus dat zal dan wel goed zitten. Graag hoor ik of er mensen zijn die me wat meer kunnen vertellen of hun ervaringen. Alvast bedankt.

Corné

Michael66
04-04-11, 20:26
Hoi Corné,
Ik heb zelf geen ervaring met Aeroglobe. Waar ik wel ervaring mee heb is het vergelijken van prijzen. En het op waarde schatten van prijsverschillen.
Een prijsverschil van € 300? Dat valt nog mee. Ik heb prijsverschillen van meer dan € 1000 gezien. En keek daar niet eens raar van op. De inhoud van de aangeboden reizen was namelijk ook anders, meer dan je op het eerste oog zou zeggen.

In de basis bestaat een Florida-reis uit drie onderdelen: Vlucht, autohuur en accommodatie. En per onderdeel kunnen er ongewerkt grote verschillen ontstaan.

Vlucht:
Sommige aanbieders nemen in hun offerte de goedkoopste vluchtklasse op. Ongeacht of die nog beschikbaar is. Als je dan boekt moet nog maar blijken of die klasse nog beschikbaar is, zo niet loop je tegen een (forse) meerprijs aan. Andere aanbieders geven een eerlijke, beschikbare vluchtprijs, die dan wel in de offerte al hoger is.

Autohuur: