PDA

Bekijk Volledige Versie : Concert bijwonen



DEETJE
03-11-08, 23:36
Hallo,

Met kerst gaan wij naar florida (19 dec t/m 2 jan)Mijn vriend heeft een tante wonen in Orlando,heeeeeel vervelend :wink:.
Nu heb ik via internet kaarten besteld voor het concert van ACDC in Tampa op 21 december! Ben helemaal blij \\:D/want in nederland was het concert meteen uitverkocht.
Heeft iemand ervaring met een concert bezoek in Florida?Zijn ze streng met het meebrengen van camera's?
Het concert wordt gehouden in het St pete's time forum,weet iemand waarmee deze locatie te vergelijken is?(In Nederland)

Grtz Deetje

Njit
04-11-08, 08:31
Het concert wordt gehouden in het St pete's time forum,weet iemand waarmee deze locatie te vergelijken is?(In Nederland)

http://www.icepalace.com/content.cfm?category=6&pageid=1107


Forum Facts:
The St. Pete Times Forum encompasses 660,000 square feet with three decks and seven separate levels. The building is 133 feet 10 inches in height and 493 feet in diameter. It contains 3,400 tons of steel, 30,000 cubic yards of concrete and 70,000 square feet of glass. The innovative design of the St. Pete Times Forum provides for 19,758 seats for NHL games, 20,500 seats for Basketball games and up to 21,500 seats for concerts and center stage events. Medallions Food Services, a preeminent organization in the food service industry, is the official concessionaire of the St. Pete Times Forum, providing diverse menu items throughout the arena at restaurants MEDALLIONS and ICONS, luxury suites and the concourse concessions. There are 80 luxury suites - 28 on the lower level and 52 on the upper level. There are 20 ticket windows and 22 concession stands. Meetings are easily accommodated through the availability of 4 meeting rooms.Amsterdam Arena heeft plek voor 51.628 toeschouwers
De kuip heeft plek voor 51.577 toeschouwers
Gelredome heeft plek voor 32.500 bij concerten

Natasja L.
04-11-08, 09:07
Ik heb gemerkt dat ze in Amerika minder streng zijn wat betreft het meebrengen van camera's. Zolang het geen 'professionele camera met een telelens' is, zullen ze er niet al te moeilijk over doen. Wij zijn dit jaar naar een concert in het Baltimorre Ravens Stadium geweest en konden probleemloos onze camera meenemen. Het was een Canon Powershot G3 die wij bij ons hadden.

Ook bij een concert in de BB King Blues Club in New York, mocht gewoon gefotografeerd worden.

Als je naar de site van het stadium gaat, dan heb je altijd een hoofstuk met de 'huisregels'. Daar zwordt het volgende geschreven over met meebrengen van camera's:

Q: Can I bring video or still cameras into the forum?
A: For most events, at the request of the artists and/or leagues, video cameras and flash photography are not permitted.

Hieronder het hoofdstuk FAQ'S:
http://www.icepalace.com/content.cfm?category=6&pageid=1109

DEETJE
05-11-08, 22:10
Bedankt voor jullie antwoord! Dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten over
6 1/2 week.
Ik heb er zo'n zin in!!!

tomenvalesca
03-04-11, 11:28
ok, ik ben een enorme britney spears fan (ben er trots op en iedereen mag het weten haha) nu is er enkele dagen geleden een aankondiging gedaan dat ze in Amerika een nieuwe tournee zal starten in de zomer en wonder boven wonder komt ze toevallig naar Orlando als we daar zijn, nu vind ik het alleen een beetje raar dat als ik naar de website ga waar ze zou komen (Amway Center) ik het niet kan terugvinden. Maar als ik dan in google ingeef voor tickets vindt ik wel duizend-en-één sites waar je tickets kan kopen, en ik vind persoonlijk dat de inkomkaartjes zeer prijzig zijn (148 euro voor 1 kaart?) terwijl je bij ons een goede 50 euro per kaart betaalt. Heeft er ooit al iemand een concert bijgewoond die me misschien kan helpen waar ik de juiste informatie kan vinden. Wil natuurlijk geen valse kaartjes kopen, en al zeker niet als ze zo prijzig zijn.

rolandino
03-04-11, 12:51
De prijzen lijken mij wel te kloppen. Maar ik zou inderdaad niet zomaar ergens gaan kopen. Ticketmaster (http://www.ticketmaster.com/Britney-Spears-tickets/artist/723427) in de gaten houden. Als ik daar even snel kijk voor tickets voor haar zie ik nog niks staan. Maar als ik bij andere artiesten kijk kloppen deze prijzen wel. Belachelijk duur trouwens.

Fleurida
03-04-11, 23:35
Dit heb ik gevonden op een amerikaanse website (http://www.getlisty.com/preview/britney-spears-and-enrique-iglesias-2011-tour-dates/), het lijkt me dus wijsheid om dit soort sites in de gaten te houden.
Ik heb gezocht met "britney spears tour 2011 when do tickets go on sale?" en kreeg diverse resultaten. De ticketboeren in onderstaand stukje zijn in ieder geval betrouwbaar, van de vele anderen weet ik het niet. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Concertkaartjes in Amerika zijn erg duur, maar als je favoriete artiest ergens komt maakt dat weinig uit vindt ik.

Tickets go on sale April 9th in San Jose, CA; Chicago, IL; Houston, TX; Miami, FL; Detroit, MI; Uniondale, NY; East Rutherford, NJ; and Toronto, ON. Tickets will be available at Ticketmaster.com and LiveNation.com. Additional on sale dates will be announced soon. The once in a lifetime event will make a 26 date trek through top arenas across North America.

tomenvalesca
04-04-11, 15:31
ja ik ga gewoon wachten tot amway center het zelf aankondigd, via hen kan je ook tickets bestellen (lijkt me het veiligste) en als je naar andere concerts kijkt (vb Usher, ook wel populair tegenwoordig) kom je voor 2 dezelfde tickets een pak goedkoper uit , even afwachten, want elke cent uitgespaard kan je weer gebruiken voor wat anders :-)