PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ladydancer (Simone)



ladydancer
30-03-11, 17:10
Hoi allemaal,

Afgelopen september ben ik samen met mijn man op huwelijksreis geweest naar Miami. Ook hebben een cruise gemaakt naar de Bahama's.

Omdat we onze reis veel te kort vonden (8 dagen) en we nog veel meer moois willen zien en beleven in het prachtige Flordia, hebben we besloten volgend jaar augustus met onze twee kinderen (5 en 9) te gaan genieten in Flordia. Mijn zus en haar man en mijn nichtje (2) gaan waarschijnlijk ook mee.

Het plan is om een villa te huren voor een week in de buurt van de parken voor ongeveer een week en daarna nog een week een villa te huren iets zuidelijker aan de kust.

Tips en trics zijn uiteraard van harte welkom :-D

Groetjes Simone

Tans4USA
30-03-11, 19:43
Hallo Simone,
van harte welkom op dit leuke forum van Florida verslaafden.
Leuk vooruitzicht hebben jullie, je kunt alvast allerlei reisverslagen lezen van medeforummers om ideeen op te doen.
Er is zoveel te beleven, wij zijn al zeker 12x in Florida geweest en nog lang niet uitgekeken:D.
Als je iets wilt weten vraag gerust, iedereen wil graag helpen.
Heel veel plezier met de voorpret.

2theUSA
30-03-11, 22:13
Hallo Simone,

Ook namens mij welkom op het Florida forum!
Wij hebben vorig jaar (en dit jaar trouwens weer) een huis gehuurd op het strand van Ft Myers Beach, dat was geweldig. De zon gaat prachtig onder aan de golf van Mexico, we zagen dagelijks vanaf ons terras de dolfijnen langs zwemmen :-)
Misschien is dat een idee voor jullie 2e deel van de vakantie.
Zie eventueel het 2e deel van ons reisverslag 2010 om wat foto's te bekijken.

Veel plezier en succes met plannen maken,
groet Christa

koenkamphuys
31-03-11, 07:10
Afgelopen september ben ik samen met mijn man op huwelijksreis geweest naar Miami.
Ja, huwelijksreis naar Florida, daar is het bij ons ook mee begonnen. En toen sloeg het virus toe hè. Kijk nou eens hoe we er naar 16 jaar aan toe zijn, een huis in de sunshine state en minstens 3x per jaar erheen. Je bent gewaarschuwd.
En heb jij dat ook, altijd de neiging om Flordia te tikken i.p.v. Florida... :oops:

aggie
31-03-11, 09:09
Hallo Simone,

Welkom op dit geweldige forum voor de Florida-liefhebber!! Want volgens mij, zijn jullie ook al besmet met het bekende Florida-virus...helpt maar een ding tegen, sparen en weer terug gaan!! Er is inderdaad zoveel te doen, voor elk wat wils. Mocht je vragen hebben, helpen we je hier graag verder.

Groetjes van Aggie

ladydancer
31-03-11, 21:58
Hoi allemaal, heel erg bedankt voor het warme welkom op dit leuke forum.

Ik zie (nu pas) dat ik Flordia heb getypt hihi.

Inderdaad, ik denk ook dat we besmet zijn.... Niets aan te doen zeker? Florida heeft gewoon alles wat we zoeken in een vakantiebestemming. Amerika was net zoals ik het eigenlijk altijd in mijn hoofd had, misschien nog wel leuker. Zo lekker easy going.

Ik heb nog meer dan genoeg vragen, dus zal jullie vast nog wel eens lastig vallen hier :D

Groetjes Simone