PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: corneswart



corneswart
28-03-11, 23:28
Hoi, mijn naam is Corné uit Harlingen. Via via hoorde ik van dit forum en aangezien we deze zomer willen afreizen naar Florida lijkt mij dit The Place To Be.

koenkamphuys
29-03-11, 07:15
Dat is het zeker! De place to be. Welkom op ons zonnige voor- en napretforum. Je hebt niet veel gezegd over wat je allemaal van plan bent in Florida te gaan doen en bekijken, maar wat het ook is, hier vind je het, en zo niet, dan vraag je het.

mineke
29-03-11, 08:13
Hallo Corné
Welkom op dit fantastische Florida Forum, hier kan je echt heel veel te weten komen over Florida.
Wanneer willen jullie naar Florida gaan en met hoeveel personen, willen jullie ook de pretparken gaan bezoeken en eventueel de stranden bezoeken.
Je kunt heel veel ideeen opdoen door de reisverhalen te lezen van de andere Floridagangers.
Ga niet alles in één keer bezoeken, dan hebben jullie altijd een excuus op weer terug te gaan.
Heel veel plezier met de voorbereidingen.
grtjes Mineke

2theUSA
29-03-11, 17:19
Hai Corne,

Welkom op het forum en wat een leuke vakantiebestemming :-) hebben jullie gekozen.
Veel info kan je verzamelen door het lezen van reisverslagen van forumleden.
Vooral de verslagen van vakanties die al geweest zijn, kunnen je helpen een goede reis voor jezelf samen te stellen.

Veel succes en plezier met de voorbereidingen.

Groet Christa