PDA

Bekijk Volledige Versie : Transfer van Orlando Airport naar international drive



J1981W
28-03-11, 22:09
Hallo!

Ik ben al enkele uren op zoek binnen het forum maar heb het antwoord op mijn vraag nog niet kunnen vinden. Wellicht zoek ik niet goed, bij deze toch mijn vraag:

Over enkele weken vertrek ik met mijn vriendin en 2 kleine kinderen voor drie weken naar de V.S. De eerste 5 dagen verblijven we in Orlando en zullen we de Disney Parken gaan bezoeken. We hebben pas na dag 5 een auto gehuurd, vanaf dan zullen we naar Miami gaan waar we dus wel een auto hebben. De laaste paar dagen zijn we in NY.

Het hotel, wat ligt aan de international drive, schijnt een goede shuttleservice naar de parken te hebben, we zijn ook echt in Orlando voor de parken. Waar ik nog geen informatie over gevonden heb is hoe en of er transfers zijn vanaf het vliegveld naar de international drive? We verblijven in het Doubletree international drive

Jullie weten vast meer!

r.teeuwsen
28-03-11, 22:24
Je kunt gewoon een taxi nemen vanaf Orlando Airport naar de International Drive.

Greetz, Remco

yohn
28-03-11, 22:46
Goede ervaring met Mears. (shuttle) http://www.mearstransportation.com/

Njit
29-03-11, 00:43
Zie http://www.taxifarefinder.com/main.php?city=Orlando

Estimated Fare: $42.91*
The estimated fare is $42.91 using the rate in Orlando. The trip is 12.5 mi and will take 15 mins. This includes a 15% tip.
Met MEARS kom ik uit op een prijs van $68 voor een Shared Ride (2 volwassenen en 2 kinderen)

corrus
29-03-11, 15:33
Gewoon op OIA fixed rate: US$ 45,- Naar I-Drive

koenkamphuys
30-03-11, 07:22
Heb je al bij het hotel geïnformeerd of zij een shuttle service hebben?

corrus
30-03-11, 14:39
En dat allemaal om de kosten van minder dan een week autohuur te besparen... :D

Het duurt best lang om met het openbaar vervoer van International Drive naar Disney te komen.
Bovendien dien je ook nog bijtijds terug te gaan, anders is de laatste bus al vertrokken...

sonja
30-03-11, 18:26
Over enkele weken vertrek ik met mijn vriendin en 2 kleine kinderen voor drie weken naar de V.S. De eerste 5 dagen verblijven we in Orlando en ... We hebben pas na dag 5 een auto gehuurd, vanaf dan zullen we naar Miami gaan waar we dus wel een auto hebben.

Wat is de reden dat je de eerste 5 dagen geen auto huurt, als het een kostenaspect is dan niet verder lezen. (alhoewel het niet duur is).
Je hebt zoveel plezier van een huurauto, zeker met 2 vermoeide kleine kinderen. Het lijkt me een heel ongemakkelijk gesleep om met een shuttle naar je hotel te gaan. Als je eens een boodschap wilt doen, of wat dan ook, kun je geen kant op. Wellicht handig om je besluit te heroverwegen. Ik begrijp dat je vanuit Miami naar NY vliegt, dat is geen probleem met het inleveren van de auto, kan gewoon op Miami airport. Mijn persoonlijke mening is dat de kosten van 5 extra dagen autohuur niet opweegt tegen het gemak dat je ervan zult hebben.

Riverwood
30-03-11, 18:38
Hebben jullie gekeken of je gemakkelijk boodschappen kan doen en/of uit eten kan gaan zonder auto in de buurt van jullie hotel, buiten de huur van de auto heb je ook rekening te houden met eventuele parkeerkosten bij jullie hotel en de parken.

Groetjes Henke.

Rob
30-03-11, 20:53
mijn advies, huur een auto!!
Wellicht wil je een outlet bezoeken of even een avondje old town of Celebration (tip).
Ook ben je veel vrijer, bijvoorbeeld om ergens te gaan eten etc.
Het is ook niet zo vermoeiend.

J1981W
31-03-11, 10:59
Bedankt voor al jullie tips... nogal verschillend dat wel :-)

Ik heb de eerste 5 dagen geen auto gehuurd omdat ik simpelweg in de veronderstelling was deze niet nodig te hebben. Het hotel (doubletree Orlando int. drive) heeft een shuttleservice naar het park.

Toch denk ik dat ik maar een auto ga huren, ik heb er al een op dag 6, het zal geen probleem zijn om deze wat langer, dus 5 dagen eerder te huren. Denk dat de voordelen zullen opwegen tegen de nadelen zoals bijvoorbeeld de extra kosten.

Parkeren bij de parken is toch rond de $12,00 of heb ik dat verkeerd?

moonlight91
31-03-11, 11:55
vorig jaar iniedergeval wel ($12,00)
ook ik ben van mening dat een auto ideaal is in orlando
zeker met kinderen, je bent dan enorm vrij en moet niet steeds op de tijden letten

Tans4USA
31-03-11, 12:34
Het parkeren bij de Walt Disney World parken kost inmiddels 14 dollar.

J1981W
20-04-11, 23:29
Hallo,

Zit op dit moment in Orlando en inderdaad, zonder auto zou het toch echt een stuk minder aangenaam zijn! Nogmaals bedankt dus voor jullie tips! :D