PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: SandraV



sandraV
06-12-05, 21:36
8) Hi! Even voorstellen dus. Ik ben Sandra. Getrouwd met Jef en we hebben drie kinderen.
De reden om hier in te loggen is dat we met de kids naar Florida willen in het voorjaar van 2007 en ik hoop hier goeie tips tegen te komen.

Florida is geen onbekend terrein; ik was er eerder in 1983 als eindpunt van een rondreis door Canada/USA/Mexico/USA van 1 jaar..(Jaaaaaaa, was geweldig natuurlijk, dat hoef ik jullie niet te vertellen)

En samen met Jef was ik er twee weken in 1993. We hadden toen een fly/drive en zijn alles gaan bekijken tussen Key West en Orlando.
Daarna zijn de kindjes gekomen en zijn we in de vakanties dichter bij huis gebleven.

Maar nu zijn ze wat groter (de jongste is 5) en willen we wel weer heeeeeel graag die kant op. Natuurlijk ook naar Disneyworld en de studios. Zal een fantastisch avontuur zijn voor de kids.

En na de vorige reizen is amerika in ons hoofd blijven zitten.. ook dat hoef ik jullie niet te vertellen.. :wink:

Met een gezin met kinderen is money natuurlijk altijd een issue dus daar zal ik jullie wel over doorzagen denk ik.. Mag dat? :roll:

Groeten van Sandra!

Njit
06-12-05, 22:04
Welkom op het Forum Sandra. Je hebt het 'Voorstel' gedeelte al gevonden dus daar hoef ik je niet meer op te wijzen :)

Het FAQ gedeelte heb je dan ook vast al gezien maar toch voor de zekerheid de link: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=28

Er zijn hier genoeg mensen aanwezig die ook met kleine kids die kant op zijn geweest dus ervaring genoeg aanwezig.
Je gaat pas in 2007 dus nog voldoende tijd om je voor te bereiden. Vraag maar raak!

Eric
06-12-05, 22:06
Je was me twee minuten voor, Njit......
Eric

sandraV
06-12-05, 22:23
Dank jullie voor je leuke en snelle reacties.. (haha, WONEN jullie hier ofzo? :wink: )
Ik was nog vergeten op te scheppen over onze huwelijksreis in 1995; toen zijn we met een camper 9 (!!!) weken door canada en amerika getrokken. Maar dat was BC en de westkust, dus dat heeft niets met Florida te maken... 8)

Nu is het bedtijd voor mij maar ik zal in de komende dagen een oproepje plaatsen met de dingen die ik graag wil weten... Nadat ik uitvoerig de FAQ heb bestudeerd... uiteraard.
Groeten! Sandra

Michael66
10-12-05, 09:27
Hoi Sandra,
Kom maar op met je vragen. Ik heb inmiddels al wat zaken voor je beantwoord in een ander topic. Weet wel dat een dergelijke reis voor 5 personen aardig in de papieren (lees: geld) kan lopen, zeker in het hoogseizoen. Ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken!!

sandraV
12-12-05, 19:56
Hi Michael66! Ja, ik geloof dat mijn eerste ramingen van de kosten een béétje te optimistisch waren.... (ik dacht dat ik het met 2500,00 euro wel zou redden..) Nou ja, dan sparen we twee jaar ipv 1.. :lol:
En we kopen een extra lot in de oudejaarstrekking!
Groeten! Sandra