PDA

Bekijk Volledige Versie : MHb Property Management Inc in Cape Coral



Flo
27-03-11, 22:05
Hallo,
Heeft iemand ervaring met het bedrijf MHB property management inc in cape coral. Wij zijn van plan daar een villa te huren. Via een link van de villa cape coral kwamen we bij hen terecht.

Groetjes Flo

sonja
28-03-11, 18:25
Prima management bureau, eigenaar is een geemigreerde Duitser (Herbert), samen met zijn zoon zorgt hij met 'Deutsche punktlichkeit' goed voor de gasten.

Flo
29-03-11, 11:50
Heel erg bedankt Sonja,

Dat is fijn om te horen. Wij hebben telkens contact met Michelle Bergmann.
Volgens mij heb jij zelf in villa cape coral een aantal nachten gelogeerd toch?

Groetjes Sipkje

sonja
29-03-11, 19:22
Michelle is, dacht ik, zijn vrouw. Geen zorgen over MHb PM.:D

angelique100
24-05-11, 15:44
Wij hebben dit jaar voor het eerst geboekt bij MHB inderdaad alle contacten verlopen via Michelle. We moeten natuurlijk nog afwachten maar tot nu toe ben ik heel tevreden. Alle mailtjes worden snel en perfect beantwoord. Welk huis hebben jullie op het oog wij hebben gekozen voor Lucky Pelican en boot Alcedonia.

Flo
01-06-11, 04:05
Wij zijn nu in cape coral in villa Shannon van MHB. We zijn 21 mei aangekomen en blijven hier tm 11juni. het huis overtrof onze verwachtingen. Het is echt luxe en schoon. We kregen een code van het huis en in de villa lag een formulier en boekje met instructies. verder hebben we Michelle alleen nog gesproken via de telefoon, omdat we wat info wilden over fort myers. Tot nu toe dus super. Het enige nadeel is de stroom. We wisten dat 25dollar per week inclusief zou zijn, maar na minder dan een week zaten we al op 75dollar.we dachten als dit 3 weken doorgaat dat is zonde. We zijn echt geen flinke verbruikers en waren veel weg. Nu blijkt dat de zwembadverwarming aan stond en een wijnkoelkast en nu we deze hebben uitgezet scheelt dat al enorm.Wij dachten dat je deze speciaal moest aanvragen van te voren.De temperatuur van het water is nu zonder verwarming prima want zelfs onze baby van 5 maanden zwemt erin.Toen we aankwamen stond de meter ook op een andere stand dan zij hadden opgeschreven.Dat was al de eerste 25dollar van de eerste week.dus dat zou jammer zijn. We hebben een foto gemaakt en dit bij Michelle aangegeven. Aan het eind zal ze dit bekijken. Dus tot nu toe echt allemaal heel goed geregeld, nu nog even afwachten hoe ons vertrek zal zijn met afrekeningen enz.


Wij hebben vorige week een boot gehuurd bij Salty Sam's in fort myers. 4uurtjes en dat was echt heel erg mooi. We hebben dolfijnen naast onze boot gehad.

Als we terug zijn zal ik nog even laten weten hoe het verder is gegaan hier in onze villa.

PENPE
01-06-11, 07:35
..We zijn echt geen flinke verbruikers en waren veel weg. Nu blijkt dat de zwembadverwarming aan stond en een wijnkoelkast en nu we deze hebben uitgezet scheelt dat al enorm....
Ook de airco is een flinke 'stroomtrekker', dus die zou je een paar graadjes 'warmer' kunnen zetten zodat 'ie niet zo vaak aanslaat, scheelt ook weer een (heel) stuk. :-\"

Uiteraard kun je hem overdag, als je er toch niet bent, gewoon uitzetten :roll: