PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jostravels



Jostravels
25-03-11, 10:22
Hallo allemaal,

Eerst maar even voorstellen voordat ik jullie ga overladen met vragen...
Ik ben Jos en samen met mijn vriend dol op reizen. Samen proberen we minimaal 1 keer per jaar een verre rondreis te maken, dat regelen we altijd zelf. De voorbereiding vind ik heerlijk, dus ik kijk altijd weer uit naar een nieuwe bestemming. We zijn eerder naar het zuidwesten van Amerika geweest, maar nu is het eindelijk tijd voor de andere kant. Dit jaar willen we New York combineren met een rit van New Orleans naar Miami. Maar daarover elders later meer.
Alvast bedankt voor alle antwoorden op de vele vragen die ik ongetwijfeld ga stellen!

Jos

Tans4USA
26-03-11, 09:33
Hallo Jos, leuk dat je je ook op dit forum aangemeld hebt.
Heel veel leesplezier en je zult zien dat hier veel mensen zullen zijn die je willen helpen met al je vragen.
Zoals ik al schreef hebben wij in 2009 ook New York, New Orleans en Florida rondgereisd en er zullen vast wel meer reisverslagen over deze route te vinden zijn op dit forum.
Succes
Anita

Jostravels
26-03-11, 11:21
Hoi Anita, je reisverslag van dit jaar had ik via het andere forum al eens doorgelezen (veel lekker eten, jummie ;) ), maar ik ga me ook zeker verdiepen in jullie trip die zo op de onze lijkt!!