PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Rob: Zuid Florida april 2011



Rob
24-03-11, 01:28
Hallo,

Na 5 keer Florida Orlando wil ik eind april richting Miami.
We zijn al 1 keer in Miami geweest naar dit was om op de freedom of THE seas te stappen, alleen de haven gezien en het vliegveld.

Nu willen we eerst 7 dagen Miami riu hotel dan naar key west en dan naar naples.

Is deze reis te vergelijken met Orlando, kunnen we dan ook naar een Mall etc.

Misschien is naples niks en kunnen we beter alles vanuit Miami gaan ondernemen, en dan nog paar daagjes naar key west gaan,

Misschien Andere suggesties, we willen alleen niet te lange afstanden doen ivm kleine kinderen.
Alvast bedankt

Rune
24-03-11, 14:13
Hoi Rob,

Ik ga komende juni naar Riu in Miami.

Ik ben benieuwd wat je bevindingen zullen zijn

veel plezier

rune

hrjhaan
24-03-11, 15:23
Vanuit Miami kun je naar de Sawgrass Mills mall in Fort Lauderdale. Hier kun je naar hartelust shoppen. In Miami zelf kun je naar de Bayside Market place. Is een leuke mall aan het water. Van hieruit kun je ook boottochtjes maken.
Verder heb je Lincoln Road met leuke winkels en natuurlijk Ocean Drive.
Ik zou persoonlijk een paar daagjes naar Key West gaan in plaats van naar Naples. Is wel een lange rit, maar er zijn genoeg tussenstops mogelijk onderweg.

NoWorries
24-03-11, 16:22
Hallo Rob,

Ook wij gaan eind april voor 19 dagen naar Florida met onze 2 kinderen van 3 en 4,5. Eerst Orlando en dan via de westkust omlaag naar Key West om te eindigen in Miami en als laatste een 5-daagse cruise naar de Bahamas.

Wij hebben in Key West een appartement met 2 slk. gehuurd van een particulier, wel zo handig en comfortabel met 2 kinderen. Zwembad erbij etc. Dus niet opeengepakt op 1 hotelkamer!

Het is voor ons de 4de keer Key West, en de 1ste keer met kinderen. Het blijft een stukje Florida met een aparte sfeer....., wat ons betreft erg leuk.

De activiteiten zullen waarschijnlijk zijn fietsen huren, strand, zwembad, zonsondergang Mallory square, boot huren, uit eten etc...... en de 4 dagen zijn zo voorbij.

Naples komen we ook langs, maar daar blijven we maar 1 nacht. Op de heenweg naar Key West overnachten we 1 nacht in Key Largo.

Rob
27-03-11, 15:34
Hallo

Met welke cruise gaan jullie na de Bahama's?

Wij zijn afgelopen september naar de Bahama's geweest met Royal caribean .

Wij gaan deze week de knoop doorhakken wat ons schema worde.

Gr.

NoWorries
27-03-11, 22:01
Hallo Rob,

Wij doen de midweek cruise van Norwegian Cruise Lines. Reden waarom we voor deze cruiseline gekozen hebben is het 'freestyle cruisen' - lijkt ons wel erg comfortabel met kinderen, geen officiele dinners - vaste seating en nette kledingvoorschriften etc.

Tevens doen de andere cruiselines Key West aan, maar daar gaan we al 4 dagen naar toe. Daarbij kwam deze cruiseline qua schema en prijs er het beste uit.

Ik kan zeggen dat we ervaren reizigers zijn (ook sinds we kinderen hebben), maar het cruisen is voor ons de eerste keer..... dus afwachten ......

Groeten,

Lars

Rune
28-03-11, 09:15
Hoi Lars,

Laat je even weten hoe je cruise was geweest?

Ik doe in juni dezelfde cruise met Norwegian en ik ben benieuwd naar

dat freestyle concept en hoe veel je moet bijbetalen bij speciale

restaurants etc

veel plezier

rune

Rob
29-03-11, 23:10
Hallo

de Kogel is door de kerk,

3 dagen Miami beach, dan Oases cruise en daarna nog paar dagen Miami beach.


Paar vraagjes: iemand al eens op de Oases geweest zoja hoe waren de ervaringen?

Iemand een idee wat de afstand Alamo naar haven Port Everglades is.

Is het gevaarlijk om in de avond van Miami Airport naar Riu Miami BEach te rijden?
Is het ver en makelijk te vinden?

Wij willen nu de omgeving Miami vanuit Miami Beach gaan bekijken, hoe ver zijn de everglades en wat moet ik daar beslist zien?

Zijn de Keys in 1 dag vanuit Miami heen en terug te rijden?

Welke Mall (en) kunnen wij naartoe ??

Ik heb erg veel vragen maar wil alles goed uitpluizen om alles optimaal te kunnen beleven in Miami .