PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: annemiederks



annemiederks
22-03-11, 21:09
Even voorstellen:Annemie Derks . Wij gaan in juli bijna 3 wkn naar Florida. We hebben 3 kinderen 18-15-13 die graag meegaan \\:D/. Het is voor ons de eerste keer dat we zo'n grote trip maken. We zijn nog nooit in Amerika geweest. We gaan eerst 4 dagn New York dan vliegen we door naar Miami en staat er een huurauto klaar. We willen naar cape canaveral evt naar Daytona en dan Orlando. Waar we hooguit 1 park willen bezoeken welke weten we nog niet. Dan naar Sanibal Island en de everglades. We willen afsluiten met een cruise van 3 dagen die naar Key west gaat. Wie kan ons tips geven wat wel of niet een aanrader is? En hoe zit het met de autoroute vaak Files in die periode? Welke auto kaart is duidelijk en goed? Waar moeten we op letten met boeken van hotels via internet ? Ik hoor het graag.

2theUSA
23-03-11, 15:16
Hoi Annemie,

Wat een heerlijk vooruitzicht om 3 weken in de zomer naar Florida te gaan. Wij zijn vorig jaar voor het eerst, ook in juli, geweest. Onze kinderen zijn 10 en 14 jaar.
We hebben een rondreis gemaakt, waarbij wij alle plaatsen die jullie noemen, behalve Daytona aan hebben gedaan. Wij hadden als enig park, in Orlando, voor Seaworld gekozen.
De kaart die wij hebben gebruikt was van 'Marco Polo', in combinatie met TomTom. Files hebben wij niet gehad, alleen het verkeer in Miami vonden wij vrij druk. Lees eventueel ons reisverslag van 2010 (http://www.medemaatjes.blogspot.com), om een beeld van onze reis te vormen. Het lezen van verschillende reisverslagen is een goede hulp voor het plannen van je eigen vakantie, je vindt er een hoop info en tips.

Heel veel plezier met de voorbereidingen, er is echter 1 gevaar. Florida is enorm verslavend, als je eenmaal bent geweest wil je terug.

Groet Christa

Jen876
23-03-11, 19:57
Ben twee jaar geleden voor het eerst naar Florida geweest met twee kinderen toen 10 en 13 jaar.
We zijn toen in New York begonnen en van daaruit naar Florida gereden waar we onder andere Orlando,Daytona,Miami,Key West en via de Everglades naar Fort Myers.
Ik heb twee dochters dus New York was te gek om te shoppen (5 dagen)mijn man vond het een stuk minder maar heeft zich toch vermaakt met de pubs en de musea.
Voor de kinderen zijn we toen 8 dagen in Orlando geweest,was volgens de kids nog te kort.(4x disneypark en de 2 waterparken)
Ikzelf kon geen Mickey Mouse meer zien.
Toen naar Daytona moesten we gewoon,omdat we beide motor rijden.
Miami weer heerlijk geshopt.
en vanuit Miami naar Key West (is leuk voor 3 a 4 dagen)waar mijn man heerlijk kon vissen.
Toen via de Everglades wat ik persoonlijk wat vond tegenvallen naar Fort Myers.
Waar we nog 1 week hebben gezeten (heerlijk rustig)
De meeste hotels via Priceline gedaan en met de auto alleen op tom tom gereden geen enkele file gehad onderweg.
Ga je via internet hotels boeken kijk dan of je korting krijgt met je ANWB (show your card) pas.
Krijg daarmee toch vaak 10 % korting.