PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: r.stam



r.stam
21-03-11, 12:30
Hallo forumleden!

Wij zijn in augustus 25 jaar getrouwd en gaan een week naar Orlando met onze 2 dochters. Ik ben er al eerder geweest (lang geleden in 1991). We willen er een fantastische week van maken, tips zijn welkom!
groet,
Remco Stam

Teleton
21-03-11, 13:20
We willen er een fantastische week van maken, tips zijn welkom!


Hallo Remco en familie, hartelijk welkom hier op het Floridaforum waar de informatie over Orlando en omgeving letterlijk van het scherm afdruipt. De beste tip voor een fantastische, vrolijke en perfect verzorgde week is: Lezen! Ga de onderwerpen autohuur, eerste keer Florida, Disneyparken en tickets maar eens op het gemak doornemen. Een week Orlando is te kort, ook nog een ritje Miami? Zou ik eens goed over nadenken. Twee dagen auto ter plekke huren? Word niet veel gedaan. Altijd vanuit huis de beste deal zoeken en nooit je in Florida een poot laten uitrukken.

Het leuke van al die voorbereidingen is dat je vakantie er als het ware veel langer door lijkt. En al die voorpret is ook nog eens gratis! Wat een verwennerij!

r.teeuwsen
22-03-11, 17:48
Hey 'naamgenoot'

Hartelijk welkom op dit informatieve forum, één week naar Florida in de zomerperiode.... Oh, wat jammer dat je niet langer kunt of wilt :-(
Tickets zijn toch behoorlijk prijzig in die tijd en dan voor een week....
Ben je echt afhankelijk van de schoolvakantie's?? Zo niet, ik zou dan iets later gaan, begin september of zo.... in ieder geval beter betaalbare tickets.
Maar in ieder geval heel veel plezier bij alle voorbereidingen!!
En vraag gerust, genoeg experts hier op het forum die je op weg willen helpen bij vragen ;-)

Greetz, Remco