PDA

Bekijk Volledige Versie : Extra's bij verblijf in hotels van Universal Studios



zjerre
16-03-11, 18:46
Ik heb al wat gezocht op het forum maar niet echt iets duidelijk gevonden.

We zouden graag twee dagen uittrekken voor US en IoA. Vermits we met vier personen zijn en toch graag fast passes wouden nemen kwam het vrij goedkoop uit enkel zit ik nog met een paar vraagjes.

stel, we willen de parken bezoeken op 7 en 8 juni. Ik boek een overnachting van één nacht nl van de 7e op de 8e. Klopt het dan dat je vanaf 's morgens al aan het hotel terecht kunt voor je kamersleutel dat dan geld als inkomkaart/fastpass voor de parken? Later op de dag kan je dan pas je kamer in maar dit is toch geen probleem :)

Wat ik mij ook af vraag is hoe het zit met die laatste dag. Je moet alleszins voor een bepaald uur uitchecken maar hoe zit het dan met je hotelkaart? is deze die dag nog geldig in de parken als fastpass en inkomkaart of vervalt die dan vanaf de moment je uit checkt? dit vind ik niet direct terug op hun site maar ik vermoed dat er mensen genoeg zijn hier die ervaringen hebben met de on site hotels van Universal?

cindy74
17-03-11, 09:01
ja je krijgt de kaartjes s´morgens je gaat gewoon de parken in en alle kaartjes werken dan ook .
Als je uitcheckt zijn je kaartjes ook nog de hele dag goed.

rarossel
17-03-11, 16:54
Je kamersleutel kan je beide dagen als fastpass gebruiken.
Het is echter geen entreekaart, die zal je apart moeten kopen.

Njit
17-03-11, 16:57
Zie verder ook hun eigen site: http://www.hardrockhotelorlando.com/amenities/theme_park_benefits/

http://www.hardrock.com/img/Orlando1.jpg

zjerre
17-03-11, 17:01
Ahzo dus uiteindelijk zouden we twee dagen Fast Pass hebben en overnachting :) dan komt het toch nog duurder uit denk ik :p

Jolanda40
26-03-11, 17:17
Wat geweldig, kan ik veel vragen kwijt, afgelopen week was ik zakelijk in Orlando en heb niks gezien van parken, alleen heb ik universal citytour gedaan.
Wat ik zeker van plan ben om zeer snel terug te komen met onze zoon. Nu ben ik vorig jaar ook geweest (ook zakelijk) en had 1 dag toen en toen ben ik naar Sea world gegaan, nu was dat tijdens spring break en mega druk. Wij hebben toen gekozen voor een viptour zodat we bij 3 attracties gelijk aan de beurt waren.

Nu wil ik graag met onze zoon een 3 tot viertal parken bezoeken in bv 10 dagen maaaarrr heb geen zin om lang te wachten.
Nu hoorde ik dat als je een hotel boekt via universal dat je je hotelsleutel kan gebruiken zodat je overal voorrang heb?
Is dit werkelijk zo?
Is het bv ook mogelijk dat je vippassen heb zodat je overal voorrang heb? Ik heb het niet over fastpassen.
Het klinkt een beetje snobistisch maar ik geef liever iets extra's uit zodat ik optimaal van de parken gebruik kan maken.
En ik denk dat we dit maar 1 keer gaan doen en als hij later groot is onze zoon (hij is nu 10 ) kan hij zelf nog een keer gaan. :grin:
ps is apcot leuk voor hem???

alvast bedankt voor alle reacties!

trails
26-03-11, 17:45
Epcot is een geweldig mooi park.
Wij gaan zelf altijd in februari en onze laatste week valt in de Presidents Day week en dan is het behoorlijk druk.
Maar... wij hoeven nooit langer dan 10 minuten te wachten voor een attractie en kunnen vaak zelfs gelijk doorlopen. De reden hiervan is dat wij bij opening van een park al daar zijn. En dat scheelt.
Wil je echter uitslapen dan moet je de wachtrijen op de koop toe nemen.

Njit
26-03-11, 21:12
Nu hoorde ik dat als je een hotel boekt via universal dat je je hotelsleutel kan gebruiken zodat je overal voorrang heb?
Is dit werkelijk zo?

Dit klopt: http://www.hardrockhotelorlando.com/amenities/theme_park_benefits/


Universal ExpressSM ride access* to skip the regular lines throughout both theme parks - A FREE BENEFIT WORTH UP TO $87 PER PERSON, PER DAY^ (valid theme park admission required). It’s the fastest way to ride – enjoy unparalleled access all day long, as often as you’d like, just by showing your hotel room key card at each express entrance.

Je moet nog steeds wel een toegangskaartje kopen.

Jolanda40
26-03-11, 21:32
okee geweldig maar heb je zoiets ook voor de andere parken zoals disney & apcot?

Njit
27-03-11, 00:22
Enkel de Fastpass. Of je moet een VIP Tour nemen maar dan betaal je de hoofdprijs!